Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie moc nieźle podniesiona. Porównajcie sobie ten wynik z tym co był na początku to jest świetnie.

A auto brzmi genialnie <3

a tak z offtopu to Szymon pamiętasz może jak nazywa się ta piosenka ?

Piosenka to Green Day Holiday dokładnie wersja live

Co do modyfikacji wyników i prognoz itp. niestety nowa RS6 nie jest tym samym co starsza wersja, poza tym nowe sterowniki są nader skomplikowane i "inteligentne" wydłuża to bardzo pracę a czasem ją uniemożliwia, wiadomo że wszystko skonstruowali ludzie i ludzie to "złamią" ale pytanie w jakim czasie.

Ogólnie nie ma co się "napalać" i trzeba przyjąć na klatę że nie będzie możliwe modyfikować w ten sposób co dawne S4 B5 -> RS B5, albo "dodawanie" 60%. Tak czy inaczej dowiemy się już niebawem co można przy S6 a co przy RS6 ale generalnie "nieoficjalnie" Stage III w RS6 C7 na razie maksymalnie 704PS i 950NM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ABT szykuje 730 KM

Tak samo jak MTMowskie 730 -> 650 czy ABTowskie 700 -> 640 w poprzedniej generacji. Nie chcę się spierać asfalt wszystko zweryfikuje a na hamowni wystarczy wsadzić w dobre miejsce czujnik temperatury i kreski będą jak "malowane"

---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:17 ----------

ładnie ładnie upalałeś moje C6 :wink:

Trzeba było sprawdzić ile jedzie :grin: ale spoko turbo wystudziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon, ja rozumiem, że trwa upalanie i nie pora na forumowe pierdoły ale zapodałbyś jakiś update bo popcorn już gotowy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon, ja rozumiem, że trwa upalanie i nie pora na forumowe pierdoły ale zapodałbyś jakiś update bo popcorn już gotowy :decayed:

przecież jeszcze nie upala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jeszcze nie odebrane, jak będzie pomierzone na rolkach i sprawdzone na RL to wkleję co trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy tak, dobre i złe wieści. Zaczniemy od złych sterownik się nie chce poddać do końca, zaadaptowali program z RS6 i daje 570-580 i 760-800Nm trzeba czekać na sprzęt więc przedłuży się o kilka, kilkanaście dni.

Wczesniej byl sam program czyli jakas blokada :eusathink: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie było by zobaczyć taki filmik z polską S6 :D

no grubo, przy koncu filmiku juz chyba poszedl na buraczkowym swietle :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze że mechanicznie wszystko gra. Mocno zredukowana temperatura w dolocie, no i 579 PS bez strojenia, ale już wiem że nie mam co liczyć na więcej niż 630-650 PS

nic się nie martw - jakoś to będzie

Młody jesteś i jeszcze kiedyś sobie kupisz coś mocnego - ważne że da się sprawnie wyprzedzać

Ps. Mimo mocy, której nie do końca się spodziewaliśmy oczywiście na zloty Śląskie zapraszamy - Ty wiesz Szymek że u nas auto nie jest najważnieszjsze i wpadaj tym co masz - kreskami się nie przejmuj - papierem się nie jeździ.

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy tak, dobre i złe wieści. Zaczniemy od złych sterownik się nie chce poddać do końca, zaadaptowali program z RS6 i daje 570-580 i 760-800Nm trzeba czekać na sprzęt więc przedłuży się o kilka, kilkanaście dni.

Wczesniej byl sam program czyli jakas blokada :eusathink: ?

Miałem w lipcu wrzucony sam program i teraz żeby go zrobić znowu potrzebny jest "magiczne" pudełeczko

---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ----------

Najważniejsze że mechanicznie wszystko gra. Mocno zredukowana temperatura w dolocie, no i 579 PS bez strojenia, ale już wiem że nie mam co liczyć na więcej niż 630-650 PS

nic się nie martw - jakoś to będzie

Młody jesteś i jeszcze kiedyś sobie kupisz coś mocnego - ważne że da się sprawnie wyprzedzać

Ps. Mimo mocy, której nie do końca się spodziewaliśmy oczywiście na zloty Śląskie zapraszamy - Ty wiesz Szymek że u nas auto nie jest najważnieszjsze i wpadaj tym co masz - kreskami się nie przejmuj - papierem się nie jeździ.

:decayed:

Ty to potrafisz człowieka pocieszyć :grin:

Chciałem dojechać w piątek ale niestety Suzuki Swift 1,3 90PS nie dało rady :grin: się wyrobić z czasem do Krapkowic a co dopiero do Gliwic. Ale spoko zajadę jeszcze przed Bukowiną :wink:

A co do mocy no cóż, będę musiał z tym żyć. Ale nie ma tego złego, dostałem propozycje kupna GTR'a z pakietem AMS alpha 12 :decayed: 1200PS i 1000Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki mniej wiecej calkowity koszt tego moda wyjdzie? Chociaz rzad wielkosci podaj jesli mozesz. Dzieki.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymeniu - olej RS'a i już go nie odbieraj, a wciągaj GTR'a :kox: W niedzielę mnie taki grafitowy niemiaszek "omijał", jak wracałem z Wrocka - miałem dziwne wrażenie cofania się :facepalm::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon, szczerze? Możesz mieć nawet 1000KM :) Wklej pomiary z RL. To jest najbardziej ciekawe :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki mniej wiecej calkowity koszt tego moda wyjdzie? Chociaz rzad wielkosci podaj jesli mozesz. Dzieki.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

podejrzewam, że dobre B6 albo B7 by się za to kupiło :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...