Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku


seba1-2

Rekomendowane odpowiedzi

czytaj ze zrozumieniem, a jeżeli masz problemy to już nie moja wina! więc nie siej popeliny i nie wprowadzaj ludzi w kartofle!

Po pierwsze nie zycze sobie zeby mnie ktos obrazal

Po drugie Twoj zegar jest ELEKTRONICZNY a ja mowilem o MECHANICZNYM bo caly czas jest watek MECHANICZNEGO doladowania

Wiec nadal "bede szedl zaparte i wprowadzal ludzi w kartofle" bo sa tylko 3 przewody a nie 4 jak u Ciebie

I nadal jest jak mowilem :)

Ba nawet udowodnie to

mam przelacznik

1 / 0 / 2

ma takie przelorzenia

wpiete jest tak

1 - czerwony z wskaznika

2- pomaranczowy w wskaznika

0- przewod +12 z aku

przelacznik dziala tak ze albo zwiera kable 1/0 LUB 0/2 lub jest w pozycji 0

przy 1/0 - MAX podswietlenie (czerwony + +12 z aku)

przy 0/2 - polowa (pomaranczowy + +12 z aku)

Oczywiscie czarny kabel z wskaznika uziemiony

Wiecej kabli nie ma MOWA O ZEGARACH AUTO GAUGE SMOKE bez PEAK

Filmiki dajesz z Boost Pressure

schemat z Oil Pressure

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę aby w temacie postu była wzmianka na temat tego czy wskaźnik jest mechaniczny czy nie!

chcesz mieć regulację podświetlenie, to podepnij się w podświetlenie zapalniczki i będziesz miał z głowy! (mowa o booscie)

Owszem przyznam Ci racje pierwsze zegary są "elektroniczne" ale ten na dole jest "mechaniczny"

No super że przełącznik działa, ale po Co Ci on?

Przyciesz takie działanie uzyskasz podpinając pomarańczowy kabel pod światła pozycyjne albo mijania!

Wskaźnik w cale tak Ciemno nie świeci za dnia!

Przy wskaźniku Ciśnienia/Temperatury Oleju, będziesz miał problemy z płynną regulacją bo one nie są mechaniczne tylko elektryczne/elektroniczne jak zwał tak zwał!

a jeżeli chcesz robić próby i testy, to najpierw zamontuj czujnik ciśnienia sprawdź czy wszystko działa poprawnie a potem baw się z podświetleniem - to jest moja rada bo będziesz miał chore wyniki i odczyty!

z resztą to twoje auto to twoje decyzje!

Filmiki dajesz z Boost Pressure

No i co z tego?

Jakbyś poszukał to byś wiedział że podłączenie zasilania oraz DIMMER'a jest takie samo

Po pierwsze nie zycze sobie zeby mnie ktos obrazal

przygadał kocioł garnkowi!

nie wprowadzaj kolegw w blad

P.S. jeżeli uważasz że Cię obraziłem to - ty tak uważasz! i to Twój Problem :kox: więc nie rób scen :> i działaj dalej z przełącznikiem :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczenie pod swiatla nie ma sensu z 1 powodu.

jezdzimy 100% roku na swiatlach wiec caly czas bedzie wlaczone "przyciemnianie"

Tyle na ten temat z mojej strony bo nie ma sensu ta rozmowa

ja mam na szybko podłączone pod stacyjkę (wpienia mnie to teraz jak stoję na odpalonym aucie w nocy bo się świecą ) , wyeliminowałem na razie ściemnianie przez jeden zegar a musiałem jakoś ogarnąć 3 wskaźniki. Po połączeniu pod światła było git :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michał nie obraź się ale poza spamem `to nie wnosisz nic nowego, weź skonstruuj jakiś układ pokaż co masz jak zrobione, i nie narzekaj że wszyscy ci źle doradzają :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie żeby zastosować czujnik zmierzchu, wtedy by się ściemniały tylko w nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytaj ze zrozumieniem, a jeżeli masz problemy to już nie moja wina! więc nie siej popeliny i nie wprowadzaj ludzi w kartofle!

Po pierwsze nie zycze sobie zeby mnie ktos obrazal

Po drugie Twoj zegar jest ELEKTRONICZNY a ja mowilem o MECHANICZNYM bo caly czas jest watek MECHANICZNEGO doladowania

Wiec nadal "bede szedl zaparte i wprowadzal ludzi w kartofle" bo sa tylko 3 przewody a nie 4 jak u Ciebie

I nadal jest jak mowilem :)

Ba nawet udowodnie to

mam przelacznik

1 / 0 / 2

ma takie przelorzenia

wpiete jest tak

1 - czerwony z wskaznika

2- pomaranczowy w wskaznika

0- przewod +12 z aku

przelacznik dziala tak ze albo zwiera kable 1/0 LUB 0/2 lub jest w pozycji 0

przy 1/0 - MAX podswietlenie (czerwony + +12 z aku)

przy 0/2 - polowa (pomaranczowy + +12 z aku)

Oczywiscie czarny kabel z wskaznika uziemiony

Wiecej kabli nie ma MOWA O ZEGARACH AUTO GAUGE SMOKE bez PEAK

Filmiki dajesz z Boost Pressure

schemat z Oil Pressure

Pozdrawiam

ja tak mam u siebie zamontowane :good: wskaźnik mechaniczny , za***iście reaguje na gaz :notworthy:

jak dla mnie mechaniczny lepiej pokazuje , bez opóźnienia :naughty: ale nie ma peaków , warningów i innych cudów :wink4:

co do podświetleń , to mocne podświetlenie jest do jazdy w dzień, a słabe w nocy , dlatego nie rozumiem jak ktoś pisze , że to słabe oświetlenie świeci zasłabo w dzień :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do podświetleń , to mocne podświetlenie jest do jazdy w dzień, a słabe w nocy , dlatego nie rozumiem jak ktoś pisze , że to słabe oświetlenie świeci zasłabo w dzień :wallbash: :wallbash:

Kezor

skoro podlaczamy ten czujnik pod swiatla

i przyciemnia sie on przy wlaczeniu swiatel (bo teoretycznie uzywamy je w nocy) ALE w polsce jest przepis jazdy non stop na wlaczonych swiatlach swiatlach.

nie jestem w stanie pojac dlaczego mamy podlaczac pomaranczowy do swiatel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do podświetleń , to mocne podświetlenie jest do jazdy w dzień, a słabe w nocy , dlatego nie rozumiem jak ktoś pisze , że to słabe oświetlenie świeci zasłabo w dzień :wallbash: :wallbash:

Kezor

skoro podlaczamy ten czujnik pod swiatla

i przyciemnia sie on przy wlaczeniu swiatel (bo teoretycznie uzywamy je w nocy) ALE w polsce jest przepis jazdy non stop na wlaczonych swiatlach swiatlach.

nie jestem w stanie pojac dlaczego mamy podlaczac pomaranczowy do swiatel

ale ja mam tak jak

pokazałeś

mam przelacznik

1 / 0 / 2

ma takie przelorzenia

wpiete jest tak

1 - czerwony z wskaznika

2- pomaranczowy w wskaznika

0- przewod +12 z aku

przelacznik dziala tak ze albo zwiera kable 1/0 LUB 0/2 lub jest w pozycji 0

przy 1/0 - MAX podswietlenie (czerwony + +12 z aku)

przy 0/2 - polowa (pomaranczowy + +12 z aku)

tylko , że w "0" mam wpięte 12V po kluczyku , także jak mam przełączone na "1" to jak przekręcam kluczyk to zapalają sie wskaźniki :wink4:

a jak sie ściemnia to przełączam na 2ke i mam przyciemnione :) nagram filmik i wam pokaże :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do podświetleń , to mocne podświetlenie jest do jazdy w dzień, a słabe w nocy , dlatego nie rozumiem jak ktoś pisze , że to słabe oświetlenie świeci zasłabo w dzień :wallbash: :wallbash:

Kezor

skoro podlaczamy ten czujnik pod swiatla

i przyciemnia sie on przy wlaczeniu swiatel (bo teoretycznie uzywamy je w nocy) ALE w polsce jest przepis jazdy non stop na wlaczonych swiatlach swiatlach.

nie jestem w stanie pojac dlaczego mamy podlaczac pomaranczowy do swiatel

to nie temat na rozmyślanie dlaczego TY nie wiesz po co ci tak w instrukcji pisze, skończ te rozmyślenia na temat podświetlania, załóż sobie watek na temat podświetlenia w dziale elektrycznym, dwie strony piszesz już o swoim cudownym guziczku, daj spokój i wyluzuj zacytuję twoje słowa

Tyle na ten temat z mojej strony bo nie ma sensu ta rozmowa

NIE RZUCAJ SŁÓW NA WIATR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, podłączyłem dzisiaj u siebie wskaźnik doładowania, wszystko śmiga jak należy, ale...

wskaźnik który mam ma tzw "ceremonię otwarcia" no i z tym jest problem, bo po przekręceniu kluczyka owszem wskazówka zapitala po całej skali i z powrotem, ale podczas zapalania ceremonia się powtarza (prawdopodobnie przez spadek napięcia podczas rozruchu) :disgust:

i teraz pytanie: U Was jest tak samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz znaleźć kabel na którym nie ginie zasilanie podczas rozruchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dział "Warsztat- zrób to sam" jest po to,aby pokazać jakiś nowy mod w aucie,a nie prowadzenie dyskusji -posty nic nie wnoszące do tematu-będą bezwzględnie kasowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dział "Warsztat- zrób to sam" jest po to,aby pokazać jakiś nowy mod w aucie,a nie prowadzenie dyskusji -posty nic nie wnoszące do tematu-będą bezwzględnie kasowane

znaczy ze musze zalozyc osobny temat?? :wink4:

Panowie powiedzcie mi czy srednica otworu króćca ma jakies znaczenie??

ino tyle chce wiedziec na poczatek :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dążyłem do tego aby przyciemnienie zegarów było płynne tak jak regulacja oświetlenia deski rozdzielczej a tak by to działało...

czytaj ze zrozumieniem, a jeżeli masz problemy to już nie moja wina! więc nie siej popeliny i nie wprowadzaj ludzi w kartofle!

siema, mam taki sam wskaznik jak na Twoim filmiku i nie wiem jak to podlaczyc by dzialalo mi sciemnianie, podlaczylem jak jest w instrukcji montazu to po wlaczeniu swiatel wskaznik ledwo sie przyciemnia tak ze roznicy prawie nie ma, podlaczajac przewod czerwony i pomaranczowy do zasilania po swiatlach wskaznik zaczyna bziuczec w srodku jak transformator.

z gory dzieki za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...