moro99 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 czytaj ze zrozumieniem, a jeżeli masz problemy to już nie moja wina! więc nie siej popeliny i nie wprowadzaj ludzi w kartofle! Po pierwsze nie zycze sobie zeby mnie ktos obrazal Po drugie Twoj zegar jest ELEKTRONICZNY a ja mowilem o MECHANICZNYM bo caly czas jest watek MECHANICZNEGO doladowania Wiec nadal "bede szedl zaparte i wprowadzal ludzi w kartofle" bo sa tylko 3 przewody a nie 4 jak u Ciebie I nadal jest jak mowilem Ba nawet udowodnie to mam przelacznik 1 / 0 / 2 ma takie przelorzenia wpiete jest tak 1 - czerwony z wskaznika 2- pomaranczowy w wskaznika 0- przewod +12 z aku przelacznik dziala tak ze albo zwiera kable 1/0 LUB 0/2 lub jest w pozycji 0 przy 1/0 - MAX podswietlenie (czerwony + +12 z aku) przy 0/2 - polowa (pomaranczowy + +12 z aku) Oczywiscie czarny kabel z wskaznika uziemiony Wiecej kabli nie ma MOWA O ZEGARACH AUTO GAUGE SMOKE bez PEAK Filmiki dajesz z Boost Pressure schemat z Oil Pressure Pozdrawiam
jarucki Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Nie widzę aby w temacie postu była wzmianka na temat tego czy wskaźnik jest mechaniczny czy nie! chcesz mieć regulację podświetlenie, to podepnij się w podświetlenie zapalniczki i będziesz miał z głowy! (mowa o booscie) Owszem przyznam Ci racje pierwsze zegary są "elektroniczne" ale ten na dole jest "mechaniczny" No super że przełącznik działa, ale po Co Ci on? Przyciesz takie działanie uzyskasz podpinając pomarańczowy kabel pod światła pozycyjne albo mijania! Wskaźnik w cale tak Ciemno nie świeci za dnia! Przy wskaźniku Ciśnienia/Temperatury Oleju, będziesz miał problemy z płynną regulacją bo one nie są mechaniczne tylko elektryczne/elektroniczne jak zwał tak zwał! a jeżeli chcesz robić próby i testy, to najpierw zamontuj czujnik ciśnienia sprawdź czy wszystko działa poprawnie a potem baw się z podświetleniem - to jest moja rada bo będziesz miał chore wyniki i odczyty! z resztą to twoje auto to twoje decyzje! Filmiki dajesz z Boost Pressure No i co z tego? Jakbyś poszukał to byś wiedział że podłączenie zasilania oraz DIMMER'a jest takie samo Po pierwsze nie zycze sobie zeby mnie ktos obrazal przygadał kocioł garnkowi! nie wprowadzaj kolegw w blad P.S. jeżeli uważasz że Cię obraziłem to - ty tak uważasz! i to Twój Problem więc nie rób scen :> i działaj dalej z przełącznikiem :>
moro99 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 podlaczenie pod swiatla nie ma sensu z 1 powodu. jezdzimy 100% roku na swiatlach wiec caly czas bedzie wlaczone "przyciemnianie" Tyle na ten temat z mojej strony bo nie ma sensu ta rozmowa
Majcin Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 podlaczenie pod swiatla nie ma sensu z 1 powodu. jezdzimy 100% roku na swiatlach wiec caly czas bedzie wlaczone "przyciemnianie" Tyle na ten temat z mojej strony bo nie ma sensu ta rozmowa ja mam na szybko podłączone pod stacyjkę (wpienia mnie to teraz jak stoję na odpalonym aucie w nocy bo się świecą ) , wyeliminowałem na razie ściemnianie przez jeden zegar a musiałem jakoś ogarnąć 3 wskaźniki. Po połączeniu pod światła było git
moro99 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 wracajac z pracy dzisiaj wlaczylem sobie ten tryb ciemny i musze powiedziec ze w dzien w zime to sa bardzo slabo widoczne (w nocy jest bardzo ok) ale w dzien sa poprostu za ciemne
seba1-2 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 michał nie obraź się ale poza spamem `to nie wnosisz nic nowego, weź skonstruuj jakiś układ pokaż co masz jak zrobione, i nie narzekaj że wszyscy ci źle doradzają :gwizdanie:
HarryH Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 A co myślicie żeby zastosować czujnik zmierzchu, wtedy by się ściemniały tylko w nocy.
keżor Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 czytaj ze zrozumieniem, a jeżeli masz problemy to już nie moja wina! więc nie siej popeliny i nie wprowadzaj ludzi w kartofle! Po pierwsze nie zycze sobie zeby mnie ktos obrazal Po drugie Twoj zegar jest ELEKTRONICZNY a ja mowilem o MECHANICZNYM bo caly czas jest watek MECHANICZNEGO doladowania Wiec nadal "bede szedl zaparte i wprowadzal ludzi w kartofle" bo sa tylko 3 przewody a nie 4 jak u Ciebie I nadal jest jak mowilem Ba nawet udowodnie to mam przelacznik 1 / 0 / 2 ma takie przelorzenia wpiete jest tak 1 - czerwony z wskaznika 2- pomaranczowy w wskaznika 0- przewod +12 z aku przelacznik dziala tak ze albo zwiera kable 1/0 LUB 0/2 lub jest w pozycji 0 przy 1/0 - MAX podswietlenie (czerwony + +12 z aku) przy 0/2 - polowa (pomaranczowy + +12 z aku) Oczywiscie czarny kabel z wskaznika uziemiony Wiecej kabli nie ma MOWA O ZEGARACH AUTO GAUGE SMOKE bez PEAK Filmiki dajesz z Boost Pressure schemat z Oil Pressure Pozdrawiam ja tak mam u siebie zamontowane wskaźnik mechaniczny , za***iście reaguje na gaz jak dla mnie mechaniczny lepiej pokazuje , bez opóźnienia ale nie ma peaków , warningów i innych cudów co do podświetleń , to mocne podświetlenie jest do jazdy w dzień, a słabe w nocy , dlatego nie rozumiem jak ktoś pisze , że to słabe oświetlenie świeci zasłabo w dzień :wallbash:
moro99 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 co do podświetleń , to mocne podświetlenie jest do jazdy w dzień, a słabe w nocy , dlatego nie rozumiem jak ktoś pisze , że to słabe oświetlenie świeci zasłabo w dzień :wallbash: Kezor skoro podlaczamy ten czujnik pod swiatla i przyciemnia sie on przy wlaczeniu swiatel (bo teoretycznie uzywamy je w nocy) ALE w polsce jest przepis jazdy non stop na wlaczonych swiatlach swiatlach. nie jestem w stanie pojac dlaczego mamy podlaczac pomaranczowy do swiatel
keżor Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 co do podświetleń , to mocne podświetlenie jest do jazdy w dzień, a słabe w nocy , dlatego nie rozumiem jak ktoś pisze , że to słabe oświetlenie świeci zasłabo w dzień :wallbash: Kezor skoro podlaczamy ten czujnik pod swiatla i przyciemnia sie on przy wlaczeniu swiatel (bo teoretycznie uzywamy je w nocy) ALE w polsce jest przepis jazdy non stop na wlaczonych swiatlach swiatlach. nie jestem w stanie pojac dlaczego mamy podlaczac pomaranczowy do swiatel ale ja mam tak jak pokazałeś mam przelacznik1 / 0 / 2 ma takie przelorzenia wpiete jest tak 1 - czerwony z wskaznika 2- pomaranczowy w wskaznika 0- przewod +12 z aku przelacznik dziala tak ze albo zwiera kable 1/0 LUB 0/2 lub jest w pozycji 0 przy 1/0 - MAX podswietlenie (czerwony + +12 z aku) przy 0/2 - polowa (pomaranczowy + +12 z aku) tylko , że w "0" mam wpięte 12V po kluczyku , także jak mam przełączone na "1" to jak przekręcam kluczyk to zapalają sie wskaźniki a jak sie ściemnia to przełączam na 2ke i mam przyciemnione nagram filmik i wam pokaże
moro99 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 no ja tez mam po kluczyku tak jak ty Pozdrawiam
seba1-2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 co do podświetleń , to mocne podświetlenie jest do jazdy w dzień, a słabe w nocy , dlatego nie rozumiem jak ktoś pisze , że to słabe oświetlenie świeci zasłabo w dzień :wallbash: Kezor skoro podlaczamy ten czujnik pod swiatla i przyciemnia sie on przy wlaczeniu swiatel (bo teoretycznie uzywamy je w nocy) ALE w polsce jest przepis jazdy non stop na wlaczonych swiatlach swiatlach. nie jestem w stanie pojac dlaczego mamy podlaczac pomaranczowy do swiatel to nie temat na rozmyślanie dlaczego TY nie wiesz po co ci tak w instrukcji pisze, skończ te rozmyślenia na temat podświetlania, załóż sobie watek na temat podświetlenia w dziale elektrycznym, dwie strony piszesz już o swoim cudownym guziczku, daj spokój i wyluzuj zacytuję twoje słowa Tyle na ten temat z mojej strony bo nie ma sensu ta rozmowa NIE RZUCAJ SŁÓW NA WIATR
Michał Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Panowie, podłączyłem dzisiaj u siebie wskaźnik doładowania, wszystko śmiga jak należy, ale... wskaźnik który mam ma tzw "ceremonię otwarcia" no i z tym jest problem, bo po przekręceniu kluczyka owszem wskazówka zapitala po całej skali i z powrotem, ale podczas zapalania ceremonia się powtarza (prawdopodobnie przez spadek napięcia podczas rozruchu) i teraz pytanie: U Was jest tak samo?
seba1-2 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 musisz znaleźć kabel na którym nie ginie zasilanie podczas rozruchu
Michał Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 ok, dzięki już wyczaiłem gdzie zrobiłem błąd
olovski Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Panowie powiedzcie mi czy srednica otworu króćca ma jakies znaczenie??
domjenick Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Dział "Warsztat- zrób to sam" jest po to,aby pokazać jakiś nowy mod w aucie,a nie prowadzenie dyskusji -posty nic nie wnoszące do tematu-będą bezwzględnie kasowane
olovski Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Dział "Warsztat- zrób to sam" jest po to,aby pokazać jakiś nowy mod w aucie,a nie prowadzenie dyskusji -posty nic nie wnoszące do tematu-będą bezwzględnie kasowane znaczy ze musze zalozyc osobny temat?? Panowie powiedzcie mi czy srednica otworu króćca ma jakies znaczenie?? ino tyle chce wiedziec na poczatek
mrogal Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Dążyłem do tego aby przyciemnienie zegarów było płynne tak jak regulacja oświetlenia deski rozdzielczej a tak by to działało... czytaj ze zrozumieniem, a jeżeli masz problemy to już nie moja wina! więc nie siej popeliny i nie wprowadzaj ludzi w kartofle! siema, mam taki sam wskaznik jak na Twoim filmiku i nie wiem jak to podlaczyc by dzialalo mi sciemnianie, podlaczylem jak jest w instrukcji montazu to po wlaczeniu swiatel wskaznik ledwo sie przyciemnia tak ze roznicy prawie nie ma, podlaczajac przewod czerwony i pomaranczowy do zasilania po swiatlach wskaznik zaczyna bziuczec w srodku jak transformator. z gory dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się