Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czuć brak mocy po 4 500 obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie odczuwam brak mocy po przekroczeniu 4 500 , czy to normalne ?

Opublikowano

Jaja sobie robisz?Diesla tak wysoko krecic? :decayed:

Opublikowano

kręć silnik tak dalej to niedługo będziesz szukał drugiego :facepalm:

Opublikowano

Normalnie diesel to już po 3tys.słabo kręci...

Opublikowano

Cyżbyś maił RS-a w dieslu ?

Opublikowano
Witam jak w temacie odczuwam brak mocy po przekroczeniu 4 500 , czy to normalne ?

:facepalm: Proponuję zmienić bieg

Opublikowano

max moc przy silniku 1.9tdi oscyluje w okolicach 4tys obr/min - spójrz sobie na wykresy w dziale z wykresami :wink:

Opublikowano

co za lol

Opublikowano
Witam jak w temacie odczuwam brak mocy po przekroczeniu 4 500 , czy to normalne ?

Brak mocy powyzej 4500... to raczej wszystko jest ok, z silnikiem. Na razie.

Opublikowano

seryjnego diesla powyzej 4tys sie nie kreci ,bo nie ma po co...

Opublikowano

Jakbyś napisał, że przy 2500obr nie ma mocy to co innego...popatrz sobie na kreski Twojej serii i będziesz wiedział co i jak.

Opublikowano

seryjnie powinien przy 4200rpm najwidoczniej do takich rpm 4500 masz ustawiony limiter...moze ECU było grzebane

np ja bardzo ale to bardzo zadko to robie- mój AFN posiada tylko virusa i mam limiter ustawiony przy ponad 5000rpm(5200 bodajze.) wiec do 5000 mój AFN sie kreci i moze dalej lecz tego nie robie ani nie mam zamiaru...

żeby sie cos nie miłego stało to musi byc silnik naprawde w tragicznej kondycji... ale to tylko i wyłacznie moje zdanie.

Opublikowano

228 postów i takie rzeczy piszesz hmm

może pomyliłeś dział z benzyna :)

Opublikowano
Witam jak w temacie odczuwam brak mocy po przekroczeniu 4 500 , czy to normalne ?

Zalecam odstawienie używek bo zbyt mocno kopią :grin:

Jedyną nienormalną rzeczą w Twoim wypadku jest to , że Twój diesel jeszcze żyje.

Opublikowano

Zeby przepalic syf z turba do jakich obrotow krecic auto?

Opublikowano
Zeby przepalic syf z turba do jakich obrotow krecic auto?

Mysle ze najwłasciwiej bedzie przejechac sie w trase, raz dwa razy w miesiacu.

15 do 20 minut 3 tys. obrotow, ciagłe, czyli 140 do 150 kilometrow na godzine.

Ja mam automat i konstrukcja skrzyni ASB nigdy by nie pozwolila zeby silnik krecil do zmiany biegow powyzej 3 tys. obrotow.

Ale tak juz stare automaty maja.

W normalnej jezdzie automat zmienia biegi w zakresie od 2000 do 2500 obrotow.

Tylko jak robie logi dynamiczne na 2 biegu, to pozwalam sobie wykrecic 4000 do 4200 obrotow.

Przy około 4000 obrotow wiekszosc diesli ma max. mocy w KM (AFN - AVG = 4150 = 110) a przy okolo 2000 maksymalny moment obrotowy.

Zawsze mnie uczono zeby jezdzic ekonomicznie, a zarazem wystarczajaco dynamicznie, nalezy wybrac srednia z tych dwoch skrajnych.

Oczywiscie jesli chcemy jezdzic bardziej dynamicznie, to nalezy krecic do 4000 obrotow. Oczywiscie na goracym (90 stopni) silniku. Powyzej 4 tys. obrotow to nic nie da. Bo do b.dobrego przyspieszania potrzebna jest nam przede wszystkim maksymalna MOC czyli 110KM. = okolo 4 tys. obrotow.

I jeszcze jedna sprawa... w silnikach benzynowych.

Przykladowo... moc maksymalna uzyskamy przy 6000, a maksymalny moment przy 3000.

Jesli wezmiemy teraz srednia z tych dwoch, to autem benzynowym (ekonomiczno-dynamicznie) nalezaloby jezdzic w okolicach 4500...5000

Mozliwe ze kolega rafalx11 niedawno przesiadł sie z auta benzynowego na diesla i stad ta nieswiadomosc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jedyna dobra rada to jeździć na każdym biegu powyżej 2000 obrotów.

Jeżdżenie w trasy dwa razy w miesiącu nic nie da, turbina się i tak zasyfi.

Ciepły silnik i obroty, delikatnie ale zawsze powyżej 1900 obr/min

Inaczej tryb awaryjny gwarantowany, szczególnie jak się jeździ w mieście. Po roku turbina do czyszczenia.

Opublikowano

jak by było wszystko git to i zmiany biegów przy 2000obr nie zabrudzą turbo, wystarczy popatrzeć na końcówkę wydechu, jak tak samo czysta po umyciu co po 1000km można spać spokojnie, u jednego co zmienia bieg co depnie coś tam zadymi a u drugiego pomimo szczerych chęci zawsze górskie powietrze z rury, ja zmieniam albo przy 2000obr albo 3500obr:) i turbo od lat czyste, ale mam tylko dwie pozycje pedału, zero i 100%, wykorzystuje max moment obr żeby mało palił i zbierał się zwinie a nie jak flaki z olejem kręcić go delikatnie do 2500 czy 3000obr, wtedy więcej paliwa idzie na rozpędzenie silnika niż całego auta:P

Opublikowano

No czyli potwierdzasz kolego moją opinię - nie zamulamy

Opublikowano

taki mam styl jazdy ale można jeździć spokojnie, zmieniać biegu przy 2000obr i mieć turbo czyste, tylko ile aut na tym forum które ma 1X lat jest na tyle zdrowe, oto jest pytanie:D druga strona medalu to paliwo, od niego wiele zależy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...