Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Maniusiek28

Rekomendowane odpowiedzi

nowy wizerunek mojego icka wpadł zderzak Caractere i ramka gryla została pomalowana

KYJti.jpg

będą spryski na xenon+ :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co ty to u Jarola w domu śpi z Ickiem i zderzakiem

Śpie z Ickiem bo sie lepiej oddycha chłodniejszym powietrzem :kox:

nowy wizerunek mojego icka wpadł zderzak Caractere i ramka gryla została pomalowana

KYJti.jpg

będą spryski na xenon+ :kox:

Tak będą spryskiwacze[br]Dopisany: 26 Luty 2010, 20:21_________________________________________________Wrzucam kilka zdjęć z montażu mojego FMIC. Po zrobieniu logów mogę powiedzieć że różnica w temperaturze w dolocie jest ogromna tzn. Na seryjnym SMIC przy temperaturze zewnętrznej -2 stopnie jadąc autem spokojnie w dolocie było 10-15 stopni. Butując auto od startu każdy biego do 4 tyś obrotów w dolocie robiło się 36-37 stopni. Czyli jak na warunki zimowe i tak gorąco. Po założeniu FMIC przy tej samej temperaturze zewnętrznej w czasie spokojniej jazdy temp w dolocie wynosi 3-4 stopni, po butowaniu auta na każdym biegu do 4 tyś obrotów udało mi się zagrzać dolot do 12 stopni większej temperatury nie udało mi sie uzyskać bo po przekroczeniu 150km/h temp zaczęła spadać. Wszystko przy doładowaniu 1,53 bara i temperaturze zewnętrznej -2 stopnie.

Kompletne orurowanie wykonałem w firmie MG Motorsport, IC to mój projekt :)

IC na aucie:

a7cce57a1504705cmed.jpg

Jak zostały poprowadzone rury:

005b304a0a2cf773med.jpg

7de1c0687a2e0d6dmed.jpg

Tu wyjście z turbo:

fd20e0a1c7915cffmed.jpg

Dolne mocowanie intercoolera:

f9ca552511bc784amed.jpg

No i efekt końcowy na aucie :) :e7676de5ec21bfbdmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

icek taki jak u mnie :kox:

bardzo podobny ale nie ten sam. Mój to przerobiony intercooler z Outlandera. [br]Dopisany: 08 Marzec 2010, 21:14_________________________________________________Dla mnie najważniejsze że nićnie wystaje na zewnątrz, intercoolera prawie wcale nie widać no i najważniejsze że niemusiałem ciąć i belki. Bo to raczej negatywnie wpływa na wytrzymałość przodu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super wyglad , faktycznie nie widać icka.....aż kusi mnnie maznać swojego na czarno :good:

ale te opaski to dałbym mocniejsze :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak u Was z głośnościa silnika po założeniu FMIC?? Bo u mnie zrobiło sie sporo głośniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nic sie nie zmieniło po załozeniu FMIC-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nic sie nie zmieniło po załozeniu FMIC-a

A wydech masz seryjny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie zmieniło sie pod względem głosnosci :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie zmieniło sie pod względem głosnosci :wink4:

To ciekawe od czego to zależy??? U mnie silnikzaczął troszke buczeć, zrobił się taki basowy dźwięk jak by auto miało przelotowy wydech, ale tłumiki zostały przecież seryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na seryjnym wydechu byla cisza po zalozeniu Fmic-a, tak samo.

teraz mam wydech od kata do konca zrobiony z nierdzewki, troche dudni, ale z przodu jest cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dsc030122.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

U mnie wyszło tak jeszcz tylko kratki musze zamontować i nie bedzie widać icka :)

Dolot do FMIC malowałeś :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

czy jest sens wkładać fmic do a4 b5 1,8 benzyna.?? i Czy jest wogóle taka możliwość ;]

:kox:

a do czego on tam ma być :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka

Powiedzcie mi ile Was wyszło wyspawanie tych rur dolotowych w FMIC?

Ja u siebie mam wszystko łączone złączkami gumowymi i co jakiś czas mi cybanty puszczają więc chciałbym ograniczyć ilość złączek tak jak u Was.

Poza tym u kogo można takie coś zrobić i jak?

Czy dawaliście jakiś wzór czy po prostu gość siedział i robił bezpośrednio na aucie?

U mnie w okolicy mam kilku tłumikarzy ale żaden się tego nie chce podjąć :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Armiego jak robiliśmy to wszystko spasowywało sie nie aucie docinało i sklejało na tasme izolacyjną, gotowe elementy oddał do pospawania i po sprawie :wink4:

U ciebie jak są złączki to pewnie będziesz musiał dospawywać po pierścieniu pomiedzy każdą rurka, bo przecież w złączce nie stykaja sie te rury ze sobą, masz tyle prosciej teraz że na każdym złączeniu rysujesz sobie po obu stronach kreski na rurach, żeby potem nie trzeba było tego od nowa spasowywać, dorabiasz te pierścienie uzupełniajace i spawasz, nie powinno być to drogie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...