Ogi Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Powod zeby doplacic za matrix bo cos te swiatla slabo swieca .
edraven Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Klient zawsze musi widzieć powód a najlepiej kilka żeby za coś dopłacić. Jakby matrix świecił tak samo jak xenon to nikt by matrixa nie kupił tylko dlatego że jest ładniejszy. Automotive ma to juz przećwiczone na wszelkie sposoby;)
Ogi Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Dobra, "troche" zmieniam zdanie . Wczoraj znow odwiedzilem salon i tym razem byl na wystawce niebieski Avant na sporym wypasie i roznica w stosunku do sedana i skormnego wyposazenia jest KOLOSALNA. Pakiet S-linowy daje strasznie duzo temu samochodowi ( jakkolwiek S4 powinna byc jeszcze bardziej agresywna ) no i ten niebieski kolor jest piekny. Srodek tez jakby wykonany z lepszych materialow niz ta ubozsza seria, wiec wniosek jeden trzeba brac mocno dopasione swinki , na koniec lyzka dziekciogu cena...... na ostatniej fotce na dole . Edytowane 27 Listopada 2015 przez Ogi
Sedrak Dan Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Zobaczyłem 195 000 uznałem przecież to nawet nawet i nagle oczy powędrowały trochę niżej .....
wrclaguna Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 coś czuje że to już jest xenon nowej generacji o zmniejszonej mocy który nie wymaga dawania sprysku i samopoziomu, dlatego audi tak chętnie go daje w standardzie :] sampoziom i spryski sa sprawdziłem w ETCE B9 juz glebią
takstiven Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 ten niebieski wygląda kozacko, ale cena ostateczna powinna być ta wyżej no i te felgi... ;] środek też fajnie wygląda, ale dopiero sobie podjadę do salony zobaczyć, czy na żywo też takie wrażenie robi
miron78 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Bixenon w B9 Pod lampa bedzie zbierał sie cały syf z drogi kto kupuje takie auto żeby jeździć w niepogodzie
Yoghurt Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 jakos tak dziwnie wysoko ten niebieski jest postawiony jak na sline... czy moze tylko mi sie tak wydaje
edraven Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Grzegorz, nie widać sprysków w samochodzie który chociażby Miron teraz podesłał. A na pewno jest to wersja z xenonem bo wersji ze zwykłymi żarowkami miało nie byc. yoghurt Najprawdopodobniej stoi wysoko ze względu na transport. Nie uwierze że S line tak wysoko będzie stał. Edytowane 27 Listopada 2015 przez edraven
Ogi Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Ten mial jakis tym regulowanego zawieszenia wiec moze dlatego.
Sensei Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Pakiet S-linowy daje strasznie duzo temu samochodowi Jak widać na twoich załączonych obrazkach.To teraz w środku w Sline jest BIAŁA podsufitka ?
dawidg2 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) szara jest. Grzegorz, nie widać sprysków w samochodzie który chociażby Miron teraz podesłał. A na pewno jest to wersja z xenonem bo wersji ze zwykłymi żarowkami miało nie byc. a nie jest to matrix Led czasem? Edytowane 27 Listopada 2015 przez dawidg2
Sensei Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 szara jest. A no tak. Może czarna za dopłatą do Sline heheheheh
andynl Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Panowie i panie, odbyłem wczoraj jazdę próbna nowym B9. Autko które dostałem to taki prawie golas, bez S-line, bez matrixa, bez wirtualnego kokpitu ( ten został mi później zaprezentowany w Q7) jedyne co auto posiadało to alu felgi, PDC przód/tył z kamerą, skóra na stołkach i jakas podstawowa Navi. Autko z motorem 2.0TFSI S-tronic więc mogłem doskonale porównać z moim B8 które tez jest 2.0 z tym że manual. jedyna różnica w silniku to ilość kucy B8 = 180 B9 =190, niestety różnicy w kucach nie odczułem Autko z wierzchu wygląda całkiem znośnie, choć na pewno z pakietem S-line wyglądało by lepiej, z minusów dziwnie ukształtowane przednie lampy w których na pewno będzie kumulacja wszelakiego syfu (WRClaguna wcześniej o tym pisał) i lusterka zamontowane w drzwiach wyglądające jak ośle uszy ale to akurat rzecz gustu, każdy ma inny jak d*pę Jeśli chodzi o prowadzenie to nie zauważyłem tu jakiś większych różnic między moim B8 a B9, poza heblami no ale u siebie mam wtyknięte heble z S4 więc różnica musi być Skrzynia S-tronic chodziła w miarę płynnie aczkolwiek jeżdżę na co dzień manualem więc raczej moja opinia nie bedzie obiektywna. Przejdźmy do środka , i tu niestety moje dobre wrażenia na temat tego pojazdu się kończą Zaraz po posadzeniu pośladków w aucie pierwsze co rzuciło mi się w oczy to plastikowość wszystkiego dookoła plastiki są niezbyt przyjemne w dotyku, nie są ładne wizualnie i przypomina mi to trochę opla Vivaro Ułożenie panelu dotykowego i wszystkich pokrętełek to jakas totalna pomyłka, za każdym razem gdy chcemy sobie coś tam popikać lub pokręcić to trzeba tam sięgać przez wajchę od zmiany biegów, ktokolwiek to wymyślił miał chyba długie ręce No i chyba największa porażka w środku to tzw. nie chowający się tablet na środku deski rozdzielczej, który zreszta też wygląda na dość tandetnie wykonany (chodzi mi tu o obudowę wyświetlacza) Kratki wentylacyjne prze całą szerokość pojazdu też nie wyglądają rewelacyjnie ale to też rzecz gustu. Fotele co prawda w skórze ale totalnie nie wygodne, na każdym zakręcie z nich wypadałem, być może w pakiecie S-line lub S fotele są lepsze. Bagażnik wypada chyba lepiej niż przestrzeń pasażerska, ładne LEDowe lampki i wszystko wygląda w miarę elegancko. Pod maską silnika wszystko jest poukładane inaczej niż B8 i wygląda jak dla mnie trochę dziwnie ale nie ma to jakiegoś większego znaczenia jeśli chodzi o użytkowanie. No i na koniec oczywiście dowcip roku czyli CENA :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Reasumując, przez najbliższe kilka lat pozostaję przy swojej B8, no chyba że po faceliftingu B9 zmieni swój wygląd, w co watpię
Ogi Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 No to kolejne potwierdzenie moich odczuci ze ten srodek fajnie wyglada tylko na fotakch. Co do wlotow to mi akurat to sie podoba i tak naprawde sprawdza sie tez fajnie bo nadmuch jest bardzo "komfortowo" rozprowadzony w samochodzie. Stolki standardowe sa do d*py ( hehe ) zreszta podobnie jak i w B8, dopiero sportowe daja rade ale ciagle do BMW im daleko.
edraven Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 jednak potwierdza się że auto z xenonami nie ma sprysków i samopoziomu. Chciałbym żeby ktos z was przejechał sie totalnym golasem bo ciekawi mnie jaka jest cena i jakie wyposazenie w podstawie bo sorrry andy ale to nie był golas skóra chociaz dobrej jakości czy taka derma jak w Beemce?
afroo. Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Może jestem dziwny ale te standardowe zegary wciąż bardziej do mnie przemawiają niż wirtualny kokpit. Ułożenie panelu dotykowego i wszystkich pokrętełek to jakas totalna pomyłka, za każdym razem gdy chcemy sobie coś tam popikać lub pokręcić to trzeba tam sięgać przez wajchę od zmiany biegów, ktokolwiek to wymyślił miał chyba długie ręce Na tym właśnie miała polegać rola płaskiego wybieraka skrzyni - 'podstawka' pod dłoń.
griga-st Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Andynl,100% podobne odczucia. Te nawiewy, to jakieś nieporozumienie...W rzeczywistości są jeszcze brzydsze jak na zdjęciach...Czekam na face, albo Dacia de luxe
wrclaguna Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Dawac mi B9 bo mam juz pełne wsparcie sterowników
Wandej Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Mimo ceny i wad podejrzewam że w grudniu b9 pojawi się na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się