Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B9 Dyskusje opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kwestia gustu, ale du..y nie urywa jak za taką kasę. Pamiętam jak za B7 weszła B8 :shock3: to był krok milowy, a tu jest po prostu krok...

O dokladnie to dobre porownania, B9 mialo byc dla B8 tym czym B8 bylo dla B7 hehehe.

Bo B7 było zwieńczeniem 3 generacji.Tak na prawdę technicznie B5 i B7 sa sobie bardzo bliskie.

Tak samo jest z B8 i B9.Rewolucja była w B8 tak jak wczesniej w B5.Kolejne modele to tylko rozwiniecie pierwowzoru aczkolwiek B9 to pierwszy model ktory jes znacznie lżejszy niz poprzednik, gdzie zazwyczaj zawsze było odwrotnie.Tak na prawdę to co ważne w B9 nie jest widoczne na zewnątrz.No i oczywiscie środek , to inna liga.

Turdzi jak mówisz że b5 i b7 są sobie technicznie bliskie to znaczy że każde a4 jest sobie bardzo bliskie. Przeskok technologiczny jest b5-->b6--->b8

Inne płyty podłogowe itp.B9 miało być faktycznie ogromnym przeskokiem(zapowiadane mocne hybrydy) ale jak dla mnie tego nie ma.Silnik nadal przed przednią osią a silniki tylko rozwinięte jednostki z b8. Jak dla mnie 50k euro powinien kosztować full model z 3.0tdi na pokładzie lub 3.0tfsi :hi:

Opublikowano

I ten srodek miazga to tez bym nie przesadzal, na zdjeciach wyglada fenomenalnie na zywo juz jednak troche zlabiaj i wydaje sie bardziej plastikowy/delikatny niz ten w B8, aczkolwiek design ladny za wyjatkiem tableta.

Opublikowano (edytowane)

Kwestia gustu, ale du..y nie urywa jak za taką kasę. Pamiętam jak za B7 weszła B8 :shock3: to był krok milowy, a tu jest po prostu krok...

O dokladnie to dobre porownania, B9 mialo byc dla B8 tym czym B8 bylo dla B7 hehehe.

Bo B7 było zwieńczeniem 3 generacji.Tak na prawdę technicznie B5 i B7 sa sobie bardzo bliskie.

Tak samo jest z B8 i B9.Rewolucja była w B8 tak jak wczesniej w B5.Kolejne modele to tylko rozwiniecie pierwowzoru aczkolwiek B9 to pierwszy model ktory jes znacznie lżejszy niz poprzednik, gdzie zazwyczaj zawsze było odwrotnie.Tak na prawdę to co ważne w B9 nie jest widoczne na zewnątrz.No i oczywiscie środek , to inna liga.

Jak pisałem wcześniej, gdybym miał do wydania 250 tyś pelenów to zdecydowanie bym wybrał A6 C7 bo ono wygląda na tą kasę!!!!! a z całym szacunkiem B9 :thumbdown:, nie mówię że nie jest kozak, ale nie za tą kasę.....

Edytowane przez bigjasiu
Opublikowano

Moim zdaniem auto bardzo ładne i wydaje się równym konkurentem dla Mercedesa C-klasy który był uznany najładniejszym autem 2014 roku. Co do ceny to generalnie wszystkie niemieckie marki w tym segmencie przesadzają. Jak odpalimy konfigurator Mercedesa czy BMW to ceny są podobne. Mieszkam w niemcowni od paru lat i zauważyłem tendencję niemców do kupowania koreańskich fur. Nic dziwnego skoro można mieć całkiem przyzwoite auto za połowę ceny. Dlatego dziwną politykę prowadzą niemcy z tymi swoimi wygurowanymi cenami, stając się ty samym nie konkurencyjnym. A niemiec woli zapłacić połowę mniej, pojeździć 2 lata póki jest gwarancja i znowu wymienić niż płacić za Audi czy BMW 60 tyś Eurasów. JAk widać po niemieckich portalach ogłoszeniowych coraz to rzadziej jest trafić dobrą okazję cenową na te w miarę nowe auta a nawet mógłbym powiedzieć że powoli "prawie" niemożliwe. A to dla tego bo skoro ktoś wydaje tyle siana na auto to wiadomo że go nie sprzeda po 3-4 latach za bezcen.

Opublikowano

Dlatego dziwną politykę prowadzą niemcy z tymi swoimi wygurowanymi cenami, stając się ty samym nie konkurencyjnym

Wygórowane ceny i polityka niemieckich koncernów prowadzi do tego, że sprzedaż aut tych marek...rośnie :) więc może teraz czas na Polskę, skoro niemcy przesiadają się na kijanki.

Mercedes z rekordowym rokiem i BMW z rekordowym rokiem

Jak kogoś stać i lubi motoryzacje to wybierze markę premium. Jak kogoś stać, ale nie przywiązuje większej wagi do marki to kupi cokolwiek innego i tez sie będzie cieszył - każdy ma wybór, a ta polityka cenowa nie jest od dzisiaj więc po co cały czas gadać o tym samym? Mam np znajomego co ostatnio zamówił Passata za 220k :facepalm: (PASSATA) w gurdzień/styczeń odbiór więc zobaczymy co to za cudo. Jak widać, każdy potrzebuje czegoś innego więc jestem przekonany, że jest kilku zapaleńców na tym forum co zamówi nową A4 - Turdzi? :wink:

Opublikowano

Dlatego dziwną politykę prowadzą niemcy z tymi swoimi wygurowanymi cenami, stając się ty samym nie konkurencyjnym

Wygórowane ceny i polityka niemieckich koncernów prowadzi do tego, że sprzedaż aut tych marek...rośnie :) więc może teraz czas na Polskę, skoro niemcy przesiadają się na kijanki.

Mercedes z rekordowym rokiem i BMW z rekordowym rokiem

Jak kogoś stać i lubi motoryzacje to wybierze markę premium. Jak kogoś stać, ale nie przywiązuje większej wagi do marki to kupi cokolwiek innego i tez sie będzie cieszył - każdy ma wybór, a ta polityka cenowa nie jest od dzisiaj więc po co cały czas gadać o tym samym? Mam np znajomego co ostatnio zamówił Passata za 220k :facepalm: (PASSATA) w gurdzień/styczeń odbiór więc zobaczymy co to za cudo. Jak widać, każdy potrzebuje czegoś innego więc jestem przekonany, że jest kilku zapaleńców na tym forum co zamówi nową A4 - Turdzi? :wink:

Witaj,

To fakt marki premium odnotowują rekordowe sprzedaże mimo wzrostu cen każdej nowej generacji.

Widocznie ta polityka cenowa nie zniechęca nabywców np. na dalekim wschodzie itp.

Zobaczymy jak będzie z utratą wartości n. generacji np. po 3 latach...

PS. Ten Passat znajomego za tą cene to zapewne 2.0 TDI Bi-turbo 250 PS 4 x 4 :D

Pozdrawiam!

Opublikowano

Zbytnio a4 sie od passka nie rozni :P przynajmniej w srodku :P deska i liczniki identyczne mozna powiedziec ...

Opublikowano

Ja też czekałem na B9 z myślą ,że może sobie kupię, ale po obejrzeniu czar prysł. Z zewnątrz ładne , środek ładny , ale ogółem jakiegoś tam wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiło , a miało być takie wielkie WOW. Cen nie komentuje , bo dla jednego dużo dla innych nie, niech każdy sam ocenia. Ja sobie w zamian tego zamówiłem BMW 4. Nie wiem , czy dobrze zrobiłem czas pokaże.....

Opublikowano

Ja sobie w zamian tego zamówiłem BMW 4. Nie wiem , czy dobrze zrobiłem czas pokaże.....

Bardzo dobrze :) ja juz pol roku nim jezdze, a banan nadal nie z chodzi z twarzy ;)

Opublikowano

B9 z DE 3,0 TDI cena zacna ;) a to od brokera wiec nie chce myśleć ile by kosztowała w Polskim ASO :) pewnie się nie dowiemy bo na razie o planach na silnik 3,0 nic nie słychać : http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-avant-s-line-3-0-tdi-nowy-model-od-reki-quattro-pano-b-o-fv23-akcyza-ID6ydT9N.html

a jakie można mieć praktycznie nowe A6 w tej cenie ?

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-bi-tdi-s-line-matrixpanoaccdab-akcyza-vat-23-ID6y7bvz.html

lub podana cena netto brutto 300 tys

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-audi-a6-avant-3-0-tdi-s-line-matrix-f-vat-okazja-nowy-model-ID6ycgsl.html


Ps. nie macie wrażenia ze B9 z profilu wygląda jak "wóz drabiniasty" ?

Opublikowano

3.0 Tdi w polskich salonach od stycznia ma byc. Z cena tak jak sie spodziewalem odlecieli. Az strach sie bac od ilu s4 bedzie startowac.

Opublikowano (edytowane)

ceny troche jak z premiery C7, tylko ze auto o klase nizsze. ESa...hmmm...pincet? <facepalm>

Nawet w 3.0TDI te słomki z tyłu montują zamiast podwójnego wydechu? Nie mówiąc już o ładnym zabudowanym jak z C7 lift. Wiem wiem, będzie lift to i chrom na przełącznikach szyb się pojawi i wydechy zrobią jak trzeba...

Edytowane przez edraven
Opublikowano

Dlatego dziwną politykę prowadzą niemcy z tymi swoimi wygurowanymi cenami, stając się ty samym nie konkurencyjnym

Wygórowane ceny i polityka niemieckich koncernów prowadzi do tego, że sprzedaż aut tych marek...rośnie :) więc może teraz czas na Polskę, skoro niemcy przesiadają się na kijanki.

Apropo cen, byliśmy dzisiaj na targach moto show w Nadarzynie, cena A4 z 2.0TDI nie s-line, bez skóry, bez wirtualnego kokpitu, nie pamiętam czy miał światła led czy xenon - 251 tyś, obok na stoisku Lexus NT200 w wersji f sport - 247 tyś. ...

Opublikowano

W B10 licznik bedzie do 400 :decayed:




Licznikij_sxpsaee.jpg

Opublikowano

Ja też czekałem na B9 z myślą ,że może sobie kupię, ale po obejrzeniu czar prysł. Z zewnątrz ładne , środek ładny , ale ogółem jakiegoś tam wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiło , a miało być takie wielkie WOW. Cen nie komentuje , bo dla jednego dużo dla innych nie, niech każdy sam ocenia. Ja sobie w zamian tego zamówiłem BMW 4. Nie wiem , czy dobrze zrobiłem czas pokaże.....

Czy przesiadka na auto klasy niższej (w sumie nowszej generacji, ale dalej niższej) nie jest tak strasznie odczuwalna ? Ja jak pamiętam np. C6 to niebo lepszy komfort od B6 .

Mój brat jeździ E60 i jak mu dali zastępcze auto F30 (tylko, że podstawowa wersja) to matko jedyna taka bieda , że masakra

Opublikowano

Bixenon w B9 :wink:

Pod lampa bedzie zbierał sie cały syf z drogi

12108024_1233329723359772_2017786006070412274344_1233329730026438_2069197002971512240084_1233329783359766_64449929944412

Opublikowano

Tez patrzylem na te lampy i nie rozumiem czemu je tak uksztaltowali, tzn. Po co ta szczelinę tam zostawili, teoretycznie jak maja sprawdzone ze powietrze oplywa te lampy w odpowiedni sposób to syf moze się nie zbierać ale mimo to pozostawienie tej szczeliny jest bez sensu.

Opublikowano

a spryskow nie maja w zderzaku pod bixy?

Opublikowano

coś czuje że to już jest xenon nowej generacji o zmniejszonej mocy który nie wymaga dawania sprysku i samopoziomu, dlatego audi tak chętnie go daje w standardzie :]

Opublikowano

Dokładnie, xenon 25 W zamiast 35 W, tak samo jak w nowym A3, więc nie musi być sprysków i samopoziomu, ale niestety dający dużo mniej światła.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...