Kowi87 163 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 jak od spodu mocowałem? bo nie rozumiem teraz Kowi? Znaczy chodzi mi o mocowanie od dołu Intercoolera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 on się trzyma na odbojach i oparty o wyciętą belką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Jako że mój AFN dawno sprzedany ,śmiga gdzies po wawce, jako że mam wprawę postanowiłem zrobić FIMIC w swoim B6 1.8T AVJ.Oto kilka fotek z przebiegu prac.Było znacznie ciężej niz w AFN.Czas pracy 2 xpo 4h.Cooler wys 18 cm.Przespawane boczki na fi 50 (taka mała oszczędność względem silikonowych redukcji).Kolanka wykonane z kwasiaka fi 50 , jedno z mocowaniem na map sensor, inne z małą rurką wystającą z boku.Do tego kolanka gumowe podwójnie zbrojone koszt 10zł szt i full mocnych opasek od sid'a.Przy okazji założyłem także DV FORGE 007.Przepraszam za jakość zdjęć ale pod ręką miałem tylko komórkę.Może nie wyglada to najlepiej ,ale pewnie swoją rolę spełnia....okaże się w lato po programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 a jakie tam rurki sa? 2" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 fi 52mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Nie wygląda to źle. Ale przy większym turbo średnica już będzie za mała. W teorii średnica orurowania po wyjściu z FMICa powinna być taka sama jak wewnętrzna średnica przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Nie wygląda to źle. Ale przy większym turbo średnica już będzie za mała. W teorii średnica orurowania po wyjściu z FMICa powinna być taka sama jak wewnętrzna średnica przepustnicy wiekszego turbo jak k04-15 nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 fi 52mm to jest 2 cale W teorii średnica orurowania po wyjściu z FMICa powinna być taka sama jak wewnętrzna średnica przepustnicy czyli najlepiej od razu szukac takiego coolera,bo kto tam wie,co w przyszlosci sie z autem robic dalej bedzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 wątek chyba był o AFN'ach wszędzie się z tymi benzyniakami musicie wcinać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 wątek chyba był o AFN'ach wszędzie się z tymi benzyniakami musicie wcinać? Maniusiek28, zmienił furkę na benzynkę i dołożył do wątku, nie widzę problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 no przecież tego nie neguję... nie zrozumiałeś ironii po prostu koniec OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordii 1 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 który intercooler lepszy ? http://moto.allegro.pl/item880399942_intercooler_fiat_grande_punto_bravo_mito_delta.html Grande punto. http://moto.allegro.pl/item873289877_intercooler_550x140x65mm_do_350km_tuning_fmic_pl.html Chiniol. moc jaka chce uzyskac to 170 KM, chodzi mi o to zeby nie wycinac belki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Niewiem czy ten z grande punto nie bedzie za długi jesli tak to bedziesz musiał przerabiać boczki, obydwa powinieneś upchać bez podcinania belki, jedyne co to zderzak od wewnątrz troche skubniesz :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordii 1 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC Ale ma chniol ma wadę taka że ma małą wydajność, inny IC o tych wymiarach dużo lepiej schłodzi powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC Ale ma chniol ma wadę taka że ma małą wydajność, inny IC o tych wymiarach dużo lepiej schłodzi powietrze. masz na to jakiś dowód??? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola ale poczekam na kogos kto go montował u siebie Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC Ale ma chniol ma wadę taka że ma małą wydajność, inny IC o tych wymiarach dużo lepiej schłodzi powietrze. masz na to jakiś dowód??? :gwizdanie: Dowodu nie mam ale rozmawiałem z kilkoma tunerami i według ich opini chiniol 55x18x6,5 ledwo starcza w 1,9 TDI na 200km. A są rdzenie o podobnych wymiarach które daja rade na dużo więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Panowie w jaki sposób zastąpiliście prostym sylikonem wąz gumowy cisnieniowy w kształcie S od Turbo do IC, taki jak na fotce Chciałbym go wywalić u siebie, mam turbo AWX z redukcja do seryjnej AFN, mógłby ktos to opisać Ale widze ze po obu stronach są rózne średnice wyjscia, mam do dyspozycji sylikon fi51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Kowi kup złączke z redukcją w kącie 90' potem pociągnij prostą rurę i gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się