Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co to za radio? Sprawdzales czy kabel od diversity jest podlaczony? Bo identyczny blad mialem w concert2 z odpietym kablem (zolta wtyczka).

Hej radio to concert2 , jutro sprawdzę te wtyczki:) dzięki za pomoc wszystkim

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co to za radio? Sprawdzales czy kabel od diversity jest podlaczony? Bo identyczny blad mialem w concert2 z odpietym kablem (zolta wtyczka).

U mnie tez ostatnio cos gubi stacje czesto.

Gdzies na forum wyczytalem:

2d76f7df7579bb06c673922861aab6f8.jpg

Jeszcze u siebie nie zrobilem ale dzis moze ogarne i dam znac czy pomoglo

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Od dłuższego czasu nie działa mi klima,w zeszłym roku czasami działała,jak nie było zbyt gorąco,dzisiaj byłem na sprawdzeniu szczelności i uzupełnieniu czynnika,brakowało tylko 60g wiec to nie od tego,zaworek w kompresorze działa,podawaliśmy prąd bezpośrednio z aku i działa,miał ktos podobny przypadek,cos ze sterowaniem? jak to sprawdzić?

Opublikowano

Jakies bledy w sterowniku? Moze czujnij kliny sie wiesza? Bo z tym przypadkiem sie juz spotkalem...

Opublikowano (edytowane)

Kuzwa,nie pamietam kodu błędu,ale to było cos zwarcie na tym zaworku,zwarcie na masie chyba i sprawdziliśmy,czy zawork działa podając do niego prąd z aku,i działa

Kumpel mówił cos,ze jakieś dziwne napięcie jest na kabelkach dochodzących do zaworku.

Edytowane przez Tomeks
Opublikowano

Pany wyskoczył mi błąd spalonej żarówki "right parking light" i nie mogę zlokalizować gdzie gdzie się nie świeci. Pomożecie??

Opublikowano

Prawy wsteczny?

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Opublikowano

Gdyby było to wsteczne to czy nie był by komunikat "right reverse light" bo taki komunikat też już kiedyś miałem tylko chodziło o lewą stronę.

Opublikowano

Prawa pozycja z przodu

Opublikowano

Prawy przedni postój, W5W

Opublikowano

Co najlepsze mam tam ledy od kolegi tommik i wszystko się pali.

Opublikowano

Co najlepsze mam tam ledy od kolegi tommik i wszystko się pali.

Tez tak mialem po kilku miesiacach. Moze i sie pali ale juz masz jakis element przepalony i zmienila sie opornosc tego leda i syglalizuje blad.
Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie mam pytanko bo mam nie lada problem , otóż sprawa wygląda tak aktualnie mam A4 b7 Sedan 2.0 TFSI Quattro kod silnika BPG 200hp ale z kumplem prowadzę rozmowy na zamianę na jego 4,2 V8 340 hp z S6 C5 2003 ( czyli te co idealnie przyjmuje gaz )

i mnie korci te V8 i gaz do niego ale z drugiej strony z TFSI tez te 300 wyciągnę ale te koszta i z gazem ciężko nawet bardzo instalacje drogie .

Co byście WY zrobili ??

Jeszcze myślę mojego z hamować jak ubytek od serii będzie duży to by bardziej był skłonny v8 jest po hamowni na 334 lub 336 koni nie pamiętam teraz dokładnie

Na tą chwilę jestem ciut bardziej za V8

Pozdrawiam

Edytowane przez bartekzks
Opublikowano

witam

panowie gdzie znajdę post w którym poruszane były wymiana lampek tablicy na led w B7?

generalnie chodzi mi gdzie mam podpiąć rezystorki :)

pozdrawiam

Opublikowano

witam

panowie gdzie znajdę post w którym poruszane były wymiana lampek tablicy na led w B7?

generalnie chodzi mi gdzie mam podpiąć rezystorki :)

pozdrawiam

Warsztat, "zrób to sam"
Opublikowano

kiedyś kupowałem u kogoś z forum koncentrat wurth do spryskiwaczy. Pamiętacie może kto to sprzedawał? Jeśli tak proszę o PW :)

Opublikowano

szukam na forum tematu swpau 2.0tdi na 3.0 TDI i nie widzę, nikt nie robił jeszcze??

Opublikowano

Chyba nie, bo raczej nie jest to opłacalne..

Opublikowano

Gdzie w B7 jest czujnik ciśnienia klimy,ma moze ktos jakis szkic?

Opublikowano (edytowane)

Pod grilem w chlodnicy. Chyba po lewej stronie. Trzeba zwalac zderzak...

JdUFNE5.jpg


Witam Panowie mam pytanko bo mam nie lada problem , otóż sprawa wygląda tak aktualnie mam A4 b7 Sedan 2.0 TFSI Quattro kod silnika BPG 200hp ale z kumplem prowadzę rozmowy na zamianę na jego 4,2 V8 340 hp z S6 C5 2003 ( czyli te co idealnie przyjmuje gaz )

i mnie korci te V8 i gaz do niego ale z drugiej strony z TFSI tez te 300 wyciągnę ale te koszta i z gazem ciężko nawet bardzo instalacje drogie .

Co byście WY zrobili ??

Jeszcze myślę mojego z hamować jak ubytek od serii będzie duży to by bardziej był skłonny v8 jest po hamowni na 334 lub 336 koni nie pamiętam teraz dokładnie

Na tą chwilę jestem ciut bardziej za V8

Pozdrawiam

poczytaj tutaj:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/245191-42-w-s4-b6b7-bbk/

czy z a6 czy z a4 to bedzie sie grzal...

Edytowane przez niestandardowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...