Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Bart, widze że wydałes tylko szmalu a hamulce ori....... :polew::polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Bart, widze że wydałes tylko szmalu a hamulce ori....... :polew::polew: Jak widziałem że ty dodałeś ostatniego posta to wiedziałem że to napiszesz :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Toż to auto tak podrezane waży ponad 2 tony i nie jedzie, po co Bartkowi hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 opowiem Wam krótką historię.... przyjezdza do mnie koleś B5 avant q i pyta o hamulce na przód i tył mówię gościowi że przód 312mm 800zł (nowe tarcze, klocki, jarzma) tył 256mm S4 800zł (nowe tarcze klocki, inne jarzma i zaciski) jak weżmie przód i tył montaż za FREE.... gość sie lekko skrzywił i zapytał: - ma pan ori gril RS4 B5 ???? mówie że mam, nówkę 550zł gość sie usmiechnął i mówi: - oooo, ekstra cena, biorę !!!!!!! :facepalm: :facepalm: :facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Bart, widze że wydałes tylko szmalu a hamulce ori....... :polew::polew: :polew::polew: Masz rację Dev ale... nie podnoszę mocy więc na co mi większe heble. Tak jak hamuje zupełnie mi wystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 złe rozumowanie Kolego lepsze hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego jej wytracania i nie ma znaczenia czy jest to 50, 100 czy 200km/h nie napisałem złosliwie w Twoim poscie o hamulcach, jezeli masz mocno doinwestowane auto to uwazam że skuteczniejsze hamulce poprawią również wygląd i powagę Twojego auta doskonale wiem na ile "starczą" seryjne hamulce w B6 i aby dotrzec do granicy nie potrzeba wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 tradycyjnie dla Bartka gratki za projekt oraz podziękowania za dzisiejszą pomoc telefoniczną (odnośnie tempo...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 złe rozumowanie Kolegolepsze hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego jej wytracania i nie ma znaczenia czy jest to 50, 100 czy 200km/h nie napisałem złosliwie w Twoim poscie o hamulcach, jezeli masz mocno doinwestowane auto to uwazam że skuteczniejsze hamulce poprawią również wygląd i powagę Twojego auta doskonale wiem na ile "starczą" seryjne hamulce w B6 i aby dotrzec do granicy nie potrzeba wiele Bartku też muszę się z tym zgodzić...odkąd miałem BMW z porządnym zestawem do wytracania prędkości postanowiłem że postaram się nigdy już nie mieć czegoś "z drewna" jak w b6 i mam nadzieję że nie odbierzesz tego co napisałem że się nabijam lub dogryzam bo nie o to mi chodzi ale przemyśl temat zmiany bo to całkiem inna jazda ... ...oczywiście bez popadania w skrajności jak siemian ale jakieś 312 lub 320 by pasowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 ja tam w B7 mialem seryjne hamulce i nie mialem zastrzezen. no chyba ze jest sie mlodym gniewnym streetracerem to rozumiem ze seria to zlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 ja tam w B7 mialem seryjne hamulce i nie mialem zastrzezen. no chyba ze jest sie mlodym gniewnym streetracerem to rozumiem ze seria to zlo i to jest odpowiedz kogos kto nie ma porzadnych hamulców tylko "spowalniacze" :decayed: ja wiem że "lepsze" jest wrogiem "dobrego" ale nasza skóra jest najważniejsza, czyż nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 i to jest odpowiedz kogos kto nie ma porzadnych hamulców tylko "spowalniacze" :decayed: http://a4-klub.pl/showthread.php?t=144393&page=20&p=2831921#post2831921 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 w Q7 tarcza 345mm ?????? :wink::wink: prosze Cie.... nawet Siemian w swoim "sraczu" ma 365mm :polew::polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 w Q7 tarcza 345mm ?????? 350x34+358x28 z tylu.... i nie nazywalbym czegos takiego spowalniaczami skoro potrafia zatrzymac 2,5t auto z 340KM i 750 Nm ---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ---------- nawet Siemian w swoim "sraczu" ma 365mm chyba nie, ale nie wiem bo nie sledze tematu na biezaco... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Kolego, to był zart dokłądnie wiem co "siedzi" w Q7 i jak ciężka robote do odwalenia mają tam hamulce Siemian od niedawna ma w swojej gablocie przednie hamulce od RS4 B7 na 8 tłoczkach i tarczy 365mm, na tył niebawem tez zagoszczą hamulce od RS-y ale trzeba robic małą "korektę" na tylnych zwrotnicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 złe rozumowanie Kolegolepsze hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego jej wytracania i nie ma znaczenia czy jest to 50, 100 czy 200km/h nie napisałem złosliwie w Twoim poscie o hamulcach, jezeli masz mocno doinwestowane auto to uwazam że skuteczniejsze hamulce poprawią również wygląd i powagę Twojego auta doskonale wiem na ile "starczą" seryjne hamulce w B6 i aby dotrzec do granicy nie potrzeba wiele Bartku też muszę się z tym zgodzić...odkąd miałem BMW z porządnym zestawem do wytracania prędkości postanowiłem że postaram się nigdy już nie mieć czegoś "z drewna" jak w b6 i mam nadzieję że nie odbierzesz tego co napisałem że się nabijam lub dogryzam bo nie o to mi chodzi ale przemyśl temat zmiany bo to całkiem inna jazda ... ...oczywiście bez popadania w skrajności jak siemian ale jakieś 312 lub 320 by pasowały Biorąc pod uwagę komentarz Twój i Dev-a oraz sytuację, która przyrafiła mi się na drodze w poniedziałek - jest to mod warty uwagi. Wytracanie prędkości jak do tej pory w moim odczuciu działało bez zarzutu (może dosłowniej - wystarczało mi, ale nie mam porównania z innymi mocniejszymi zestawami). Aż do poniedziałku kiedy to wracałem z Poznania i z naprzeciwka wyjechał mi koleś Corsą (skręcał z przeciwnego pasa w moje prawo). Nie dość, że wyjechał (już zdążyłem nacisnąć hamulec) to jeszcze spękał i zatrzymał się na moim pasie Hamulec na maksa, poślizg i widzę, że nie wyrobię (mimo, że prędkośc nie była zawrotna a i do "celu" dystans był, wydawałoby się, "wystarczający"). Tuż przed Corsą puściłem hamulec skręciłem w lewo i nacisnąłem na hample jeszcze raz... Audika ślizgnęła się w lewo i zatrzymałem się kilka cm obok auto w auto Że nie było gonga to jakiś cud - sam nie wiem jak udało się z tego wyjść... Komentarz z TIRa przejeżdżającego obok mnie tuż po zdarzeniu, bezcenny: "...jaaaa allleee Ciii wyjeeechaaaał...." Reasumując - jeszcze tydzień temu pewnie wdałbym się w polemikę na temat potrzeby wydajniejszego zestawu hamulcowego w moim dupowozie. W chwili obecnej, dzięki Waszym sugestiom (a dokładniej dzięki obiektywnej argumentacji) oraz w/w sytuacji, mam już inne zdanie na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 nie ma to jak poczuc na własnej skórze, co ???? takie "diamenty" mam codziennie jakis czas temu montowaliśmy jednemu panu 320/288mm uparł sie na wymiane na wszystkich osiach wyjechał z warsztatu a 300m dalej wylądował w ... ogródku :facepalm: jak przyjechałem zobaczyc co i jak to pan był w trakcie rozmowy z policją ale usłyszałem jedno zdanie "...nie zdarzyły sie dotrzec..." :facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 I prawidłowo Bartku @UP dobry agent XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 To co proponujecie? Tarcze przód przy najbliższej wymianie klocków też są do podmiany... Ori zestawy czy jakiś after market? No i co maksymalnie mogę włożyć przy 17" ? Przesiadka na 312mm coś już da i jest mniej bolesna z uwagi na potrzebne graty ale pytanie czy nie lepiej uderzyć od razu w większy kaliber Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 320 zapodaj, 17 spokojnie wejdzie a to już fajny hamulec, ja w poniedziałek w końcu wrzucam 345/300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Ja bym od razu wkładam 345/300 Bartek:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi