Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Załóżcie sobie temat kreatywna księgowość i tam dalej rozmawiajcie:decayed:

+1.

via Tapatalk

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ok, dzięki. Czyli od osobowych sedanów typu np S8 też będzie można odliczać 50% naliczonej kwoty VAT :eusathink:

Koledzy bez nerw :wink: jak już temat ruszył, no chyba, że Szymek ma coś przeciwko :wink:

Bo jeśli będzie możliwość odliczania 50% vatu bez żadnej homologacji to Państwo będzie w plecy jeszcze bardziej niż przy 100% vatu z homologacją N1, no bo jeśli tak to można zakładać, że wszyscy, którzy kupią auta czy to kombi czy sedany będą odliczać 50% vatu, a moim zdaniem takich aut będzie zdecydowanie więcej niż do tej pory z kratką. Nie każdy prezes chciał jeździć suvem, kombi czy inną ciężarówką. Teraz będą odliczać nawet od porsche czy innych lambo.

Opublikowano

No to tak, plany były przeróżne ale stanęło w końcu na tym, że S6 na razie pozostaje w rodzinie. Otrzymałem przy okazji dzisiaj propozycję nie do odrzucenia. Szczegóły opowiem przy okazji, pokrótce Adam chce zrobić z mojej S6 wizytówkę Sportmile'a dla wersji C7 od razu stage III. W przyszłym tygodniu samochód trafia na stół operacyjny. Plan jest prosty, zachowujemy totalnie stockowy wygląd zewnętrzny, poza zmianą na 21 calowe felgi i zmieniamy to co pod maską i podłogą.

- kompletny dolot (IC, przewody itp)

- wałki, głowica, turbo, pompa oleju, wtryski

- cały wydech od kolektora

- modyfikacja skrzyni biegów

Szacunkowo 700-750PS i 900-950Nm

Opublikowano
No to tak, plany były przeróżne ale stanęło w końcu na tym, że S6 na razie pozostaje w rodzinie. Otrzymałem przy okazji dzisiaj propozycję nie do odrzucenia. Szczegóły opowiem przy okazji, pokrótce Adam chce zrobić z mojej S6 wizytówkę Sportmile'a dla wersji C7 od razu stage III. W przyszłym tygodniu samochód trafia na stół operacyjny. Plan jest prosty, zachowujemy totalnie stockowy wygląd zewnętrzny, poza zmianą na 21 calowe felgi i zmieniamy to co pod maską i podłogą.

- kompletny dolot (IC, przewody itp)

- wałki, głowica, turbo, pompa oleju, wtryski

- cały wydech od kolektora

- modyfikacja skrzyni biegów

Szacunkowo 700-750PS i 900-950Nm

:brawo:

Opublikowano

Uprzedzając pytania po co ? A no po to żeby nie ruszać RSa on ma być na fabrycznej gwarancji

Opublikowano

No to jak rezać to z grubej rurki:shock3::slina::slina: brawo Szymek:wink:

Opublikowano

Mamy nowe turbiny od RS6 jak one nie wystarczą to z nich zrobi się hybrydy, ale najpierew pakujemy standardowe od RSa

Opublikowano

A nie chce zrobić z mojego CJEB wizytówki firmy? Byłby pierwszy na świecie co napisał program do tego silnika :decayed:

Opublikowano

To będzie grubo . A kiedy odbiór RS-a????

Opublikowano

Troche czarno to widze. S-tronic juz teraz przy 500KM srednio sie zachowuje u Ciebie i potrafi szarpac. Przy 700 moze nie byc za wesolo.

Ale zycze powodzenia bo jak wyjdzie 700+ to bedzie kosa.

Opublikowano
To będzie grubo . A kiedy odbiór RS-a????

W momencie wejścia ustawy o odliczeniu 50% Vatu żeby nie stracić.

---------- Post dopisany at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany at 19:29 ----------

Troche czarno to widze. S-tronic juz teraz przy 500KM srednio sie zachowuje u Ciebie i potrafi szarpac. Przy 700 moze nie byc za wesolo.

Ale zycze powodzenia bo jak wyjdzie 700+ to bedzie kosa.

Będzie szarpać napewno bo to dwusprzeglowka przy tym niutonie nie ma innej opcji. Ale modyfikacje i tak samego sprzęgła będą.

---------- Post dopisany 14-01-2014 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2014 at 19:31 ----------

jako jedyna modyfikacja estetyczna felgi Forgiato 21'

FORGIATO

Opublikowano

jezu :shock3: kolor już wybrałeś? :naughty:

Opublikowano

jezu :shock3: kolor już wybrałeś? :naughty:

Na razie bawiłem się customizerem. Spoko bo mają rozmiarówkę pod Audi S6 13'. Kolor to będzie raczej coś z tytanem i carbonem pomieszane

---------- Post dopisany at 00:36 ---------- Poprzedni post napisany at 00:33 ----------

o tak chcem :decayed:

The Official Forgiato Wheels Blog ť Forgiato 458 w/ Carbon Dieci ECL Wheels!

Opublikowano

to koło moim zdaniem kompletnie nie będzie pasować do S6..

Ale z felgami to tak na ogół jest,każdy zadowolony nie będzie.

Szymek przy takim budżecie to mógłbyś coś lepszego nabyć w kwestii designu pod A6C7

Opublikowano
to koło moim zdaniem kompletnie nie będzie pasować do S6..

Ale z felgami to tak na ogół jest,każdy zadowolony nie będzie.

Szymek przy takim budżecie to mógłbyś coś lepszego nabyć w kwestii designu pod A6C7

To podrzuć jakieś wzory. Wczoraj jeszcze kilka fajnych znalazłem u Vario. Na razie nic nie kupiłem to można coś doradzić

Opublikowano

szymeniu popatrz moze tez tu

iForged Performance Wheels - The next generation in forging technology

( iForged Evolution - Formula Series Wheels <-- sam mam te i naprawde szczerze polecam jesli chodzi o jakosc, wykonanie i wytrzymalosc )

ps. oczywiscie nie ten wzor do twojej S6

i tu

?|? Rotiform Wheels ?|?

i tu

Vossen Wheels | Luxury Rims | Staggered Wheels

np te kolo:

l_Audi_A4_VVSCV3_cce.jpg

Opublikowano

Proponuję ADV1 lub ew Vosseny, górna półka robi robote :wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...