Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drganie lewarka zmiany biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie jak dodaje gazu albo wpadne w dziure to drga mi lewarek zmiany biegów

kolega twierdzi ze to poduszka

tylko czy to poduszka skrzyni czy silnika

i slysze drgania przy dodawaniau gazu rezonans taki w pewnym zakresie obrotow

Opublikowano

Niech ktoś przytrzyma z tyłu wydech gdy jest ten rezonans (powinno się uspokoić). Obstawiam plecionkę.

Opublikowano

Nikt nie powie Ci na odległość co dolega Twojemu samochodzikowi, w TDi jest mnóstwo potencjalnych przyczyn drgań z dwumasem włącznie, na początek zajrzyj do poduch skrzyni i silnika, dalej plecionka .....

Opublikowano

Zanim ruszysz plecionkę sprawdź wszystkie gumowe zawiesia tłumika. Nie mogą mieć dużego luzu, ani być zbyt sztywno. Nie przenoszą ci się drgania na środkowy tunel, fotele i kierownice? W jakim zakresie obrotów to się pojawia i na którym biegu? Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę tak do 3000 obr, i nasłuc**j czy są drgania. Uzupełnij profil

Opublikowano
Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę
:thumbup1::polew:
Opublikowano

a po czy poznac ze sa walniete poduchy skrzyni biegów

Opublikowano

Mam to samo.. ja na dniach zajmę się plecionką i mam poduchę pod skrzynia do wymiany z lewej strony ... Sprawdż jak masz jak na kanale czy gumy na poduchach są całe czy nie są spekane... Pozdrawiam

Opublikowano

kiedys patrzylem to te poduchy wygladaja na cale ale lewerek skacze jak glupi

Opublikowano

Nie jestem aż takim znawcą ale może wybierak już ma straszne luzy to się chyba nazywa kaseta czy jakoś tak...

Opublikowano

ale drganie skrzyni biegów chyba nie ma nic wspolnego z plecionka

Opublikowano
Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę
:thumbup1::polew:

Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas.

Opublikowano

U mnie też lata lewarek na dziurach i przy przyspieszaniu poduchy wszystkie wymieniłem więc to nie to ;). Tzn miałem wywalone pod skrzynią, po wymianie już tak nie lata jak wcześniej ale jest to zauważalne. Ja nauczyłem się z tym żyć ;).

Co do drgania budy przy przyspieszaniu sprawdź jaką masz dawkę ustawioną na vagu, warto w ogóle zrobić logi żeby zobaczyć czy nastawnik nie świruje.

Opublikowano
Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę
:thumbup1::polew:

Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas.

Polecam jakieś duże lotnisko najlepiej singapur bo rozpedzić sie na 4 biegu od 1000 do 3000 to chwile zajmie;p

zart oczywiście. Na postoju wejdz na obroty w których wystepuje wibracje niech ktos wtedy dotknie końcówke tłumika wtedy zobaczysz czy winny jest układ wydechowy czy dwumas.

---------- Post dopisany at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę
:thumbup1::polew:

Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas.

Polecam jakieś duże lotnisko najlepiej singapur bo rozpedzić sie na 4 biegu od 1000 do 3000 to chwile zajmie;p

zart oczywiście. Na postoju wejdz na obroty w których wystepuje wibracje niech ktos wtedy dotknie końcówke tłumika wtedy zobaczysz czy winny jest układ wydechowy czy dwumas.

Opublikowano

mam podobne objawy i dziurawą plecionkę, sprawdź u siebie.

Opublikowano
Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę
:thumbup1::polew:

Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas.

Właśnie takim postępowaniem wykańcza się dwumas:facepalm:

Nie Tobie oceniać czy nie wiem, i nie mi przechwalać się ile wiem:wink:

Opublikowano

u mnie drgac drga ale slychc rezonans

w pewnym zakresie obrotów

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ----------

u mnie drgac drga ale slychc rezonans

w pewnym zakresie obrotów

Opublikowano

To plecionka do wymiany, ewentualnie możesz wcześniej sprawdzić wieszaki tłumików.

Opublikowano

kiedys bylem w serwisie boscha sprawdzali powiedzieli ze plecionka potem zadzwonili ze to jednak nie plecionka ze dobra jest

Opublikowano

Nikt tego na 100% nie stwierdzi bez wymiany części. Generalnie diesle 4 cylindrowe się trzęsą i generują drgania, najmniejsza niesprawność wydechu, poduszki, dwumasy objawia się nieprzyjemnym dźwiękiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...