Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bart-S

Pojawił się jeden boniek - chociaż nie wiem czy to usterka czy tak ma być (wg wątków znalezionych na forum niby tak jest poprawnie ale...). Teraz przy teście zapłonu pokazuje się kontrolka silnika, która gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika. Wcześniej tego nie było. Dzwoniłem do Kovala, wuja, czakiego... Przypadki są różne jednym się zapala innym nie - nie wiem od czego to zależy. W module ENGINE brak jakichkolwiek błędów... Jakieś sugestie z Waszej strony?

Ale co przed naprawą kompresora tego nie było ? :mysli:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale co przed naprawą kompresora tego nie było ? :mysli:

No dokładnie - nie zapalała się wcale. A teraz po wymianie kompresora jest. Podczas wymiany odpinane były 3 wtyczki - jutro zapytam od czego dokładnie i dam znać.

U mnie jakoś też nie ma, a jak zrobisz test kontrolek to się zapala?

Test kontrolek?

Opublikowano

Test kontrolek?

VAGiem

Opublikowano

Bart-S

Test kontrolek?

VAGINĄ w zegarach bierzesz "Output test" :wink4:

Opublikowano

siema :hi:

a4b6barts.th.jpg

zostało mi tylko to foto, które i tak nie jest najlepszej jakości ale Reniu troche je poratował :wink4:

Opublikowano

VAGINĄ w zegarach bierzesz "Output test" :wink4:

VAGiem

Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest możliwe. No to fajnie - można sprawdzić czy dioda nie padła.

Jeśli chodzi o wtyczki, które odpinaliśmy podczas wymiany kompresora:

- wtyczka kompresora

- wtyczka presosatu klimatyzacji

- wtyczka na spodzie miski olejowej (chyba czujnik poziomu oleju)

Generalnie nie widzę związku z kontrolką silnika ale faktem jest, że po odpięciu i ponownym podłaczeniu tych wtyczek zegary zyskały nową funkcję ;)

siema :hi:

a4b6barts.th.jpg

zostało mi tylko to foto, które i tak nie jest najlepszej jakości ale Reniu troche je poratował :wink4:

Heheh, nawet nie widziałem kiedy pstrykałeś :)

Opublikowano

VAGINĄ w zegarach bierzesz "Output test" :wink4:

VAGiem

Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest możliwe. No to fajnie - można sprawdzić czy dioda nie padła.

Jeśli chodzi o wtyczki, które odpinaliśmy podczas wymiany kompresora:

- wtyczka kompresora

- wtyczka presosatu klimatyzacji

- wtyczka na spodzie miski olejowej (chyba czujnik poziomu oleju)

Generalnie nie widzę związku z kontrolką silnika ale faktem jest, że po odpięciu i ponownym podłaczeniu tych wtyczek zegary zyskały nową funkcję ;)

siema :hi:

a4b6barts.th.jpg

zostało mi tylko to foto, które i tak nie jest najlepszej jakości ale Reniu troche je poratował :wink4:

Heheh, nawet nie widziałem kiedy pstrykałeś :)

Jaką?

Opublikowano

Jaką?

Kilka postów wyżej :)

Opublikowano

U mnie zawsze zapalala sie kontrolka Check Engine. I nie tylko w tym aucie ale w drugim tez. I bylo to dla mnie normalne. A zdaje sie w intrukcji samochodu to tez powinno byc napisane. Ale kto to czyta...

Opublikowano

Bartek - w instrukcji samochodu jest tylko wzmianka o tym co oznacza ta kontrolka, zero info na temat sekwencji.

Opublikowano

Bartek aa takie pytanie do ciebie , a nie masz w planach zmiany kierownicy na multi z B7 / TT / R8 ? :naughty:

jezeli to pytanie było zadane to sory

Opublikowano

Poruszyłeś fajny temat :) Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem).

...pozostaje tylko poprosić wrclagunę żeby mi coś na allegro wyhaczył :decayed:

Opublikowano

o tym chciałem juz z tobą gadać jak w poznaniu byliśmy , ale tak jakoś ... wyleciało mi z głowy :gwizdanie:

Opublikowano

Poruszyłeś fajny temat :) Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem).

To powiem tylko, ze mam od 1,5 r kiere z B7 S-line, pikowana i jestem rozczarowany jej jakoscia... Wczesniej mialem 3-ramienna pikowana i byla w pieknym stanie (teraz ma ja Maniusiek), a ta po roku ma slady wytarcia nawet na pikowanej czesci (!).

:thumbdown:

Opublikowano

tak,tak mam ją już prawie rok i nadal jest w super stanie

Opublikowano

To powiem tylko, ze mam od 1,5 r kiere z B7 S-line, pikowana i jestem rozczarowany jej jakoscia... Wczesniej mialem 3-ramienna pikowana i byla w pieknym stanie (teraz ma ja Maniusiek), a ta po roku ma slady wytarcia nawet na pikowanej czesci (!).

:thumbdown:

A spisałeś może nr ze swojej kiery? Z tego co kojarzę to niektóre modele miały zmianę - już nie pamiętam przy jakim VINie. Może chodzi właśnie o jakość materiału :mysli: Poszperam w ETCE i spróbuję coś znaleźć... Fajnie, że zwróciłeś na to uwagę :good:

Opublikowano

Poruszyłeś fajny temat :) Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem).

...pozostaje tylko poprosić wrclagunę żeby mi coś na allegro wyhaczył :decayed:

cos znajdziemy pomalutku ciekawego :naughty:

Opublikowano

Poruszyłeś fajny temat :) Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem).

...pozostaje tylko poprosić wrclagunę żeby mi coś na allegro wyhaczył :decayed:

Bart musze Cie zmartwic - podgrzewanie bylo tylko w 4ramiennej :(

Chcialem to modzic u siebie ;) niestety 4ramiona jakos mi nie leza i odpuscilem temat[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 20:21_________________________________________________

To powiem tylko, ze mam od 1,5 r kiere z B7 S-line, pikowana i jestem rozczarowany jej jakoscia... Wczesniej mialem 3-ramienna pikowana i byla w pieknym stanie (teraz ma ja Maniusiek), a ta po roku ma slady wytarcia nawet na pikowanej czesci (!).

moze to nie byla ori skora? ja mam 65tys na szafie i jezdze 3 lata i nic nie jest wytarte. moze nie jest to juz fabryczny mat, ale wytarc nie ma zadnych

Opublikowano

moze to nie byla ori skora? ja mam 65tys na szafie i jezdze 3 lata i nic nie jest wytarte. moze nie jest to juz fabryczny mat, ale wytarc nie ma zadnych

ori... poznalbym obszycie :tongue4: ale pies pogrzebany jest tez pewnie w stylu jazdy, w dodatku mam dosc ciezko chodzace wspomaganie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...