H4mm3R Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 też myślałem o 235, ale potem zacząłem czytac, że może za szerokie, że coś tam itp.a w tej chwili 16 - 205 wydają mi się za wąskie bo po czipie, autko się bardziej zrywne zrobiło będziesz żałować, max to 225/45 !!
melman_zyrafa Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Już nie mam siły do tego j...anego Servotronica... Wymieniłem magiel- chwile było w miarę ok. Później zaczął się zapowietrzać i wspomaganie działa jakby go wogóle nie było. Kupiłem nowy zbiorniczek, zainstalowałem, odpowietrzyłem i dalej nie ma wspomagania... Any ideas? I ponawiam pytanie: Jakiś wężyk mi się odłączył (przebiega pod zbiorniczkiem wspomagania) i nie mogę namierzyć, gdzie go wpiąć- obstawiam, że idzie od albo do zbiornika podciśnienia.
DarkMind Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 będziesz żałować, max to 225/45 !! Dlaczego? 225 lepsze jednak? Tapatalk
H4mm3R Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 będziesz żałować, max to 225/45 !! Dlaczego? 225 lepsze jednak? Tapatalk Jak lubisz jak Tobą rzuca w koleinach, to zakładaj 235. Z doświadczenia i opinii znajomych wiem że takie rozmiary nie są na nasze drogi. Na felgę 8J optimum to 225.
MAT1000 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Już nie mam siły do tego j...anego Servotronica... Wymieniłem magiel- chwile było w miarę ok. Później zaczął się zapowietrzać i wspomaganie działa jakby go wogóle nie było. Kupiłem nowy zbiorniczek, zainstalowałem, odpowietrzyłem i dalej nie ma wspomagania...Any ideas? I ponawiam pytanie: Jakiś wężyk mi się odłączył (przebiega pod zbiorniczkiem wspomagania) i nie mogę namierzyć, gdzie go wpiąć- obstawiam, że idzie od albo do zbiornika podciśnienia. Przewody sprawdziłeś, może gdzieś małe pęknięcie lub nieszczelności są.
RS Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 będziesz żałować, max to 225/45 !! Dlaczego? 225 lepsze jednak? Tapatalk Jak lubisz jak Tobą rzuca w koleinach, to zakładaj 235. Z doświadczenia i opinii znajomych wiem że takie rozmiary nie są na nasze drogi. Na felgę 8J optimum to 225. A nie ma tam jakiegos problemu z homologacja tych rozmiarow w tej koncepcji z indeksem nosnosci? Ja tez sie nad takimi zastanawialem ale moj ideks nosnosci to 95, a 225 mialy max 92...
H4mm3R Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 będziesz żałować, max to 225/45 !! Dlaczego? 225 lepsze jednak? Tapatalk Jak lubisz jak Tobą rzuca w koleinach, to zakładaj 235. Z doświadczenia i opinii znajomych wiem że takie rozmiary nie są na nasze drogi. Na felgę 8J optimum to 225. A nie ma tam jakiegos problemu z homologacja tych rozmiarow w tej koncepcji z indeksem nosnosci? Ja tez sie nad takimi zastanawialem ale moj ideks nosnosci to 95, a 225 mialy max 92... Mam takie na zimę i problemów nie widzę, natomiast kogo pytam to zmianiał z 235 na 225.
RS Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 No wiem ze wchodza, ale jaki masz indeks nosnosci? Bo wlasnie zajrzalem do dokumentow i 225mm nie jest wogole u mnie dopuszczone (dodam ze mam seryjnie hak) Jak ktos potrzebuje to moge zeskanowac swiadectwo zgodnosci EWG samochodu.
MAT1000 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 A ja chciałem 235 kupić i teraz muszę podwójnie się zastanowić
DarkMind Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Widze, nie ja jeden mam problem:-P Jezdzilem cc z 235 i bylo ok, a tak to nie mam doświadczenia w b5 mialem 16 Tapatalk
H4mm3R Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 A ja chciałem 235 kupić i teraz muszę podwójnie się zastanowić To daj sobie spokój z 235
yanosho Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 ja tak jak ustawa przewiduje latam na 235/40/18 i nic nie rzuca chyba, że ktoś lubi się spuszczać jak jest niższa i węższa opona i ładniej wygląda na feldze:jerk: bo ma "naciąg" to niech zapodaje 215/40/18 i rzucać nie będzie jak będzie jechał 40 km/h w strachu o rozcięcie opony i pogięcie felgi
H4mm3R Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 ja tak jak ustawa przewiduje latam na 235/40/18 i nic nie rzuca chyba, że ktoś lubi się spuszczać jak jest niższa i węższa opona i ładniej wygląda na feldze:jerk: bo ma "naciąg" to niech zapodaje 215/40/18 i rzucać nie będzie jak będzie jechał 40 km/h w strachu o rozcięcie opony i pogięcie felgi Janusz jak na 10J wrzycisz 234/40/18 to jakiś naciąg też będzie co do tego strachu to mało jeszcze widziałeś
Wąski Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Hammer a ile kosztuje w ASO?za rok masz urodziny poproś żonę
yanosho Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Panowie mam problem z PDC tył po uruchomieniu silnika zapodaje wsteczny i zaraz w tym momencie, choć nie ma przeszkody dwie sekundy słyszę ciągły pisk przeszkody i potem już nastaje cisza, nic nie pika PDC nie działa, jak po raz drugi włączę wsteczny już też nic nie pika nawet na początku, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika i przy pierwszym użyciu wstecznego pika te dwie sekundy i znowu cisza:kwasny: Ma ktoś jakiś pomysł o co w tym chodzi?
Tomeks Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 a mi dużo lepiej jeździ sie na 235 niż na 225,auto jakby stabilniejsze jest i lepiej hamuje.
H4mm3R Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Panowie mam problem z PDC tył po uruchomieniu silnika zapodaje wsteczny i zaraz w tym momencie, choć nie ma przeszkody dwie sekundy słyszę ciągły pisk przeszkody i potem już nastaje cisza, nic nie pika PDC nie działa, jak po raz drugi włączę wsteczny już też nic nie pika nawet na początku, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika i przy pierwszym użyciu wstecznego pika te dwie sekundy i znowu cisza:kwasny: Ma ktoś jakiś pomysł o co w tym chodzi?
RS Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Panowie mam problem z PDC tył po uruchomieniu silnika zapodaje wsteczny i zaraz w tym momencie, choć nie ma przeszkody dwie sekundy słyszę ciągły pisk przeszkody i potem już nastaje cisza, nic nie pika PDC nie działa, jak po raz drugi włączę wsteczny już też nic nie pika nawet na początku, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika i przy pierwszym użyciu wstecznego pika te dwie sekundy i znowu cisza:kwasny: Ma ktoś jakiś pomysł o co w tym chodzi? Dokladnie i wyskoczy ci ktory czujnik masz walniety.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się