pioteros Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 nie wiem jaki jest ori rozstaw srub w tylnej zwrotnicy i jaka jest grubosc tych uszu na sruby, tak to w paincie bym ci narysowal bo cada chwilowo nie mam
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 co do tego avanta zielonego, wiekszy hebel miał poprawic efekt wizualny, z przodu ma 360 tarcze, takze 320 jak najbardziej tutaj pasują, tym bardziej w takiej feldze:wink: Ogólnie adater przełozył sie na osadzenie felgi, zmniejszyło sie ET
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Same plusy ....pytam o te dystanse na tyl bo mozna by takie hebelki wrzucic...tarcze i klocki mam do wymiany i tak niedlugo wiec koszta nieduzo wieksze.....
Dev Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Wsadzic na tyl można praktycznie wszystko Problemem jest mechanizm od recznego, lub jego brak. ---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ---------- Kowi mi to wyglada na 312 z RS4 B5 a nie 320mm
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Znaczy długość linki ...albo raczej jej brak ? ---------- Post dopisany at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany at 13:48 ---------- 312/22
krzysiek23 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 co do tego avanta zielonego, wiekszy hebel miał poprawic efekt wizualny, z przodu ma 360 tarcze, takze 320 jak najbardziej tutaj pasują, tym bardziej w takiej feldze:wink:Ogólnie adater przełozył sie na osadzenie felgi, zmniejszyło sie ET kowi a ma on foty jak to wyglada od drugiej strony bez kola i tarczy? ---------- Post dopisany at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ---------- tymczasem w porutgalii w osce taki hebel wyrezali.. 320mmhttp://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4514_zpsc0981312.jpg http://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4520_zps74f2c6d9.jpg Przeróbka w piascie i adapter ---------- Post dopisany at 10:15 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ---------- W USA jeszcze popularny jest kit z S4 B7 300mm Big Brake Kit, B5 & C5 Rear, 300mm - 034Motorsport | Performance Parts for Audi, Porsche, and Volkswagen ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ---------- 330 na przód quattroworld.com Forums: allroad cheap Brembo BBK (Big Brake Kit) DIY.... te heble z touarega sa teraz tak popularne jak bulki w piekarni,wiekszosc osob je zaklada tylko zr/zl 17 na 6 tlokach ciezko spotkac bardziej popularne sa zl/zr 18 pod tarcze 345mm ---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ---------- Wsadzic na tyl można praktycznie wszystkoProblemem jest mechanizm od recznego, lub jego brak. ---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ---------- Kowi mi to wyglada na 312 z RS4 B5 a nie 320mm raczej na 100proc..312mm z rs4
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 na jego wątku pisze że jest to 320 hebel, niestety fotek jak wyglada adapter i na czym polegała przeróbka nie ma, a opis jest tak ize google tłumacz wymięka, zaciski teraz ładuje od RS4 B7 na tył z tego co zrozumiałem, ale moze uda mi sie cos wyciagnać na PW:wink:
Dev Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Na zdjeciu wyraznie widac tarcze od RS4 B5 I zwykly zacisk TRW taki jak jest w RS4 czy S4 na maly klocek
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 macie racje 312 siedzą, w dalszych komentach sie poprawił, tak izacisk docelowo ma być
krzysiek23 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 macie racje 312 siedzą, w dalszych komentach sie poprawił, tak izacisk docelowo ma byćhttp://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4591_zps39e58802.jpg vw phaeton
Dev Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 i RS4 B7 - tarcza 365/34 mm Siemian takie katuje
krzysiek23 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 i RS4 B7 - tarcza 365/34 mmSiemian takie katuje to phaeton(mam ich 3 kpl.) zacisk podobny obsluguje te same tarcze a rozni sie od ori rs4 /rs6 tym ze1 zdjecie prawy gorny rog ma ten cypel wkrecany,i phaeton niejest na adapterze tylko bezposrednio do zwrotnicy ---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- phaeton rs4/rs6
Pawel_M Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Dev robiłeś kiedyś porównanie między 255/10 a 256/22 podczas hamowania ?? Może nie zawracać sobie głowy i do kompletu na przód 312mm założyć tył 255/10 ??
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 moim zdaniem roznica znikoma, srednica ta sama, tyle ze wentylowana, przy pojedynczych hamowaniach, cywilnej jezdzie i tak sie tyl az tak nie nagrzewa
Arturoo Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 wentylowane powinny być wydajniejsze ,są w końcu z s4 ja zmieniałem z 245/10 na 256/22 różnica była odczuwalna
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 pewnie glownie dlatego ze srednica sie zwiekszyla, wiec i moment sily rowniez ;]
Pawel_M Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 wentylowane powinny być wydajniejsze ,są w końcu z s4 ja zmieniałem z 245/10 na 256/22 różnica była odczuwalna Moje rozumowanie jest podobne do kolegi pioteros tyle że zastanawia mnie kwestia średnicy tłoczka :eusathink:W poliftowym S4 średnica tłoczka to 43mm a w zwykłym zacisku ?? Jeżeli tłoczek jest mniejszy to i teoretycznie hamulce też będą słabsze pomimo że średnica tarczy prawie taka sama...
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Większy tłoczek powoduje ze nie musisz cisnąć mocno na pedał więc zgadza się to co mówisz, to też ma naturalnie wpływ, ale podstawa to średnica tarcz
Dev Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Opublikowano 31 Marca 2013 Nie 43 tylko 41mm Wentylowana tarcza ma większą odpornosc termiczną a co za tym idzie wieksza skuteczność Do tego dajemy moje ulubione Ferodo DS i hamowanie az miło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się