mlodziak22 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 przy ruszaniu jest chyba ok(kpl nowy sprzęgła) , ale wkurza mnie przy zmianie biegów szarpie i drążek zmiany biegów porusza się do przodu i tyłu. poducha skrzyni nowa lema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Poduchy tylko ori tak poleca forum i moj wierny mechanik nie raz juz kupowano zamienniki i tak pozniej kupowano ori. A ze sprzeglem, przypal je troche powinno pomoc. Mi tak szarpie od momentu kupna auta. Po wymianie poduch mialem tez takie delikatne szarpanie. To chyba wina raczej sorzegla ale co dokladnie z nim sie dzieje jeszcze nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) P1588 17996 005512 4901 Zawór zawieszenia silnika (N144 / N145) przerwa, otwarty obwód Najczęstszymi przyczynami występowania tej usterki są: uszkodzony zawór elektryczny poduszki silnika (zintegrowany z poduszką silnika) uszkodzona wiązka elektryczna pomiędzy sterownikiem silnika a poduszką silnika Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Czyli trzeba przejrzec cal kabel od podunszki do drugiego konca. Toz to trzeba pol silnika rozbierac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Czyli trzeba przejrzec cal kabel od podunszki do drugiego konca. Toz to trzeba pol silnika rozbierac. Potrzebujesz schemat i miernikiem kable sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 No ale żeby dostać się do kabli to trzeba wszytko rozbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 A kto Ci każe wszystko pruć? Mierzysz prąd na wtyczce. Podjedź do kumatego elektryka niech Ci to sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielo Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Hej zmień w pierwszym poście mój nick z daniel_sen4 na danielo podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 A kto Ty w ogóle jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Panowie da się u nas zakodować szyby tak by przy zamknięciu auta same się zamykały szyby bez trzymania przycisku na pilocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej07 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Panowie da się u nas zakodować szyby tak by przy zamknięciu auta same się zamykały szyby bez trzymania przycisku na pilocie?Z tego co wiem to nie:/ a przydało by się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oprych Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Chyba ze zastosujesz zew. Układ zamykający szyby po zamknięciu centralnego albo alarm z taką funkcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Jak miałem Opla Astrę to właśnie układ zewnętrzny był za to odpowiedzialny Myślałem że może się da tutaj bez takiego modułu, ale skoro nie to pasuje sie rozglądnąć za takim właśnie modułem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielo Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 A kto Ty w ogóle jesteś Hamerku to ja daniel_sen4 zmień w pierwszym poście w komisji na danielo Wiem , wiem troszkę opuściłem forum synek rośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Pasuje ? By nie było, że samolubnie robię, ale temat się ciągnie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/282187-naklejki-b7-crew/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Elegansio! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frodus Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Chłopaki, mam pytanie dosyć istotne. Czy w swoim sedanie podejdzie mi jakiś inny silnik w miejsce BRB?? Bo obecny najprawdopodobniej zakończył współpracę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 BPW powinien pasować, na pewno coś z grupy VW. Głównie chodzi żeby był 8V A co się stało z BRB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frodus Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Ogólnie sprawa wyglądała tak że jechałem do brata do niemiec. Niecałe 1200km ode mnie. Autko sprawne, nowy olej, nowe filtry, nowa turbina, nowe uszczelki, węże itd. Zatankowałem się na Orlenie (Verva- jak to robię od dawna, tym bardziej po chipie, nie chciałem lać zwykłego paliwa, tylko to "lepsze") Zaraz po przekroczeniu granicy jadąc spokojnie na 5 biegu w okolicach prędkości 115-120, zaczeło mi co jakiś czas szarpać autem, delikatnie zatrzęsło budą, a odczucie jako kierowcy to takie jakby auto wjechało w dużą kałuże, a trwało to ułamek sekundy. przy jeździe, słychać było pracę turbiny - jej charakterystyczny świst, natomiast w momencie gdy trzęsło mi samochodem, świst nagle ustawał, tak jakby turbina nagle zatrzymała się w miejscu. Skończyło się telepanie autem, turbina dalej zaczęła pracować. Po kilkudziesięciu kilometrach zaczęłami migać kontrolka świec żarowych, zjechałem na pobocze, wyłączyłęm i włączyłem auto aby zresetować tą niedogodność i tutaj już miałem ubytek mocy. Taka sytuacja powtórzyuła mi się jeszcze raz, z tym że wtedy całkowice straciłem moc. Od 100 do 120km/h rozpędzałem się dobre 10 sekund. Zauważyłem też że jadąc w okolicach 100km/h nie miałęm żadnych złych objawów - żadnego szarpania itd. no i tak po długiej drodze dojechałem na miejsce. Następnego dnia podczas wyjazdu do Ulm, na trasie zapaliła mi sie kontrolka świeć żarowych oraz check. Reset zapłonu nic nie pomógł - auto po kilku kilometrach spadło z obrotów i zgasło. Po odpaleniu chodziło może z 3-4 sekundy na obrotach jałowych, po czy mobroty spadały i auto gasło. Po dłuższym odczekaniu na poboczu w oczekiwaniu na znajomych z pomocą, odpaliłem auto, chodziło ok 30sek i zgasło. No to jeszcze jedna próba, odpalam i chce przygazować żeby go wkręcićna obroty i d*pa, z wielkim trudem rozkręcił siędo 1100 rpm i zgasł. Teraz sytuacja wygląda tak że po odpaleniu auto chodzi 3-4 sekundy i gaśnie. Problem z moim B7 opisuje DEV w temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/284922-problem-z-brb-zapala-i-zaraz-gasnie-dudnienie-z-silnika/ Nie wiem jeszcze co do końca jest z tym silnikiem, ale już nastawiłem się na to, że trzeba będzie wymienić, więc stąd moje pytanie jaki inny by podszedł, czy może kupić taki sam BRB i z 2 silników zrobić 1. Bo stan wałka rozrządu, popychaczy, wtrysków jest idealny. Krzywki eleganckie, broki wszystkie na swoim miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Może to nie cały silnik tylko jakaś pierdoła... Póki co pierwsza sprawa- podepnij VAG'. Ja nie dalej jak dwa miesiące temu też miałem problem z autem- przycinało się przy starcie, po jakimś czasie zupełnie straciło moc a na końcu gasło po chwili...VAG pokazał błąd ciśnienia na listwie paliwa- byłem już gotowy na wymianę pompy wysokociśnieniowej, kupiłem nawet nowy regulator ciśnienia.Już go chciałem wymieniać jak zobaczyłem, że tak jakby się pasek ślizgał po rolce... Szybkie zrzucenie góry i okazało się, że wszystkie zęby leżą na obudowie Nowy pasek w ASO za 160 i auto hula jak złoto...Może nie będzie tak źle Podepnij VAG'a! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się