arczi193 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 witam wszystkich użytkowników sporo czytałem na forum ale mam prośbe o rade. od niedawna posiadam audi a4 b4 2002 rok 1,9 tdi 130 KM miał kiedys. podczas jazdy nosi mi tyl co najlepiej zrobić. wyczytałem ze najlepiej zmienic tylny stabilizator ale na jaki. autko ma juz troche przejechane bo okolo 510 tysiecy km i wątpie aby ktos wymieniał
kufel26 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 (edytowane) Mam podobne stukanie co większość. Ruszam puknięcie, hamuje puknięcie, natomiast na dziurach jest cisza. Wymienilem maglownice bo miała luz, dolne wahacze tak samo i dalej słuchać to pęknięcie. Jedynie co obstawiam to luźne sanki lub przeguby wewnętrzne Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Maja 2016 przez kufel26
erchi Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 U mnie stukało przy hamowaniu na skręconych kołach, ponadto dało się słyszeć dziwne skrzypienie z prawej strony. Na dziurach przy niskiej prędkości stukało z obu stron. Po wymianie drążków (końcówki wymieniane wcześniej) i amortyzatorów problem całkowicie zniknął.
kufel26 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 U mnie stukało przy hamowaniu na skręconych kołach, ponadto dało się słyszeć dziwne skrzypienie z prawej strony. Na dziurach przy niskiej prędkości stukało z obu stron. Po wymianie drążków (końcówki wymieniane wcześniej) i amortyzatorów problem całkowicie zniknął. Drążki i końcówki miałem wymianione razem z maglownica miesiąc temu, teraz podekrzewam, ze to sanki, bo to jest takie stukniecie jakby sprezyna odbijalaWysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Buck Rodgers Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Mam ten sam problem. Głośne odczuwalne stukanie przy ruszaniu, hamowaniu i czasami przy skręcaniu. Chcę pospawać te cholerne sanki ale zdjęcia już dawno nie ma z lokalizacją miejsca spawania. Czy ktoś mógł bym wrzucić takowe zdjęcie? Bardzo proszę dla potomstwa bo widzę że jest nas wielu z tym problemem.
SotoM Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 tuleje na wahaczu prostym zmienione - nic to nie dało auto i tak poszło nizej bo zmieniłem 4 amorki + sprężyny H&R - 40mm wczoraj wymieniłem 2ie poduchy pod silnikiem P i L - oryginały - ale nie zwróciłem uwagi czy pukniecie wystepuje czy juz nie...nie wpadło mi w ucho bo chyba juz sie przyzwyczaiłem albo znikło... poobserwuje jeszcze... na allegro kupowałem - oryginały VW/Audi - serwis Skody REX Auto - Rzeszów http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=50860&us_id=42749752 Niestety nadal pukniecie występuje lecz bardzo żadko i wydaje mi się że ciszej, myślę nad wymiana poduszki SK.biegow...Za jakiś czas jak się odbije finansowo zakupie dolne wahacze, jeśli nie zniknie pukniecie wnioskuję że tuleje ławy są wyrobione...
nik23 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Wewnętrzne przeguby do sprawdzenia, odbój na pasie przednim, i poducha skrzyni biegów, Czy owo puknięcie występuje tylko,raz gdy ruszasz i potem go niema aż do momentu hamowania?
Robero321 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Tak dokładnie u większości jest właśnie tak że puknięcie jest przy starcie a potem przy dohamowaniu
imr_pl Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 witajcie , mam ten sam problem , metalicznie stuka z lewej strony , załączam video : tak się zachowują sanki do spawania ?
imr_pl Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 przegub jak jest uszkodzony strzela podczas przenoszenia obciążenia , u mnie metaliczne stuki występują przy zmianie położenia zwrotnicy względem kierunku poruszania się pojazdu ( hamowanie ) lub zmianie położenia zwrotnicy w osi podczas kręcenia kierownicą.
RAMZESA4 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Metaliczne stuki przy skręcaniu kierownicą, takie objawy były również u mnie. Mechanik żeby potwierdzić podejrzenia , wstrzyknął olej do przegubów kulowych na górnych wahaczach (stwierdził że są pozacierane i przy skręcaniu kierownicą wydaja takie dźwięki)- o dziwo ustało. Komplet wahaczy czeka w bagażniku na wymianę. Natomiast pukanie przy starcie i wyhamowywaniu to na 99% przegub wewnętrzny - przerabiałem temat już dwa razy, zamienniki nie wytrzymywały wiec kupiłem używane oryginały - czekam na montaż.
imr_pl Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 dźwięk jest identyczny przy kręceniu kierownicą i wyhamowywaniu/zmianie kierunku jazdy , przy hamowaniu dźwięk występuje niezależnie czy jest włączony bieg czy nie , przegub ,,na luzie'' też by się odzywał ?
Robero321 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Sprawdź przeguby w szczególności a może przede wszystkim wewnętrzne u mnie podobne objawy były przy wewnętrznym uwalonym zamiennik wytrzymał półtora roku i znowu się odzywa już potwierdzone
SotoM Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Wewnętrzne przeguby do sprawdzenia, odbój na pasie przednim, i poducha skrzyni biegów, Czy owo puknięcie występuje tylko,raz gdy ruszasz i potem go niema aż do momentu hamowania? U mnie to pukniecie potrafi wystąpić przy Toczenia się na 1 bez gazu i trafiając kołem na obniżona ciut studzienkę jak i nie dużej prędkości może max do 25kmh na pojedynczej nierówności...W momencie gdy pęknięcie występuje czuje to na drzwiach gdy dłońia dotykam kratki głośnika...
Debian27 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Odgrzebie, Panowie u mnie to samo tylko w B5. Wystepuje głuchy styk podczas ryszania, tuż po wychamowaniu całkowitym (jakby przesunięcie elementu przód tył), czasami na nierównościach i skręcaniu. Na pewno nie jest to dźwięk jak kolega pokazał na nagraniu, no chyba, że przegub zewnętrzny oddaje inny dźwięk. Byłem u dwóch mechaników sprawdzali dokręcali, zaglądali bez skutków, na trzepakach nic nie wyszło. u was powyżej coś się ruszyło w temacie. Dodam, że jeden z mechaników proponował wymianę przegubu zewnętrznego, ale nie był przekonany że to własnie tutaj leży problem. Pomóżcie
imr_pl Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 ja dziś przy okazji wymiany górnych wahaczy z prawej strony przyjrzałem się problemowi. Okazuje się że stuk - taki sam przy hamowaniu , kręceniu kierownicą , próbie ruszenia koła ręką przy zaciągniętym ręcznym , wydobywa się z okolic mocowania tulei tylnego dolnego wahacza ,,banana'' . Zrobiliśmy tak : wsiadłem do auta , podnośnik do góry i kręcenie kierownicą max lewo max w prawo. Dało się zdiagnozować miejsce występowania stuków , ja kręciłem , mechanik osłuchiwał stetoskopem. Banana mam do wymiany tak że dam znać czy on był problemem , jeśli nie to pozostają sanki
bonczek87 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Witam Mam problem gdyż mam do wymiany poduszkę silnika z prawej strony, macie jakiś numer katalogowy albo wiecie jakiej firmy najlepiej kupić poduszkę?
zaba84 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 No niestety ja tez mam ten problem.. ok 3 tyg temu wymienione wahacze ... przed wymiana i po wymianie stuki, geometria robiona po wymiane bo ciut kierownica mi sie skręciła... Stuki u mnie wyglądają tak .... jadę po mału do przodu, hamulec i stuk, wrzycam wsteczny przejade kawałek hamuje i jebut głośniej niż do przodu aż czuj po podłodze i tak w kółko.. Też nie mam już wizji o co chodzi....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się