Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy od samego dolu - Warsztat - szybka diagnoza - turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegow po krotce opisze swoj problem, kilka dni temu na trasie przy wyprzedzaniu na 4 po przekroczeniu okolo 3tys obrotow auto nagle oslablo i ledwo zdazylem - dodam ze nigdy wczesniej mi sie to nie zdarzylo. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem zniknal i moc byla w pelnym zakresie obr. nawet po przekroczeniu wspomnianych 3tys. Nastepnego dnia rano odpalam, dodaje gazu ( po rozgrzaniu ) a tu zonk - reakcja na gaz jak w zagazowanym polonezie, i tak sie dzieje od samego dolu na 1 2 czy 3 o 4 czy 5 juz nie wspominajac. Podmienilem przeplywke - niestety nie to. Wczoraj bylem w warsztacie gosc podlaczyl kompa kazal przygazowac i stwierdzil ze turbo do czyszczenia ( 250zl czyszczenie + 200zl montaz i demontaz ) + ewentualnie czesci jesli beda jakies do wymiany. Mozna tak na szybko stwierdzic ze to turbina?, koledzy na forum opisuja ze robia logi dynamiczne statyczne etc itp. i dopiero wtedy mozna cos wiecej powiedziec. Prosze o jakies sugestie porady...

Opublikowano

jak by to była na 100% wina brudnej turbiny to do 3000 albo podczas spokojnej jazdy szedł by normalnie .

więc zrób logi a wcześniej posprawdzaj owęrzowanie , może któryś z przewodów spadł lub pękł i efekt będzie podobny

Opublikowano

Sprawdź na vagu temperature paliwa, moze być czujnik w pompie wtryskowej walniety i pokazuje stałatemeprature, wtedy silnik dołu nie ma:whistling:

Opublikowano

Kolego na początek i przedewszystkim SPRAWDŹ wszystkie wężyki podciśnienia. Może jakiś się zsunął albo pękł na końcówce i łapie nieszczelność, ona mają tendencje do parcienia i łamania się, czasami wystarczy tylko docisnąć wężyk i już po sprawie.Reakcja jaką opisujesz może wynikać z zakłuconego układu podciśnień. Sprawdź to i potem ewentulanie szukaj dalej.

Opublikowano

4 i 5mm

Opublikowano

Ja u siebie mam średnice 3.6 4.2 i 5. Pamiętaj, że ich długość podczas wymiany musi być taka jak oryginalnych, przypasuj 1:1.

Opublikowano
Ja u siebie mam średnice 3.6 4.2 i 5. Pamiętaj, że ich długość podczas wymiany musi być taka jak oryginalnych, przypasuj 1:1.

Autor watku ma AFN-a... wiec sa tylko dwie srednice.

Tyle razy bylo juz to na forum... i jezeli kolega nastawi sie na przewody silikonowe to...

Nalezy kupic 2 metry. 1 metr o srednica 3 mm i 1 metr o srednica 4 mm.

Opublikowano

Jak tam majsio problem rozwiązany? Nic się nie chwalisz, a wątek mógłby przydać się innym forumowiczom jeśli opiszesz jak naprawiłeś autko.

Opublikowano

Witam, ja mam te same objawy, jak na autostradzie jade, powiedzy 3,5tys obrotow i dam max gazu odcina moc, wczoraj mialem pierwszy raz taka historie odrazu jak wyjechalem z garazu, zero mocy, tak jakby ze 20KM mial, kulal sie, zgasilem, odpalilem i bylo ok. Dodam ze jak dam mu w piz.... to strasznie dymi na czarno. Turbina była niby czyszczona itd, ale nic to nie dało..o zglaszajac ten problem chyba posprawdzali jak wyzej opisujecie weze itd, Jakie kroki poczynic, nowe turbo? Jak nowe to lepiej uzywane czy po regeneracji?

Opublikowano

napewno nie przeplywomierz dziura w dolocie na 9999%

Opublikowano
Po wymianie wężyków podciśnienia problem zniknął :) a mechanicy chcieli turbo czyścić... :/

Hahaha... no prosze.

Nasi kochani mechanicy... :facepalm:

Pozdrawiam

Opublikowano

praktykę mają w pks albo w mks i potem otwierają auto mechanika i naprawa aut zachodnich. No coment.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...