Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Ty u siebie wrzuciłeś drugi IC ale to jest związane z multi z tego co pamiętam. Ja u mnie mam FMICa. :wink4:

Można wstawić to i to, ja wybrałem drugi IC ze wzlędu na chłodzenie skrzyni, ale jak ktoś nie lubi docinać zderzaka to też może zapodać drugi IC.

U mnie żadnego docinania zderzaka nie było. :wink4: FMIC idealnie spaspwany wraz z orurowaniem. :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pomocy!

Cały czas pali mi się podświetlenie wnętrza- podświetlenie zapalniczki, esp, przełącznik świateł i przełączniki w podsufitce (oświetlenie + szyberdach). Zamknięcie z kluczyka tego nie odcina (a odcina całą resztę bez problemu).

Wcześniej zauważyłem, że gniazdo zapalniczki lekko mrugało- teraz jak się świeciło to myślałem, że jest ok- ale okazało się, że nie gaśnie :kwasny:

Jakiś pomysł gdzie szukać??

Jest zima, pewnie masz zalany moduł komfortu pod podłogą kierowcy :/

---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ----------

Hammer to ja kupilem CAHA "niedaleko" Ciebie - u Sebastiana w Knurowie - z kolektorem za 1050 zł :)

Do podmianki na CAHA - musisz kupić kolektor z B8 - czesto na aukcjach jest jest odrazu przykrecony do TURBO i sprzedają razem - i musi Ci ktos tylko flansze dorobić - ja robiłem u WOJTKACE i z czyszczeniem (padlo wczesniejsze TURBO) wział 300zł - więc jak dobrze pogrzebiesz to za jakies 1500-1800 zł masz 170KM CAHA ze zmianą... ze nie wspomne ze BRD praktycznie nie do dostania, tym bardziej ze nie jest to nie wiadomo jak dobre turbo...

Dzięki Karol. Trzeba będzie to sprawdzić. Dużo jest roboty żeby się tam dostać?

Generalnie znowu zgasły :facepalm: - teraz nawet włączenie pozycji i wyżej nie rozświetla panelu szyberdachu, włącznika świateł (pali się tylko kropka + na zielono pozycja- reszta mocno przygaśnięta),ESP i podświetlenie zapalniczki. Zauważyłem też, że moduł BT wolniej łapie kontakt z telefonem...

Generalnie jeśli to moduły w podłodze to chyba najlepszą opcją będzie się do nich dostać i zapakować je w prezerwatywy :grin: Stary sposób tunerów na odsłonięte ECU :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy!

Cały czas pali mi się podświetlenie wnętrza- podświetlenie zapalniczki, esp, przełącznik świateł i przełączniki w podsufitce (oświetlenie + szyberdach). Zamknięcie z kluczyka tego nie odcina (a odcina całą resztę bez problemu).

Wcześniej zauważyłem, że gniazdo zapalniczki lekko mrugało- teraz jak się świeciło to myślałem, że jest ok- ale okazało się, że nie gaśnie :kwasny:

Jakiś pomysł gdzie szukać??

Jest zima, pewnie masz zalany moduł komfortu pod podłogą kierowcy :/

---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ----------

Hammer to ja kupilem CAHA "niedaleko" Ciebie - u Sebastiana w Knurowie - z kolektorem za 1050 zł :)

Do podmianki na CAHA - musisz kupić kolektor z B8 - czesto na aukcjach jest jest odrazu przykrecony do TURBO i sprzedają razem - i musi Ci ktos tylko flansze dorobić - ja robiłem u WOJTKACE i z czyszczeniem (padlo wczesniejsze TURBO) wział 300zł - więc jak dobrze pogrzebiesz to za jakies 1500-1800 zł masz 170KM CAHA ze zmianą... ze nie wspomne ze BRD praktycznie nie do dostania, tym bardziej ze nie jest to nie wiadomo jak dobre turbo...

Dzięki Karol. Trzeba będzie to sprawdzić. Dużo jest roboty żeby się tam dostać?

Generalnie znowu zgasły :facepalm: - teraz nawet włączenie pozycji i wyżej nie rozświetla panelu szyberdachu, włącznika świateł (pali się tylko kropka + na zielono pozycja- reszta mocno przygaśnięta),ESP i podświetlenie zapalniczki. Zauważyłem też, że moduł BT wolniej łapie kontakt z telefonem...

Generalnie jeśli to moduły w podłodze to chyba najlepszą opcją będzie się do nich dostać i zapakować je w prezerwatywy :grin: Stary sposób tunerów na odsłonięte ECU :grin:

Na poczatek sprawdz VAGiem Modul Komfortu - czy w ogole mozesz sie z Nim polaczyc...jak sie polaczysz to zobacz błedy.

Jak sie potwierdzi...to musisz odkrecic podstopnice (ten plastik na noge koło sprzegla) , potem sciagnac plastik kolo podstopnicy i plastik przy progu. Potem targasz wykladzine do gory na max odsunietym fotelu i powinienes dojsc do plastikowej puszki w ktorej jest MC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek sprawdz VAGiem Modul Komfortu - czy w ogole mozesz sie z Nim polaczyc...jak sie polaczysz to zobacz błedy.

Jak sie potwierdzi...to musisz odkrecic podstopnice (ten plastik na noge koło sprzegla) , potem sciagnac plastik kolo podstopnicy i plastik przy progu. Potem targasz wykladzine do gory na max odsunietym fotelu i powinienes dojsc do plastikowej puszki w ktorej jest MC.

Teoretycznie cała reszta funkcji, za które odpowiada moduł komfortu chyba działa tak jak powinna...

Wogóle to za co jeszcze ten moduł odpowiada- bo kojarzę, że szyby, szyberdach, chyba klima, oświetlenie wnętrza (u mnie nie ma pakietu światło)...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek sprawdz VAGiem Modul Komfortu - czy w ogole mozesz sie z Nim polaczyc...jak sie polaczysz to zobacz błedy.

Jak sie potwierdzi...to musisz odkrecic podstopnice (ten plastik na noge koło sprzegla) , potem sciagnac plastik kolo podstopnicy i plastik przy progu. Potem targasz wykladzine do gory na max odsunietym fotelu i powinienes dojsc do plastikowej puszki w ktorej jest MC.

Teoretycznie cała reszta funkcji, za które odpowiada moduł komfortu chyba działa tak jak powinna...

Wogóle to za co jeszcze ten moduł odpowiada- bo kojarzę, że szyby, szyberdach, chyba klima, oświetlenie wnętrza (u mnie nie ma pakietu światło)...?

No mnie np. tak padl w poprzedniej B7 ze nie swiecilo sie w ogole podswietlenie podsufitki i nie ryglowaly się tylne drzwi + nie działały tylne szyby - ale tylko tylne - bo przod działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo miałem mówić. :cool: Ja kupiłem swoją turbinę CAHA za 800 plnów (niesprawna alektronika, która w B7 nie jest potrzebna)... :whistling: Tak jak mówi KERCZI - CAHA jest wydajniejsza. :good: Poczytaj ten temat: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-b7-montaz-turbiny-03l145702e-silnika-2-0-tdi-16-v-pd-111482/ Musiałbyś do tego zmienić kolektor bo standardowy nie podejdzie ale to już mały koszt jak dobrze znajdziesz - ok. 200plnów. :wink4:

Cycu ale Daniel chyba niema BLB, tylko BPW i tu już nie jest to takie proste jak u nas w BLB...

Jak to to tak :kwasny: a co w BPW jest inaczej ? CAHA nie podejdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo miałem mówić. :cool: Ja kupiłem swoją turbinę CAHA za 800 plnów (niesprawna alektronika, która w B7 nie jest potrzebna)... :whistling: Tak jak mówi KERCZI - CAHA jest wydajniejsza. :good: Poczytaj ten temat: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-b7-montaz-turbiny-03l145702e-silnika-2-0-tdi-16-v-pd-111482/ Musiałbyś do tego zmienić kolektor bo standardowy nie podejdzie ale to już mały koszt jak dobrze znajdziesz - ok. 200plnów. :wink4:

Cycu ale Daniel chyba niema BLB, tylko BPW i tu już nie jest to takie proste jak u nas w BLB...

Jak to to tak :kwasny: a co w BPW jest inaczej ? CAHA nie podejdzie ?

BLB to 16V jak nowe silniki CR, a BPW to 8V czyli rozwiertany 1.9TDI. Podejdzie ale jest więcej rzeźby..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak modyfikujecie swoje BPW ?

jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę.

Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak modyfikujecie swoje BPW ?

jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę.

Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie.

BRD wkłdają :wink: choć znajomy teraz ogarnia u siebie w BPW turbo z CAHA i fmic z A6 C7 + pompki z ARLa ciekaw jestem co z tego wyjdzie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak się ma montaż CAHA do BKD? który zamienił padnięte BLB u mojego kumpla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak modyfikujecie swoje BPW ?

jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę.

Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie.

BRD wkłdają :wink: choć znajomy teraz ogarnia u siebie w BPW turbo z CAHA i fmic z A6 C7 + pompki z ARLa ciekaw jestem co z tego wyjdzie :naughty:

Z BRD szału nie będzie? Jak ogarnie temat z CAHA to będę chciał do niego kontakt :naughty:

A puki co to mam problem z czymś takim, może ktoś coś doradzi.

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/walek-rozrzadu-szklanki-braku-smarowania-259425/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak się ma montaż CAHA do BKD? który zamienił padnięte BLB u mojego kumpla

BKD to 16V? jak tak to ta sama zabawa jak w BLB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak modyfikujecie swoje BPW ?

jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę.

Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie.

BRD wkłdają :wink: choć znajomy teraz ogarnia u siebie w BPW turbo z CAHA i fmic z A6 C7 + pompki z ARLa ciekaw jestem co z tego wyjdzie :naughty:

Masz na myśli Andrzeja i jego paździocha :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak modyfikujecie swoje BPW ?

jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę.

Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie.

BRD wkłdają :wink: choć znajomy teraz ogarnia u siebie w BPW turbo z CAHA i fmic z A6 C7 + pompki z ARLa ciekaw jestem co z tego wyjdzie :naughty:

Masz na myśli Andrzeja i jego paździocha :decayed:

Co Ty, on co miesiąc nowe BRD kupuje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glupie pytanie jak wyciagnac zarowke z dziennych ;-) tygrys wyslij mi zdjecie twoich lamp na czarno pomalowanyh

Wysłane z mojego LT26i

like_a_b.jpg

takie cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glupie pytanie jak wyciagnac zarowke z dziennych ;-) tygrys wyslij mi zdjecie twoich lamp na czarno pomalowanyh

Wysłane z mojego LT26i

http://s7.postimage.org/r2337sgh3/like_a_b.jpg

takie cos?

Fajne widoki pomyśl nad fotkami do kalendarza :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel podobno ostatnio kupowałeś uchwyt na kubek w wersji chrom, esp chrom itd. jak to cenowo wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel podobno ostatnio kupowałeś uchwyt na kubek w wersji chrom, esp chrom itd. jak to cenowo wygląda?

ESP ok 220pln wizytownik 240pln a kubek 280pln mogą być małe wahnięcia w cenie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...