variocustoms Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Mymlok - powiększ zdjęcie i masz powiększone fajne ujęcie z LC mam ale muszę dociąć filmik (będzie się działo)
slo Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 vario daj cynka jak szymeniu będzie u Ciebie, może jakiś filmik się nagra ?
Mymlok Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 ..jak powiększam na Ctrl + + to wychodzi rozmazane, czy ktoś może mi normalnie odpowiedzieć ??
slo Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Wróć na stronę poprzednią, tam Szymeniu wkleił zdjęcia. Jak na nie klikniesz się powiększą. A jak klikasz w cytat to się otwiera tylko miniaturka
dziadek Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Szymon gdzieś ty był rano w niedzielę? Przypomnialem sobie ze w aucie mam element bez którego ta esa szału nie robi mialbym wkład w tego golasa
Młody_drog Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 :polew: Wlasnie szukalem zarowek na allegro zeby wkleic ale Dziadek widze juz zalatwil haha
PABLO Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 fura marzenie Mówiłem Ci żebyś jechał na zlot to byś miał okazję na przejażdżkę.
keepper45 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 A ta opcja Start-Stop zawsze jest w nowych modelach czy można ją nie zamawiać w konfiguratorze? Ja mam u siebie zakodowane start&stop, żeby był non stop wyłączony i włączam go sobię ew guziczkiem jeżeli mam taką ochotę. Druga sprawa że to nie jest tak że pędzisz jak wiatr na trasie, zjeżdzasz na światłach z rozgrzaną turbinką i on sobie gaśnie, na szczęście jest to dosyć logicznie przemyślane i są dwie opcje : 1. Silnik po prostu się nie wyłączy 2. Silnik się wyłącza ale nie mylcie S7S z wyłączeniem zapłonu, to działa trochę inaczej bo obieg oleju jest podtrzymywany cały czas , to wbrew pozorom fajnie zrobiony system i nie ma co się bać o, turbinę itp. no to ciekawe w jaki sposób ten obieg oleju jest podtrzymywany? Jest jakieś elektryczne podtrzymanie smarowania. Czy jest na to jakieś źródło? Czy jesteście pewni że taki system podtrzymywania smarowania istnieje?
skrab Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Na pewno jest, tylko ja nie jestem mechanikiem i niestety nie pomogę dalej..
szymeniu Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Szymon gdzieś ty był rano w niedzielę? Przypomnialem sobie ze w aucie mam element bez którego ta esa szału nie robi http://img541.imageshack.us/img541/7356/imagealc.jpg mialbym wkład w tego golasa hej Bartek, wyleciałem z BT gdzieś o 9.40 a po twoim sobotnim odkryciu sprzedaję auto, nie będę trupem jeździł
dziadek Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Szymon gdzieś ty był rano w niedzielę? Przypomnialem sobie ze w aucie mam element bez którego ta esa szału nie robi http://img541.imageshack.us/img541/7356/imagealc.jpg mialbym wkład w tego golasa hej Bartek, wyleciałem z BT gdzieś o 9.40 a po twoim sobotnim odkryciu sprzedaję auto, nie będę trupem jeździł W sumie to racja ale wiesz zainwestujesz z 5zl i cos jeszcze z niego moze być
wrclaguna Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 szymeniu milo było poznać Auto naprawde
szymeniu Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 szymeniu milo było poznać Auto naprawde Eeee tam to ja miałem zaszczyt powozić "Mega Rezacza" zresztą dobrze wiedzieć że Twoje magiczne kabelki i interfejs ogarniają moje padło w razie czego
wrclaguna Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 .......no tak podpinałem kompa do S6 Poserfowałem po 52 sterownikach i zadnych podpowiedzi
szymeniu Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 .......no tak podpinałem kompa do S6 Poserfowałem po 52 sterownikach i zadnych podpowiedzi W CV możesz sobie wrzucić do doświadczenia
keepper45 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 A ta opcja Start-Stop zawsze jest w nowych modelach czy można ją nie zamawiać w konfiguratorze? Ja mam u siebie zakodowane start&stop, żeby był non stop wyłączony i włączam go sobię ew guziczkiem jeżeli mam taką ochotę. Druga sprawa że to nie jest tak że pędzisz jak wiatr na trasie, zjeżdzasz na światłach z rozgrzaną turbinką i on sobie gaśnie, na szczęście jest to dosyć logicznie przemyślane i są dwie opcje : 1. Silnik po prostu się nie wyłączy 2. Silnik się wyłącza ale nie mylcie S7S z wyłączeniem zapłonu, to działa trochę inaczej bo obieg oleju jest podtrzymywany cały czas , to wbrew pozorom fajnie zrobiony system i nie ma co się bać o, turbinę itp. no to ciekawe w jaki sposób ten obieg oleju jest podtrzymywany? Jest jakieś elektryczne podtrzymanie smarowania. Skoro mówicie że jest to dajcie mi jakiś dowód tego. Ciekaw jestem bardzo co to za wynalazek...
wladi Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Ja tam wolałem się najebać niż przejechać padaczką:polew::polew: Szymeniu po raz kolejny szacun za tego smoka:wink:
szymeniu Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Ja tam wolałem się najebać niż przejechać padaczką:polew::polew: Szymeniu po raz kolejny szacun za tego smoka:wink: Chooopie kolejka była jak do wagonika na Kasprowy Wierch, w sobotę w sumie zrobiłem 200km i jakieś 7 przejazdów, do dzisiaj się w tej Bukowinie zastanawiają co osioł tyrał tam i z powrotem 3 godziny
wladi Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Ja tam wolałem się najebać niż przejechać padaczką:polew::polew: Szymeniu po raz kolejny szacun za tego smoka:wink: Chooopie kolejka była jak do wagonika na Kasprowy Wierch, w sobotę w sumie zrobiłem 200km i jakieś 7 przejazdów, do dzisiaj się w tej Bukowinie zastanawiają co osioł tyrał tam i z powrotem 3 godziny :polew::polew: dobre ale spoko narazie mi wystarczy jak na filmiki popatrzę jak Twa fura za***rdala:decayed::decayed:
Rekomendowane odpowiedzi