Tommy Gun Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Hmm przyznam szczerze że temat obcy dla mnie ale jeżeli coś więcej będzie wiadomo to czemu nie. Ten Icek względnie pasuje do B5 ?? Ma lepszą wydajność niż zamienniki ??
Dev Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Cooler jest z 2.0 tdi tfsi szeroki na 65mm Z wydajnoscia nie bedzie problemu Kupisz na alledrogo za 200zl. Podejrzewam ze z montazem w 500zl sie zmiescisz Z 3.0 ma juz 80 wiec bedzie za szeroki
clinque Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Ja mam takiego icka, zerknijcie w temat, faktycznie pasuje dosc przyjemnie Faktycznie bez spawania, na alu i silikonach zmiescisz sie w 500zł.
Dev Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Jaką dales rure od turbo do IC ? Pasuje od A4/5 ????
clinque Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Mam turbo AWXa, a tam jest 51mm, i tak idzie do samego ICka. Przy ICku redukcja na 57mm bodaj.
Tommy Gun Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Czyli afnowski wąż z przejściówką do turbo awx nie podejdzie ??
clinque Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Raczej będzie zbędny. Za blisko środka idzie, a gdyby go wychylić ku lewej, kolanko będzie za wysoko. Generalnie, gdybym robił to jeszcze raz, wziąłbym cieńszego Icka, żeby nie sztukować belki zderzaka. Można nie ciąć, dając go odrobinkę niżej, ale będzie przekoszony do prawej jak u pawelwor
MrTea Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Cooler jest z 2.0 tdi tfsi szeroki na 65mmZ wydajnoscia nie bedzie problemu Kupisz na alledrogo za 200zl. Podejrzewam ze z montazem w 500zl sie zmiescisz Z 3.0 ma juz 80 wiec bedzie za szeroki Dev jak bedziesz kombinowal z tym fmicem w 1.8t u siebie to cyknij jakies fotki i spisz co jest potrzebne bo tez sie zastanawiam nad tym fmicem w swoim 1.8T ale dopiero na wiosne.
Dev Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 dzisiaj była mała przymiarka u Kolegi Klejk w/g mnie jest o 8 cm za długi trzeba ciąć belke i wybierac w środku zderzak
clinque Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 U mnie w przedlifcie tylko belke troche docinalem, zderzaka samego w sobie nie tykalem. Na dlugosc moim zdaniem jest ok, choc u was w poliftach ciezko bedzie upchnac boczne kratki z przeciwmgielnym...Tym bardziej polecam wezszego i nizszego chinola za podobne pieniadze
Kowi87 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Ja tez polecam chinola pasuje idealnie poszlo w eter z radia
clinque Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Intercooler 550x140x65mm NOWY RDZEŃ od FMIC_PL (3653620084) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. cos w ten desen
Tommy Gun Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Czy chinol pasuje w miarę bezinwazyjnie (nie trzeba nic ciąć) ??
Kowi87 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 14ke zmiescisz bez jakiejs inwazji moze jedynie zderzak minimalnie bedzie trzeba podpilowac pod orurowanie. 18ka tonjuz ingerencja w belke poszlo w eter z radia
Aron21 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Odkopie temat z tym FMIC . A co ze zderzakime od S4 ?? Tam tez by była potrzebna ingerencja w belke ??
Frimuś Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Odkopie temat z tym FMIC . A co ze zderzakime od S4 ?? Tam tez by była potrzebna ingerencja w belke ?? odrobinke
Tommy Gun Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Wiosenny update Wreszcie znalazłem nieco czasu aby odświeżyć Avanturnika. Sezon zacząłem od kupna nowych oponek Pirelli P7 225/45/17. Dodatkowo psiknąłem dekielki na czarno aby zrównały się z felgami, oto efekt: Jak się okazało, co zresztą podejrzewałem od pewnego czasu, padnięty był czujnik poziomu płynu chłodniczego. Wycieczka do ASO i nabyłem biały, poliftowy zbiorniczek. Diagnoza tylko się potwierdziła i wreszcie widać jaki jest poziom płynu + sygnalizacja działa natychmiast. Stary i pożółkły trafił do krainy wiecznych notlaufów. Chwilę temu psiknąłem także kolektor dolotowy na czarny połysk i wymieniłem plecionkę na nową o rozmiarze 55x120. Osłona silnika - czarny mat. O małe odświeżenie prosiły się także kominy tak więc: No i najważniejsza rzecz z mojej perspektywy - wysłałem fis do wymiany w firmie ACEEF za 320 zł. Jakby to ująć, nie mam zdjęć jak to wyglądało wcześniej - po prostu gówno było widać. Szybka wysyłka, uzgodnienie wymiany wyświetlacza i po 5 dniach otrzymałem upragnioną przesyłkę: Mały auto check: Nie działają hamulce, nie ma ciśnienia oleju, płynu chłodniczego i do spryskiwaczy Chyba czas pojechać na giełdę. Z napraw jedynie musiałem zajrzeć do rozrusznika - bendix był już zużyty - wymiana na nowy + konserwacja reszty. Pali na widok kluczyka. I na koniec wlepka którą sobie sprawiłem, żeby nie było że nie ostrzegałem Fajnie gdyby udało się do końca tego sezonu upolować gwint KW, ale że córcia w drodze to trzeba teraz dbać o budżet. Miłego oglądania
Magicbattle Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Córcia napewno nie bedzie sie wstydzić audiczki taty:decayed: mogleś zapodać oponke 40 profil
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Profil jest w sam raz, tez musze wyslac licznik do wymiany FISa Kilka lini zdechlo na zawsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się