Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż zmieniarki 6 CD RNS E


mischa

Rekomendowane odpowiedzi

Czy do radia concert II można podłączyc zmieniarkę od każdej audi np a6 b6 b7 itp jezeli nie miałem wczesniej zmieniarki ?? i czy trzeba coś programować vag:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zapytam z innej strony.

Czy więc są dwa rodzaje schowków? tzn. jedne mają wyprofilowane półki na zmieniarkę a drugie nie ?

Pytam, bo ja mam akurat półkę u siebie o wiele szerszą niż zmieniarka. Widziałem jednak takie schowki, które mają półkę idealnie dopasowaną do zmieniarki.

Ja wolałbym mieć tą dopasowaną. Musiałbym kupić tylko środek schowka, tzn. te półki? czy cały ori schowek dopasowany do zmieniarki?

Hm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie dobrze. Może jest więc ktoś chętny zamienić się schowkami. Ja ma z lodówką na dole.

---------- Post dopisany 17-11-2013 at 18:12 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2013 at 07:59 ----------

Zamieniłem się z kolegą z forum z dopłatą na ori półkę pod zmieniarkę. Zmieniarkę już zapakowałem do nowego ori nabytku półkowego i powiem Wam, że gada wyśmienicie. Jedyne co mnie jeszcze denerwuje, to dwie rzeczy. Brak podświetlenia stóp/nóg pasażera, które jest w schowku pasażera na głębokości nóg oraz klimatyzacja, która wywala co pewien czas błąd tego samego potencjometru nastaw silnika. Muszę więc obie rzeczy opanować.

---------- Post dopisany at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany at 18:12 ----------

I

Czyli dołożyć oświetlenie, które posiadam w postaci lampki w reklamówce w garażu. Brakuje tylko przewodów do podłączenia zasilania i brakuje trochę czasu, żeby te przewody podłączyć pod jakąś ori kostkę od otwarcia drzwi pasażera.

II

Kupić na alledrogo ten konkretny silnik albo jakiś inny. Oczywiście z rocznika od 2007 roku wzwyż. Wymontować mój stary potencjometr i wstawić ten z zakupionego silniczka.

Tyle problemów od strony pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podłączyłem masę zmieniarki tak jak w DIY gdzieś do karoserii pod schowkiem, ale w trakcie jazdy słuchając muzyki z płyt słyszę zakłócenia w głośnikach. Przy wyłączonym silniku zakłóceń nie ma. Może ktoś wie jak ta masa jest ori podłączona? Kabel mam ori, radio RNS-E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już sobie poradziłem :decayed:

no i jak sobie poradziles Karolu??

Podpiąłem się pod inny punkt masy i jest ok, nie wiem czemu to miało znaczenie :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie montował może ktoś dwie zmieniarki w schowku? Tzn mam zmieniarkę 6 CD i zmieniarka do iPhone, nie wiem jak to ładnie rozwiązać, mam już wszystkie kable, tylko pomysłu brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie montował może ktoś dwie zmieniarki w schowku? Tzn mam zmieniarkę 6 CD i zmieniarka do iPhone, nie wiem jak to ładnie rozwiązać, mam już wszystkie kable, tylko pomysłu brak.

najładniejszym rozwiązaniem byłoby ogarnięcie nowego schowka takiego dedykowanego pod zmieniarke bo one miały wtedy dwie szuflady w której jadna to była zmieniarka a druga była wolna na płyty czy podobne bebychy.

i wtedy pakujesz do drugij kieszeni i lepiej wyglądać nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ja mam, schowek z lodówką na dwie przegrody ;) druga przegroda jest większa i nie wiem jak to rozwiązać, żeby przypadkiem czegoś nie uszkodzić, myślałem o jakieś ramce takiej obudowie bo gdzieś tak widziałem, ale nie mogę tego znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak chcesz je jednocześnie podłączyć do radia, skoro radio ma tylko jedną wtykę na zmieniarkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taką małą uwagę- nie zawsze trzeba kodować zmieniarkę żeby działała. U siebie mam radio Symphony II (tak wiem, że ma wbudowaną zmieniarkę ale mi było mało) i wystarczyło, że podpiąłem zmieniarkę i nie trzeba było kodować bo zaczęła śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja trochę z innej beczki, ale myślę, że też na temat.
Kupując schowek okazało się, że w gratisie dostałem taki ze zmieniarką a w samochodzie mam concert II bez zmieniarki. Z postów wyżej mniej więcej dowiedziałem się jak mogę to podłączyć.
Ale moje pytanie brzmi jak mogę sprawdzić zmieniarkę czy w ogóle jest sprawna? Wiem, że najłatwiej podłączyć do siebie ale nie chcę kupować kabli jeśli okaże się uszkodzona. Podobno w A4 B6 avantach jest oryginalne złącze na zmieniarkę w lewym nadkolu ale tam gdzie patrzyłem obita wnęka tapicerką jak schowek, bez żadnych kabli. Drugim wyjściem zapewne podłączenie do kogoś znajomego, kto posiada, tylko jakoś nie chce mi się wierzyć że komuś będzie chciało się grzebać i wyciągać w swoim aucie schowka itd.
Ktoś zna jakiś inny patent lub ma pomysł?
Nadmienię, że mógłbym mieć dostęp do audi TT '00 ze zmieniarką i nagłośnieniem bose z kaseciakiem na panelu, ale tam jej wyciągnięcie nie wygląda na łatwe..
Dzięki z góry za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czołem pytanie takie mam czy można przełożyc sam środek schowka te półeczki czy muszę szukac w kolorze takim jaki mam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...