A4B9 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 W dniu 24.02.2018 o 12:55, FUTURUM napisał: Proszę przypilnować swoich mechaników odnośnie pakowania modułów do wysyłki lub zrobić to samemu z głową.... Jak to u Was jest rozwiązane , kupuje wałek zregenerowany i po zmianie wysyłam stary ? Najchętniej to kupiłbym cała pompę po regeneracji złożona przez Was a stara odesłał .
FUTURUM Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Masz moduł na kołach zębatych więc zalecam aby wrócił pod blok ten sam-inny luz międzyzębny może narobić bałaganu...(nie liczy się szybkość-liczy się dokładność)
A4B9 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 może mi ktoś nakreślić jak to wyglada w 2.0 CR . Jak już jest zdjęta miska to żeby wyjąć imbusa rozbiera się coś więcej ? Czy w przypadku demontażu całego modułu rozbiera się rozrząd ?
FUTURUM Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Tak samo jak w pd-wyciągasz zabezpieczenie(seger w8), wysuwasz zabierak przez pompkę olejową(magnes), odkręcasz pompkę(dwa torxy) i masz gniazdo wałka na zewnątrz.WAŻNE-nie dotykasz kół zębatych!!!Rozrządu się nie rozpina...
Prezes_ATNT Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Pytanie. Czy pompa oleju w B8 (nie poprawiona wersja 77 mm) jest identyczna w budowie jak w B7? Czy te wałki, gniazdo, ołówek jest takie samo? Czy ktoś wymieniał dodatkowo panewki w tych pompach w B8? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
FUTURUM Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Moduł olejowy(pompa) jest identyczna od końca 2005 do końca 2009r.(listopad).Od Listopada 2009 zmieniona jest obudowa oraz wałki("kręcą" się na mniejszej ilości panewek).Wymiana panewek następuje w momencie ich mocnego porysowania(praca na sucho) 1
Prezes_ATNT Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Witam. Mam pytanie. Jakie mogą być skutki po odkręceniu (i ponownym przykręceniu) koła pośredniego na pompie oleju w silniku 2.0 TDI?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
FUTURUM Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 Jeśli ustawisz luz międzyzębny czyli 0,04-0,07 i dokręcisz momentem 90 plus 90 stopni to nic się nie stanie. NIE DOTYKAJCIE TEGO KOŁA !!!!!- bo nie ma potrzeby....
Wojciech1987 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Witam. Zwracam się z pytaniem czy ten silnik CAGA ma również wadliwa pompę oleju? Z tego co wyczytałem to podają że niby do 2009 roku robili wadliwe ale znalazłem z oznaczeniem trzy literowym. Czy moja b8 z 2008 też będzie miała taką pompę? Czy ewentualnie wystarczy wymienić ten imbus na 10 CM ? Pozdrawiam
jachu1111 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Tak wystarczy wymienić imbus ale wątpię by coś był wyrobiony ściągnąłem miski w 3szt z 2008 R i w każdej imbus zostawał bo był ok A przebiegu 230 tyś 290 tyś i 340 tyś
Wojciech1987 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Ja mam 152 tys ale mimo wszystko obawiam się że może się zepsuć.. Jutro daje na warsztat to przy okazji powiem żeby sprawdzili... Dawać od razu 10 CM czy ten fabryczny. Dzięki
jachu1111 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Zaloz orginal taki jak jest i będzie git
Kodzak33 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 53 minuty temu, Wojciech1987 napisał: Ja mam 152 tys ale mimo wszystko obawiam się że może się zepsuć.. Jutro daje na warsztat to przy okazji powiem żeby sprawdzili... Dawać od razu 10 CM czy ten fabryczny. Dzięki Nie słuchaj tych głupot, jest obszerny temat o tym.
Wojciech1987 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 No właśnie jedni piszą to inni co innego.. Opinii i dyskusji wiele... Dam na warsztat i pogadam z gościem może on coś zaproponuje. Dziekowka 1
matyj89 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Ostatnio wymienialem u siebie 2008rok 265tys km. Był włożony juz 10 cm
Wojciech1987 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) A jaki stan ? Już wytarte ? Edytowane 27 Grudnia 2018 przez Wojciech1987
FUTURUM Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) Edytowane 28 Grudnia 2018 przez FUTURUM
FUTURUM Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 W dniu 9.05.2018 o 23:01, Prezes_ATNT napisał: Mam pytanie. Jakie mogą być skutki po odkręceniu (i ponownym przykręceniu) koła pośredniego na pompie oleju w silniku 2.0 TDI? Jeżeli niepoprawnie będą ustawione będzie jak na zdjęciu:
Hohe Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Zacznijmy od tego, że jak masz ori krótszy to sobie ot tak 10cm nie włożysz.
matyj89 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 W dniu 27.12.2018 o 10:38, Wojciech1987 napisał: A jaki stan ? Już wytarte ? lekko go brało na kantach lecz był z 2015 roku wiec wywnioskowałem że mógł mieć 40-50 tyś km a czy pompa była wymieniona z nowym czy używanym gniazdem nie mam pojęcia. Za 40tyś znowu tam zajrzę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się