tomek gdynia Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 każdy jeden wałek tak wygląda-takie wałki montowane są od samego początku
casavio Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Witajcie zainteresowani tematem, widze że na szczęście wszystkich posiadaczy B8 nikt nie zgłasza problemów z napędem pompy. W autach o których pisałem wyżej przebiegi już ok 300 tyś. I pompy biegają od nowości. Pozdrawiam
gorciu Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Witam Wszystkich, ja u siebie w B8 z 2008r. dla świętego spokoju rozebrałem pompę przy przebiegu 185 tyś.km. luz już był na zabieraku i w gnieździe wałka ale nie taki żeby trzeba było na gwałt wymieniać ale skoro już mi koleś rozebrał i miał już wcześniej przygotowaną zregenerowaną pompę ( nowe gniazdo w wałku i nowy zabierak) to założył więc chyba niepewności już nie powinno być. Znajomy sprowadził miesiąc później ten sam model ale z przebiegiem 199tyś. i po rozebraniu luz miał dużo większy niż w moim, więc chyba problem jednak istnieje. pozdrawiam
kuba.goller Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Masz zbędną kasę to rób kastracje i wkładaj pompe z 1.9TDI a jeśli nie to wykup assistance (proponuję Compensa Pomoc wariant i jak się zapali komunikat, to laweta i do mechanika. Czyli jak masz to ubezpieczenie to naprawią cały silnik w ASO za free? Czy inne Assistance też ma takie opcje.... coś nie chcę mi się w to wierzyć.
H4mm3R Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Masz zbędną kasę to rób kastracje i wkładaj pompe z 1.9TDI a jeśli nie to wykup assistance (proponuję Compensa Pomoc wariant i jak się zapali komunikat, to laweta i do mechanika. Czyli jak masz to ubezpieczenie to naprawią cały silnik w ASO za free? Czy inne Assistance też ma takie opcje.... coś nie chcę mi się w to wierzyć. Kolego a czy ja coś pisałem o ubezpieczeniu silnika? Chodzi o to że jak jesteś w trasie, padnie Ci pompa, to żeby miał Cię kto scholować do warsztatu. Bo jak odpalisz silnik, to go zatrzesz.
croatia1979 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Moze ktos konkretnie napisac co zostalo konstrukcyjnie poprawione w 2010 roku w silniku CR odnosnie napedu pompy? Chodzi tylko o dlugosc imbusika? Tzn pierwsze b8 z CR maja ten sam awaryjny uklad jak w BLB na przyklad? Dla mnie to zgroza jesli Audi wiedzac o problemie w nowym modelu wypuszczalo taki syf
przemek4net Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Moze ktos konkretnie napisac co zostalo konstrukcyjnie poprawione w 2010 roku w silniku CR odnosnie napedu pompy? Chodzi tylko o dlugosc imbusika? Tzn pierwsze b8 z CR maja ten sam awaryjny uklad jak w BLB na przyklad? Dla mnie to zgroza jesli Audi wiedzac o problemie w nowym modelu wypuszczalo taki syf audi to znaczek... znaczki silnikow nie robia ale silniki wklada sie do aut ze znaczkami a znaczek do kogos nalezy a w tym przypadku wlascicielem znaczka jest vw a nad fabryka gdzie te silniki tluka (i gdzie kiedys tlukli 1,9) jest logo vw (przynajmniej w Polkowicach) Konstrukcyjnie w 2010 zmienilo sie nic i wszystko... nic: bo jest pompa oleju napedzana przez zabierak wlozony do walka wyr a te sa napzedzane przez zebatke z walu wszystko: bo jest inna pompa oleju, inny zabierak, inne walki wyrownujace, inne kola posrednie??? (nie jest to tylko głebsze gniazdo i dluzszy zabierak) Inaczej: bez przerabiania zmiana jednego na drugie to wymiana wszystkich wymienionych czesci za chyba jakies 5 patykow w ASO (te czesci sa takze oficjalnie przeznaczone jako czesci naprawcze dla silnikow "PD" bo stare walki nie sa sprzedawane wiec formalnie nie ma jak tego jak naprawic /bez przerabiania gniazda czy kastracji/) To nie jest "2010" ale zmiana od konkretnej daty produkcji /ktorystam 10.2009/ (wiec auto z rokiem modelowym 2010, sprzedane w salonie w 2010r, wyprodukowane w 2009r moze miec jeszcze stary naped) Naped pompy oleju przez zabierak jest w wielu silnikach VW takze benzynowych tyle, ze slawe rozwiazaniu nadal 2.0TDI PD (bo tam to zawodzi) Przyklad: silnik 6.0 V12 TDI (w Q7 montowany) silnik 4.2L V8 (w RS4 montowany) silnik 2.8 (ze starego passata z okoli 1991r) Przemek
Kaiserman Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Witam Posiadam audi A4B8 i dziś zapaliła mi się kontrolka oleju myślałem ze olej dolałem olej i to dalej się dzieje:( przy dodaniu gazu od razu : Switch off engine and check oil level I już go nie ruszam pewnie jest prawie wyrobiony zabierak wybierak mam 255tyś i myślę o tej firmie w Rumi bo mieszkam Gdynia/Rumia Czy to może być coś innego? jak go gazowałem od razu się paliła kontrolka po 2tysiacach i tak zrobiłem może 5 razy i już z nimi nic nie robiłem Kto to jeszcze robi jakoś w Gdyni w Trójmieście Futurum Rumia ul. Podgórna 8B Czy ktoś teraz od nich coś brał itp.? Edytowane 8 Marca 2016 przez Kaiserman
Kodzak33 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 W porównaniu z PD silnik CR ma poprawione/zmienione balanse wałków co wpływa także na pracę pompy. W gnieździe pompy na wałku jest tzw. luz roboczy.
Koralgol Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 W takim razie zdarzają się jakieś przypadki uszkodzenia pompy w silnikach po 2010? W najbliższym tygodniu robię rozrząd, sprzęgło+ dwumas i zastanawiam się czy grzebać przy pompie, bo to dodatkowe 1100zł (wyjęcie/włożenie 500zł i regeneracja 600zł), a mam ponad 240tys km, gdzie było to zrobione w jakieś 4 lata w DE i do końca ASO. 10.2011, modelowo 2012.Wcześniej miałem BRD w B7 z zregenerowaną pompą i jak usłyszałem, że w B8 jest podobny problem to od razu założyłem, żeby to zrobić, ale czym więcej czytam to zastanawiam się czy w moim trzeba???
nethome1 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 W takim razie zdarzają się jakieś przypadki uszkodzenia pompy w silnikach po 2010? W najbliższym tygodniu robię rozrząd, sprzęgło+ dwumas i zastanawiam się czy grzebać przy pompie, bo to dodatkowe 1100zł (wyjęcie/włożenie 500zł i regeneracja 600zł), a mam ponad 240tys km, gdzie było to zrobione w jakieś 4 lata w DE i do końca ASO. 10.2011, modelowo 2012. Wcześniej miałem BRD w B7 z zregenerowaną pompą i jak usłyszałem, że w B8 jest podobny problem to od razu założyłem, żeby to zrobić, ale czym więcej czytam to zastanawiam się czy w moim trzeba??? Ja byłem wczoraj w warsztacie i jeden z mechaników a zajmują się w 80% marką Audi powiedział mi że wymieniają pompę nawet w rocznikach 2012-2013 ale nie wiem czy chciał mnie trochę nastraszyć żebym wymienił czy faktycznie tak jest podobno to że imbus ma 10cm w nowszych modelach to nie ma znaczenia jak to jest naprawdę to już sam nie wiem i pytanie wymieniać nie wymienić ?? Są Wam znane jakiś przypadki uszkodzeń pompy w modelach po 2010 rok ??
Koralgol Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ja byłem wczoraj w warsztacie i jeden z mechaników a zajmują się w 80% marką Audi powiedział mi że wymieniają pompę nawet w rocznikach 2012-2013 ale nie wiem czy chciał mnie trochę nastraszyć żebym wymienił czy faktycznie tak jest podobno to że imbus ma 10cm w nowszych modelach to nie ma znaczenia jak to jest naprawdę to już sam nie wiem i pytanie wymieniać nie wymienić ?? Są Wam znane jakiś przypadki uszkodzeń pompy w modelach po 2010 rok ?? Ile masz przebiegu i w którym warsztacie byłeś?
nethome1 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Ja byłem wczoraj w warsztacie i jeden z mechaników a zajmują się w 80% marką Audi powiedział mi że wymieniają pompę nawet w rocznikach 2012-2013 ale nie wiem czy chciał mnie trochę nastraszyć żebym wymienił czy faktycznie tak jest podobno to że imbus ma 10cm w nowszych modelach to nie ma znaczenia jak to jest naprawdę to już sam nie wiem i pytanie wymieniać nie wymienić ?? Są Wam znane jakiś przypadki uszkodzeń pompy w modelach po 2010 rok ?? Ile masz przebiegu i w którym warsztacie byłeś? Mam 240 tys :-) nazwy nie podam żeby nie robić reklamy albo antyreklamy :-) Ja byłem wczoraj w warsztacie i jeden z mechaników a zajmują się w 80% marką Audi powiedział mi że wymieniają pompę nawet w rocznikach 2012-2013 ale nie wiem czy chciał mnie trochę nastraszyć żebym wymienił czy faktycznie tak jest podobno to że imbus ma 10cm w nowszych modelach to nie ma znaczenia jak to jest naprawdę to już sam nie wiem i pytanie wymieniać nie wymienić ?? Są Wam znane jakiś przypadki uszkodzeń pompy w modelach po 2010 rok ?? Ile masz przebiegu i w którym warsztacie byłeś? Mam 240 tys :-) nazwy nie podam żeby nie robić reklamy albo antyreklamy :-) Skoro nie ma info wnioskuję że nikomu silnik po 09.2010 roku produkcji nie uszkodził się z winy wadliwej pompy oleju.
Szymon Kierzanowski Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 ja mam 2.0 tdi caga 11.2008 rok przebieg 189 tys.jaki koszt sprawdzenia ew.wymiany tego imbusa?
nethome1 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 ja mam 2.0 tdi caga 11.2008 rok przebieg 189 tys.jaki koszt sprawdzenia ew.wymiany tego imbusa? Imbus to jedno ale trzeba również sprawdzić gniazdo imbusa bo jak jest wyrobione to wymiana na nowy nic nie da.
Siudas Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Poszukuję kontaktu do jakiejś sprawdzonej firmy, która zajmuje się przerabianiem tych pomp tak by było dobrze . Może ktoś mi jakieś namiary podać na takową sprawdzona najlepiej przez siebie firmę zajmującą się tym ?? 1
nethome1 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Poszukuję kontaktu do jakiejś sprawdzonej firmy, która zajmuje się przerabianiem tych pomp tak by było dobrze . Może ktoś mi jakieś namiary podać na takową sprawdzona najlepiej przez siebie firmę zajmującą się tym ?? W Trójmieście to AZ Serwis mają to ogarnięte.
Kodzak33 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Widziałem dzisiaj wałek z b8 z 2008 roku strona która wchodzi w gniazdo pompy miała delikatnie odciśniete krawędzie, nie mylić z scietymi krawedziami były poprostu ostre, a gniazdo nie naruszone. Przebieg 230 tys.
nethome1 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 ciekawe jak wygląda wałek w rocznikach po 09.2010 gdzie zostały one wydłużone i utwardzone :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się