Gość Shiftback Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Heh Po południu zrobie tak: Odepnę raz jeszcze WG i wskaźnikiem zobacze jak daje Wyklucze kata jeśli poda 1bar. DV nowy wykluczam. Założony intercooler kontra kolektor - nie ma h...ja że szedł inaczej - tak logicznie usuwa się nadciśnienie. SZtange i klapke wyklucze jeśli przeładuje do 1bar. N75 nie jestem pewny ale pokazał chyba Vag na logu jako selenoid valve i otwiera na 99,8 po 2000rpm poza tym nowy. Sonda jest w logach mimo to podam jutro 2, 7 i 25 (thx). Szczelność w poniedziałek mam akurat całość sprzętu teraz. Zmieniliśmy rozrząd komplet dziś miałem pasek cofnięty o ząb. Myślałem że wróci do normy po dokładnym ustawieniu pracy motoru przez poprawnie założony pasek jednak - nic. Może być szczelność - na logikę teraz się niesczelność powiększyła i nie mam nawqet 0,6... Uwagi i rady mile widziane...
pioteros Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Posprawdzaj dokładnie jeszcze raz opaski od turba do icka Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 heh z tych logów to lipa, robiłeś to na rozgrzanym silniku? temp. płynu 75 st. coś nie bardzo. To co piszesz o solenoid valve to nie n75, tylko elektrozaworek od oparów paliwa, n75 masz chyba w 7 grupie. Co do sondy to korekty -0.8 czyli wręcz idealne. TAk faktycznie ten kąt otwarcia jest dobry pomyliłem z AWT.
pioteros Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 N75 jest w 25 grupie, a kat otwarcia przepustnicy jest w stopniach a nie procentach więc jest w normie bo max to 90stopni ale nikomu aż tak sie nie otwiera Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Gość Shiftback Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Dwójka siódemka i 25: Log (0 - 002) Log (1 - 025) Log (2 - 007)
pioteros Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Logi książkowe wręcz jak na 180km, mogłeś pod 6000obr go pociągnąć ale wszystko jest git Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 lepiej do odcinki, wówczas dokałdnie widac na ile masz zrobiony program mimo spadku ciśnienia, nadal rośnie przepływ
Gość Shiftback Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Zrobiłem test szczelności układu dolotowego powietrza. Grubo się zdziwiłem bo po trzech cyknięciach pistoletem TIP puchnie tak bardzo że nie jestem w stanie dać nawet pół atmosfery. Olej się odzywa i nic poza tym. WTF??? DV jest odwrócony i nie puści powietrza, które normalnie cofa na TIP. Ale powinno pójść powietrze chyba na rure IC, no nie? zupełnie jakbym miał koniec obiegu na początku Turbo... Co spaprałem?
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 odepnij przewody spod kolektora ssącego i zaslep
pioteros Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 i odme oczywiscie odlaczyc od tipa tez trzeba, i pamietac o korku oleju zeby odkrecic ale w sumie nie umiem uzasadnic czemu tak sie robi
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 jak odepniesz przewody od kolektora to juz nie musisz odkrecac korka
Gość Shiftback Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 tak zrobiłem.... korek zdjęty i zdjęty ten PVC co mógłby strzelić olej do TIPa - zaślepke też dałem tutaj. Chłopacy dwa strzały takie żebym dętki od roweru nie uformował i TIP puchnie - przy 0.4 wystrzlił puszkę zaślepiającą. Ja się zdziwiłem że tak szybko ponieważ czytałem że trzeba troche tego wiatru podać - dokładnie podaje tyle tlenu żeby nadmuchać średni balonik weselny... ---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ---------- Jednak i tak posłuchałem na tym co mam to poza olejem i moim kombinowanym zaworkiem do dmuchania nie było nic... ale ~0,3b to chwila i schodzi ---------- Post dopisany at 18:31 ---------- Poprzedni post napisany at 18:28 ---------- i odme oczywiscie odlaczyc od tipa tez trzeba, i pamietac o korku oleju zeby odkrecic ale w sumie nie umiem uzasadnic czemu tak sie robi podobno małe ciśnienie nic nie zrobi, jednak wyższe może powyginać niektóre elementy jednostki...
Łukasz13 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Kolego tak sie zastanawiam czego teraz dokładnie szukasz bo z logów wynika że jest ok, nie zrobiłes do odcinki ale i tak widać ze jak na 180 km to na przepływce tyle pokazuje, korekty lambda stoją na -0,8 czyli bardzo dobrze, wysterowanie n75 też ok.
Gość Shiftback Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Przecież to koła urywa.... dam Ci film tylko odpale konto na YT.... ... i też ogólnie szukam błędu - zobacz wszystko gra, logi poprawne nawet DV i N były dobre, ktoś się za szybko pozbył auta. Dev podpowiedział "zostaw auto nie pchaj do serwisu parę złotych zostanie coś da się zrobić"
krzysiekml Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 u mnie nie działa filmik ---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ---------- u mnie nie działa filmik sorry już bangla
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 bangla, gdzieś jest dziura, obstawiam odmę, ostatnio dosyc czesta usterka
Gość Shiftback Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Na szczęście bliżej niż dalej. Z mojej strony za pomoc, chęci, rady i czas poświęcony wielkie wyrazy podziękowania. Na nowy 2013 rok, życzę Wam zdrowia, cierpliwości i sukcesów. Choćby i tutaj na tym poście.
pioteros Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Doladowanie masz dokładnie jakie seryjny aeb powinien mieć, tyle że to ajl. Sprawdź może jaki masz numer kompa. Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Dev Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 za pozno wstaje i nie osiąga 0.6 bara-a a powinno
pioteros Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Może kat zapchany skoro turbinka zbyt późno wstaje Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się