Pawel_M Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Zawsze jest sens, pompa ma wieksza srednice. Zmiana będzie odczuwalna ?? W S4 serwo też jest większe ??
TyBucu Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Może ktoś mnie olśni... Zabrałem się za swap, oznaczenia jak na początku wątku jarzma nowe, tarcze nowe, śrubki nowe... Z prawej strony wszystko p&p, a w lewej zdziwko... Jarzmo za krótkie, brakuje około 2mm by wkręcić dolna śrubę. Więc co do diaska może to być, bo porównując na oko wszystko takie same...
TyBucu Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jarzma mają takie same oznaczenia, Pikuś mi je wysłał i wątpię żeby się rypną... ---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ---------- Do tego były ładnie zapakowane, nie otwierane w pudełeczkach TRW...
Arturoo Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 to masz złą śrubę lub coś ze zwrotnicą ...bo możliwości się kończą dość szybko
TyBucu Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Ale ze zwrotnicą, tzn. kolumną raczej nie może być coś nie tak, przecież chyba nie wychodziły różne wersje? Przełoże jarzmo i sprawdze...
flin Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Fajny temat z tym tylem, jak do czegos slabszego oczywiscie, bo tak jak podkrecone mocniejsze s4 sie ma to ori hamulce tam to smietnik i nie radza sobie.
TyBucu Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Jak ktos ma s4 to raczej nie bedzie zmienial tarcz na nie wentylowane...
pioteros Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 256 wentyle mogą być słabsze niż np. 288 pełne, może zuzyja sie tylko wolniej
Arturoo Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 32mm różnicy........fizyka nie kłamie.....musi być lepiej
TyBucu Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 No przy okazjonalnym hamowaniu napewno bedzie lepiej, ale jak juz mocniej sie przyciska na zakretach to bedzie to samo ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ---------- Btw, przymierzalem jarzma odwrotnie i nie pasi.. Moze krzywa piasta?
pioteros Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 niekoniecznie, pomimo ze 256 to wentyle, to jest to bardzo mala tarcza o malej pojemnosci cieplnej, bez fajerwerkow
Arturoo Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 dokładnie ....zawsze lepsze to od serii ale ...no właśnie ...zawsze jest jakieś ale
TyBucu Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Znalazłem rozwiązanie dla mojego problemu, dostałem 2 różne tarcze
Arturoo Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Znalazłem rozwiązanie dla mojego problemu, dostałem 2 różne tarcze nieźle....
StrusQ Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Małe pytanko:czy na hamulce z s4 wejdzie felga 15"?
TyBucu Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Nie. 16 conajmniej o ile dobrze pamietam. Wyklepane z klubowej wlepki za pomocą klepki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się