Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

WHT000713 - choć nie jestem do końca pewny BO..     https://shopdap.com/store/wht-000-713.html

na tej co podałem jest nr P-2192 i dalej pisze 103 (nie wiem co to oznacza)

a mi też pare pękło, jest P-2132 i 144 (czy to może być grubość gwintu to oznaczenie 144?)

niech się ktoś wypowie bardziej ogarnięty :P

Edytowane przez gruzin519
Opublikowano

właśnie z katalogu części też mi wychodzi że to będzie to wht000713

http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2010/636/R/8/825/825000#3

http://www.getem.pl/index.php?action=katalog&kat=48&partia=31736

No właśnie pasuje mi to kupić bo mechaniory zgubią albo rozwalą a że od dołu nie widać to się przykręci tak żeby tylko siedziało a potam jak odleci czy sie coś urwie to wina użytkownika. Co zrobić mnie takie coś wkurza bo potem trzeba więcej płacić za naprawę niż powiedzieć ty sory no urwało się może to nie drogie i dokupisz 

Opublikowano

Ja wymieniłem normalnie filtr paliwa bez komputera nawet, kilka miechów temu, w sumie nie znając tematu i oby to bez konsekwencji było.

Opublikowano (edytowane)

Z moich obserwacji po ostatnich 3 zmianach wynika że przy zmianie filtra bez procedury włączenia pompy VCDS zapalanie trwa dłużej tzn:

- zakładamy filtr i odpalamy - zapala za drugim,trzecim razem kręcąc około 3-4 sec za każdym razem

- zakładamy filtr paliwa i włączamy VCDSem pompę na 30 sec - zapala za pierwszym razem kręcąc około 2-3 sec

Jak dla mnie warto włączyć pompę VCDsem gdyż różnica w moim przypadku zauważalna...

Edytowane przez RALF76
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
19 godzin temu, RALF76 napisał:

Jak dla mnie warto włączyć pompę VCDsem gdyż różnica w moim przypadku zauważalna...

Noo tak powinno być prawidłowo ale niestety prawda jest taka że Mechanik zawsze idzie na łatwiznę i jak nie widzimy to i nawet 5 razy będzie silnikiem kręcić żeby zapalił :) 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok Panowie to pytanie jeszcze czy w tych autach jest tylko jeden filtr paliwa (ten przepływowy pod autem) ? Nie wydaje wam się to za mało jak na tak wrażliwy na zanieczyszczenia układ paliwowy ?

Opublikowano (edytowane)

w zbiorniku możliwe że jest filtr siatkowy do najgrubszych zanieczyszczeń..

Edytowane przez RALF76
Opublikowano

A ja mam pytanie odnośnie samego filtra, na allegro są niby oryginały po 50-60zł, pytanie czy brać czy lepiej nie ryzykować? Jakoś tanio bo zamienniki idą po ok 70zł.

Opublikowano

A jakie to są niby oryginalne filtry na allegro ??? hmmmm. Mi kiedyś też oferowali w sklepie motoryzacyjnym oryginalny zamiennik piór wycieraczek Do audi. 

Ja mówię to albo macie oryginalne albo zamiennik i że nie ma czegoś takiego jak oryginalny zamiennik do audi i że po prostu mają zamiennik :) Który pasuje do audi :) 

Co do filtra lepiej brać po prostu lepszych producentów czyli Hengst , donaldson, Mann, Knecht

Filtron owszem jest tani ale ja osobiście nigdy bym do żadnego samochodu swojego prywatnego nie założył z tej firmy filtrów. 

 

Opublikowano

A orientuje się ktoś, czy w Caha z 10r. I w polifcie 143KM 13r. będą takie same te filtry ? 

Opublikowano

Witam. Mam pytanie w sprawie auta syna. Chodzi o GOLF`a VI  1.6 cr . Na forum GOLFa  nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi na błędy z VCDS`a, dlatego szukam porady gdzie tylko sie da. A przeglądając forum widze, że są tu super fachowcy. Chodzi o wymiane filtra paliwa, mianowicie wszędzie napisano, że nikt nie ma z tym problemów...oprócz mnie. Po prostu po wymianie filtra paliwa na nowy - samochód nie odpala. Czy możecie pomóc odczytać ten błąd z VCDS`a, który wkleiłem poniżej. Z góry dziękuje ! 

Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu SW: 03L 997 557 R HW: 03L 906 023 A
Komponent: R4 1.6l TDI H23 9984 
Weryfikacja: --H23--- Numer seryjny: 00000000000000
Kodowanie: 00114014030401080000
Kod serwisu: WSC 00066 000 00192
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L997557R 003004
ROD: EV_ECM16TDI02103L997557R.rod
VCID: 4B955A79E2E54E1C84-801E

Znaleziono 1 błąd:
10119 - Wysokie ciśnienie paliwa 
P00C6 00 [100] - ciśnienie minimalne nieosiągnięte
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 3
Przebieg: 174914 km
Data: 2018.07.17
Czas: 00:10:50

Prędkość obrotowa silnika: 259.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 11.8 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 18 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napięcie zacisku 30: 10.729 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista-FUP_FIL: 0.891 MPa
Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa: wart.wymagana ciśnienia na szynie-LV_PCV_CTL: 00000001 
Poziom paliwa-FTL_CAN: 39 l
Czas od uruchomienia silnika: 0 s
Zawór dozowania paliwa-VCV: 23.874 %
Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa-PCV: 43.906 %
Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 29046.631 kPa

Kody gotowości: 0 0 0 0 1

Opublikowano

A jakiej firmy zamontowany został filtr paliwa ? Może masz jakieś dziadostwo i zapowietrza samochód po prostu. Ja raz tak miałem. Bo mechanik bym mądrzejszy i mi wcisnął jakaś faje a potem sam się męczył i widział ile czasu stracił na dojście co jest nie tak. Wkręcił stary filtr bo mu powiedziałem żeby spróbował skoro samochód jeździł palił i się okazało ze nagle wszystko ok. Głupio mu się było przyznać pojechałem kupiłem lepszej firmy z np hengsta i nie miałem problemów. Ja mam jedna zasadę na filtrach nie ma co oszczędzać. Potem się dzieje jak się dzieje. 

Opublikowano

JP-Group Denmark. Ale tak się zastanawiam jak może się zapowietrzać skoro jest cały zalany.

Opublikowano

Prze uszczelkę np gdzieś coś złe siadła podwinęła się itp. 

Opublikowano

Nie ma żadnych wycieków. A ten błąd nic Tobie nie mówi?

Opublikowano
20 minut temu, wesoly_ napisał:

Prze uszczelkę np gdzieś coś złe siadła podwinęła się itp. 

w 2,0 cr nie ma żadnych uszczelek na filtrze paliwa zakładasz tylko 2 wężyki i tyle

 

Opublikowano

Panowie a co z tym błędem?

Opublikowano

Panowie czy ktoś mi pomoże z tym błędem?

Opublikowano (edytowane)

Prawdopodobnie nie został wykorzystana procedura wymuszenia włączenia pompy paliwa przez vcds po wymianie filtra. Co za tym idzie poszło przy odpaleniu powietrze to pompy i szyny wtryskowej i to możliwe ze poszedł zawór ciśnienia na szynie i puszcza już za dużo paliwa.

 

Tak na marginesie do wszystkich co wymienia filtr w 2.0 cr bez użycia komputera niech się niedziwią ze pompa w przyszłości będzie opiłkować.

Edytowane przez arek252525
Opublikowano

Który czujnik masz na myśli, czy ten na pompie. Czy wiesz może jak sprawdzić ten czujnik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...