Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Bart, widze że wydałes tylko szmalu a hamulce ori....... :polew::polew:
P-U-M-A Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Bart, widze że wydałes tylko szmalu a hamulce ori....... :polew::polew: Jak widziałem że ty dodałeś ostatniego posta to wiedziałem że to napiszesz :polew:
Młody_drog Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Toż to auto tak podrezane waży ponad 2 tony i nie jedzie, po co Bartkowi hamulce
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 opowiem Wam krótką historię.... przyjezdza do mnie koleś B5 avant q i pyta o hamulce na przód i tył mówię gościowi że przód 312mm 800zł (nowe tarcze, klocki, jarzma) tył 256mm S4 800zł (nowe tarcze klocki, inne jarzma i zaciski) jak weżmie przód i tył montaż za FREE.... gość sie lekko skrzywił i zapytał: - ma pan ori gril RS4 B5 ???? mówie że mam, nówkę 550zł gość sie usmiechnął i mówi: - oooo, ekstra cena, biorę !!!!!!! :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Bart-S Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 Bart, widze że wydałes tylko szmalu a hamulce ori....... :polew::polew: :polew::polew: Masz rację Dev ale... nie podnoszę mocy więc na co mi większe heble. Tak jak hamuje zupełnie mi wystarcza
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 złe rozumowanie Kolego lepsze hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego jej wytracania i nie ma znaczenia czy jest to 50, 100 czy 200km/h nie napisałem złosliwie w Twoim poscie o hamulcach, jezeli masz mocno doinwestowane auto to uwazam że skuteczniejsze hamulce poprawią również wygląd i powagę Twojego auta doskonale wiem na ile "starczą" seryjne hamulce w B6 i aby dotrzec do granicy nie potrzeba wiele
martinus Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 tradycyjnie dla Bartka gratki za projekt oraz podziękowania za dzisiejszą pomoc telefoniczną (odnośnie tempo...)
dziadek Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 złe rozumowanie Kolegolepsze hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego jej wytracania i nie ma znaczenia czy jest to 50, 100 czy 200km/h nie napisałem złosliwie w Twoim poscie o hamulcach, jezeli masz mocno doinwestowane auto to uwazam że skuteczniejsze hamulce poprawią również wygląd i powagę Twojego auta doskonale wiem na ile "starczą" seryjne hamulce w B6 i aby dotrzec do granicy nie potrzeba wiele Bartku też muszę się z tym zgodzić...odkąd miałem BMW z porządnym zestawem do wytracania prędkości postanowiłem że postaram się nigdy już nie mieć czegoś "z drewna" jak w b6 i mam nadzieję że nie odbierzesz tego co napisałem że się nabijam lub dogryzam bo nie o to mi chodzi ale przemyśl temat zmiany bo to całkiem inna jazda ... ...oczywiście bez popadania w skrajności jak siemian ale jakieś 312 lub 320 by pasowały
Rosemeyer Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 ja tam w B7 mialem seryjne hamulce i nie mialem zastrzezen. no chyba ze jest sie mlodym gniewnym streetracerem to rozumiem ze seria to zlo
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 ja tam w B7 mialem seryjne hamulce i nie mialem zastrzezen. no chyba ze jest sie mlodym gniewnym streetracerem to rozumiem ze seria to zlo i to jest odpowiedz kogos kto nie ma porzadnych hamulców tylko "spowalniacze" :decayed: ja wiem że "lepsze" jest wrogiem "dobrego" ale nasza skóra jest najważniejsza, czyż nie ?
Rosemeyer Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 i to jest odpowiedz kogos kto nie ma porzadnych hamulców tylko "spowalniacze" :decayed: http://a4-klub.pl/showthread.php?t=144393&page=20&p=2831921#post2831921
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 w Q7 tarcza 345mm ?????? :wink::wink: prosze Cie.... nawet Siemian w swoim "sraczu" ma 365mm :polew::polew:
Rosemeyer Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 w Q7 tarcza 345mm ?????? 350x34+358x28 z tylu.... i nie nazywalbym czegos takiego spowalniaczami skoro potrafia zatrzymac 2,5t auto z 340KM i 750 Nm ---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ---------- nawet Siemian w swoim "sraczu" ma 365mm chyba nie, ale nie wiem bo nie sledze tematu na biezaco...
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Kolego, to był zart dokłądnie wiem co "siedzi" w Q7 i jak ciężka robote do odwalenia mają tam hamulce Siemian od niedawna ma w swojej gablocie przednie hamulce od RS4 B7 na 8 tłoczkach i tarczy 365mm, na tył niebawem tez zagoszczą hamulce od RS-y ale trzeba robic małą "korektę" na tylnych zwrotnicach
Bart-S Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 złe rozumowanie Kolegolepsze hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego jej wytracania i nie ma znaczenia czy jest to 50, 100 czy 200km/h nie napisałem złosliwie w Twoim poscie o hamulcach, jezeli masz mocno doinwestowane auto to uwazam że skuteczniejsze hamulce poprawią również wygląd i powagę Twojego auta doskonale wiem na ile "starczą" seryjne hamulce w B6 i aby dotrzec do granicy nie potrzeba wiele Bartku też muszę się z tym zgodzić...odkąd miałem BMW z porządnym zestawem do wytracania prędkości postanowiłem że postaram się nigdy już nie mieć czegoś "z drewna" jak w b6 i mam nadzieję że nie odbierzesz tego co napisałem że się nabijam lub dogryzam bo nie o to mi chodzi ale przemyśl temat zmiany bo to całkiem inna jazda ... ...oczywiście bez popadania w skrajności jak siemian ale jakieś 312 lub 320 by pasowały Biorąc pod uwagę komentarz Twój i Dev-a oraz sytuację, która przyrafiła mi się na drodze w poniedziałek - jest to mod warty uwagi. Wytracanie prędkości jak do tej pory w moim odczuciu działało bez zarzutu (może dosłowniej - wystarczało mi, ale nie mam porównania z innymi mocniejszymi zestawami). Aż do poniedziałku kiedy to wracałem z Poznania i z naprzeciwka wyjechał mi koleś Corsą (skręcał z przeciwnego pasa w moje prawo). Nie dość, że wyjechał (już zdążyłem nacisnąć hamulec) to jeszcze spękał i zatrzymał się na moim pasie Hamulec na maksa, poślizg i widzę, że nie wyrobię (mimo, że prędkośc nie była zawrotna a i do "celu" dystans był, wydawałoby się, "wystarczający"). Tuż przed Corsą puściłem hamulec skręciłem w lewo i nacisnąłem na hample jeszcze raz... Audika ślizgnęła się w lewo i zatrzymałem się kilka cm obok auto w auto Że nie było gonga to jakiś cud - sam nie wiem jak udało się z tego wyjść... Komentarz z TIRa przejeżdżającego obok mnie tuż po zdarzeniu, bezcenny: "...jaaaa allleee Ciii wyjeeechaaaał...." Reasumując - jeszcze tydzień temu pewnie wdałbym się w polemikę na temat potrzeby wydajniejszego zestawu hamulcowego w moim dupowozie. W chwili obecnej, dzięki Waszym sugestiom (a dokładniej dzięki obiektywnej argumentacji) oraz w/w sytuacji, mam już inne zdanie na ten temat
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 nie ma to jak poczuc na własnej skórze, co ???? takie "diamenty" mam codziennie jakis czas temu montowaliśmy jednemu panu 320/288mm uparł sie na wymiane na wszystkich osiach wyjechał z warsztatu a 300m dalej wylądował w ... ogródku :facepalm: jak przyjechałem zobaczyc co i jak to pan był w trakcie rozmowy z policją ale usłyszałem jedno zdanie "...nie zdarzyły sie dotrzec..." :facepalm:
Bart-S Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 To co proponujecie? Tarcze przód przy najbliższej wymianie klocków też są do podmiany... Ori zestawy czy jakiś after market? No i co maksymalnie mogę włożyć przy 17" ? Przesiadka na 312mm coś już da i jest mniej bolesna z uwagi na potrzebne graty ale pytanie czy nie lepiej uderzyć od razu w większy kaliber
marcin_o23 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 320 zapodaj, 17 spokojnie wejdzie a to już fajny hamulec, ja w poniedziałek w końcu wrzucam 345/300
P-U-M-A Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Ja bym od razu wkładam 345/300 Bartek:wink:
Rekomendowane odpowiedzi