Damianq Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Dobra Pany ciąg dalszy pytań. Znalazłem Łopaty ale z A8 D3 19" ET 44 oryginalny ronal komplet 5 szt z oponami 225/35/19 z 2016 roku około 6 mm. Trochę obdarte więc sezon pewnie i do malowania trzeba. Warto za 2 tysie brać? I czy na seryjnym zawiasie 1BA nie będzie problemów? Wiem, że będzie koza Bedę szukał sprężyn obniżających.
H4mm3R Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 2 minuty temu, pajda napisał: Słabe et , trzeba będzie dać spory dystans To przecież nie problem, lepiej dać dystans niż jakby koła miały za mocno wystawać.
pajda Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 To przecież nie problem, lepiej dać dystans niż jakby koła miały za mocno wystawać. Tak , zgadza się, ale myślę że można kupić koła z lepszym et gdzie nie trzeba dystansu.
vwbartus Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 2 godziny temu, Damianq napisał: Dobra Pany ciąg dalszy pytań. Znalazłem Łopaty ale z A8 D3 19" ET 44 oryginalny ronal komplet 5 szt z oponami 225/35/19 z 2016 roku około 6 mm. Trochę obdarte więc sezon pewnie i do malowania trzeba. Warto za 2 tysie brać? I czy na seryjnym zawiasie 1BA nie będzie problemów? Wiem, że będzie koza Bedę szukał sprężyn obniżających. jeśli felga 9 J dajesz dystans 14 mm a jeśli 8,5 J dajesz dystans 20 mm i śmigasz
Damianq Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 (edytowane) Felga 9j. Bez dystansu nie da rady? To ma być koło na jeden sezon. Na następny wleci coś innego na pewno. Edytowane 9 Marca 2018 przez Damianq
ucho.77 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 (edytowane) W dniu 8.03.2018 o 22:55, vwbartus napisał: jeśli felga 9 J dajesz dystans 14 mm a jeśli 8,5 J dajesz dystans 20 mm i śmigasz Jak Ty chcesz dać 20mm dystans przy 8.5j ? 8.5j z et24 wyjdzie za krawędź Edytowane 10 Marca 2018 przez ucho.77
ucho.77 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 Przód przy 8.5j/et30/~40mm wyglada tak ? @afroo. coś może powiedzieć bo miał-30mm z tymi parametrami
vwbartus Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 W dniu 10.03.2018 o 14:44, ucho.77 napisał: Jak Ty chcesz dać 20mm dystans przy 8.5j ? 8.5j z et24 wyjdzie za krawędź No co dobrze mówie 8,5 J z ET 24 to tak samo jak 9J z ET 30 czyli na równo . a jak on ma na 9J opone 225/35 to jest lekki naciąg i na bank nie będą mu tarły
ucho.77 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 10 godzin temu, vwbartus napisał: No co dobrze mówie 8,5 J z ET 24 to tak samo jak 9J z ET 30 czyli na równo . a jak on ma na 9J opone 225/35 to jest lekki naciąg i na bank nie będą mu tarły Tylko że już gwint do tego potrzebny
black4 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Witajcie, Panowie spece mały offtop do jakiego ET można bezpiecznie zejść z tyłu w A4 B7 na 1BV przy feldze 8" i gumie 235 (Rainsport3) ? ET24 ? 26? Pozdrawiam
Mizur138 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 (edytowane) Panowie zaciski zr18 i zl18 podchodza p&p do naszych A4 czy trzeba cos kombinowac?? Edytowane 12 Marca 2018 przez Mizur138
Damianq Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 (edytowane) Panowie w sobotę przeżyłem zdziwko... Kupiłem wkład w koło zapasowe (nie miałem po zakupie) zgodnie z tutorialem z forum z miejscem na hak, ale okazuje się, że mój hak się tam nie mieści... Ma inny kształt (jest dłuższy). Mam haka z czerwonym kluczykiem chyba firmy Westfalia (czy jakoś tak). Teraz pytanie czy hak nie jest oryginał czy jak? Wydaje mi się, że wszystko jest fabryczne. Jakieś sugestie? EDIT: na 99% mam takiego haka http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-hak-wypinany-westfalia-modul-wiazka-i7224827674.html#thumb/1 Edytowane 12 Marca 2018 przez Damianq
vwbartus Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 7 godzin temu, black4 napisał: Witajcie, Panowie spece mały offtop do jakiego ET można bezpiecznie zejść z tyłu w A4 B7 na 1BV przy feldze 8" i gumie 235 (Rainsport3) ? ET24 ? 26? Pozdrawiam nie ryzykowałbym z ET 24 z taką gumą bierz 26 a bezpiecznie by było 29 , 30 42 minuty temu, Mizur138 napisał: Panowie zaciski zr18 i zl18 podchodza p&p do naszych A4 czy trzeba cos kombinowac?? 1
black4 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Dzięki Bartek!, Wiesz teraz mam ET30 przy 8" i wygląda, że z tyłu dystans 5 mm wszedłby spokojnie... Pozdrawiam
bartekzks Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Witam . Pytanko Gwint do Oski i Quattro na przód rozni się czymś ?? Tył mnie nie interesuje tylko przod Przy okazji jeśli ktoś ma gwint na sprzedaż do A4 B6/B7 byłbym zainteresowany Pozdrawiam
H4mm3R Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Opublikowano 15 Marca 2018 3 godziny temu, bartekzks napisał: Witam . Pytanko Gwint do Oski i Quattro na przód rozni się czymś ?? Tył mnie nie interesuje tylko przod Przy okazji jeśli ktoś ma gwint na sprzedaż do A4 B6/B7 byłbym zainteresowany Pozdrawiam Nie.
KewsonND Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Panowie co powiecie o ręcznej polerce? Chodzi mi o nałożenie powłoki ceramicznej samemu zaznaczając iż jestem w tym "typowym Januszem" chodzi mi dokładniej o porządne umycie auta mam szampon z naturalnym PH rękawice detalingową, ręczniki, dobrą chemie do auta i chciałbym chociaż trochę się pozbyć mikro rys które widać na latarce, a nie chcę dawać teraz auta do firmy która się tym zajmuje bo mam dużo wydatków jest sens w ogóle babrania się z tym czy odpuścić bez maszyny?? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się