Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kwestia gustu, ale du..y nie urywa jak za taką kasę. Pamiętam jak za B7 weszła B8 :shock3: to był krok milowy, a tu jest po prostu krok...

O dokladnie to dobre porownania, B9 mialo byc dla B8 tym czym B8 bylo dla B7 hehehe.

Bo B7 było zwieńczeniem 3 generacji.Tak na prawdę technicznie B5 i B7 sa sobie bardzo bliskie.

Tak samo jest z B8 i B9.Rewolucja była w B8 tak jak wczesniej w B5.Kolejne modele to tylko rozwiniecie pierwowzoru aczkolwiek B9 to pierwszy model ktory jes znacznie lżejszy niz poprzednik, gdzie zazwyczaj zawsze było odwrotnie.Tak na prawdę to co ważne w B9 nie jest widoczne na zewnątrz.No i oczywiscie środek , to inna liga.

Turdzi jak mówisz że b5 i b7 są sobie technicznie bliskie to znaczy że każde a4 jest sobie bardzo bliskie. Przeskok technologiczny jest b5-->b6--->b8

Inne płyty podłogowe itp.B9 miało być faktycznie ogromnym przeskokiem(zapowiadane mocne hybrydy) ale jak dla mnie tego nie ma.Silnik nadal przed przednią osią a silniki tylko rozwinięte jednostki z b8. Jak dla mnie 50k euro powinien kosztować full model z 3.0tdi na pokładzie lub 3.0tfsi :hi:

Opublikowano

I ten srodek miazga to tez bym nie przesadzal, na zdjeciach wyglada fenomenalnie na zywo juz jednak troche zlabiaj i wydaje sie bardziej plastikowy/delikatny niz ten w B8, aczkolwiek design ladny za wyjatkiem tableta.

Opublikowano (edytowane)

Kwestia gustu, ale du..y nie urywa jak za taką kasę. Pamiętam jak za B7 weszła B8 :shock3: to był krok milowy, a tu jest po prostu krok...

O dokladnie to dobre porownania, B9 mialo byc dla B8 tym czym B8 bylo dla B7 hehehe.

Bo B7 było zwieńczeniem 3 generacji.Tak na prawdę technicznie B5 i B7 sa sobie bardzo bliskie.

Tak samo jest z B8 i B9.Rewolucja była w B8 tak jak wczesniej w B5.Kolejne modele to tylko rozwiniecie pierwowzoru aczkolwiek B9 to pierwszy model ktory jes znacznie lżejszy niz poprzednik, gdzie zazwyczaj zawsze było odwrotnie.Tak na prawdę to co ważne w B9 nie jest widoczne na zewnątrz.No i oczywiscie środek , to inna liga.

Jak pisałem wcześniej, gdybym miał do wydania 250 tyś pelenów to zdecydowanie bym wybrał A6 C7 bo ono wygląda na tą kasę!!!!! a z całym szacunkiem B9 :thumbdown:, nie mówię że nie jest kozak, ale nie za tą kasę.....

Edytowane przez bigjasiu
Opublikowano

Moim zdaniem auto bardzo ładne i wydaje się równym konkurentem dla Mercedesa C-klasy który był uznany najładniejszym autem 2014 roku. Co do ceny to generalnie wszystkie niemieckie marki w tym segmencie przesadzają. Jak odpalimy konfigurator Mercedesa czy BMW to ceny są podobne. Mieszkam w niemcowni od paru lat i zauważyłem tendencję niemców do kupowania koreańskich fur. Nic dziwnego skoro można mieć całkiem przyzwoite auto za połowę ceny. Dlatego dziwną politykę prowadzą niemcy z tymi swoimi wygurowanymi cenami, stając się ty samym nie konkurencyjnym. A niemiec woli zapłacić połowę mniej, pojeździć 2 lata póki jest gwarancja i znowu wymienić niż płacić za Audi czy BMW 60 tyś Eurasów. JAk widać po niemieckich portalach ogłoszeniowych coraz to rzadziej jest trafić dobrą okazję cenową na te w miarę nowe auta a nawet mógłbym powiedzieć że powoli "prawie" niemożliwe. A to dla tego bo skoro ktoś wydaje tyle siana na auto to wiadomo że go nie sprzeda po 3-4 latach za bezcen.

Opublikowano

Dlatego dziwną politykę prowadzą niemcy z tymi swoimi wygurowanymi cenami, stając się ty samym nie konkurencyjnym

Wygórowane ceny i polityka niemieckich koncernów prowadzi do tego, że sprzedaż aut tych marek...rośnie :) więc może teraz czas na Polskę, skoro niemcy przesiadają się na kijanki.

Mercedes z rekordowym rokiem i BMW z rekordowym rokiem

Jak kogoś stać i lubi motoryzacje to wybierze markę premium. Jak kogoś stać, ale nie przywiązuje większej wagi do marki to kupi cokolwiek innego i tez sie będzie cieszył - każdy ma wybór, a ta polityka cenowa nie jest od dzisiaj więc po co cały czas gadać o tym samym? Mam np znajomego co ostatnio zamówił Passata za 220k :facepalm: (PASSATA) w gurdzień/styczeń odbiór więc zobaczymy co to za cudo. Jak widać, każdy potrzebuje czegoś innego więc jestem przekonany, że jest kilku zapaleńców na tym forum co zamówi nową A4 - Turdzi? :wink:

Opublikowano

Dlatego dziwną politykę prowadzą niemcy z tymi swoimi wygurowanymi cenami, stając się ty samym nie konkurencyjnym

Wygórowane ceny i polityka niemieckich koncernów prowadzi do tego, że sprzedaż aut tych marek...rośnie :) więc może teraz czas na Polskę, skoro niemcy przesiadają się na kijanki.

Mercedes z rekordowym rokiem i BMW z rekordowym rokiem

Jak kogoś stać i lubi motoryzacje to wybierze markę premium. Jak kogoś stać, ale nie przywiązuje większej wagi do marki to kupi cokolwiek innego i tez sie będzie cieszył - każdy ma wybór, a ta polityka cenowa nie jest od dzisiaj więc po co cały czas gadać o tym samym? Mam np znajomego co ostatnio zamówił Passata za 220k :facepalm: (PASSATA) w gurdzień/styczeń odbiór więc zobaczymy co to za cudo. Jak widać, każdy potrzebuje czegoś innego więc jestem przekonany, że jest kilku zapaleńców na tym forum co zamówi nową A4 - Turdzi? :wink:

Witaj,

To fakt marki premium odnotowują rekordowe sprzedaże mimo wzrostu cen każdej nowej generacji.

Widocznie ta polityka cenowa nie zniechęca nabywców np. na dalekim wschodzie itp.

Zobaczymy jak będzie z utratą wartości n. generacji np. po 3 latach...

PS. Ten Passat znajomego za tą cene to zapewne 2.0 TDI Bi-turbo 250 PS 4 x 4 :D

Pozdrawiam!

Opublikowano

Zbytnio a4 sie od passka nie rozni :P przynajmniej w srodku :P deska i liczniki identyczne mozna powiedziec ...

Opublikowano

Ja też czekałem na B9 z myślą ,że może sobie kupię, ale po obejrzeniu czar prysł. Z zewnątrz ładne , środek ładny , ale ogółem jakiegoś tam wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiło , a miało być takie wielkie WOW. Cen nie komentuje , bo dla jednego dużo dla innych nie, niech każdy sam ocenia. Ja sobie w zamian tego zamówiłem BMW 4. Nie wiem , czy dobrze zrobiłem czas pokaże.....

Opublikowano

Ja sobie w zamian tego zamówiłem BMW 4. Nie wiem , czy dobrze zrobiłem czas pokaże.....

Bardzo dobrze :) ja juz pol roku nim jezdze, a banan nadal nie z chodzi z twarzy ;)

Opublikowano

B9 z DE 3,0 TDI cena zacna ;) a to od brokera wiec nie chce myśleć ile by kosztowała w Polskim ASO :) pewnie się nie dowiemy bo na razie o planach na silnik 3,0 nic nie słychać : http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-avant-s-line-3-0-tdi-nowy-model-od-reki-quattro-pano-b-o-fv23-akcyza-ID6ydT9N.html

a jakie można mieć praktycznie nowe A6 w tej cenie ?

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-bi-tdi-s-line-matrixpanoaccdab-akcyza-vat-23-ID6y7bvz.html

lub podana cena netto brutto 300 tys

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-audi-a6-avant-3-0-tdi-s-line-matrix-f-vat-okazja-nowy-model-ID6ycgsl.html


Ps. nie macie wrażenia ze B9 z profilu wygląda jak "wóz drabiniasty" ?

Opublikowano

3.0 Tdi w polskich salonach od stycznia ma byc. Z cena tak jak sie spodziewalem odlecieli. Az strach sie bac od ilu s4 bedzie startowac.

Opublikowano (edytowane)

ceny troche jak z premiery C7, tylko ze auto o klase nizsze. ESa...hmmm...pincet? <facepalm>

Nawet w 3.0TDI te słomki z tyłu montują zamiast podwójnego wydechu? Nie mówiąc już o ładnym zabudowanym jak z C7 lift. Wiem wiem, będzie lift to i chrom na przełącznikach szyb się pojawi i wydechy zrobią jak trzeba...

Edytowane przez edraven
Opublikowano

Dlatego dziwną politykę prowadzą niemcy z tymi swoimi wygurowanymi cenami, stając się ty samym nie konkurencyjnym

Wygórowane ceny i polityka niemieckich koncernów prowadzi do tego, że sprzedaż aut tych marek...rośnie :) więc może teraz czas na Polskę, skoro niemcy przesiadają się na kijanki.

Apropo cen, byliśmy dzisiaj na targach moto show w Nadarzynie, cena A4 z 2.0TDI nie s-line, bez skóry, bez wirtualnego kokpitu, nie pamiętam czy miał światła led czy xenon - 251 tyś, obok na stoisku Lexus NT200 w wersji f sport - 247 tyś. ...

Opublikowano

W B10 licznik bedzie do 400 :decayed:




Licznikij_sxpsaee.jpg

Opublikowano

Ja też czekałem na B9 z myślą ,że może sobie kupię, ale po obejrzeniu czar prysł. Z zewnątrz ładne , środek ładny , ale ogółem jakiegoś tam wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiło , a miało być takie wielkie WOW. Cen nie komentuje , bo dla jednego dużo dla innych nie, niech każdy sam ocenia. Ja sobie w zamian tego zamówiłem BMW 4. Nie wiem , czy dobrze zrobiłem czas pokaże.....

Czy przesiadka na auto klasy niższej (w sumie nowszej generacji, ale dalej niższej) nie jest tak strasznie odczuwalna ? Ja jak pamiętam np. C6 to niebo lepszy komfort od B6 .

Mój brat jeździ E60 i jak mu dali zastępcze auto F30 (tylko, że podstawowa wersja) to matko jedyna taka bieda , że masakra

Opublikowano

Bixenon w B9 :wink:

Pod lampa bedzie zbierał sie cały syf z drogi

12108024_1233329723359772_2017786006070412274344_1233329730026438_2069197002971512240084_1233329783359766_64449929944412

Opublikowano

Tez patrzylem na te lampy i nie rozumiem czemu je tak uksztaltowali, tzn. Po co ta szczelinę tam zostawili, teoretycznie jak maja sprawdzone ze powietrze oplywa te lampy w odpowiedni sposób to syf moze się nie zbierać ale mimo to pozostawienie tej szczeliny jest bez sensu.

Opublikowano

a spryskow nie maja w zderzaku pod bixy?

Opublikowano

coś czuje że to już jest xenon nowej generacji o zmniejszonej mocy który nie wymaga dawania sprysku i samopoziomu, dlatego audi tak chętnie go daje w standardzie :]

Opublikowano

Dokładnie, xenon 25 W zamiast 35 W, tak samo jak w nowym A3, więc nie musi być sprysków i samopoziomu, ale niestety dający dużo mniej światła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...