TomsonSzczecin Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 Opisywał podobny problem inny z użytkowników. Doradziłem mu wymianę Czujnika temperatury cieczy chłodzącej, kosztuje grosze, a sprawia nam Tyle zawodu. Wiem, bo sam miałem taki problem, że gdy jechałem na biegu, puściłem gaz, autem zaczynało szarpać. Wymiana tego czujnika i wszystko gra ale szarpał ci jak ponownie dodawałeś gazu czy sam z siebie? przy zmianie biegu miałeś jakieś objawy??
TnX Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Pierwsze objawy jakie zauważyłem, to gdy jechałem na obojętnie jakim biegu i odpuściłem gaz, auto zaczynało dostawać kangurki, nie dało rady jeździć bez gazu na biegu. Aż do pewnego czasu, gdy czujnik wysrał się całkowicie, nie mogłem odpalić auta, dopiero łapał po drugim razie i to z depniętym gazem w podłogę, obroty falowały po 3-5tysięcy i wtedy dopiero VAG wypluł błąd tego Czujnika.
TomsonSzczecin Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 ciekawe to będę sprawdzał w poniedziałek dam znać...
xILukaszeKIx Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Mam taki sam silnik i występują u mnie takie same dolegliwości, przy każdej zmianie biegu czuć szarpanie. Wymieniłem wszystkie poduszki na febi nic to nie pomogło, chciałem wymienić kompletne sprzęgło lecz trafił mi się kompletny silnik od niemca z przebiegiem 70k w dobrej kasie po wymianie niestety nic się po tym nie zmieniło. Pozostało się tylko do tego przyzwyczaić .
sokal Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Mam taki sam silnik i występują u mnie takie same dolegliwości, przy każdej zmianie biegu czuć szarpanie. Wymieniłem wszystkie poduszki na febi nic to nie pomogło, chciałem wymienić kompletne sprzęgło lecz trafił mi się kompletny silnik od niemca z przebiegiem 70k w dobrej kasie po wymianie niestety nic się po tym nie zmieniło. Pozostało się tylko do tego przyzwyczaić . ale to sprzęgło też zmieniłeś?
xILukaszeKIx Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 sprzęgło było razem z silnikiem oryginalne jak nowe.
TomsonSzczecin Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 widzę że problem jest chyba standardem wiekowego modelu poza tematem wątku byłby ktoś uprzejmy i podesłał zdjęcia dobrze spasowanego przodu b5 ?? mam u siebie nierówne szpary i chciałem to jakoś spasować chodzi głównie o pas przedni a błotniki będę wdzięczny otworzyłem nowy temat ale tam brak jakiegokolwiek odzewu...
serko Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 według mnie brak dwumasu skutkuje przenoszeniem większych drgań i obciążeń na skrzynie. Po tylu latach może to skutkować powstaniem luzow na trybach lub wałku i to powoduje szarpniecia. przypuszczam, że nikt nie wymieni skrzyni na nówke żeby to sprawdzić :-). u mnie też występuje ten problem. jeżdżę tak od roku i czekam aż co się wyspie żeby mieć pewność. Tylko że jeśli moja teoria jest prawdziwą to mogę się nie doczekać.
gacek585 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Witajcie. Trochę odświeże temat. Dzisiaj wybrałem sie na Hel, to jakieś 150km w jedną strone z mojej miejscowosci. Gdy wracałem i zostało około 20 km do domu zauwazyłem że auto zaczeło szarpac po zmianie biegu lecz nie tak odrazu przy zmianie tylko po chwili jak zmienie i dodam gazu to czuć takie szarpnięcie podobne jakby automat zmieniał przełożenie. najbardziej czuć na 3 i 4. Zmiana biegu dodanie gazu i po ok 2sek szarpniecie. Stawiam na sprzęgło ponieważ już prawie 240tyś nalatane a raczej nie było robione. (kto wie czy to oryginalny przebieg)
Mariusz96 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Witam.Mam takie pytanie do tych co im szarpie autko.Czy pod czas jazdy dotykając delikatnie pedału sprzęgła wyczowacie jego bicie ? U mnie szarpie przy dodaniu gazu i puszczaniu go. Niewiem czy mam dwumasa czy nie.Mógł by ktoś to sprawdzić? Pozdrawiam Mariusz.
gacek585 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Witaj. U mnie nie ma bicia a szarpanie na drugi dzień zniknęło. Pewnie czas na wymianę przewodów.
TomOskroba Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Odświeżam temat, mam takie same objawy, najgorsze szarpanie jest z 1 biegu na 2, to jest totalna porażka, przy 3 juz nie ma takiej tragedii no i po delikatnym wciśnięciu sprzęgła czuć bicie, zaczęło się od tego metalicznego klekotu gdzieś w okolicach silnika który znika kiedy wciskam sprzęgło załączam filmik ! http://www75.zippyshare.com/v/jnVlEVrx/file.html (nie wiem jak wstawić filmik do odtwarzania )
neoxpl Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Moze to luzy w mechanizmie różnicowy skrzyni biegów u mnie tez szarpało i sprawdzalem na podnośniku to sa dość spore luzy. Po wymianie skrzyni i sprzęgła mam spokój.. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Moze to luzy w mechanizmie różnicowy skrzyni biegów u mnie tez szarpało i sprawdzalem na podnośniku to sa dość spore luzy. Po wymianie skrzyni i sprzęgła mam spokój.. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka ja to panikarz jednak jestem ! zapominałem też że wszystko to wina zapchanego katalizatora dlatego mi szarpie, a pulsowanie na sprzegle wystepuje tylko gdy mam włączoną klime ! (parownik pracuje) ku przestrodze radzę sprawdzić stan katalizatora no i czy te pulsowanie na sprzegle to wlasnie nie jest przypadkiem parownik ! Pzdr
neoxpl Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ale tu chyba każdy mówi o innych szarpaniach.... Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 tak tak, czytałem na szybko i pomyliłem O_O
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się