jach0o Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Narazie 99 996 KM chodzi bezproblemowo nie słyszę/widzę żadnej odmienności w stosunku do tego co było na początku, ale co ze mnie za mechanik.
wojtekz Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 @Kaiserman w trasie zrobisz spokojnie ponad tysiąc km na jednym pełnym baku (w Grudniu tyle zrobiłem jadąc do Francji, jeżdżę spokojnie średnie mi ogólnie z całej trasy wyszło 6,5 litra) w normalnym mieszanym cyklu nie ma na to szans.
jelo Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 kolego jedrekx kto ci takich bzdur naopowiadał ze pompa wadliwa do 09.2009 z tego co ja się orjentuje to silniki o kodzie BLB i tym podobne miały problem z pompa wiec wszystkie te na pompowtryskach o pojemności 2.0 litra a nie te na CR pozdrawiam bo w CR jest układ zębaty pompy choć wałek smarujący wciasz pozostał pozdrawiam
jedrekx Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Andrzeju, sporo osób pisze o tym problemie 2.0 TDI CR do 09/2009 dlatego też napisałem PODOBNO, gdyż sam osobiście takie problemu nie miałem.
jelo Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 nie ma czegoś takiego kolego jak problem CR z pompa oleju jezdze B8 początku produkcji które ma już nakulane ponad 215 tys i bez problemu miałem wcześniej turana sharana i tam faktycznie jest ten problem z silnikiem 2.0 a najczęściej ten problem tyczy się kodu silnika BLB wiec każdy CR ma początek kodu od literki C pozdrawiam
proximpuh Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Ja też już mam nastukane 165 000 i na razie z pompą żadnych problemów, spalanie 80% miasto było w granicach 8.5 l/100:kwasny: CAHA 170 PS w serii, quattro, po małym programiku na 200 PS i wyrzuceniu DPF-a spadło do ok 7,8 -8,0 w trasie nic mniej, mam trochę ciężką nogę
damiangost Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Moja 2.0 143 km z przebiegiem : 190 tys km: Przy 186- wymienione po raz drugi koło dwumasowe kompletne (pierwsze przez niemca przy przebiegu 60 cos tys km.) 186- łożysko z piasta kola przedniego prawego (tak huczało ze w srodku było głosniej) niz w kombajnie Bizon ZO56) poza tym w historii ani u mnie nic wiecej jeszcze nie wyszło ;-).
proximpuh Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A odnośnie napraw: do 100 tyś - bajka:wink: ok 100 tyś - EGR (zaczął rzucać olejem) ok 120 tyś - wentylator chłodnicy (poluzowane zabezpieczenie wiatraka) wymiana na inny ok 140 tyś - łożyska z przodu 150 tyś - rozrząd oraz wentylator nagrzewnicy - wymiana 155 tyś - kolektor wydechowy (przedmuch już dużo wcześniej) oraz turbina (jeszcze nie padła ale luż był potężny, zdjagnozowane przy okzji wymiany kolektora) w niedługim czasie na pewno dwumas i zawieszenie przód
Gajowy Marucha Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 We wcześniejszym poście ktoś napisał: " drgania, którym towarzyszy cykliczne klekotanie, najlepiej słyszane przy przednich drzwiach, do tego szarpie sprzęgło przy ruszaniu, więc wychodzi chyba, że dwumas powoli szykuje się na emeryturę". Czy to jest oznaka padającego koła dwumasowego. Jeśli tak to na dzień dobry mam wydatki bo kupiłem auto przed miesiącem z przebiegiem 114 tkm i również słyszę dziwne klekotanie na gorącym silniku. Potwierdźcie proszę moją diagnozę.
orzeszek75 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 witam wszystkich wiec moje pytanie jest proste:/ jest B8 2008r druga polowa ma najechane 220tys wiem ze to nie malo ale auto serwisowane do teraz wszystko udokumentowane ladne czarne kupic czy nie kupic ???? dodam ze auto oczywiscie nie z polski
szuwx Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 witam wszystkich wiec moje pytanie jest proste:/ jest B8 2008r druga polowa ma najechane 220tys wiem ze to nie malo ale auto serwisowane do teraz wszystko udokumentowane ladne czarne kupic czy nie kupic ???? dodam ze auto oczywiscie nie z polski Spradź wszystko co możliwe, czy dwumas nie chałasuje, jak łożyska, jak pracuje silnik i turbo. Jak wszystko w porządku to bierz, najlepiej zostaw sobie rezerwę 5-6k zł na wszelki wypadek. ja tak kupiłem a4 b6 po okazyjnej cenie, 6k taniej niż średnia rynkowa, zostawiłem kase na naprawy, dopiero po 2 latach padła vp44. Ps w mojej b8 mam teraz 197tyś i chodzi idealnie. Jeżeli chodzi o silnik wentylatora nawiewu który dość powszechnie pada, u mnie elektryk wyczyścił szczotki, wszystko dokładnie przedmuchał po problemie. koszt 50zł. Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2
orzeszek75 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 pojade jutro i zobacze te auto mam nadzieje ze wszystko z nim bedzie oki :/ jest kilka innych co maja najechane miedzy 150000-170000 ale to jest ladne ma kilka dodatkow typu czujniki nav itp . Na razie sie nie napalam i dalej szanuje swoje B7
arekp Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 jest B8 2008r druga polowa ma najechane 220tys wiem ze to nie malo ale auto serwisowane do teraz wszystko udokumentowane ladne czarne kupic czy nie kupic ???? dodam ze auto oczywiscie nie z polski Miesiąc temu kupiłem B8 z '08 z nalatanymi 217kkm - z Polski. Serwisowana przez cały czas w ASO - do 2014 mam wbitą gwarancję mobilności Audi. Na start wymieniłem łożyska w skrzyni bo hałasowały. Zrobiłem w międzyczasie 3kkm i zero jakichkolwiek zastrzeżeń. Dziś przyjechały letnie laczki i mam nadzieję, że jeszcze długo będzie tak przyjemnie
orzeszek75 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dzwonilem do wlasciciela i dzis ktos ma ogladac to auto bedzie dzwonil wieczorem czy sie sprzedalo z tego co powiedzial auto nigdy sie nie zepsulo wymieniany tylko rozrzad z calym osprzetem jakies 25000km temu nie wiem czy to dobrze czy zle bo jak zacznie sie sypac to wszystko na raz )
earthq3 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 witam , od pół roku jeżdze b8 2.0tdi 170KM silnik CAHA rok prod 05.2009 auto przy zakupie miało 170.000 udokumentowane .Zaraz po kupnie wymiana rozrządu , oleju i filtrów aktualnie 183000 jestem wlaśnie po wymianie kompletnego sprzegla wraz z dwumasem oraz wywaleniu modułu pompy olejowej i wstawieniu pompy olejowej z 1.9 , okazało sie że luz na imbusie był już duży , zamiana na + żadnych objawów ubocznych nie zauważyłem .W najbliższym czasie czeka wymiana łożyska kół przednich .
RALF76 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 witam , od pół roku jeżdze b8 2.0tdi 170KM silnik CAHA rok prod 05.2009 auto przy zakupie miało 170.000 udokumentowane .Zaraz po kupnie wymiana rozrządu , oleju i filtrów aktualnie 183000 jestem wlaśnie po wymianie kompletnego sprzegla wraz z dwumasem oraz wywaleniu modułu pompy olejowej i wstawieniu pompy olejowej z 1.9 , okazało sie że luz na imbusie był już duży , zamiana na + żadnych objawów ubocznych nie zauważyłem .W najbliższym czasie czeka wymiana łożyska kół przednich . Z 1.9 pasuje pompa olejowa do B8??? rozumiem że po przeróbkach?
earthq3 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 pasuje , b8 ma tą samą pompę olejową co b7 2.0tdi tylko trochę dłuższy smok który zasysa olej bo b8 ma głębszą miskę olejową
krystus150 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Cześć! Posiadam od 3 tygodni audi a4 b8, 03.2009r, 2.0 tdie 136 ps, auto ściągnięte z belgi do niemiec, w niemczech kupiłem i zarejestrowałem w polsce.(Jeżdże po berlinie do pracy i na wyjazdy do pl).Auto z zarejestrowaniem i z papierami kosztowało mnie 50 tysięcy zł. Nie mam żadnych wpisów w książce na temat wymiany rozrządu, a mam już 195 tysięcy km z czego 4 wykręciłem sam bez problemu. Z tego co wypowiadacie sie dwumasa mi lekko stuka ale nie zawsze, bez zmian obrotów silnika. Początkowo zawsze w MMI pokazywało mi max poziom oleju, ale po tysiącu jak ją rozjeździłem troszke to zaczęło pokazywać normalnie 3/4 poziomu oleju (do wymiany mam jeszcze 16 tyś). Byłem na trzepaku i wszystko w perfekcyjnym stanie. Pod komputer nie podpinałem jeszcze. Niepokoi mnie tylko ESP, ponieważ przy ostrym zerwaniu przyczepności na 1 biegu ESP nie hamuje mi prawego przedniego koła i skacze wtedy auto jak w moim starym passacie b3. Dodam że testowałem inne audi i przy zerwaniu przyczepności nie było szarpania ani skakania tylko gładko opona łapała przyczepność. Proszę o podpowiedź co może być nie tak z ESP. Dodam że cała elektryka działa bez zarzutów:) Auto na postoju 0.8l/h, z klimą 1,1l/h, średnia około 7.8 litra na 100 z trasy 910 km z podkarpacia do berlina, przy czym 3 osoby full bagaż i średnio 160 na autostradzie, po normalnych drogach szybko ale z głową (trasa w 7,5h z postojem 0.5h). W mieście od 6.5 późną nocą jak nic nie jeździ, średnio 7.6 litra, a przy dużych korkach 8.5 litra (miasto berlin). Pozdrawiam i proszę o podpowiedź Krystian
Góral65 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Cześć! Posiadam od 3 tygodni audi a4 b8, 03.2009r, 2.0 tdie 136 ps, auto ściągnięte z belgi do niemiec, w niemczech kupiłem i zarejestrowałem w polsce.(Jeżdże po berlinie do pracy i na wyjazdy do pl).Auto z zarejestrowaniem i z papierami kosztowało mnie 50 tysięcy zł. Nie mam żadnych wpisów w książce na temat wymiany rozrządu, a mam już 195 tysięcy km z czego 4 wykręciłem sam bez problemu. Z tego co wypowiadacie sie dwumasa mi lekko stuka ale nie zawsze, bez zmian obrotów silnika. Początkowo zawsze w MMI pokazywało mi max poziom oleju, ale po tysiącu jak ją rozjeździłem troszke to zaczęło pokazywać normalnie 3/4 poziomu oleju (do wymiany mam jeszcze 16 tyś). Byłem na trzepaku i wszystko w perfekcyjnym stanie. Pod komputer nie podpinałem jeszcze. Niepokoi mnie tylko ESP, ponieważ przy ostrym zerwaniu przyczepności na 1 biegu ESP nie hamuje mi prawego przedniego koła i skacze wtedy auto jak w moim starym passacie b3. Dodam że testowałem inne audi i przy zerwaniu przyczepności nie było szarpania ani skakania tylko gładko opona łapała przyczepność. Proszę o podpowiedź co może być nie tak z ESP. Dodam że cała elektryka działa bez zarzutów:) Auto na postoju 0.8l/h, z klimą 1,1l/h, średnia około 7.8 litra na 100 z trasy 910 km z podkarpacia do berlina, przy czym 3 osoby full bagaż i średnio 160 na autostradzie, po normalnych drogach szybko ale z głową (trasa w 7,5h z postojem 0.5h). W mieście od 6.5 późną nocą jak nic nie jeździ, średnio 7.6 litra, a przy dużych korkach 8.5 litra (miasto berlin). Pozdrawiam i proszę o podpowiedźKrystian Jeśli nie masz żadnych wpisów w książce serwisowej to sprawdziłbym w serwisie czy coś jest na temat tego autka jeśli nie ma nic i chcesz spokojnie jeździć wymień kompletny rozrząd i olej. Nie patrz też na wskazania wyświetlacza nie jeździj 30tkm na oleju tylko wymieniaj co 12-15tkm:hi:
lukas309 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 ja wymieniam olej wraz z filtrem oleju 3 razy w roku bez wzgledu na przebieg, sugeruje sie tutaj roznicami temperatur panujacymi na zewnatrz, zawsze wymieniam olej w MARCU(po zimie), LIPCU(w środku gorącego lata), LISTOPADZIE(po wysokich letnich temp. a przed nadchodzącymi mrozami) tak robilem w mojej B6 i w teraźniejszej B8 tez tak bede robil, ktos powie ze jestem głupi ale mnie to nie rusza :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się