Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Maniusiek28

Rekomendowane odpowiedzi

jak od spodu mocowałem? bo nie rozumiem teraz Kowi? :cool1::decayed:

Znaczy chodzi mi o mocowanie od dołu Intercoolera :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że mój AFN dawno sprzedany ,śmiga gdzies po wawce, jako że mam wprawę postanowiłem zrobić FIMIC w swoim B6 1.8T AVJ.Oto kilka fotek z przebiegu prac.Było znacznie ciężej niz w AFN.Czas pracy 2 xpo 4h.Cooler wys 18 cm.Przespawane boczki na fi 50 (taka mała oszczędność względem silikonowych redukcji).Kolanka wykonane z kwasiaka fi 50 , jedno z mocowaniem na map sensor, inne z małą rurką wystającą z boku.Do tego kolanka gumowe podwójnie zbrojone koszt 10zł szt i full mocnych opasek od sid'a.Przy okazji założyłem także DV FORGE 007.Przepraszam za jakość zdjęć ale pod ręką miałem tylko komórkę.Może nie wyglada to najlepiej ,ale pewnie swoją rolę spełnia....okaże się w lato po programie.

1dhc3J.jpg

ljp19.jpg

ljBuS.jpg

ljIZi.jpg

1dibqi.jpg

CAeQA.jpg

mJzfS.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda to źle. Ale przy większym turbo średnica już będzie za mała.

W teorii średnica orurowania po wyjściu z FMICa powinna być taka sama jak wewnętrzna średnica przepustnicy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda to źle. Ale przy większym turbo średnica już będzie za mała.

W teorii średnica orurowania po wyjściu z FMICa powinna być taka sama jak wewnętrzna średnica przepustnicy :wink4:

wiekszego turbo jak k04-15 nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fi 52mm

to jest 2 cale :wink4:

W teorii średnica orurowania po wyjściu z FMICa powinna być taka sama jak wewnętrzna średnica przepustnicy

czyli najlepiej od razu szukac takiego coolera,bo kto tam wie,co w przyszlosci sie z autem robic dalej bedzie... :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątek chyba był o AFN'ach :mysli:

wszędzie się z tymi benzyniakami musicie wcinać? :thumbdown::decayed:

Maniusiek28, zmienił furkę na benzynkę i dołożył do wątku, nie widzę problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który intercooler lepszy ?

http://moto.allegro.pl/item880399942_intercooler_fiat_grande_punto_bravo_mito_delta.html Grande punto.

http://moto.allegro.pl/item873289877_intercooler_550x140x65mm_do_350km_tuning_fmic_pl.html Chiniol.

moc jaka chce uzyskac to 170 KM, chodzi mi o to zeby nie wycinac belki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem czy ten z grande punto nie bedzie za długi :mysli: jesli tak to bedziesz musiał przerabiać boczki, obydwa powinieneś upchać bez podcinania belki, jedyne co to zderzak od wewnątrz troche skubniesz :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola :) ale poczekam na kogos kto go montował u siebie :)

Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola :) ale poczekam na kogos kto go montował u siebie :)

Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC

Ale ma chniol ma wadę taka że ma małą wydajność, inny IC o tych wymiarach dużo lepiej schłodzi powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola :) ale poczekam na kogos kto go montował u siebie :)

Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC

Ale ma chniol ma wadę taka że ma małą wydajność, inny IC o tych wymiarach dużo lepiej schłodzi powietrze.

masz na to jakiś dowód??? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten i ten upcham to wezmę tego chiniola :) ale poczekam na kogos kto go montował u siebie :)

Z chinolem tyle lepiej, pewne ze nie bedziesz musiał nic przerabiać na wyjsciach z IC

Ale ma chniol ma wadę taka że ma małą wydajność, inny IC o tych wymiarach dużo lepiej schłodzi powietrze.

masz na to jakiś dowód??? :gwizdanie:

Dowodu nie mam ale rozmawiałem z kilkoma tunerami i według ich opini chiniol 55x18x6,5 ledwo starcza w 1,9 TDI na 200km.

A są rdzenie o podobnych wymiarach które daja rade na dużo więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w jaki sposób zastąpiliście prostym sylikonem wąz gumowy cisnieniowy w kształcie S od Turbo do IC, taki jak na fotce

32717905.jpg

Chciałbym go wywalić u siebie, mam turbo AWX z redukcja do seryjnej AFN, mógłby ktos to opisać :notworthy:

Ale widze ze po obu stronach są rózne średnice wyjscia, mam do dyspozycji sylikon fi51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi kup złączke z redukcją w kącie 90'

potem pociągnij prostą rurę i gra :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...