Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Większe tylne hamulce do B5 (nie S4 mała niespoodzianka dla posiadaczy aut z quattro)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wiem jaki jest ori rozstaw srub w tylnej zwrotnicy i jaka jest grubosc tych uszu na sruby, tak to w paincie bym ci narysowal bo cada chwilowo nie mam :decayed:

Opublikowano

co do tego avanta zielonego, wiekszy hebel miał poprawic efekt wizualny, z przodu ma 360 tarcze, takze 320 jak najbardziej tutaj pasują, tym bardziej w takiej feldze:wink:

Ogólnie adater przełozył sie na osadzenie felgi, zmniejszyło sie ET

Opublikowano

Same plusy :wink:....pytam o te dystanse na tyl bo mozna by takie hebelki wrzucic...tarcze i klocki mam do wymiany i tak niedlugo wiec koszta nieduzo wieksze.....:wink:

Opublikowano

Wsadzic na tyl można praktycznie wszystko

Problemem jest mechanizm od recznego, lub jego brak.

---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ----------

Kowi mi to wyglada na 312 z RS4 B5 a nie 320mm

Opublikowano

Znaczy długość linki ...albo raczej jej brak ?

---------- Post dopisany at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany at 13:48 ----------

312/22

Opublikowano
co do tego avanta zielonego, wiekszy hebel miał poprawic efekt wizualny, z przodu ma 360 tarcze, takze 320 jak najbardziej tutaj pasują, tym bardziej w takiej feldze:wink:

Ogólnie adater przełozył sie na osadzenie felgi, zmniejszyło sie ET

kowi a ma on foty jak to wyglada od drugiej strony bez kola i tarczy?

---------- Post dopisany at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ----------

tymczasem w porutgalii w osce taki hebel wyrezali.. 320mm

http://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4514_zpsc0981312.jpg

http://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4520_zps74f2c6d9.jpg

Przeróbka w piascie i adapter

---------- Post dopisany at 10:15 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ----------

W USA jeszcze popularny jest kit z S4 B7 300mm

Big Brake Kit, B5 & C5 Rear, 300mm - 034Motorsport | Performance Parts for Audi, Porsche, and Volkswagen

---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

330 na przód

quattroworld.com Forums: allroad cheap Brembo BBK (Big Brake Kit) DIY....

te heble z touarega sa teraz tak popularne jak bulki w piekarni,wiekszosc osob je zaklada tylko zr/zl 17 na 6 tlokach ciezko spotkac bardziej popularne sa zl/zr 18 pod tarcze 345mm

---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ----------

Wsadzic na tyl można praktycznie wszystko

Problemem jest mechanizm od recznego, lub jego brak.

---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ----------

Kowi mi to wyglada na 312 z RS4 B5 a nie 320mm

raczej na 100proc..312mm z rs4

Opublikowano

na jego wątku pisze że jest to 320 hebel, niestety fotek jak wyglada adapter i na czym polegała przeróbka nie ma, a opis jest tak ize google tłumacz wymięka, zaciski teraz ładuje od RS4 B7 na tył z tego co zrozumiałem, ale moze uda mi sie cos wyciagnać na PW:wink:

Opublikowano

Na zdjeciu wyraznie widac tarcze od RS4 B5 I zwykly zacisk TRW taki jak jest w RS4 czy S4

na maly klocek

Opublikowano

macie racje 312 siedzą, w dalszych komentach sie poprawił, tak izacisk docelowo ma być

IMG_4591_zps39e58802.jpg

Opublikowano

i RS4 B7 - tarcza 365/34 mm

Siemian takie katuje :facepalm:

Opublikowano
i RS4 B7 - tarcza 365/34 mm

Siemian takie katuje :facepalm:

to phaeton(mam ich 3 kpl.) zacisk podobny obsluguje te same tarcze a rozni sie od ori rs4 /rs6 tym ze1 zdjecie prawy gorny rog ma ten cypel wkrecany,i phaeton niejest na adapterze tylko bezposrednio do zwrotnicy

---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ----------

dsc08595s.jpg

dsc08523k.jpg

phaeton

dsc08230q.jpg

rs4/rs6

Opublikowano

masz racje :hi:

Opublikowano

Dev robiłeś kiedyś porównanie między 255/10 a 256/22 podczas hamowania ?? Może nie zawracać sobie głowy i do kompletu na przód 312mm założyć tył 255/10 ??

Opublikowano

moim zdaniem roznica znikoma, srednica ta sama, tyle ze wentylowana, przy pojedynczych hamowaniach, cywilnej jezdzie i tak sie tyl az tak nie nagrzewa

Opublikowano

wentylowane powinny być wydajniejsze :wink:,są w końcu z s4 :wink:

ja zmieniałem z 245/10 na 256/22 różnica była odczuwalna

Opublikowano

pewnie glownie dlatego ze srednica sie zwiekszyla, wiec i moment sily rowniez ;]

Opublikowano
wentylowane powinny być wydajniejsze :wink:,są w końcu z s4 :wink:

ja zmieniałem z 245/10 na 256/22 różnica była odczuwalna

Moje rozumowanie jest podobne do kolegi pioteros tyle że zastanawia mnie kwestia średnicy tłoczka :eusathink:W poliftowym S4 średnica tłoczka to 43mm a w zwykłym zacisku ?? Jeżeli tłoczek jest mniejszy to i teoretycznie hamulce też będą słabsze pomimo że średnica tarczy prawie taka sama...

Opublikowano

Większy tłoczek powoduje ze nie musisz cisnąć mocno na pedał więc zgadza się to co mówisz, to też ma naturalnie wpływ, ale podstawa to średnica tarcz

Opublikowano

Nie 43 tylko 41mm

Wentylowana tarcza ma większą odpornosc termiczną

a co za tym idzie wieksza skuteczność

Do tego dajemy moje ulubione Ferodo DS i hamowanie az miło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...