alvaro Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Bart-S Pojawił się jeden boniek - chociaż nie wiem czy to usterka czy tak ma być (wg wątków znalezionych na forum niby tak jest poprawnie ale...). Teraz przy teście zapłonu pokazuje się kontrolka silnika, która gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika. Wcześniej tego nie było. Dzwoniłem do Kovala, wuja, czakiego... Przypadki są różne jednym się zapala innym nie - nie wiem od czego to zależy. W module ENGINE brak jakichkolwiek błędów... Jakieś sugestie z Waszej strony? Ale co przed naprawą kompresora tego nie było ?
Bart-S Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 Ale co przed naprawą kompresora tego nie było ? No dokładnie - nie zapalała się wcale. A teraz po wymianie kompresora jest. Podczas wymiany odpinane były 3 wtyczki - jutro zapytam od czego dokładnie i dam znać. U mnie jakoś też nie ma, a jak zrobisz test kontrolek to się zapala? Test kontrolek?
alvaro Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Bart-S Test kontrolek? VAGINĄ w zegarach bierzesz "Output test"
Kierownik Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 siema zostało mi tylko to foto, które i tak nie jest najlepszej jakości ale Reniu troche je poratował
Bart-S Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 VAGINĄ w zegarach bierzesz "Output test" VAGiem Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest możliwe. No to fajnie - można sprawdzić czy dioda nie padła. Jeśli chodzi o wtyczki, które odpinaliśmy podczas wymiany kompresora: - wtyczka kompresora - wtyczka presosatu klimatyzacji - wtyczka na spodzie miski olejowej (chyba czujnik poziomu oleju) Generalnie nie widzę związku z kontrolką silnika ale faktem jest, że po odpięciu i ponownym podłaczeniu tych wtyczek zegary zyskały nową funkcję siema zostało mi tylko to foto, które i tak nie jest najlepszej jakości ale Reniu troche je poratował Heheh, nawet nie widziałem kiedy pstrykałeś
Młody_drog Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 VAGINĄ w zegarach bierzesz "Output test" VAGiem Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest możliwe. No to fajnie - można sprawdzić czy dioda nie padła. Jeśli chodzi o wtyczki, które odpinaliśmy podczas wymiany kompresora: - wtyczka kompresora - wtyczka presosatu klimatyzacji - wtyczka na spodzie miski olejowej (chyba czujnik poziomu oleju) Generalnie nie widzę związku z kontrolką silnika ale faktem jest, że po odpięciu i ponownym podłaczeniu tych wtyczek zegary zyskały nową funkcję siema zostało mi tylko to foto, które i tak nie jest najlepszej jakości ale Reniu troche je poratował Heheh, nawet nie widziałem kiedy pstrykałeś Jaką?
Madbar Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 U mnie zawsze zapalala sie kontrolka Check Engine. I nie tylko w tym aucie ale w drugim tez. I bylo to dla mnie normalne. A zdaje sie w intrukcji samochodu to tez powinno byc napisane. Ale kto to czyta...
Bart-S Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 Bartek - w instrukcji samochodu jest tylko wzmianka o tym co oznacza ta kontrolka, zero info na temat sekwencji.
Kierownik Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Bartek aa takie pytanie do ciebie , a nie masz w planach zmiany kierownicy na multi z B7 / TT / R8 ? jezeli to pytanie było zadane to sory
Bart-S Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 Poruszyłeś fajny temat Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem). ...pozostaje tylko poprosić wrclagunę żeby mi coś na allegro wyhaczył
Kierownik Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 o tym chciałem juz z tobą gadać jak w poznaniu byliśmy , ale tak jakoś ... wyleciało mi z głowy :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Poruszyłeś fajny temat Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem). To powiem tylko, ze mam od 1,5 r kiere z B7 S-line, pikowana i jestem rozczarowany jej jakoscia... Wczesniej mialem 3-ramienna pikowana i byla w pieknym stanie (teraz ma ja Maniusiek), a ta po roku ma slady wytarcia nawet na pikowanej czesci (!).
Maniusiek28 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 tak,tak mam ją już prawie rok i nadal jest w super stanie
Bart-S Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 To powiem tylko, ze mam od 1,5 r kiere z B7 S-line, pikowana i jestem rozczarowany jej jakoscia... Wczesniej mialem 3-ramienna pikowana i byla w pieknym stanie (teraz ma ja Maniusiek), a ta po roku ma slady wytarcia nawet na pikowanej czesci (!). A spisałeś może nr ze swojej kiery? Z tego co kojarzę to niektóre modele miały zmianę - już nie pamiętam przy jakim VINie. Może chodzi właśnie o jakość materiału Poszperam w ETCE i spróbuję coś znaleźć... Fajnie, że zwróciłeś na to uwagę
wrclaguna Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Poruszyłeś fajny temat Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem). ...pozostaje tylko poprosić wrclagunę żeby mi coś na allegro wyhaczył cos znajdziemy pomalutku ciekawego
Rosemeyer Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Poruszyłeś fajny temat Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem). ...pozostaje tylko poprosić wrclagunę żeby mi coś na allegro wyhaczył Bart musze Cie zmartwic - podgrzewanie bylo tylko w 4ramiennej Chcialem to modzic u siebie niestety 4ramiona jakos mi nie leza i odpuscilem temat[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 20:21_________________________________________________ To powiem tylko, ze mam od 1,5 r kiere z B7 S-line, pikowana i jestem rozczarowany jej jakoscia... Wczesniej mialem 3-ramienna pikowana i byla w pieknym stanie (teraz ma ja Maniusiek), a ta po roku ma slady wytarcia nawet na pikowanej czesci (!). moze to nie byla ori skora? ja mam 65tys na szafie i jezdze 3 lata i nic nie jest wytarte. moze nie jest to juz fabryczny mat, ale wytarc nie ma zadnych
wrclaguna Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 grzana 4 ramienna ma przycisk tu a znalazlem cos takiego na razie Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Flyer Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 moze to nie byla ori skora? ja mam 65tys na szafie i jezdze 3 lata i nic nie jest wytarte. moze nie jest to juz fabryczny mat, ale wytarc nie ma zadnych ori... poznalbym obszycie ale pies pogrzebany jest tez pewnie w stylu jazdy, w dodatku mam dosc ciezko chodzace wspomaganie.
Rekomendowane odpowiedzi