Tomeks Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 pany,wy pewnie nigdzie poza B7Crew nie zaglądacie,niee:wink:,to może pomożecie:naughty: http://a4-klub.pl/kazdy-temat-20/prosba-glosik-gory-wielkie-dzieki-250645/#post3109997
antonio Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 ale beka nikt nie wygrał w totka, we wtorek 45 baniek
danielo Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 ale beka nikt nie wygrał w totka, we wtorek 45 baniek orzeszkur trzeba puścić,może się trafi
antonio Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 ja puszczałem dzis bo mi 45baniek nie trzeba ale i tak lipa
bigos_s Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Wsadzisz Eibach Pro Kit i już będzie ładnie (koszt ok. 600zł nowe).Założysz od razu 18" to szybciej zdecydujesz się na obniżenie Jak to jest z tymi sprężynami ? można je montować pod seryjny zawias? i jak to będzie wyglądało do 18 cali ? ---------- Post dopisany at 11:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ---------- I co lepiej : W seryjnym zawieszeniu zmienić sprężyny na np te Eibach Pro Kit? czy brać zestaw z Slina ? np ten co antonio wkleił. kto szuka niech łykaAudi A4 b7 2.0TDI kombi zawiesznie S-Line oryg. (2703284860) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. SPRĘŻYNY AUDI A4 B6 B7 S LINE - 20mm (2747677660) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- i jeszcze jeden kpl tylko trzeba zapytać od jakiego silnika AUDI A4 S4 B6 B7 ZAWIESZENIE S-LINE KOMPLET (2755282901) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
DarkMind Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 nie znam się na tym, ale z tego co wiem, to przy normlnym zawieszeniu, zmiana sprężyn wykończy amorki, nie wiem czy w miesiąc czy w dwa lata, ale takie opinie słyszałem, dlatego ja się zdecydowałem na 1be, zamiast amory 1ba i sprężyny. a teraz jeśli bym chciał dodatkowe -10mm, to się mocno bym zastanawiał czy sprężynami no eibachem, czy znowu zmiana zawiechy. ale jak napisałem nie jestem specjalistą od tego, może dlatego mam ostrożniejsze podejście.
RS Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Ja juz pare autek obnizylem, i jest tak: Normalnie do -40mm, ale dla pewnosci- powiedzmy -35mm dozwolone sa zwykle amortyzatory, a z mojego punktu widzenia nawet lepsze, bo zachowasz wiecej komfortu ze zwyklego zawieszenia, a zyskujesz optyke i polepszona dynamike na zakretach i podczasz wiekszych predkosci na autostradach (tak okolo 200km/h)- oczywiscie zawieszenie: sportowe sprezyny+ amortyzatory- jest sztywniejsze i ma lepsza sztywnosc na zakretach, ale za malo komfortu. Z mojego punktu widzenia w praktyce jest nawet gorsze, bo odbija sie na naszych nierownych drogach i czesto wiecej traci jak zyskuje na przyczepnosci, tylko w idealnych warunkach jest lepsze- tzn. na idealnie prostej drodze. Mysle ze idealnie jest: Eibach Pro-kit+ seryjne Amory+ ewentualnie stabilizatory z RS4 (nie testowalem bo mam te z S-line, ale slyszalem same pozytywne opinie) Ja mam H+R + amory i reszte S-line i jest mi za twardo i za nisko. Jest za bardzo "sport" a za malo "komfort"
bigos_s Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Reasumując na nasze drogi i realia szybkich prostych standardowe zawieszenie i np te Eibach - sprężyny obniżą o ok 35-40 mm przy zachowaniu bardziej komfort a nie sport. Nic nie pokręciłem ? Dokładnie takiego rozwiązania szukam więc
DarkMind Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 miałem 1ba, mam 1be - kompletnie nie czuje różnicy w komforcie, 1ba było dla mnie tak samo twarde jak 1be. to, że niżej to mi powiedział dopiero krawężnik, bo optycznie dużej różnicy nie widziałem. w b5 miałem dużo bardziej komfortowe zawieszenie niż 1ba u siebie. ja czytałem i słyszałem info o cieknących amorkach jak się sprężyny zmieni na obniżające i na to, że amorki siadają, ale nie neguje tego co piszą osoby które wymieniały już tak czy siak. mogę pisać tylko o info które wyczytałem tutaj lub slyszałem od osób siedzących w tym temacie.
bigos_s Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Radek masz fotki dla porównania jak stoi i jak stał przed zmianą ? Czy tylko mi się wydaje czy to CREW wygląda jak CREM
RS Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Reasumując na nasze drogi i realia szybkich prostych standardowe zawieszenie i np te Eibach - sprężyny obniżą o ok 35-40 mm przy zachowaniu bardziej komfort a nie sport. Nic nie pokręciłem ? Dokładnie takiego rozwiązania szukam więc Dokladnie tak to jest.
DarkMind Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 albo jak C(K)rew hmm hmm hmm napewno mam fote jak po zmianie, ale nie dogrzebie się do fotki przed - chociaż byłem pewny, że kilka dni wcześniej nim zmieniłem zawieche robiłem foto - okazało się, że nie, a starsze foty mam na kompie w domu a siedze w robocie. po zmianie wygląda tak:
Wihajster Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 pomyśl nad wywaleniem chlapaczy
DarkMind Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 kolejny raz to słyszę, coś w tym musi być
RS Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 miałem 1ba, mam 1be - kompletnie nie czuje różnicy w komforcie, 1ba było dla mnie tak samo twarde jak 1be.to, że niżej to mi powiedział dopiero krawężnik, bo optycznie dużej różnicy nie widziałem. w b5 miałem dużo bardziej komfortowe zawieszenie niż 1ba u siebie. ja czytałem i słyszałem info o cieknących amorkach jak się sprężyny zmieni na obniżające i na to, że amorki siadają, ale nie neguje tego co piszą osoby które wymieniały już tak czy siak. mogę pisać tylko o info które wyczytałem tutaj lub slyszałem od osób siedzących w tym temacie. Klopotem jest ta graniczna wartosc obnizenia, no i jezeli sie bieze uzywane sprezyny obnizajace, ktore juz "siadly" Jezeli zalozysz prawie nowe S-line (-20mm) do zwyklych amorow (najlepiej nowych) to dlugo wytrzymaja, a jezeli zalozysz na przyklad H+R (-40mm) ktore juz jezdzily na jakims aucie 5 lat to one juz usiadly jakies 10mm i maja -50mm, a to juz jest poza granica i amory beda siadac. Jak juz zauwazyles- to opinie, ktore niekoniecznie musza byc objektywne.... ---------- Post dopisany at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ---------- pomyśl nad wywaleniem chlapaczy MiejscowośćZamość - Lublin - Ryki - Puławy - Warszawa -może w tych miejscowościach chlapacze to nie aż taki zły pomysł?
H4mm3R Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Ale i tak gwint jest najlepszy
DarkMind Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Ile mm poszło w dół na tym 1be -20mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się