H4mm3R Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Ważne że działa Bartku do Czech gdzie wlatujesz? Chałupki czy Cieszyn? Tak jak mnie RNS poprowadzi Tomku Jak przez Chałupki to kawa u Andrzeja i u mnie
Arturoo Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 To i ja podjade na dymka i kawuchę
Bart-S Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Ważne że działa Bartku do Czech gdzie wlatujesz? Chałupki czy Cieszyn? Tak jak mnie RNS poprowadzi Tomku Jak przez Chałupki to kawa u Andrzeja i u mnie Dzięki - nie jadę sam więc zobaczymy. Ale bardzo chętnie Was odwiedzę. Kurde Paska nie zdążyłem poskładać Zabrakło mi jednego dodatkowego dnia aby wszystko ogarnąć... Lecę się pakować O 13:00 muszę być w Poznaniu...
Brysio Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Ja tez po wymianie czujnika nadal mam błędy w 1 i 2:kwasny: I co jeździsz z błędem na DIS? Szlag by mnie trafił... Kolejna sprawa - czujniki kontroli ciśnienia. Korzystanie z tego zimą chyba mija się z celem - przez skoki temperatury system świruje i cały czas pokazuje flaka. Wykodowuję to w piz** u mnie 0 bledow kupilem do zimowek czujnki i nawet nie kodowalem i dziala tylko na zima lato musze zmieniac w opcjach reifenwechsel i adaptacje nowego cisnienia a dodaj sobie toleracje zeby sie burzyl dopiero jak cisnienie w oponie spadnie 0,3 bara nizej niz zapisane u mnie mam 2,6bar a mialczy dopiero od 2.2bara a takich roznic w temp nie ma
dziadek Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Azot napompujcie koledzy to wam się ciśnienie od temp nie będzie zmieniac
wladi Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Azot napompujcie koledzy to wam się ciśnienie od temp nie będzie zmieniacKumpel z wulkanizacji mówił mi że to ściema większa niż to warte:whistling:
Bieniek Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 W powietrzu jest prawie 80% azotu:grin::grin:
dziadek Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 W powietrzu jest prawie 80% azotu:grin::grin: 80 to nie 100
Bieniek Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Nie ma szans odczuć tych 20% różnicy. Co innego w sporcie wyczynowym. Nawet jakbyś bardzo chciał to nie zbliżysz się do takich warunków. Dziadek kolejny banał wulkanizatora powtarzasz:decayed:
Dev Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 W powietrzu jest prawie 80% azotu:grin::grin: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/Atmosphere_gas_proportions.svg
dziadek Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Możliwe ze to banał droga to sprawa nie jest i może warto sprobowac - nawet dla samego braku wilgoci
Arturoo Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Azot napompujcie koledzy to wam się ciśnienie od temp nie będzie zmieniacKumpel z wulkanizacji mówił mi że to ściema większa niż to warte:whistling: to nie ściema tylko czysty biznes do tego jak doliczysz jeszcze sprzedaż zielonych nakrętek na wentle to nic tylko się cieszyć.....
elmartinez Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Azot napompujcie koledzy to wam się ciśnienie od temp nie będzie zmieniacKumpel z wulkanizacji mówił mi że to ściema większa niż to warte:whistling: to nie ściema tylko czysty biznes do tego jak doliczysz jeszcze sprzedaż zielonych nakrętek na wentle to nic tylko się cieszyć..... Dokładnie tak jak piszesz . W końcu azot to główny składnik powietrza - coś ok 78%. I wcale bym się nie zdziwil jak by w tych zakładach walili samo powietrze :-) pod nazwą azot. Bart co sie stało z postojówkami? Już sie przepaliły? Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
barrowiec1 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 panowie... załóżcie sobie nowy wątek o azocie a nie zaśmiecajcie tutaj...
Dev Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Możliwe ze to banał droga to sprawa nie jest i może warto sprobowac - nawet dla samego braku wilgoci azot to bardzo dobra sprawa w oponach właśnie te pozostałe 20% robi syf a nie mieszanka kiedyś sam ćwiczyłęm temat azotu jeżeli ktos wie w jaki sposób działa zawieszenie hydropneumatyczne w citroenach to wie że cos takiego zamiast spręzyn posiada tzw sfery, w których jest azot jeżeli wtłoczymy tam powietrze atmosferyczne po kilku minutach pracy takiego zawieszenia sfera jest goraca że az nie mozna jej dotknąc jezeli jest czysty azot sfera jest zimna wiec jak widzicie róznica jest i to dosyc powazna kolejna sprawa to taka że przy spadku temperatury nie spada nam cisnieni w oponach, a to o tej porze roku bardzo wazne
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Bartka gdzieś wcięło na tych Węgrzech
wladi Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Pewnie pojechał na Węgierki:polew:
Rekomendowane odpowiedzi