st4yKool Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 60k euro bez q i slaby wypas.. ale to NL i pieprzony BPM Sent from my SM-G920F using Tapatalk
andynl Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Chciałbym żeby ktos z was przejechał sie totalnym golasem bo ciekawi mnie jaka jest cena No masz na fotce cena Basis = 43tyś € reszta to dodatki i wychodzi 60 tyś€. skóra chociaz dobrej jakości czy taka derma jak w Beemce? Wysoką jakością to bym tego nie nazwał ale ujdzie w tłoku gorsze widziałem Problem w tych fotelach polega na tym że nie są kubełkowe a skóra sama w sobie jest śliska i na każdym zakręcie dupsko jeździ po stołku. Na tym właśnie miała polegać rola płaskiego wybieraka skrzyni - 'podstawka' pod dłoń. Być może, co nie zmienia faktu że wcale to nie jest wygodne, w poczciwym B8 jest o wiele bardziej dostepne i komfortowe
dawidg2 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Być może, co nie zmienia faktu że wcale to nie jest wygodne, w poczciwym B8 jest o wiele bardziej dostepne i komfortowe gdy włożymy duży kubek do uchwytu to już tak poręcznie nie jest. W B9 uchwyty już widzę przed gałką od biegów i sterowaniem więc nie przeszkadza, a wygodniej do sięgania.
turdzi Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Może jestem dziwny ale te standardowe zegary wciąż bardziej do mnie przemawiają niż wirtualny kokpit. Ułożenie panelu dotykowego i wszystkich pokrętełek to jakas totalna pomyłka, za każdym razem gdy chcemy sobie coś tam popikać lub pokręcić to trzeba tam sięgać przez wajchę od zmiany biegów, ktokolwiek to wymyślił miał chyba długie ręce Na tym właśnie miała polegać rola płaskiego wybieraka skrzyni - 'podstawka' pod dłoń. Nie jest sędziwy.tez uważam ze zwykle zegary sa duzo fajniejsze nie ten idiotyczny virtual cockpit Panowie i panie, odbyłem wczoraj jazdę próbna nowym B9. Autko które dostałem to taki prawie golas, bez S-line, bez matrixa, bez wirtualnego kokpitu ( ten został mi później zaprezentowany w Q7) jedyne co auto posiadało to alu felgi, PDC przód/tył z kamerą, skóra na stołkach i jakas podstawowa Navi. Autko z motorem 2.0TFSI S-tronic więc mogłem doskonale porównać z moim B8 które tez jest 2.0 z tym że manual. jedyna różnica w silniku to ilość kucy B8 = 180 B9 =190, niestety różnicy w kucach nie odczułem Autko z wierzchu wygląda całkiem znośnie, choć na pewno z pakietem S-line wyglądało by lepiej, z minusów dziwnie ukształtowane przednie lampy w których na pewno będzie kumulacja wszelakiego syfu (WRClaguna wcześniej o tym pisał) i lusterka zamontowane w drzwiach wyglądające jak ośle uszy ale to akurat rzecz gustu, każdy ma inny jak d*pę Jeśli chodzi o prowadzenie to nie zauważyłem tu jakiś większych różnic między moim B8 a B9, poza heblami no ale u siebie mam wtyknięte heble z S4 więc różnica musi być Skrzynia S-tronic chodziła w miarę płynnie aczkolwiek jeżdżę na co dzień manualem więc raczej moja opinia nie bedzie obiektywna. Przejdźmy do środka , i tu niestety moje dobre wrażenia na temat tego pojazdu się kończą Zaraz po posadzeniu pośladków w aucie pierwsze co rzuciło mi się w oczy to plastikowość wszystkiego dookoła plastiki są niezbyt przyjemne w dotyku, nie są ładne wizualnie i przypomina mi to trochę opla Vivaro Ułożenie panelu dotykowego i wszystkich pokrętełek to jakas totalna pomyłka, za każdym razem gdy chcemy sobie coś tam popikać lub pokręcić to trzeba tam sięgać przez wajchę od zmiany biegów, ktokolwiek to wymyślił miał chyba długie ręce No i chyba największa porażka w środku to tzw. nie chowający się tablet na środku deski rozdzielczej, który zreszta też wygląda na dość tandetnie wykonany (chodzi mi tu o obudowę wyświetlacza) Kratki wentylacyjne prze całą szerokość pojazdu też nie wyglądają rewelacyjnie ale to też rzecz gustu. Fotele co prawda w skórze ale totalnie nie wygodne, na każdym zakręcie z nich wypadałem, być może w pakiecie S-line lub S fotele są lepsze. Bagażnik wypada chyba lepiej niż przestrzeń pasażerska, ładne LEDowe lampki i wszystko wygląda w miarę elegancko. Pod maską silnika wszystko jest poukładane inaczej niż B8 i wygląda jak dla mnie trochę dziwnie ale nie ma to jakiegoś większego znaczenia jeśli chodzi o użytkowanie. No i na koniec oczywiście dowcip roku czyli CENA :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Reasumując, przez najbliższe kilka lat pozostaję przy swojej B8, no chyba że po faceliftingu B9 zmieni swój wygląd, w co watpię https://www.youtube.com/watch?v=46ElNeLtr6Q Hmm czyli jezeli dobrze rozumie próbujesz powiedzieć ze wnętrze b9 jest gorsze i gorzej wykonane od B8? To oczywiscie kwestia gustu i nie wiem moze ja macales inne auta ale dla mnie nie ma wręcz porównania.Gdzie sie nie rozgladnie we wnętrzu B9 wyglada bardziej dojrzale i sporo ekskluzywnej niz B8. Jutro mam jazdę wiec zobaczymy jakie sa wrażenia.
andynl Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Wiesz sam wygląd i jak to jest skonstruowane (design) to kwestia gustu i jednemu sie podoba drugiemu nie, ale sam wygląd plastików np. deski rozdzielczej nie powalił mnie na kolana, w wygladzie jak i w dotyku sa bardzo ....hm nie wiem jak to określić ...plastikowe struktura tego plastiku jest bardzo widoczna i to jest to co uważam za porażkę. Gdybym nawet przekonał się jakimś cudem do tej plastikowości to i tak na pewno nie przekonam się do ceny :facepalm: za te pieniądze kupił bym pięknie wyposażoną 2 letnią C7 i wcale bym się nie zastanawiał
lexiu Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) A mła pojeździł sobie wypasem 190 KM w dizelku chodzi wręcz pięknie. Kultura pracy silnika cudowna. Elastyczność, odejście na poprawnym, prawie wzorcowym poziomie. No i … cisza tzn. słuchać lekkie mruczenie. Niemalże jak w poliftowym C7 z tym samym silnikiem, które jest dla mnie wzorcem. Spalanie na trasie wyszło 5,6 L. Jazda w zakresie 100 - 140 km/h. Mam obecnie w garażu poza Q3 także BMW 3 (E90, rocznik 2011) z podobną ilością KM co testowane B9. Komfort jazdy, elastyczność silnika, kultura pracy, wyciszenie itd. powoduje, że mogę rzec, iż B9 to już inna epoka. Powoli to auto zaczyna podobać się mła Kusi Sądzę, iż chciano uzyskać dokładnie taki efekt jak z Q7 tzn. dizajnersko ma nie oszałamiać. To ma być miłość dojrzała, od drugiego, trzeciego wejrzenia Edytowane 2 Grudnia 2015 przez lexiu
edraven Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 gdzie dwóch Polaków tam trzy opnie Sądzę, iż chciano uzyskać dokładnie taki efekt jak z Q7 tzn. dizajnersko ma nie oszałamiać. To ma być miłość dojrzała, od drugiego, trzeciego wejrzenia Zgadzam się, auto nie opatrzy się tak szybko. Ale co do jakości materiałów to martwi mnie to co mów Andynl, bo tego nie da się poprawić wcześniej jak przy lifcie i tu jest krok wstecz. :/
lexiu Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Ale co do jakości materiałów to martwi mnie to co mów Andynl, bo tego nie da się poprawić wcześniej jak przy lifcie i tu jest krok wstecz. :/ A to nie zależy od tego czy to wersja "zwykła", sport, design? Mła jeździł design i np. nie ma dolnej listwy w pakiecie sportowym Sline. Nie zauważyłem aby materiały były złej jakości. Edytowane 2 Grudnia 2015 przez lexiu
edraven Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Kazdy ma inne odczucia. Międzu pakietami zmieniają się detale, zostają zawsze boczki, deska, tunel a dochodzą dekory. Jak plastiki deski są lipne to nic nie pomoże Może nie jest tak źle , a Andy ma po prostu delikatne paluszki
jedrekx Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 za te pieniądze kupił bym pięknie wyposażoną 2 letnią C7 i wcale bym się nie zastanawiał właśnie dlatego ja odpuściłem temat B9
turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Wiesz sam wygląd i jak to jest skonstruowane (design) to kwestia gustu i jednemu sie podoba drugiemu nie, ale sam wygląd plastików np. deski rozdzielczej nie powalił mnie na kolana, w wygladzie jak i w dotyku sa bardzo ....hm nie wiem jak to określić ...plastikowe struktura tego plastiku jest bardzo widoczna i to jest to co uważam za porażkę. Gdybym nawet przekonał się jakimś cudem do tej plastikowości to i tak na pewno nie przekonam się do ceny :facepalm: za te pieniądze kupił bym pięknie wyposażoną 2 letnią C7 i wcale bym się nie zastanawiał Ja tez juz jestem po.miałem mieć 3.0 TDI ale skończyło sie na 2.0 TDI 190 km i w sumie dobrze bo wiem czego mogłem sie spodziewać po v6 za to osiagi tego 2.0 TDI sa na prawe rewelacyjne.Co prawda tylko FWD ale idzie jak smok. Odnośnie środka to ja nie mam sie do czego przyczepić jedyne co mógł bym krytykować po górna cześć drzwi.Jest co prawda miękka ale plastik jakiś taki błyszczący tandetnie wyglądający. Co do samych wrażeń to w aucie jest cisza komfort jazdy jak w A6 tyle ze auto jest o pol tony lżejsze i to sie czuje.Jest fajne kompaktowe w prowadzeniu od razu reaguje na ruchy kierownicy.Układ kierowniczy mógł by dawać troche wiecej info. I mógłby byc troche bardziej precyzyjny tu niestety niewiele sie zmieniło.Jest lepiej ale dalej nie jest to BMW. Ogólnie nic tylko zamawiać tyłka ja jeszcze nie mam czego A no i fotele w porównaniu z b8 to inna liga.
st4yKool Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Turdzi miales okazje jechac nowym Passatem z tym silnikiem?
griga-st Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 auto jest o pol tony lżejsze i to sie czuje Trzysta kilo to bardzo duzo na ta klase auta. Aluminium czy karbonu w B9 nie ma duzo wiecej jak w B8. Zwazywszy na to ze B8 zwlaszcza przedliftowe rdzewieje na potege, to mozna sobie wyobrazic co bedzie sie dzialo za piec lat z B9. Jakosc plastiku na konsoli jest poprostu niedopuszczalna w tej klasie. Ale pewnie i tak bedzie rekord produkcji
rav85 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) ostatnio pomacałem trochę b9 i plastiki jak w fabii 2, co gorsza w a8 d4 niektóre plastiki i spasowanie tez nie sa za dobre, prawda jest taka ze robią coraz gorsze auta za duza kasę, wiec trzeba dbać o nasze auta bo lepszych nie będzie, do tego eko skora jak w Volvo ceny tez mało zachecajace http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-3-0-tdi-avant-sport-quattro-fv23-nivette-ID6ye8PN.html emblemat quattro wygląda jak by ktoś na sr** taśmę go zamocował niczym sline z allegro. http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-nowe-b9-2-0-tfsi-quattro-252-km-salonpl-dealer-ID6ydih9.html nie dość tego tył nowej a4 wygląda jak tył a3 ;/ Edytowane 4 Grudnia 2015 przez rav85
Ogi Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 No juz z tym biadoleniem az tak sie nie rozpedzajcie bo az tak zle nie jest, fakt faktem ze ( sadzilem ze nigdy tego w zyciu nie powiem ) ale obecnie wybralbym chyba passata badz superBa niz A4 ( raz ze passat naprawde jest inny od poprzedniego jak i w srodku jest naprawde przyjemny, do tego mialem okazje pojezdzic tym dieslem w biturbo i naprawde daje rade, a A4 jest zwyczajnie za drogie ), a zdecydowanie biore BMW 3 czy Mesia C klase ( ale tylko w kombiaku ).
Yoghurt Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) ciekawe czy lift tez bedzie polegal na dodaniu chromu do tych przyciskow Edytowane 4 Grudnia 2015 przez Yoghurt
edraven Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 ....i na przyciskach szyb Swoją drogą, bardzo nie podoba mi sie oparcie fotela S line, dziwne przeszycia nie przystojące do sportowego charakteru wersji. Zdecydowanie ładniejsze obecne s line z b8.
turdzi Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Nie wiem mam B8 prawie 5 lat oprócz tego miale dwa B7 i duzo jeździłem B wiec cos o jakości rożnych generacji mogę powiedzieć.Jezeli mam oceniać jakość plastikow zwłaszcza na konsoli środkowej to w B9 i tak jest o niebo lepie niz w B8 gdzie faktycznie jakość akurat tego elementu jest słaba.Designu oceniać nie będę bo to sprawa indywidualna ale mam wrażenie ze większość krytyki tutaj jes po prostu dlatego ze cos krytykować trzeba to taka nasza Polska przywara.Jezeli mam ten środek porównać do konkurencji to jest to nadal wiodący środek w klasie.C klasa ma tak samo tandetne płaski tu i tam tak jak i trojka której plastikow ich tekstury jak i skory która wyglada jak ceratozaury wręcz nie trawie. Tak wiec reasumujac moim zdaniem poprawili to co mogli czyli ilośc miejsca odświeżyli środek poprawili troche mechanikę zwłaszcza dodali w końcu wielotloczkowe zapiski i nie zepsuli tego co mogli zepsuć czyli wyglądu.Technologicznie to na razie najbardziej zaawansowane auto w klasie a ze jest drogie , no jest bo lista opcji jest teraz równie druga co w A6 wiec dobrze wyposażone auto niestety kosztuje co robi tez konkurencja.C klasa czy trojka z dobrym wypadłem tez nie jest gratis. ....i na przyciskach szyb Swoją drogą, bardzo nie podoba mi sie oparcie fotela S line, dziwne przeszycia nie przystojące do sportowego charakteru wersji. Zdecydowanie ładniejsze obecne s line z b8. To prawda ale za to sa o wiele lepsze do siedzenia.za to fotele S wyglądają o wiele lepiej niz obecne w B8.
wrclaguna Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Aktualizacja map na 2016 z wirtulanym kokpitem kosztuje ........ uwaga 2899 PLN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się