Miszka82 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Proszę o ocenę logów VW Golf IV 1.9 TDI (AJM ), brak mocy, rozpędza się max do 120km/h,pod górkę ciężko wjechać, nie słychać pracy turbiny Z góry dziękuję. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dodatkowo jeszcze błędy przed jazdą Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4 Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 CJ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1086 Coding: 00002 Shop #: WSC 00046 3 Faults Found: 17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270 - 35-10 - - - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent 17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 907 379 E Component: ESP FRONT MK60 0104 Coding: 0019458 Shop #: WSC 00046 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 920 825 C Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V12 Coding: 01124 Shop #: WSC 00046 Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3420061 No fault code found. Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00046 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 AH Component: 4H Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 00257 Shop #: WSC 00046 1 Fault Found: 00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5) 35-00 - - Błędy po skasowaniu i jeździe ChassisType: 1J - VW G/J/B Mk4 Scan:01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Address01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 CJ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1086 Coding: 00002 Shop #: WSC 00046 2 FaultsFound: 17669 -Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 35-00 - - 17964 -Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Readiness:N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 907 379 E Component: ESP FRONT MK60 0104 Coding: 0019458 Shop #: WSC 00046 1 FaultFound: 01314 -Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent SkippingAddress 15-Airbags Address17 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 920 825 C Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V12 Coding: 01124 Shop #: WSC 00046 Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3420061 No faultcode found. Address19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00046 No faultcode found. Address46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 AH Component: 4H Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 00257 Shop #: WSC 00046 No faultcode found. End -------------------------------------------------------
vauxhall95 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 brak doladowania,podcisnienei gdzies sie zgubilo.
stanley Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 brak doladowania,podcisnienei gdzies sie zgubilo. a czy brak doładowania nie jest wynikiem przepływomierza? kiedyś miałem u siebie podobny objaw i po wymianie wszystko wróciło do normy....
danielom Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 szukal bym zrzuconego wezyka podcisnienia, nie miales grzebane cos ostatnio w komorze? przeplywke mozna podmienic ale ona nic nie mierzy wiec watpie, doladowanie jest rowne atmosferycznemu wiec tak jakby turbo w ogole sie nie ruszalo ?!
Miszka82 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 nic nie było grzebane, a co do turba to właśnie wcale nie słyszę żeby gwizdało
danielom Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 trzeba przejrzec wszystkie wezyki, zrobic test gruchy VAG-iem. nie dymi fest jak mu dolozysz?
Miszka82 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 trzeba przejrzec wszystkie wezyki, zrobic test gruchy VAG-iem. nie dymi fest jak mu dolozysz? grucha tzn ? turbo ? sorry ale nie znam tego slangu jak mu dołożę to nie idzie wcale, a co do dymu to nigdy nie kopcił teraz też nie
anderllh Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 silnik jest po programie. czujnik ciśnienia doładowania prawdopodobnie jest nieprawidłowy,3barowy z wersji 130/150KM, dla pewnosci sprawdzić jego nr seryjny. czujnik temperatury cieczy świruje. tak jak koledzy pisza, główny problem braku mocy może być po stronie braku podciśnienia.
Miszka82 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 byłem w czerwcu na hamowni jak jeszcze wszystko było ok i wypluł 119,8PS i 285,4NM więc jest seria brak podciśnienia czyli... ? gdzie szukać przyczyny ? co odpowiada za to podciśnienia - mi trzeba tłumaczyć te sprawy jak głupkowi
danielom Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 silnik jest po programie.czujnik ciśnienia doładowania prawdopodobnie jest nieprawidłowy,3barowy z wersji 130/150KM, dla pewnosci sprawdzić jego nr seryjny. czujnik temperatury cieczy świruje. tak jak koledzy pisza, główny problem braku mocy może być po stronie braku podciśnienia. taki mi pasowalo , ze turbo w serii nie dmucha na 1,3 bara. ---------- Post dopisany at 00:47 ---------- Poprzedni post napisany at 00:45 ---------- byłem w czerwcu na hamowni jak jeszcze wszystko było ok i wypluł 119,8PS i 285,4NM więc jest seria brak podciśnienia czyli... ? gdzie szukać przyczyny ? co odpowiada za to podciśnienia - mi trzeba tłumaczyć te sprawy jak głupkowi podcisnienie odpowiada za sterowanie praca turbiny i otwieranie badz zamykanie zmiennej geometrii. jesli go nie bedzie turbo bedzie calkiem zamkniete i cale cisnienie spalin pojdzie bokiem, stad nie bedzie cisnienia doladowania. wpadlbys na Żory jak czlowiek to by sie polukalo
Miszka82 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 z błędów to doszukałem się tego: 17964 P1556 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie 01314 Sterowniki silnika co to jest TC ? ---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:03 ---------- danielom mam akurat wolne to może wpadnę na Żory ale czy to coś da skoro Stanley już zrobił logi...czy chcesz bardziej na żywo furę zobaczyć co pod maską ? ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ---------- czy jakiś spec może się wypowiedzieć w temacie...szczerze mówiąc dalej nie wiem gdzie szukać przyczyny, turbo ? przepływka ? czy coś innego może, ratujcie Pany bo auto jest do sprzedania, a hebla nie chce puścić nikomu
Tommy Gun Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Nikogo z was nie zastanawia, cudowna wartość dawki paliwa... ?? Jak na rozgrzany silnik, jest tragicznie mała..
Sztomel Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 ale czy to coś da skoro Stanley już zrobił logi...czy chcesz bardziej na żywo furę zobaczyć co pod maską ? Logi to jedno i robi się je po to by wiedzieć z czym ma się do czynienia ale po nich powinna dalej iść diagnostyka wizualna i manualna w komorze silnika. Czyli rozumiem, że Stanley zlogował auto ale nic więcej nie zrobił ? Jak chcesz usunąć usterkę i dowiedzieć się co ją powoduje to podjedź do mnie ale albo do dnia 30 lipca albo dopiero po 10 sierpnia (bo będę na wczasach) Oczywiście jeśli będziesz zainteresowany to napisz na PW - podam tel. kontaktowy i adres. Błąd 17964 czyli niedoładowanie jest najprościej usunąć z wszystkich niedomagań układu turbodoładowania tj. jego przyczynę ale pod warunkiem, że nie powoduje go uszkodzona turbosprężarka a konkretnie skrzydełka jej wirników - takie ewentualne uszkodzenie wirników również jest łatwo potwierdzić lub wykluczyć. Co do dawki paliwa - śmiem twierdzić, że auto było logowane z włączoną klimą, nawiewem i innymi dodatkowymi odbiornikami prądu więc to mnie akurat nie dziwi. Od razu też sprawdzimy czy faktycznie siedzi u Ciebie czujnik ciśnienia doładowania z końcówką 051C czy taki jak być powinien. ---------- Post dopisany 28-07-2012 at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany 26-07-2012 at 08:14 ---------- czujnik ciśnienia doładowania prawdopodobnie jest nieprawidłowy,3barowy z wersji 130/150KM, główny problem braku mocy może być po stronie braku podciśnienia. zgadza się - ktoś w samochodzie Miszki wymienił intecooler i rurę dolotu powietrza od silnika ASZ. Oczywiście siedzi w nim czujnik 3 barowy 051C. Wężyki podciśnienia są już w słabym stanie i trzeba je wymienić ale podciśnienie dochodzi do gruchy tylko dźwignia kierownic spalin zmiennej geometrii stoi w miejscu, nie da się jej ruszyć ręką więc albo zapiekła się sztanga wewnątrz gruchy albo zmienna geometria ale ja obstawiam, że i jedno i drugie. Pokazuje błąd regulacji pompowtryskiwacza 1 cylindra ale BIP'y na wszystkich są tragiczne. Miszka, jeśli chodzi o wymianę tego czujnika ciśnienia doładowania G71 to nie kupuj samego czujnika o takim oznaczeniu jak Ci podałem bo nie wejdzie on w gniazdo w intercoolerze gdyż ma większą średnicę. W tej sytuacji proponuję zakupić czujnik wraz z plastikową rurą powietrza doładowanego - tą pomiędzy intercoolerem a gumowym wężem przed zaworem EGR i tylko przepiąć wtyczkę z tego co masz teraz do nowego. Oznaczenie tej rury ciśnieniowej jaką powinieneś zakupić to 1J0 145 770T wraz z czujnikiem G71 (bez literki C na końcu numeru).
Miszka82 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 Sztomel raz jeszcze Ci dziękuję za poświęcony czas
danielom Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Mówiłem, że zna sie czlowiek na rzeczy
Miszka82 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 to teraz pytanie gdzie to wszystko najrozsądniej zrobić ? poleci ktoś jakiś warsztat na śląsku ? myślałęm o Śmietanie w Kobiórze ale ma fatalną opinie Danecki skroi jak za zborze...
stanley Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 to teraz pytanie gdzie to wszystko najrozsądniej zrobić ? poleci ktoś jakiś warsztat na śląsku ? myślałęm o Śmietanie w Kobiórze ale ma fatalną opinie Danecki skroi jak za zborze... CARTECH MYSŁOWICE Damian Duda- Warsztat elektromechaniki, Mechaniki Pojazdowej, Serwis klimatyzacji, Specjalizacja Mercedes pogadaj z pajdą, może Ci szybszy termin pochyta. Mechanik ok
Miszka82 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 to teraz pytanie gdzie to wszystko najrozsądniej zrobić ? poleci ktoś jakiś warsztat na śląsku ? myślałęm o Śmietanie w Kobiórze ale ma fatalną opinie Danecki skroi jak za zborze... CARTECH MYSŁOWICE Damian Duda- Warsztat elektromechaniki, Mechaniki Pojazdowej, Serwis klimatyzacji, Specjalizacja Mercedes pogadaj z pajdą, może Ci szybszy termin pochyta. Mechanik ok no to uderzę tam...dam znać po zabiegu
Sztomel Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Niestety przygotuj się na wydatek bo te pompowtryski będziesz musiał najprawdopodobniej wymienić i czyścić zmienną geometrię turbo oraz wymienić siłownik podciśnienia przy niej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się