Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów teraz dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no ok tylko to juz nie dzisiaj bo kolega który mi w tym pomagał jest w pracy. a jak pominąć ten zaworek? i czy z tych logów co teraz wkleiłem wyczytałeś jakaś poprawe?

Opublikowano

naj lepiej jak bys miał taki przewód 3,2 mm zeby go dac bezposrednio od trójnika do gruchy .a wtych logach dalej jest lipa .

Opublikowano

ok jak tylko zrobie te logi od razu wrzucam do oceny

---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ----------

tak wgl to ciagle pojawia i sie bład o nr 65535 gdzies znalazłem opis 'uszkodzony sterownik ecu'. jak go skasuje to i tak sie pojawi

Opublikowano

[/size]

[/color]tak wgl to ciagle pojawia i sie bład o nr 65535 gdzies znalazłem opis 'uszkodzony sterownik ecu'. jak go skasuje to i tak sie pojawi

a nie masz tak ze po przekreceniu kluczyka w stacyjce nie mozesz uruchomic auta ,bo czesto ten blad sie pojawia jak pada kostka w stacyjce i sygnał ktory powinien isc na ecu nie idzie i taki bład wyskakuje w nim wtedy
Opublikowano

Nie nie mam tak. Zauwazylem ze po skasowaniu jak jezdze powoli maks chyba 2500 obrotow to blad sie nie pojawi dopiero jak zaczne cisnac powyzej 3000 obrotow wtedy znowu blad sie pojawia.

Opublikowano

Przemek ma racie ze problem jest w uszkodzonym czujniku cisnienia barometrycznego ,dlatego auto zaczyna kopcic i wywalaci ci bład .jakos musiałem pominac ten log przy analizie ,ale nie zmienia to faktu ze turbo nie wstaje tak jak powino .zacznij najpierw od naprawy czujnika barometrycznego .

Opublikowano

Rozbierz kompa , wyczysc z oleju , wymien gumowy przewod w ECU oraz sprawdz szczelnosc gumowego przewodu idacego do ECU

Opublikowano
Rozbierz kompa , wyczysc z oleju , wymien gumowy przewod w ECU oraz sprawdz szczelnosc gumowego przewodu idacego do ECU

a potem bedziesz smigal jak ta lala...... :)

Opublikowano

Ok Panowie zrobie jak napisaliscie tylko powiedzcie mi czy ten czujnik jest w kompie? :) I jeszcze jedno tak jak kolega german napisal blad wywala ale kopcic nie kopci auto. :]

Opublikowano

Hmm a jesli w ECU nie bedzie sladow oleju i beda szczelne wezyki to pozostaje wymiana czujnika cisnienia atmosferycznego? I wyglada to podobnie jak w tym opisie w passacie?

Opublikowano

Tak jest... wyglada tak samo...

Opublikowano

A jestescie pewni ze to jest przyczyna tego braku full mocy?

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ----------

panowie ecu cały zalany olejem. jak teraz wyczyscic ten czujnik cisnienia? najprosciej

---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ----------

ok już wyczyszczone wszystko włącznie z czujnikiem. czujnik działa. olejem było wszystko zalane, ecu aż pływało.. węzyk gumowy zmieniony w ecu a do ecu sprawdzony/szczelny. bład skasowany i się już nie pojawia, za co wielkie dzieki ze wynaleźliście skad ten błąd :) ale problem nie zniknął. dalej brak pełnej mocy. zrobiłem logi gr 011 po czyszczeniu czujnika:

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

czego mu ciągle brakuje? kolega mechanik który specjalizuje się w naprawach Mercedesów (głównie ciężarówek) twierdzi że wydech (kat) jest przypchany i to go blokuje i stad niby to syczenie/gwizdanie w przedziale 1800-2400 obrotów. co o tym myślicie? co proponujecie?

Opublikowano

Według tego logu ciśnienie jest ok :) tylko turbo coś pomału chyba wstaje. Jeżeli jesteś pewien że auto nie ciągnie tak jak powinno to zrób jeszcze raz komplet logów.

Opublikowano
A jestescie pewni ze to jest przyczyna tego braku full mocy?

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ----------

panowie ecu cały zalany olejem. jak teraz wyczyscic ten czujnik cisnienia? najprosciej

---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ----------

ok już wyczyszczone wszystko włącznie z czujnikiem. czujnik działa. olejem było wszystko zalane, ecu aż pływało.. węzyk gumowy zmieniony w ecu a do ecu sprawdzony/szczelny. bład skasowany i się już nie pojawia, za co wielkie dzieki ze wynaleźliście skad ten błąd :) ale problem nie zniknął. dalej brak pełnej mocy. zrobiłem logi gr 011 po czyszczeniu czujnika:

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

czego mu ciągle brakuje? kolega mechanik który specjalizuje się w naprawach Mercedesów (głównie ciężarówek) twierdzi że wydech (kat) jest przypchany i to go blokuje i stad niby to syczenie/gwizdanie w przedziale 1800-2400 obrotów. co o tym myślicie? co proponujecie?

zrob teraz komplet logow

Opublikowano

Komplet statycznych i dynamicznych?

Opublikowano

Dawaj komplet logów.... i nie ma się nad czym zastanawiac w tak leciwym aucie.... katalizator OUT....

Opublikowano

Czyli potwierdzasz z tym wydechem ze moze byc przypchany? Jak dzis zdaze to zrobie komplet logow

Opublikowano

E tam moze byc..... JEST....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...