Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bart, widze że wydałes tylko szmalu a hamulce ori....... :wink:

:polew::polew::polew::polew::polew:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bart, widze że wydałes tylko szmalu a hamulce ori....... :wink:

:polew::polew::polew::polew::polew:

Jak widziałem że ty dodałeś ostatniego posta to wiedziałem że to napiszesz

:polew::polew::polew:

Opublikowano

Toż to auto tak podrezane waży ponad 2 tony i nie jedzie, po co Bartkowi hamulce :decayed:

Opublikowano

opowiem Wam krótką historię....

przyjezdza do mnie koleś B5 avant q i pyta o hamulce na przód i tył

mówię gościowi że przód 312mm 800zł (nowe tarcze, klocki, jarzma) tył 256mm S4 800zł (nowe tarcze klocki, inne jarzma i zaciski) jak weżmie przód i tył montaż za FREE....

gość sie lekko skrzywił i zapytał: - ma pan ori gril RS4 B5 ????

mówie że mam, nówkę 550zł

gość sie usmiechnął i mówi: - oooo, ekstra cena, biorę !!!!!!!

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Opublikowano
Bart, widze że wydałes tylko szmalu a hamulce ori....... :wink:

:polew::polew::polew::polew::polew:

:polew::polew::polew::polew::polew:

Masz rację Dev ale... nie podnoszę mocy więc na co mi większe heble. Tak jak hamuje zupełnie mi wystarcza :wink:

Opublikowano

złe rozumowanie Kolego

lepsze hamulce nie służą do szybkiej jazdy

tylko do szybkiego i skutecznego jej wytracania

i nie ma znaczenia czy jest to 50, 100 czy 200km/h

nie napisałem złosliwie w Twoim poscie o hamulcach, jezeli masz mocno doinwestowane auto

to uwazam że skuteczniejsze hamulce poprawią również wygląd i powagę Twojego auta

doskonale wiem na ile "starczą" seryjne hamulce w B6 i aby dotrzec do granicy nie potrzeba wiele

Opublikowano

tradycyjnie dla Bartka gratki :oklasky: za projekt oraz podziękowania za dzisiejszą pomoc telefoniczną (odnośnie tempo...) :beach:

Opublikowano
złe rozumowanie Kolego

lepsze hamulce nie służą do szybkiej jazdy

tylko do szybkiego i skutecznego jej wytracania

i nie ma znaczenia czy jest to 50, 100 czy 200km/h

nie napisałem złosliwie w Twoim poscie o hamulcach, jezeli masz mocno doinwestowane auto

to uwazam że skuteczniejsze hamulce poprawią również wygląd i powagę Twojego auta

doskonale wiem na ile "starczą" seryjne hamulce w B6 i aby dotrzec do granicy nie potrzeba wiele

Bartku też muszę się z tym zgodzić...odkąd miałem BMW z porządnym zestawem do wytracania prędkości postanowiłem że postaram się nigdy już nie mieć czegoś "z drewna" jak w b6 i mam nadzieję że nie odbierzesz tego co napisałem że się nabijam lub dogryzam bo nie o to mi chodzi ale przemyśl temat zmiany bo to całkiem inna jazda ...

...oczywiście bez popadania w skrajności jak siemian :wink: ale jakieś 312 lub 320 by pasowały :kox:

Opublikowano

ja tam w B7 mialem seryjne hamulce i nie mialem zastrzezen.

no chyba ze jest sie mlodym gniewnym streetracerem to rozumiem ze seria to zlo :decayed:

Opublikowano
ja tam w B7 mialem seryjne hamulce i nie mialem zastrzezen.

no chyba ze jest sie mlodym gniewnym streetracerem to rozumiem ze seria to zlo :decayed:

i to jest odpowiedz kogos kto nie ma porzadnych hamulców tylko "spowalniacze" :decayed: :decayed:

ja wiem że "lepsze" jest wrogiem "dobrego" ale nasza skóra jest najważniejsza, czyż nie ?

Opublikowano

w Q7 tarcza 345mm ?????? :wink::wink::wink::wink:

prosze Cie.... nawet Siemian w swoim "sraczu" ma 365mm :polew::polew::polew::polew:

Opublikowano
w Q7 tarcza 345mm ??????

350x34+358x28 z tylu.... i nie nazywalbym czegos takiego spowalniaczami skoro potrafia zatrzymac 2,5t auto z 340KM i 750 Nm

---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ----------

nawet Siemian w swoim "sraczu" ma 365mm

chyba nie, ale nie wiem bo nie sledze tematu na biezaco...

Opublikowano

Kolego, to był zart :wink:

dokłądnie wiem co "siedzi" w Q7 i jak ciężka robote do odwalenia mają tam hamulce

Siemian od niedawna ma w swojej gablocie przednie hamulce od RS4 B7 na 8 tłoczkach

i tarczy 365mm, na tył niebawem tez zagoszczą hamulce od RS-y ale trzeba robic małą "korektę"

na tylnych zwrotnicach

Opublikowano
złe rozumowanie Kolego

lepsze hamulce nie służą do szybkiej jazdy

tylko do szybkiego i skutecznego jej wytracania

i nie ma znaczenia czy jest to 50, 100 czy 200km/h

nie napisałem złosliwie w Twoim poscie o hamulcach, jezeli masz mocno doinwestowane auto

to uwazam że skuteczniejsze hamulce poprawią również wygląd i powagę Twojego auta

doskonale wiem na ile "starczą" seryjne hamulce w B6 i aby dotrzec do granicy nie potrzeba wiele

Bartku też muszę się z tym zgodzić...odkąd miałem BMW z porządnym zestawem do wytracania prędkości postanowiłem że postaram się nigdy już nie mieć czegoś "z drewna" jak w b6 i mam nadzieję że nie odbierzesz tego co napisałem że się nabijam lub dogryzam bo nie o to mi chodzi ale przemyśl temat zmiany bo to całkiem inna jazda ...

...oczywiście bez popadania w skrajności jak siemian :wink: ale jakieś 312 lub 320 by pasowały :kox:

Biorąc pod uwagę komentarz Twój i Dev-a oraz sytuację, która przyrafiła mi się na drodze w poniedziałek - jest to mod warty uwagi. Wytracanie prędkości jak do tej pory w moim odczuciu działało bez zarzutu (może dosłowniej - wystarczało mi, ale nie mam porównania z innymi mocniejszymi zestawami).

Aż do poniedziałku kiedy to wracałem z Poznania i z naprzeciwka wyjechał mi koleś Corsą (skręcał z przeciwnego pasa w moje prawo). Nie dość, że wyjechał (już zdążyłem nacisnąć hamulec) to jeszcze spękał i zatrzymał się na moim pasie :facepalm:

Hamulec na maksa, poślizg i widzę, że nie wyrobię (mimo, że prędkośc nie była zawrotna a i do "celu" dystans był, wydawałoby się, "wystarczający"). Tuż przed Corsą puściłem hamulec skręciłem w lewo i nacisnąłem na hample jeszcze raz... Audika ślizgnęła się w lewo i zatrzymałem się kilka cm obok auto w auto :shock3: Że nie było gonga to jakiś cud - sam nie wiem jak udało się z tego wyjść...

Komentarz z TIRa przejeżdżającego obok mnie tuż po zdarzeniu, bezcenny: "...jaaaa allleee Ciii wyjeeechaaaał...." :polew:

Reasumując - jeszcze tydzień temu pewnie wdałbym się w polemikę na temat potrzeby wydajniejszego zestawu hamulcowego w moim dupowozie. W chwili obecnej, dzięki Waszym sugestiom (a dokładniej dzięki obiektywnej argumentacji) oraz w/w sytuacji, mam już inne zdanie na ten temat :wink:

Opublikowano

nie ma to jak poczuc na własnej skórze, co ????

takie "diamenty" mam codziennie

jakis czas temu montowaliśmy jednemu panu 320/288mm

uparł sie na wymiane na wszystkich osiach

wyjechał z warsztatu a 300m dalej wylądował w ... ogródku :facepalm: :facepalm: :facepalm:

jak przyjechałem zobaczyc co i jak to pan był w trakcie rozmowy z policją

ale usłyszałem jedno zdanie "...nie zdarzyły sie dotrzec..." :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Opublikowano

I prawidłowo Bartku :)

@UP dobry agent XD

Opublikowano

To co proponujecie? Tarcze przód przy najbliższej wymianie klocków też są do podmiany... Ori zestawy czy jakiś after market? No i co maksymalnie mogę włożyć przy 17" ? Przesiadka na 312mm coś już da i jest mniej bolesna z uwagi na potrzebne graty ale pytanie czy nie lepiej uderzyć od razu w większy kaliber :eusathink:

Opublikowano

320 zapodaj, 17 spokojnie wejdzie a to już fajny hamulec, ja w poniedziałek w końcu wrzucam 345/300

Opublikowano

Ja bym od razu wkładam 345/300 Bartek:wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...