piotraudi Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 witam w marcu zostala zainstalowana do mojej audiczki instalacja sekwencyjna stag 300 itp lecz co jakis czas zapala sie kontrolka od silnika przy zgaszeniu a nastempnie odpaleniu silnika gasnie ale ostatnio co jakies 400-500km sie pali juz ciagle juz 3 razy byla kasowana w serwisie lecz pojawia sie ponownie po przejechaniu 400-500km nie odczulem aby auto przy zapalonej kontrolce silnika popadalo w tryb serwisowy osiagi noraz spalanie pozostaja w normie lecz obawiam sie ze ta niby blachostka przyczynic sie moze do powaznej awari silnika jakie jest wasze zdanie na ten temat? 1
sokal Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Kontrolki w aucie nie są po to by ładnie wyglądać i ozdabiać nam wnętrze.
Onkel Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Jak podpinasz i zapewne płacisz to niech powiedzą jaki to błąd. Wtedy coś poczytasz a coś podpowiemy. Bo tak na szybko i na wróżenie z moich fusów rannej herbaty wychodzi 16795 Ale jedź jak wyskoczy kontrolka i niech powiedzą. Poczytaj. Sam możesz kupić interfejs za nie duże pieniądze.
predki74 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 W tych silnikach dwa błędy na gazie zła mieszanka ustawiona na gazie lub zatkany lub uszkodzony katalizator ale najlepiej podpiąć vag sprawdzić błędy .Z mojej autopsji i po moim silniku bo są podobne to mogą być te dwa błędy.Po kupieniu interfejsu do gazu ustawiłem sobie gaz na sondy .Wywaliłem kata i wyciąłem elektronicznie programowo sondę drugą żeby nie było błędu, odradzam jakieś kolanka i tulejki w celu oddalenia sondy to nic nie da .
darkle Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 A jak wyciąłeś programowo tą sondę? też mam problem z katem ale wpierw staram się aby gazownicy poprawnie ustawili mi lpg Staga 300 aby mieć pewność że to nie od tego. Na razie odchyłki długoterminowe VAG w kanale 32 pokazuje mi 11% na LPG i -0,8% na Pb. Też bym interfejs do gazu i sam to ustawił bo po regulacjach u fachowców nic się nie poprawia ale instalacja jest na razie na gwarancji, poza tym chociaż o tym czytałem, to dalej nie rozumiem o co chodzi z tym ustawianiem na sondy?
predki74 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Sonda została wycięta programowo u fachowca co ma pojecie a z gazem też się woziłem ale poczytałem powymieniałem troszkę i jest oki .jaką masz instalacje co masz założone jakie wtryski reduktor.
darkle Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 A jaki koszt wycięcia tej sondy? instalacje mam Stag 300 ISA2, reduktor AC R01 i wtryski valteki czerwone. Ale problem leży w kalibracji tej instalacji. Nie wiem jak to się ma do sprawy ale w Vagu w bloku 32 są (tak mi się wydaje) korekty wyuczone sondy lambda. Na Pb po wykasowaniu błędów wartość tej korekty 2 okienku (chyba wartość pod obciążeniem "partial load") mam -0,8%. Jak pojeżdzę na LPG mam po ostatniej regulacji 10,8%
predki74 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Za wycięcie sondy programowo dawałem 400 zł teraz chyba więcej ale po kupieniu zamiennika 160 plus 400 po sprzedaniu kata dołożyłem 270 zł do interesu najlepiej interfejs kupić i po robić skriny z ustawienia gazu
Roboform550 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zamiast montować STAG-a ISA2 tzreba było włożyć staga 4-eco sporo tańszy a za różnicę cenową założyć lepsze wtryski np .hana zielona...co do błędu na 99.99% obstawiam złą regulację...
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 reduktor za słaby, zapętla wtryski jakiej średnicy masz przewód od zbiornika do reduktora ?
predki74 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 No reduktor AC01 w zależności jaki masz czarny jest do 150km a czerwony chyba do 300km .Najlepiej kupić interfejs do gazu 30zł wydatek i sam sobie sprawdzić co tam słychać w ustawieniach na pewno valteki są za wolne do tego silnika .Dużo by dało jak masz ustawione mapy jaka średnica dysz jaki mnożnik
Łukasz 23 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Te wtryski się nie nadają do tego silnika wiem bo już to przerabiałem u siebie ,są za wolne i za mało precyzyjne ,zakładaj hany i będzie ok
darkle Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 A ciekawe czy ktoś tu ma założonego Staga 300 Premium. Ten współpracuje z systemem EOBD samochodu i niby sam się ustawia.
predki74 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Witam mam stag 4 i nie narzekam ale sam sobie ustawiałem bo co nie którzy tylko umieją założyć i ty się martw .
piotraudi Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 koledzy wracajac do tematu byłem w zakladzie w ktorym zalozyli instalacje lpg wykryli bład P0411 COŚ TAM JAK DOBRZE PAMIETAM system przepływu wtornego nieprawidłowy przepłym cos takiego.Mowili ,ze przyczyna może być 1obwód wtórny 2 odma 3 filtr weglowy na koniec podam parametry ktore mi napisali F.DTC P0411 STATUS CL Eng.Load (%) 49 Eng. Temp(%) 99 STFTB1 (%) -5,46 LIFT B1 (%) -7.81 RPM 1840 VS 23KM/H mozecie cos podpowiedziec???
krzysiekml Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 posprawdzaj cały układ SAI pod kątem szczelności jak i samą pompę wtórnego powietrza łącznie z przekaznikiem nr.204 w obudowie ECU jak i sam kombi zawór znajdujący się pomiędzy grodzią i silnikiem.
piotraudi Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 rozumiem, a jazda z tą kontrolka moze powodowac jakies szkody wobec silnika??czy to poprostu wrazie w??Ale dziwi mnie to ,ze ta kontrolka pojawia sie tylko i wyłacznie gdy jade na lpg pozniej jak przelacze na benzyne to i tak sie swieci ale jak by nie patrzec nigdy po skasowaniu bledy nie zapalila mi sie po tych 400-500km jazdy na benzynie lecz na lpg
edekxp Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Skoro masz instalację na gwarancji to jedź niech poprawiają, auto ma jechać tak samo na PB i LPG i żadne kontrolki nie mogą się świecić. Instalacja do kalibracji, mieszanka uboga skoro masz 11% na gazie, czasy wtrysków trzeba podnieść albo ciśnienie na parowniku. Jak nie masz interfejsu i niech chcesz stracić gwarancji, klucz ampulowy 4 i przekręć w lewo srubę ciśnienia na parowniku o jakieś 45stopni. Skasuj błędy vagiem i pojeździj trochę na LPG i zobacz ile będzie w kanale 32, powinno być około zera. Nie jest to ustawienie LPG jakie powinno bo nie widać w jakich czasach mapa jest niżej benzyny, ale powinno pomóc
Roboform550 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 ale żeś kotleta odgrzał...to by cię gęś kopła...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się