Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Maniusiek28

Rekomendowane odpowiedzi

Ile sobie życzą za taką usługę ?

Pewnie nie mało :gwizdanie: rozejżyj sie u siebie za mechanikiem ogarnietym w spawaniu, zakup potrzebny materiał i do dzieła, u mnie mechanior poradził sobie w 12h łacznie spasowaniem i spawaniem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętajcie tylko że to nie może być zwykłe spawanie bo będą kłopoty :wink4:

Dynosoft liczy sobie 1800zł za gotowego FMICa z założeniem :wink4:

ja może w niedzielę zabiorę się za zakładanie :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętajcie tylko że to nie może być zwykłe spawanie bo będą kłopoty :wink4:

Dynosoft liczy sobie 1800zł za gotowego FMICa z założeniem :wink4:

ja może w niedzielę zabiorę się za zakładanie :kox: :kox: :kox:

to sporo za dużo, samemu mozna zrobić o wiele taniej, wazne żeby kupic odpowiednie rurki z kwasiaka i złączki olejoodporne. Ja to miałem spawane migomatem :wink4:[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 18:43_________________________________________________Pytanie do tych którzy już maja Fmic na aucie :notworthy:

Podmieniliście tą rurke w kształcie litery S odchodzacej od turbo na jakaś prostą?? Ja zostawiłem tą gumową ori, ale zastanawiam sie czy jej nie zamienic na coś innego :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć :rolleyes:

Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć :rolleyes:

Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność.

Jakie wy macie ciśnnienie po programie??? bo u mnie po programie dmucha do 1,7Bara i narazie żadna guma nie strzeliła :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć :rolleyes:

Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność.

Jakie wy macie ciśnnienie po programie??? bo u mnie po programie dmucha do 1,7Bara i narazie żadna guma nie strzeliła :naughty:

poczekaj poczekaj :polew: prędzej czy później strzeli :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć :rolleyes:

Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność.

Skalarx, masz może fotke jak to rozwiązałeś, do tej 15 cm rurki starej poprostu dojechałeś kwasiakiem?? Czy masz jakieś złącze elastyczne tam jeszcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi ja zostawiłem, ale przy zakładaniu orurowania widziałem małe naciecie, więc niebawem bede musiał cos wymysleć :rolleyes:

Dokładnie. Ja kiedyś zostawiłem kawałek tej rury - tylko 15cm pomiędzy turbiną a wejściem do układu FMICa. Po propgramie ta rura się po prostu rozleciała. Proponuje nie zostawiać nic ze starych rur. Potem szukanie dlaczego dymi i gdzie jest nieszczelność.

Skalarx, masz może fotke jak to rozwiązałeś, do tej 15 cm rurki starej poprostu dojechałeś kwasiakiem?? Czy masz jakieś złącze elastyczne tam jeszcze??

Zrobiłem wszystko z alu i silikonu. Od samej turbiny aż do kolektora ssącego. Z turbawki wychodził właśnie kawałek 15-to centymetrowy starego węża a potem jest przejściówka, wytoczona na zamówienie. Z jednej strony ma średnicę wyjścia z turbo AWX (do tej strony był przyłącznoy stary wąż) a z drugiej jest średnica 2,5" i tak leci do samego kolektora. Zdjęcia są gdzieś w tym wątku... I właśnie ten kawałek był najsłabszym punktem. Jak pękł, wymieniłem go na kolanko 35mm samco i mam spokój.

Trochę jest tu na samym końcu (wtedy nie było jeszcze kolektora od AWX):

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.150.html

Tutaj przygotowania do kolektora AWX i finał:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.240.html

Niestety nie mam zdjęć dołu :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a czy u was też sie poci połaczenie rury stalowej z gumową "S" od strony turbiny za zderzakiem???

Czy to moze turbina na wykończeniu, co przeczyszcze tą rurke to za "chwile" z nowu cała zarzygana syfem :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi ja tak miałem ale od strony wlotu do IC... całego fmica miałem zarzyganego wiecznie... ale jak usunąłem egr, przeczyściłem tam i poskręcałem mocniej to problem ustał. Wiem jeszcze tylko że mam zdrowo za***any kolektor ale ten niedługo idzie do podmianki wraz z dmuchawką więc będzie good

:mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie troche uspokoiliście bo już myślałem że to tylko u mnie tak, i że problem bedzie raczej w turbo :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie czy ktoś rozpracował temat FMIC w B6 i może doradzić jaki intercooler wejdzie bez pocinania belki??? Zderzak od wewnątrz moze być powycinany ale żeby z zewnatrz nic nie wystawało. Czy jest w ogóle taka mozliwość bo jest tam dość mało miejsca??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie czy ktoś rozpracował temat FMIC w B6 i może doradzić jaki intercooler wejdzie bez pocinania belki??? Zderzak od wewnątrz moze być powycinany ale żeby z zewnatrz nic nie wystawało. Czy jest w ogóle taka mozliwość bo jest tam dość mało miejsca??

zagadaj np. z Poźkiem :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...