Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A po co ??:/ i czego szukac :/

---------- Post dopisany 07-08-2013 at 00:13 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2013 at 23:58 ----------

postraszyles mnie ta pompa:/ poczytalem troche i pomyslalem sobie ze d*py sobie nie bede zawracal, puki co dziala nie trzesie nic mu nie dolega a jesli sie nawet rozsypie to trzeba bedzie rozbic przod zadzwonic do ubezpieczalni oddadza pieniadze i kupi sie drugie:) to jest zdrowe podejscie :))

Opublikowano

Noooo faktycznie zdrowe podejśćie, możesz byc dumny z tego pomysłu.

Opublikowano

orzeszek75 jak dobrą kasę wydrzesz z ubezpieczenia to nawet dwie b8 kupisz :facepalm:

Opublikowano

Ja zyje w cywilizowanym kraju co sie nazywa UK :) tu nie bede walczyl pol roku czy rok z ubezpieczalnia, na 14 dni mam auto zastepcze i w tym czasie wyplaca mi rynkowa wartosc auta :) wiec po co mi szukac problemow i ladowac kase w dziwne naprawy

---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:24 ----------

waszym rozumowaniem trzeba uwazac na DPF najlepiej go usunoc nastepnie pompa oleju pompa wody lozyska zawieszenie i bog wie co jeszcze :/ takim tokiem myslenia nie bede jezdzil tylko wymienial wszystko co da sie wymienic :/ bzdura totalna . ale to moje zdanie inni jesli lubia moga wymieniac wszystko na co maja ochote i na co ich stac oczywiscie :/

Opublikowano

swieta racja czesc ludzi sie sama nakreca, ja kupilem moja A4 z niemiec i juz byly objawy padajacego dwumasa i biore sie za niego we wrzesniu ale nie bez powodu , nie grzebie w pompie oleju nie szukam problemow wymieniam to co musze i tyle jak sie zepsuje bede myslal

Opublikowano
swieta racja czesc ludzi sie sama nakreca, ja kupilem moja A4 z niemiec i juz byly objawy padajacego dwumasa i biore sie za niego we wrzesniu ale nie bez powodu , nie grzebie w pompie oleju nie szukam problemow wymieniam to co musze i tyle jak sie zepsuje bede myslal

POLAĆ MU :pali:

Opublikowano
Ja zyje w cywilizowanym kraju co sie nazywa UK :) tu nie bede walczyl pol roku czy rok z ubezpieczalnia, na 14 dni mam auto zastepcze i w tym czasie wyplaca mi rynkowa wartosc auta :) wiec po co mi szukac problemow i ladowac kase w dziwne naprawy

---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:24 ----------

waszym rozumowaniem trzeba uwazac na DPF najlepiej go usunoc nastepnie pompa oleju pompa wody lozyska zawieszenie i bog wie co jeszcze :/ takim tokiem myslenia nie bede jezdzil tylko wymienial wszystko co da sie wymienic :/ bzdura totalna . ale to moje zdanie inni jesli lubia moga wymieniac wszystko na co maja ochote i na co ich stac oczywiscie :/

No dobrze gosciu gadasz;) tez jak poczytalem juz mialem zamawiac sterte czesci gdyby nie madre slowa mojego ojca "nie pchaj sie w koszta po co naprawiac cos co dziala?" I tak jezdze z przekonaniem niech sie dzieje co chce;) A dodam tylko ze mam bardzo ciezka noge i to chyba jest to lepiej zeby mialo autko wysokie obroty niz jak ktos go zagniecie i wtedy wszystko sie sypie...

Opublikowano
Ja zyje w cywilizowanym kraju co sie nazywa UK :) tu nie bede walczyl pol roku czy rok z ubezpieczalnia, na 14 dni mam auto zastepcze i w tym czasie wyplaca mi rynkowa wartosc auta :) wiec po co mi szukac problemow i ladowac kase w dziwne naprawy

dla jasnosci... odpowiedzialnosc sprzedawcy za towar wynosi w EU (niezaleznie od preferencji co do strony ulicy po ktorej sie jezdzi) 2 lata... to znaczy, ze jezeli nie jest to marka typu kia dajaca dluzsza gwarancje niz 2 lata to jak sie zrabie cos miesiac po 2 letniej gwarancji to "widzialy galy co braly i placz"... ubezpieczyciel z tytulu OC i AC placic za to ze "zapalila sie kontrolka oleje" nie bedzie (pech...oczywiscie moze i znajdzie sie ubezpieczyciel z rozszerzonym pakietem/co kosztuje zawsze/). Nic to... otrzec oczka i poszukac ubezpieczenie od zrabania sie... zaden problem i w PL bo i VW przewidzial gratisy jakie daje kia... a wiec wydluzona gwarancje!... tak, jest taka!!!! tylko, ze kosztuje (volkswagen wiesz co masz czy jakos tak w reklamie mowili) i jest ograniczona co do mozliwosci jej zawarcia. Mianowicie w sełacie jest program szmelcgrupy o nazwie excellente EXCELLENCE

a wspomniane ograniczenia to

Program obejmuje wyłącznie samochody marek SEAT, Audi, Volkswagen i Skoda, których wiek nie przekracza 84 miesięcy kalendarzowych oraz przebieg pojazdu od początku eksploatacji nie przekracza 150 000 km,

- zwroccie uwage ze na przegladach w ASO wpisuja "stan licznika" ale w warunkach gwarancji wpisuja "przebieg" (im wiecej mozliwosci wykrecenia sie tym lepiej...)

Wracajac do realiow polskich te ałdi beosiem po dziadku niemieckim to w wiekszosci auta z 2008 i 2009r (a wiec "ze starym krotkim" zabierakiem pompy oleju) i z przebiegami tak najczesciej juz w okolicy 150tys+ wiec juz "po pierwszej mlodosci" i do tego czesto niespelniajacych warunku pt przebiego do 150tys w momencie zawarcia umowy ubezpieczeniogwarancji

Samo ubezpieczeniogwarancja kosztuje i wymaga robienia przegladow okresowych w aso seata (gdzie przeciez zmiana oleju to nie 250pln olej+filtr + 30PLN za wymiane...)

Suma sumaru zawsze oplaca sie myslec....czyli sprawdzic ten zabierak

Dylemat czy oposcic rodzinny kraj gdzie nie jest sie jako Polak "łelkam" i mimo wszystko szukac lepszego zycia zostawiajac znajomych i rdzine to juz kompletny off

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

To ja też :decayed: moja Kasia jest 06 .2010 146 tyś przelotu , jak na razie spisuje się :banan::banan:

Opublikowano

to mam teraz pytanie bo wyczytałem ze zabierak D 77 mm stosowany w AUDI 2.0 PD ORAZ 2.0 CR do wrzesnia 2009 jezeli zostanie zamieniony na 100 mm stosowany od wrzesnia 2009 wcale nie rozwiaze problemu z prostego powodu poniewaz trzeba rowniez wymienic pompe na ta ktora współgra właśnie z zabierakiem 100 mm

wiec zostaje albo regeneracja dotychczasowej pompy wraz z przerobka na zabierak E albo ponad 5 tysi za pompe oraz wałki czy to PRAWDA ????

cytuje " Zaberak "E" wspolpracuje z inna pompa oleju niz "D", zestaw walkow jest takze inny "

Opublikowano

Ja mam b8 2008 156tys wymieniłem miesiąc temu wałek wraz zabierakiem na ten od gośćia z Gdanska, 1000 zł i spokój na 100000 tys . Tak ze wydac tysiaka i miec spokój "bezcenne" .

Opublikowano
Ja mam b8 2008 156tys wymieniłem miesiąc temu wałek wraz zabierakiem na ten od gośćia z Gdanska, 1000 zł i spokój na 100000 tys . Tak ze wydac tysiaka i miec spokój "bezcenne" .

I jak wyglądał? Tylko pisz prawdę!:wink:

Opublikowano

Pisze prawde 30-40 tys by wytrzymał (myslałem że będzie gorzej), pod warunkiem ze bedzie sie wycierał w takim tempie jak do teraz, a tego nikt nie wie.Ale musze dodac ze auto z tych 150tys to ponad polowa jazdy autostradowej . Mysle ze to jest istotne.

Opublikowano

u mnie 162.000 tys z tego okolo 140.000 tys jazdy autostradowej , co zamierzam to samo co kolega pompa na stól wraz z wałkiem i korekta wałka na zabierak 100 mm cena bez demontazu z auta to 650 zł. wraz z ustawieniem oraz złożeniem całego modułu do kupy na stole

WOJCIAN NIE WIESZ CZY ABY WYJECHAC CAŁYM MODUŁEM POMPY OLEJU TRZEBA DEMONTOWAC DWUMASA ????

Opublikowano

Nie trzeba , ale konieczne jest rozebranie czesci zawieszenia ( wszystko przez ułozenie silnika ) przez to jest to bardziej pracochłonne , w paskach i superbach jest o wiele prosciej.

Opublikowano

sam rozbierałeś czy mechanior jak mechanior to jaka cena za demontaz ????? rozumiem ze po zabiegu olej musi byc wymieniony wraz z filtrem ???

Opublikowano

Nie robiłem sam , robiłem razem z rozrządem i nie miałem ani warunków ani wiedzy na temat wymiany rozrządu , jak masz nowa oliwa to po co wymieniac . Ja miałem juz 12 koła to wymieniłem przy okazji.

Opublikowano

oliwe mam swieza :) :) kurde robilem rozrzad w marcu moglem im powiedziec a teraz znowu bedzie trzeba placic za ta sama robote ehhhhh no coz ja niestety nie mam czasu zeby to sobie zrobic samemu oraz narzedzi

---------- Post dopisany 12-08-2013 at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany 10-08-2013 at 19:34 ----------

jednak rezygnuje całkiem z wałków wyrownoważających i wkładam pompe od 1,9 TDI poniewaz zabierak 100 mm wcale nie do konca ogranicza mozliwosc wytarcia sie gniazda w pompie , po rozmowie z mechanikiem serwisu AUDI wybiłem sobie z głowy wałki i zabieraki jakiekolwiek poniewaz nie tylko przeniesienie napedu pompy jest awaryjne ale rowniez sama pompa (potrafi sie przycinac) powod np. zbyt gesty olej i wlasnie to jest glowny powod wyrabiania sie albo gniazda w pompie albo scierania (obrabiania) sie zabieraka, poprostu jest to loteria w serwisie byly auta z przebiegiem ponad 250.000 tys i pompa z wałkami była dobra a były auta z przebiegiem 100.000 tys i silniki byly pozacierane

i nie zawsze sie od razu zapala kontrolka oleju niekiedy zaczyna sie dziwne szuranie (przy łańcuchu ,przy kołach zębatych nic nie słychać)podczas pracy silnika ktore objawiaja nadejscie konca pompy

koszt samej pompy uzywanej to okolo 700 zł. wraz z nowymi podzespołami (łańcuch itp) a nowej kompletnej 1300 zł. wiec przerabianie wałka ktore kosztuje okolo 600 zł. daje mocno do myslenia jak problem rozwiazac

w moim przypadku robocizna 350 zł. + pompa uzywana 700 zł. daje 1050 zł. i proble wyelimnowany napewno bardziej precyzyjnie niz stosowanie zabieraka 100 mm

Opublikowano

Czy ktoś z szanownych forumowiczów słyszał o jakiejś niby cichej akcji serwisowej wymiany wtrysków w 2.0 tdiku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...