baszmak7 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 mógłby ktoś nagrać filmik z wnętrza kabiny podczas jazdy jak to jest na przelocie..
daniels Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 czyli dwa tłumiki przelotowe i masakry nie będzie??? ---------- Post dopisany at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ---------- na 2,5cala
Adamidos Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Siema, nie chce zakladac nowego tematu, wiec sie podczepie tutaj:wink: Planuje zrobic caly przelocik od kolektora do konca z kwasa+ jakas fajna koncowka i zastanawiam sie czy zrobic z 2.5 czy 2.75 cala bo chyba 3 sie nie zmiesci. Co myslicie nad tym 2.75cala? (b5 96r 1.9tdi 110 chip 150km)
Armi Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Rób 2.5 Tylko ostrzegam - ryczy jak głupi ale co kto lubi. W środku jest głośniej ale nie jest to jakiś dramat, jadący z tyłu mają gorzej. Z seryjnym turbo efektu cofki czy gwizdu nie osiągniesz. Taki trochę przerost formy nad treścią
Adamidos Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Bardzo dobrze ze o tym piszesz, fajnie by bylo jak by bylo wlasnie slychac turbinke, czy cofke. Zobaczymy w praktyce jak bedzie nagram filmik przed i po. Glownie to mi chodzi o ten fajny ryk silnika no i moze cos km i nm przybedzie. Myslalem jeszcze nad chip boxem jakims lepszym nie za 200zl ale tak na chlopski rozum to mam juz chipa wiec jest jakis sens? raczej to by bylo nie zdrowe i nie dalo by tych 20koni. moj kumpel mechanik mowil ze mozna wstawic tego chip boxa i nie robi ze mam chipa ale jakos srednio to mi sie wydaje prawda pozdro
Kowi87 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Bardzo dobrze ze o tym piszesz, fajnie by bylo jak by bylo wlasnie slychac turbinke, czy cofke. Zobaczymy w praktyce jak bedzie nagram filmik przed i po. Glownie to mi chodzi o ten fajny ryk silnika no i moze cos km i nm przybedzie. Myslalem jeszcze nad chip boxem jakims lepszym nie za 200zl ale tak na chlopski rozum to mam juz chipa wiec jest jakis sens? raczej to by bylo nie zdrowe i nie dalo by tych 20koni. moj kumpel mechanik mowil ze mozna wstawic tego chip boxa i nie robi ze mam chipa ale jakos srednio to mi sie wydaje prawdapozdro box to zło:wink:
bakuś Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 wytłumaczyłem mechanikowi że chcę przelot z samej rury a on powiedział że nie warto bo będzie palił więcej i będzie słabszy... wtf ? Miałby rację gdybyś miał wolnossącą serię, a nie turbodoładowany silnik... I jeszcze odnośnie tematu: układ 2,5" z dwoma tłumikami przelotowymi jest minimalnie głośniejszy od serii na wyższych obrotach. Niżej jest... głębiej? W mojej galerii można zobaczyć jak to wygląda.
junior_tdi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 ODGRZEWAM KOTLETA ! Porobił ktoś jeszcze przelot u siebie w Dieslu? cały czas się zastanawiam czy robić ten przelot czy nie
Raf_kk Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Złoty środek to chyba wycięcie kata i środka a zostawienie samego tylnego tłumika.
bakuś Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Nie dla każdego, bo już kilka razy miałem tak, że klient - mimo, że odradzałem - chciał układ tylko z końcowym, a i tak po niedługim czasie przyjeżdżał zamontować jeszcze środkowy... Ja ogólnie nie polecam, szczególnie w dieslu, tylko końcowego.
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 jak zrobisz cały przelot to będziesz słyszalny z daleka:wink: z ostatnim jest lajtowo, ale i tak głosno chodzi, ja jeżdze już 2 lata z samym końcowym:wink:
Armi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jak się zostawi sam końcowy to nie ma praktycznie różnicy między serią a modem (ciężko jest zagłuszyć klekot). Co kto lubi, jak ktoś modzi auto rodziców albo często wozi ludzi to serdecznie przelotu nie polecam. Niektórym to nawet szum opon przeszkadza albo narzekają, że głośno po wycięciu katalizatora:grin: Ale jak ktoś lubi ryk i dźwięk cofki przy większym turbo to jak najbardziej.
Raf_kk Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jest wyraźna różnica w "cofce" AFN od AWX?
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jest wyraźna różnica w "cofce" AFN od AWX? w BRD dopiero ją dobrze usłyszysz:wink:
MAGIC87 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jest wyraźna różnica w "cofce" AFN od AWX? w BRD dopiero ją dobrze usłyszysz:wink: +1:wink: jezdze 3 lata na pełnym przelocie, zrobionym na 2 strony, na koncu mam po jednym tłumiku z allegro za 40 zł spokojnie mozna jechac w trase 500 km. oczywiscie nie przy max bucie.
ziomek0101 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jak chcecie wywalic kata to proponuje kupic u ''gruchota'' tłumik z zamiennikiem katalizatora. Samochod zbiera sie lepiej i ja bym powiedział ze jest ciszej bo mialem uszkodzona plecionke kata sie sprzedaje i wraca sie za ten caly tlumik
MAGIC87 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jak chcecie wywalic kata to proponuje kupic u ''gruchota'' tłumik z zamiennikiem katalizatora. Samochod zbiera sie lepiej i ja bym powiedział ze jest ciszej bo mialem uszkodzona plecionke kata sie sprzedaje i wraca sie za ten caly tlumik tylko ten zamiennik kosztuje 200 zł? a wspawanie kata w zaleznosci od miasta od 50 zł
ziomek0101 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 No tak, ale plecionke jak ktos ma zuzyta, a wiekszosc ma to sie nie oplaca wspawywac tam nic tylko kupic taki zamiennik:) sprzedaje sie stary katalizator i sie kasa wraca
chomiczesq Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 a jak to się ma w 2,5tdi w b6 quattro? może ktoś z was ma własny filmik. ile jest tam katalizatorów? co wywalić co zostawić? czy puścić same rury bez tłumików.
KAMIL3239 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 ja wywaliłem kata i środkowy tłumik i jest zajefajnie, turbo fajnie gwiżdże, a głośniej jest minimalnie przy dużych prędkościach jak się odejmuje gaz,a tak jestem bardzo zadowolony. Silnik 1,9 TDI PD 115KM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się