Muskel1 Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 Bank 1= pasażer, Bank 2= kierowca. W silnikach podawane kierunki są zawsze w kierunku jazdy.
Langista Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 3 godziny temu, Muskel1 napisał: Bank 1= pasażer, Bank 2= kierowca. W silnikach podawane kierunki są zawsze w kierunku jazdy. A nie jest to zależne od numeracji cylindrów? Czyli tam gdzie jest 1-3-5 lub 1-2-3 (różnie to oznaczają) jest bank 1.
Muskel1 Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) Jest. W V6 cylindry 1-3 to Bank 1, cylindry 4-6 Bank 2 Wypnij cewkę z cylindra nr. 1 później z cylindra nr.3 i obserwuj na vcds co Ci pokaże, gdzie jest wypadanie zapłonów. Edytowane 9 Listopada 2020 przez Muskel1
Langista Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 Tyle wystarczy w sumie, tylko wracam w takim razie do pytania, czy w jakiś sposób można sprawdzić zużycie tych drugich sond, tak jak jest to w przypadku tych pierwszych?
Langista Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 (edytowane) Dla pewności tylko, jak sonda podczas pracy się wyłącza, to znaczy, że pomimo 'sprawności' lepszej od tej drugiej, (która i tak jest już na wykończeniu) oznacza zwyczajnie uszkodzoną sondę? (np. przez to moje uderzenie wydechem) Załączam logi: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 11 Listopada 2020 przez Langista
Muskel1 Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 W dniu 9.11.2020 o 04:29, Langista napisał: Da się jakoś podejrzeć parametry tej sondy i ocenić jej stan zużycia? Te pierwsze mają Lambda Factor, który przy nowych wynosi 1.9 i z biegiem czasu spada w dół, a te drugie? Tej drugiej nie da się podejrzeć stopnia zużycia. Ona tylko w czasie testu pokazuje OK albo NOT OK.
Langista Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 2 minuty temu, Muskel1 napisał: Tej drugiej nie da się podejrzeć stopnia zużycia. Ona tylko w czasie testu pokazuje OK albo NOT OK. A nie jest tak, że nowa sonda ma trzymać napięcie 1.5V i w raz ze zużyciem te napięcie jej spada? Na forum a2 wyczytałem że minimalna wartość to 0.8V na sondzie, poniżej już jest do wymiany. Tyle, że to było na temat tych pierwszych sond.. Nie wiem też, czy tak powinno być ale podczas logów, w sumie to jak tylko zacząłem podglądać pracę sond to nigdy nie widziałem tych drugich sond, aby w kanale 31 miały wartości 0111. Zawsze było 0110 lub 0010.
Muskel1 Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 Dotyczy to tylko tych pierwszych sond przed katem. Zakres 1.99-0,8, poniżej kwalifikuje się do wymiany. Sondy za katem tylko ok lub not ok.
Langista Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 5 godzin temu, Muskel1 napisał: Dotyczy to tylko tych pierwszych sond przed katem. Zakres 1.99-0,8, poniżej kwalifikuje się do wymiany. Sondy za katem tylko ok lub not ok. Nie nie, tu chodziło konkretnie o napięcie, bo lambda factor to wylicza się ze średniej, czyli maksymalne napięcie w jakim potrafi pracować i najniższe, nie wiem jak to się liczy ale ogólnie im szersze 'widełki' może pokazać nasza sonda, tym lepiej.
DarekS4 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Aż dziwne że nit tu nie poruszył możliwie negatywnych skutków wywalenia katów w N/A
garfield110 Opublikowano 9 Listopada 2021 Opublikowano 9 Listopada 2021 Panowie pytanie dotyczące pierwszych katalizatorów. wywala mi co jakiś czas takie błędy. Check się nie świeci, auto jeździ normalnie. Przepływka ok, wymieniona na nową oryginalną. Wartości przepływki z logów ok. Podciśnienie sprawdzone i szczelne. Sondy lambda wymienione na nowe bosha. Czy to jest koniec katów?? Nie robiłem testu w vagu, ponieważ imo one jednoznacznie nie stwierdzą czy katy są zapchane i nadają się na śmietnik. Poniżej lista błędów. Auto pb+lpg, błędy zarówno na pb jak i lpg z czego na lpg wiadomo, że częściej powracają (tak wiem kwestia regulacji) Control Module Part Number: 8E0 909 559 M Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0020 Software Coding: 0011751 Work Shop Code: WSC 00070 6 Faults Found: 17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded 16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 008 - Implausible Signal 17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich P1129 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Langista Opublikowano 9 Listopada 2021 Opublikowano 9 Listopada 2021 Za dużo paliwa, przez co temperatura spalin zbyt niska i wypadają błędy. Ten kto zakładał gaz niezłego bajzlu narobił.
Robero321 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Efektywność katów poza dolną granica. Ewidentnie się kończą i gaz nie ma tu za wiele do tego. Zrób testy katów na benzynie według procedury bo to właśnie testy powiedzą Ci jak sterownik widzi katy.... Potem porządek z katami. Wymiana na nowe lub tłumiki przelotowe i soft w ECU. Jeśli są faktycznie zapchane to w upalne dni kiedy zaczniesz lekko katować może się skończyć pęknięciem bloku bo od zapchanych katów wzrasta temp między 2 a 3 cylindrem i blok często tego nie wytrzymuje
Robero321 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Dodatkowo masz problem z przepławką i przez to prawdopodobnie też problem ze składem mieszanki.. Testy katów zrób po tym jak zrobisz porządek ze składem mieszanki...
PS123 Opublikowano 15 Listopada 2022 Opublikowano 15 Listopada 2022 (edytowane) Cześć! Odgrzewam temat. Szukam opinii na temat zamienników polskiej firmy JMJ: Katalizator JMJ JMJ 1091680 Audi A4 (8E2, B6) - Sklep Inter Cars INTERCARS.PL Katalizator JMJ JMJ 1091680 Audi A4 (8E2, B6) - w ofercie sklepu internetowego Sklep Inter Cars. Dane techniczne, opinie. Sprawdź naszą ofertę! Czy może lepszym rozwiązaniem będzie zakup regenerowanych oryginalnych części od firmy kalinski spod Poznania? Mam do wymiany 2 katalizatory. Oba się skończyły, a silnik zaczął mi się "gotować". Edytowane 15 Listopada 2022 przez PS123
Piotrek81 Opublikowano 16 Listopada 2022 Opublikowano 16 Listopada 2022 4 godziny temu, PS123 napisał(a): Katalizator JMJ JMJ 1091680 Audi A4 (8E2, B6) - w ofercie sklepu internetowego Sklep Inter Cars. Dane techniczne, opinie. Sprawdź naszą ofertę! Czy może lepszym rozwiązaniem będzie zakup regenerowanych oryginalnych części od firmy kalinski spod Poznania? Dobre pytanie.!!! Sam szukam katalizatora do 1.8 T bo wali bledem P0420. Kalinski ma jeden za 1200zl,JMJ sa ciut tansze.Moze ktos uzytkuje i wyrazi swoja opinie.
PS123 Opublikowano 2 Grudnia 2022 Opublikowano 2 Grudnia 2022 Mała aktualizacja. Nie polecam katalizatorów JMJ. Ww. cześć nie pasuje i wymaga przeróbek, aby zamontować. Towar zwrócony. Skończyło się na regeneracji starych katalizatorów w kalinski.pl.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się