gruzin519 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) WHT000713 - choć nie jestem do końca pewny BO.. https://shopdap.com/store/wht-000-713.html na tej co podałem jest nr P-2192 i dalej pisze 103 (nie wiem co to oznacza) a mi też pare pękło, jest P-2132 i 144 (czy to może być grubość gwintu to oznaczenie 144?) niech się ktoś wypowie bardziej ogarnięty Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez gruzin519
wesoly_ Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 właśnie z katalogu części też mi wychodzi że to będzie to wht000713 http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2010/636/R/8/825/825000#3 http://www.getem.pl/index.php?action=katalog&kat=48&partia=31736 No właśnie pasuje mi to kupić bo mechaniory zgubią albo rozwalą a że od dołu nie widać to się przykręci tak żeby tylko siedziało a potam jak odleci czy sie coś urwie to wina użytkownika. Co zrobić mnie takie coś wkurza bo potem trzeba więcej płacić za naprawę niż powiedzieć ty sory no urwało się może to nie drogie i dokupisz
jedenastka Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Ja wymieniłem normalnie filtr paliwa bez komputera nawet, kilka miechów temu, w sumie nie znając tematu i oby to bez konsekwencji było.
RALF76 Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 (edytowane) Z moich obserwacji po ostatnich 3 zmianach wynika że przy zmianie filtra bez procedury włączenia pompy VCDS zapalanie trwa dłużej tzn: - zakładamy filtr i odpalamy - zapala za drugim,trzecim razem kręcąc około 3-4 sec za każdym razem - zakładamy filtr paliwa i włączamy VCDSem pompę na 30 sec - zapala za pierwszym razem kręcąc około 2-3 sec Jak dla mnie warto włączyć pompę VCDsem gdyż różnica w moim przypadku zauważalna... Edytowane 14 Listopada 2017 przez RALF76 1
wesoly_ Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 19 godzin temu, RALF76 napisał: Jak dla mnie warto włączyć pompę VCDsem gdyż różnica w moim przypadku zauważalna... Noo tak powinno być prawidłowo ale niestety prawda jest taka że Mechanik zawsze idzie na łatwiznę i jak nie widzimy to i nawet 5 razy będzie silnikiem kręcić żeby zapalił 1
marko777i Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Ok Panowie to pytanie jeszcze czy w tych autach jest tylko jeden filtr paliwa (ten przepływowy pod autem) ? Nie wydaje wam się to za mało jak na tak wrażliwy na zanieczyszczenia układ paliwowy ?
RALF76 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) w zbiorniku możliwe że jest filtr siatkowy do najgrubszych zanieczyszczeń.. Edytowane 27 Listopada 2017 przez RALF76
lukfol83 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 A ja mam pytanie odnośnie samego filtra, na allegro są niby oryginały po 50-60zł, pytanie czy brać czy lepiej nie ryzykować? Jakoś tanio bo zamienniki idą po ok 70zł.
wesoly_ Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 A jakie to są niby oryginalne filtry na allegro ??? hmmmm. Mi kiedyś też oferowali w sklepie motoryzacyjnym oryginalny zamiennik piór wycieraczek Do audi. Ja mówię to albo macie oryginalne albo zamiennik i że nie ma czegoś takiego jak oryginalny zamiennik do audi i że po prostu mają zamiennik Który pasuje do audi Co do filtra lepiej brać po prostu lepszych producentów czyli Hengst , donaldson, Mann, Knecht Filtron owszem jest tani ale ja osobiście nigdy bym do żadnego samochodu swojego prywatnego nie założył z tej firmy filtrów.
KoJ@K Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 A orientuje się ktoś, czy w Caha z 10r. I w polifcie 143KM 13r. będą takie same te filtry ?
orzeszko Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Witam. Mam pytanie w sprawie auta syna. Chodzi o GOLF`a VI 1.6 cr . Na forum GOLFa nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi na błędy z VCDS`a, dlatego szukam porady gdzie tylko sie da. A przeglądając forum widze, że są tu super fachowcy. Chodzi o wymiane filtra paliwa, mianowicie wszędzie napisano, że nikt nie ma z tym problemów...oprócz mnie. Po prostu po wymianie filtra paliwa na nowy - samochód nie odpala. Czy możecie pomóc odczytać ten błąd z VCDS`a, który wkleiłem poniżej. Z góry dziękuje ! Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clbOznaczenie elementu SW: 03L 997 557 R HW: 03L 906 023 AKomponent: R4 1.6l TDI H23 9984 Weryfikacja: --H23--- Numer seryjny: 00000000000000Kodowanie: 00114014030401080000Kod serwisu: WSC 00066 000 00192Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L997557R 003004ROD: EV_ECM16TDI02103L997557R.rodVCID: 4B955A79E2E54E1C84-801EZnaleziono 1 błąd:10119 - Wysokie ciśnienie paliwa P00C6 00 [100] - ciśnienie minimalne nieosiągnięteSporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędówRamka zamrożona:Stan błędu: 00000001Priorytet błędu: 2Częstość błędu: 3Przebieg: 174914 kmData: 2018.07.17Czas: 00:10:50Prędkość obrotowa silnika: 259.50 /minUnormowana wartość obciążenia: 11.8 %Prędkość pojazdu: 0 km/hTemperatura płynu chłodzącego: 18 °CTemperatura powietrza zasysanego: 19 °CCiśnienie atmosferyczne: 980 mbarNapięcie zacisku 30: 10.729 VLicznik cykli wyuczania po OBD: 40Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista-FUP_FIL: 0.891 MPaZawór regulacyjny ciśnienia paliwa: wart.wymagana ciśnienia na szynie-LV_PCV_CTL: 00000001 Poziom paliwa-FTL_CAN: 39 lCzas od uruchomienia silnika: 0 sZawór dozowania paliwa-VCV: 23.874 %Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa-PCV: 43.906 %Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 29046.631 kPaKody gotowości: 0 0 0 0 1
wesoly_ Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 A jakiej firmy zamontowany został filtr paliwa ? Może masz jakieś dziadostwo i zapowietrza samochód po prostu. Ja raz tak miałem. Bo mechanik bym mądrzejszy i mi wcisnął jakaś faje a potem sam się męczył i widział ile czasu stracił na dojście co jest nie tak. Wkręcił stary filtr bo mu powiedziałem żeby spróbował skoro samochód jeździł palił i się okazało ze nagle wszystko ok. Głupio mu się było przyznać pojechałem kupiłem lepszej firmy z np hengsta i nie miałem problemów. Ja mam jedna zasadę na filtrach nie ma co oszczędzać. Potem się dzieje jak się dzieje.
orzeszko Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 JP-Group Denmark. Ale tak się zastanawiam jak może się zapowietrzać skoro jest cały zalany.
wesoly_ Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Prze uszczelkę np gdzieś coś złe siadła podwinęła się itp.
orzeszko Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Nie ma żadnych wycieków. A ten błąd nic Tobie nie mówi?
wyzyk83 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 20 minut temu, wesoly_ napisał: Prze uszczelkę np gdzieś coś złe siadła podwinęła się itp. w 2,0 cr nie ma żadnych uszczelek na filtrze paliwa zakładasz tylko 2 wężyki i tyle
orzeszko Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Panowie czy ktoś mi pomoże z tym błędem?
arek252525 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 (edytowane) Prawdopodobnie nie został wykorzystana procedura wymuszenia włączenia pompy paliwa przez vcds po wymianie filtra. Co za tym idzie poszło przy odpaleniu powietrze to pompy i szyny wtryskowej i to możliwe ze poszedł zawór ciśnienia na szynie i puszcza już za dużo paliwa. Tak na marginesie do wszystkich co wymienia filtr w 2.0 cr bez użycia komputera niech się niedziwią ze pompa w przyszłości będzie opiłkować. Edytowane 18 Lipca 2018 przez arek252525
orzeszko Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Który czujnik masz na myśli, czy ten na pompie. Czy wiesz może jak sprawdzić ten czujnik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się