Skocz do zawartości
IGNOROWANY

golf 3 variant tdi + gtb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Heh subarynka tylko jakis czas temu faho z rolki swoim gofrem wydymal subarynke:P
taaaak a póżniej objechał jelcza załadowanego złomem i 2 kamazy na pusto wciągnął pod góre chłopie co ty wypisujesz,w tej subarynce co objechał tłok staje raz denkiem raz płaszczem
Opublikowano
Heh subarynka tylko jakis czas temu faho z rolki swoim gofrem wydymal subarynke:P
taaaak a póżniej objechał jelcza załadowanego złomem i 2 kamazy na pusto wciągnął pod góre chłopie co ty wypisujesz,w tej subarynce co objechał tłok staje raz denkiem raz płaszczem

Widzę ze ty to taki gawędziarz, ile ty tam masz koni pod maską? 300? 600? przyjedź na spota pochwal się swoim killerem

Opublikowano

Bylem swiadkiem wiec nie pierdziel o kamazach. Taki cwany to przyjedz na spota i pochwal sie swoim ala kilerem. Najlepiej udac cwaniaka a moj ziom Stara poczciwa hondziawka Cie objedzie. I po co to przechwalanie...

Opublikowano
Bylem swiadkiem wiec nie pierdziel o kamazach. Taki cwany to przyjedz na spota i pochwal sie swoim ala kilerem. Najlepiej udac cwaniaka a moj ziom Stara poczciwa hondziawka Cie objedzie. I po co to przechwalanie...

adrian po co te emocje gość ma auto na bardzo mocnej pompie:whistling:

Opublikowano

Jak takie teksty rzucacie, to ja też rzucę - wpadnij to przekonamy się jak twoj 16 zaworowy wehikuł się zwija.

Widzę ze ty to taki gawędziarz, ile ty tam masz koni pod maską? 300? 600? przyjedź na spota pochwal się swoim killerem

O f*ck tylko czekac na wiosne i pierwsze roztopy :decayed: jeszcze moze kilku chetnych i zrobi sie MegaDragDay :kox: Ja tam lubie porownac osiagi na drodze a nie tylko madrzyc sie na forum :wink:

Opublikowano
Bylem swiadkiem wiec nie pierdziel o kamazach. Taki cwany to przyjedz na spota i pochwal sie swoim ala kilerem. Najlepiej udac cwaniaka a moj ziom Stara poczciwa hondziawka Cie objedzie. I po co to przechwalanie...

adrian po co te emocje gość ma auto na bardzo mocnej pompie:whistling:

Wiesz Krzysiu jakie takie cwaniakowanie mnie wkurza. Powiem tak to forum schodzi na psy. Jeden przez drugiego sie przechwala. To nie to co kiedys ze mozna bylo cos z niego wyniesc. Gorszy bajzer niz forum na Onecie:P

Opublikowano

Moderator powinien troszke oczyścic wątek . Jak dla mnie przechwałki nie mają sensu bez potwierdzenia tego na papierze czyli wykres , logi czy inny sposób . Niektórzy się nakręcają niepotrzebnie. Najlepiej spotkajcie się na jakimś zlocie i wtedy sprawdzicie furmanki . Wiadomo że nie modzicie tych samych aut więc waga jest różna . Wydaje mi się że najlepszym porównaniem będą wykresy z hamowni .

Opublikowano
Bylem swiadkiem wiec nie pierdziel o kamazach. Taki cwany to przyjedz na spota i pochwal sie swoim ala kilerem. Najlepiej udac cwaniaka a moj ziom Stara poczciwa hondziawka Cie objedzie. I po co to przechwalanie...

adrian po co te emocje gość ma auto na bardzo mocnej pompie:whistling:

Wiesz Krzysiu jakie takie cwaniakowanie mnie wkurza. Powiem tak to forum schodzi na psy. Jeden przez drugiego sie przechwala. To nie to co kiedys ze mozna bylo cos z niego wyniesc. Gorszy bajzer niz forum na Onecie:P

to zobacz co cwaniak z kielc wypisuje na temat tego loga

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z tego,co ja widzę,to to perfekcyjnie przerobione turbo ma tendencję do niedoładowania,a konkretnie do 3500 nie trzyma zadanego ciśnienia,natomiast od 3600 przeładowuje.Dlatego pozwoliłem sobie napisać,że szału tam nie ma.

Być może ja się nie znam na prawidłowym odczycie wartości w 11tym bloku,stąd takie spostrzeżenia.

Poczekajmy jednak na finalne strojenie.

Oby nie było tak doskonałe,jak w Twoim przypadku,bo znowu będzie lipa w 11tym z tendencją do przeładowań.

Potwierdza to tylko moje sugestie,na obecnym etapie ja tam szału w wystrojeniu tego turbo nie widzę.

Krzysiu,ja już pisałem,nie jestem alfą i omegą.Co nie zmienia faktu,że chętnie będę patrzył na logi przerabianych przez Ciebie turbinek.

To,że akurat w tym sterowniku limiter jest na takiej wartości,nie zmienia faktu,że turbo jest jak na tym etapie źle wystrojone,oby tylko to było źle zrobione.

Bo jak na razie,to już drugie turbo wyprodukowane Twoimi rączkami,które dmucha,jak chce.

Niech tuner zewrze dobrze pośladki i przyłoży się do tej roboty,bo jeżeli wyjdzie tak,jak u Ciebie,to będzie bryndza.

Poproś kogoś o logi dobrze przerobionej i wystrojonej gtb,to zobaczysz,jak te turbiny trzymają ciśnienia.

Nie zapomnijcie po wszystkim wrzucić wykresu z dynometu.

a potem pokazuje loga 11 z super turbiny i softu

Ale spełnię Twoją prośbę i wrzucam logi 011 robione jako ostatnie na specjalne Twoje życzenie na 3cim biegu,z nieruszaną jeszcze mapą n75 od arl-a,która,jak się okazało,była nieodpowiednia dla tej turbiny.

Miała za bardzo wyciągnięta sztangę(jeżeli wiesz,o czym piszę),stąd niedoładowanie.

Wartość zadana dla turbiny,to 2650 od 2500-4000,limiter ograniczał odczyt.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano
Bylem swiadkiem wiec nie pierdziel o kamazach. Taki cwany to przyjedz na spota i pochwal sie swoim ala kilerem. Najlepiej udac cwaniaka a moj ziom Stara poczciwa hondziawka Cie objedzie. I po co to przechwalanie...

adrian po co te emocje gość ma auto na bardzo mocnej pompie:whistling:

Wiesz Krzysiu jakie takie cwaniakowanie mnie wkurza. Powiem tak to forum schodzi na psy. Jeden przez drugiego sie przechwala. To nie to co kiedys ze mozna bylo cos z niego wyniesc. Gorszy bajzer niz forum na Onecie:P

to zobacz co cwaniak z kielc wypisuje na temat tego loga

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z tego,co ja widzę,to to perfekcyjnie przerobione turbo ma tendencję do niedoładowania,a konkretnie do 3500 nie trzyma zadanego ciśnienia,natomiast od 3600 przeładowuje.Dlatego pozwoliłem sobie napisać,że szału tam nie ma.

Być może ja się nie znam na prawidłowym odczycie wartości w 11tym bloku,stąd takie spostrzeżenia.

Poczekajmy jednak na finalne strojenie.

Oby nie było tak doskonałe,jak w Twoim przypadku,bo znowu będzie lipa w 11tym z tendencją do przeładowań.

Potwierdza to tylko moje sugestie,na obecnym etapie ja tam szału w wystrojeniu tego turbo nie widzę.

Krzysiu,ja już pisałem,nie jestem alfą i omegą.Co nie zmienia faktu,że chętnie będę patrzył na logi przerabianych przez Ciebie turbinek.

To,że akurat w tym sterowniku limiter jest na takiej wartości,nie zmienia faktu,że turbo jest jak na tym etapie źle wystrojone,oby tylko to było źle zrobione.

Bo jak na razie,to już drugie turbo wyprodukowane Twoimi rączkami,które dmucha,jak chce.

Niech tuner zewrze dobrze pośladki i przyłoży się do tej roboty,bo jeżeli wyjdzie tak,jak u Ciebie,to będzie bryndza.

Poproś kogoś o logi dobrze przerobionej i wystrojonej gtb,to zobaczysz,jak te turbiny trzymają ciśnienia.

Nie zapomnijcie po wszystkim wrzucić wykresu z dynometu.

a potem pokazuje loga 11 z super turbiny i softu

Ale spełnię Twoją prośbę i wrzucam logi 011 robione jako ostatnie na specjalne Twoje życzenie na 3cim biegu,z nieruszaną jeszcze mapą n75 od arl-a,która,jak się okazało,była nieodpowiednia dla tej turbiny.

Miała za bardzo wyciągnięta sztangę(jeżeli wiesz,o czym piszę),stąd niedoładowanie.

Wartość zadana dla turbiny,to 2650 od 2500-4000,limiter ograniczał odczyt.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opisana sytuacja poniżej krytyki, koleś niema pojęcia ani o sofcie ani o przeróbkach, ciekawe poco pisze takie głupoty???

Opublikowano

Jak takie teksty rzucacie, to ja też rzucę - wpadnij to przekonamy się jak twoj 16 zaworowy wehikuł się zwija.

Widzę ze ty to taki gawędziarz, ile ty tam masz koni pod maską? 300? 600? przyjedź na spota pochwal się swoim killerem

O f*ck tylko czekac na wiosne i pierwsze roztopy :decayed: jeszcze moze kilku chetnych i zrobi sie MegaDragDay :kox: Ja tam lubie porownac osiagi na drodze a nie tylko madrzyc sie na forum :wink:

Wreszcie coś sensownego powiedziałeś ;) hyhy

Opublikowano
Bylem swiadkiem wiec nie pierdziel o kamazach. Taki cwany to przyjedz na spota i pochwal sie swoim ala kilerem. Najlepiej udac cwaniaka a moj ziom Stara poczciwa hondziawka Cie objedzie. I po co to przechwalanie...

adrian po co te emocje gość ma auto na bardzo mocnej pompie:whistling:

Wiesz Krzysiu jakie takie cwaniakowanie mnie wkurza. Powiem tak to forum schodzi na psy. Jeden przez drugiego sie przechwala. To nie to co kiedys ze mozna bylo cos z niego wyniesc. Gorszy bajzer niz forum na Onecie:P

to zobacz co cwaniak z kielc wypisuje na temat tego loga

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z tego,co ja widzę,to to perfekcyjnie przerobione turbo ma tendencję do niedoładowania,a konkretnie do 3500 nie trzyma zadanego ciśnienia,natomiast od 3600 przeładowuje.Dlatego pozwoliłem sobie napisać,że szału tam nie ma.

Być może ja się nie znam na prawidłowym odczycie wartości w 11tym bloku,stąd takie spostrzeżenia.

Poczekajmy jednak na finalne strojenie.

Oby nie było tak doskonałe,jak w Twoim przypadku,bo znowu będzie lipa w 11tym z tendencją do przeładowań.

Potwierdza to tylko moje sugestie,na obecnym etapie ja tam szału w wystrojeniu tego turbo nie widzę.

Krzysiu,ja już pisałem,nie jestem alfą i omegą.Co nie zmienia faktu,że chętnie będę patrzył na logi przerabianych przez Ciebie turbinek.

To,że akurat w tym sterowniku limiter jest na takiej wartości,nie zmienia faktu,że turbo jest jak na tym etapie źle wystrojone,oby tylko to było źle zrobione.

Bo jak na razie,to już drugie turbo wyprodukowane Twoimi rączkami,które dmucha,jak chce.

Niech tuner zewrze dobrze pośladki i przyłoży się do tej roboty,bo jeżeli wyjdzie tak,jak u Ciebie,to będzie bryndza.

Poproś kogoś o logi dobrze przerobionej i wystrojonej gtb,to zobaczysz,jak te turbiny trzymają ciśnienia.

Nie zapomnijcie po wszystkim wrzucić wykresu z dynometu.

a potem pokazuje loga 11 z super turbiny i softu

Ale spełnię Twoją prośbę i wrzucam logi 011 robione jako ostatnie na specjalne Twoje życzenie na 3cim biegu,z nieruszaną jeszcze mapą n75 od arl-a,która,jak się okazało,była nieodpowiednia dla tej turbiny.

Miała za bardzo wyciągnięta sztangę(jeżeli wiesz,o czym piszę),stąd niedoładowanie.

Wartość zadana dla turbiny,to 2650 od 2500-4000,limiter ograniczał odczyt.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opisana sytuacja poniżej krytyki, koleś niema pojęcia ani o sofcie ani o przeróbkach, ciekawe poco pisze takie głupoty???

mi wydaje się ze jest zazdrosny

też by chciał ale,

nie ma pojęcia jak to zrobić

lub nie ma pięniędzy

za wszelka cene próbuje zaciągnoć wiedzy

a tu jego komentarz na loga który wstawiłem

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Krzysiu,takich logów to mogę sobie z 10 zrobić,jest taki specjalny program,który służy do takich upiększeń.

Te,które mi wysłałeś dziwnym trafem wyglądały inaczej.Ja wiem,że jesteś niezłym krętem.Potrafiłeś kombinować na hamowni,to logów nie przerobisz?

Szkoda,że wrzuciłeś je dopiero wtedy,jak pokazałem prawdziwe oblicze Twojego gtb.Daje to do myślenia.

Moje zaś,to niestety niczym nie wymuszone logi kompletnie nie wysterowanej turbiny.Została wrzucona mapa n75 z arla i tak to dmuchało,jak dmuchało.Żaden tuner nie siedział godzinami nad dopracowaniem ciśnienia doładowania.

Przecież Ci to ze trzy razy pisałem.A,że nie chciało mi się z tym do pewnego czasu bawić,to było,jak było.Zresztą w podpisie miałem,że turbo mi nie doładowywało.Nie robiłem z tego żadnej tajemnicy,jeżeli oto Ci chodzi.

Dla mnie najważniejsze było to,że nawet przy tak lipnym doładowaniu wypluło aż za dużo,jak na takie nastawy,mocy.

Postaraj się być uczciwy,nie kombinuj,bo kłamstwo zawsze ma krótkie nogi.

Mam rozumieć,że Spanky doznał olśnienia i cudownym sposobem tak pięknie turbo dopracował.Wcześniej nijak nie potrafił tego zrobić?

Ręce opadają,jak się patrzy na te Twoje tanie sztuczki.

Pozdrawiam.

Ciśnienie falowało,jak morze podczas wietrznej pogody,teraz idzie,jak po sznureczku,tylko pogratulować sprytu.

Ja już Ci pisałem w konia,to możesz robić tych,którzy nawet koła zmienić nie potrafią.

tylko chłopiec zapomniał że mu wysyłałem na pw tego loga

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Koleś cały czas udowadnia ze coś gdzieś przeczytał ale chyba nawet nie wie jak GTB jest zbudowane i na jakiej zasadzie działa VNT w GTB i do czego jest mapa N75 a pisze to że została wrzucona mapa z arla, poco? GTB zadziałało na niej jak na każdej innej.

Opublikowano

Widzę,że w dalszym ciągu wielu jeszcze za mną tęskni.

To miłe:polew:.

Zauważyłem też,że zrobiła się tutaj niezła zadyma.Co do moich super wyników,to odsyłam do podpisu.

Na dodatkowo modzonej 11tce przy seryjnym napięciu,dawce 46mg,8 nastawnik mając max 4.25v jest skromne 2 z przodu.

Niech ktoś uzyska ponad 200 na jakiejkolwiek słynnej 11tce z ahh na 4.25v/4000:naughty:.

Powiem tak,na modzonej 10tce z afn-a+230+turbo arla udało się koledze zrobić 190/400:shock3:,przy napięciu 4.48v,a można śmiało zrobić 4.7v.

Powtórzę,na 10tce i 230tkach:banan:.

Logów,wykresów nie będzie,zostaje wam tylko :slina:.

Gdyby jednak ktoś chciał sprawdzić,ile w tym prawdy,proszę słać pompę:wink:,po czym oficjalnie,komisyjnie zamieści tutaj wykres,logi i całą resztę dowodów na skuteczność takiej modyfikacji.

Ale jak was znam,nikt się na taki krok nie odważy.Ci,którzy się odważyli,nie żałują.

Co do loga,to Krzysiu,istny szał,jak na gtb,to rewela.Nie wiem dlaczego czepiłem się tak idealnie zrobionej gtb:kox:.

Pokażę wam teraz loga 011 kolegi Krzysia,którego wysłał mi jakiś czas temu,efekt mozolnej pracy spankyego.Ponoć był to już mod finalny.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Tutaj mój log 011,tak się stroi turbiny:shock3:,a raczej tak się robi logi.Gdybym chciał,to bym wam takiego loga/gi wyskrobał,że bym wał gały i pały ... .

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Kolega Krzysiu tak właśnie robi dla was logi.

Opublikowano

Tak loga wyskrobal chyba w EXCEL-U.

Opublikowano

ja Ci wysle pompe, przerobisz?

Opublikowano

Mistrz pompy i jego samochod legenda :decayed:

Ta dwojka z przodu na jakiej turbinie? ARL? :afro:

aha, wyliczyles juz blad hamowni :polew:

Opublikowano

Jesteś w błędzie kolego. Masz pokazane 2 wykresy z dwóch róznych hamowni, po drugie w polsce się przyjeło że wiecej na 216 się nie zrobi a popatrz po zagranicznych forach i projektach że jest sporo aut na 216 które przekraczaja 200ps.

Opublikowano
Jesteś w błędzie kolego. Masz pokazane 2 wykresy z dwóch róznych hamowni, po drugie w polsce się przyjeło że wiecej na 216 się nie zrobi a popatrz po zagranicznych forach i projektach że jest sporo aut na 216 które przekraczaja 200ps.

"Nie mozliwe" to najlepsze wytlumaczenie zwlaszcza ze czesto tacy osobnicy stosuja patenty niekoniecznie przemyslane a przyjete przez "tjunerow" jako najlepsze. Wynik z dobrych hamowni jest! Auto jedzie zgodnie z cyferkami a nie jak co niekotrym ze dostaje baty z autem niby 20km slabszym. Kto jechal autem Krzyska nie ma watpliwosci o tym jaka moca dysponuje.

Opublikowano
Jesteś w błędzie kolego. Masz pokazane 2 wykresy z dwóch róznych hamowni, po drugie w polsce się przyjeło że wiecej na 216 się nie zrobi a popatrz po zagranicznych forach i projektach że jest sporo aut na 216 które przekraczaja 200ps.

"Nie mozliwe" to najlepsze wytlumaczenie zwlaszcza ze czesto tacy osobnicy stosuja patenty niekoniecznie przemyslane a przyjete przez "tjunerow" jako najlepsze. Wynik z dobrych hamowni jest! Auto jedzie zgodnie z cyferkami a nie jak co niekotrym ze dostaje baty z autem niby 20km slabszym. Kto jechal autem Krzyska nie ma watpliwosci o tym jaka moca dysponuje.

I z tym sie zgodze jak gofer jezdzi:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...