Faded97 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Szukałem dużo o tym i piszą za sam się w audi odpowietrza :/ pomoże ktoś metodą lopatologiczna jak to zrobic ?
sitar Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Ja zawsze odpalam samochód odkrecam korek od wlewu płynu i zostawiam go Tak na 15 - 20 min.po wymianie rozrządu nie było problemow
A4 Q Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Witam podłączę się pod temat. Ostatnio wymieniłem termostat, stary trzymał temperaturę w okolicach 75 stopni. Zamontowałem ory AUDI/VW i pojawił się problem. Auto przez 3 dni na postoju dochodziło do 99stopni, ale podczas spokojnej jazdy spadało do 92-94, przy obrotach ponad 3-4tys schodziło do 87stopni. Wczoraj przy spokojnej jeździe (max 3tyś obrotów) temperatura zeszła z 94stopni do 81stopni. Nie wiem juz o co tu chodzi... lewy nowy termostat ? Dodam tylko że jeśli temp płynu (kanał 49 w climatronicu tam sprawdzam + wpinka OBDII) osiąga 99 stopni to mam temperaturę oleju 100-1005 stopni. Jeśli temperatura płynu wynosi te mniejsze wartości czyli 82-89stopni to oleju spada do 80 stopni. Nie wiem czy to reklamować teraz czy zostawić jak jest, ale chyba prawidłowo nie jest.... ps. na kanale w climatronicu 51 pokazuje zawsze 90stopni, tak samo na zegarach - tu ruch wskaźnika czasem zmienia się o milimetr przed 90 a czasem milimetr za 90 stopni.
wesz82 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Skoro na zegarach trzyma 90 to ja bym to zostawił.
wyzyk83 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 27.11.2017 o 20:57, k232 napisał: Ja kupiłem raz zamiennik z FAE to od nowości był zepsuty. kolego założyłem z 50szt czujników firmy vernet klientom i jeszcze zaden nie wrócił a temeperaturę pokazują prawidłowo sam u siebie mam taki 4 lata i działa poprawnie w porównaniu do ori niczym sie nie różni także vernet może być dostawcą czujników na 1 montaż z allegro czujniki z ;logami oooo za 50zł to podróby Edytowane 7 Stycznia 2018 przez wyzyk83
A4 Q Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Nie wiem przy ilu załącza mi się wentylator, nie sprawdzałem. 3 godziny temu, wesz82 napisał: Skoro na zegarach trzyma 90 to ja bym to zostawił. Tak zrobiłem wcześniej, trzymało niby 90st na zegarach a na kompie pokazało 75stopni i ogrzewanie osłabło - dlatego wymieniałem termostat. Ale z tym co mam teraz to już jaja się dzieją bo zakres pracy jaki odnotowuje z 2 różnych mierników to 81-101 stopni (w zależności czy jadę spokojnie, stoję czy piłuję) . Dzisiaj jadę jeszcze w trasę i sprawdzę czy coś się zmieniało bo przez 2 dni miałem dwie skrajne temperatury. Dzień trzeci pokaże co i jak, ale jak dalej tak będzie to reklamuje go i kupuję Wahler-a.
wyzyk83 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 3 godziny temu, A4 Q napisał: Nie wiem przy ilu załącza mi się wentylator, nie sprawdzałem. Tak zrobiłem wcześniej, trzymało niby 90st na zegarach a na kompie pokazało 75stopni i ogrzewanie osłabło - dlatego wymieniałem termostat. Ale z tym co mam teraz to już jaja się dzieją bo zakres pracy jaki odnotowuje z 2 różnych mierników to 81-101 stopni (w zależności czy jadę spokojnie, stoję czy piłuję) . Dzisiaj jadę jeszcze w trasę i sprawdzę czy coś się zmieniało bo przez 2 dni miałem dwie skrajne temperatury. Dzień trzeci pokaże co i jak, ale jak dalej tak będzie to reklamuje go i kupuję Wahler-a. zmień czujnik koszt niewielki wymienisz samemu jak masz na 4 piny mogę ci wyslac
k232 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 5 godzin temu, wyzyk83 napisał: kolego założyłem z 50szt czujników firmy vernet klientom i jeszcze zaden nie wrócił a temeperaturę pokazują prawidłowo sam u siebie mam taki 4 lata i działa poprawnie w porównaniu do ori niczym sie nie różni także vernet może być dostawcą czujników na 1 montaż z allegro czujniki z ;logami oooo za 50zł to podróby @wyzyk83 Ty mówisz o czujniku Vernet czy o termostacie?
przem8 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 5 godzin temu, A4 Q napisał: teraz to już jaja się dzieją bo zakres pracy jaki odnotowuje z 2 różnych mierników to 81-101 stopni (w zależności czy jadę spokojnie, stoję czy piłuję) U mnie na climatronicu w trasie pokazuje zazwyczaj 82-84 stopnie i termostat mam na 100% sprawny, a odczyty zgadzają się z vagiem. W korkach rośnie do 94-97 i załącza się pierwszy bieg wentylatora. Jak termostat miałem padnięty to nie pokazywał więcej niż 75 na climatronicu.
wyzyk83 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 1 godzinę temu, k232 napisał: @wyzyk83 Ty mówisz o czujniku Vernet czy o termostacie? o czujniku temperatury termostaty vernet tez zakładałem i działają prawidłowo
Budiczek Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) Witam audi a4 b5 1.8 125 km ADR z LPG . Problem polega na tym ze przy jedzie na autostradzie po dystansie 30-40km przy predkosci 150/160 km/H wskazówka na zegarach podnosci sie do 100stopni . na klimatroniku pokazuje temperature 106/108 stopni wyrzuciło mi plyn mała ilosc. gdy zwolnie do predkosci 120 km/h temperatura spada do 90 (na klimatroniku 100/103 ) jak jedze po miejscu to na klimatroniku temp ( 94/100) . Jutro zrobie test na upg . Termostat wymieniałem dalej to samo . Termostat Wahler Czujnik temperatury wymieniłem na firmy kraft taki tylko mieli w sklepie na miejscu dalej to samo . Pompa wody wymieniona . Chłodnica wymieniona na nowa . Korek zbiornika wyrównawczego wymieniony na firmy Febi . Wisko wymienione . UPG robione 6 tys km temu . ( powód auto zgasło nie chciało odpalic 0 kompresji . ) Gaz zakładalem po zrobieniu głowicy . Co moze być przyczyna ? Edytowane 22 Marca 2018 przez Budiczek
k232 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Coś czuję, że wadliwy jest czujnik temperatury, załóż czujnik z Verneta i ma działać. Jeżeli upg jest sprawne to ewidentna wina czujnika.
przem8 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) Godzinę temu, Budiczek napisał: ale plynu by nie wyrzuciło ? Przy tych temp. co podałeś nie ma prawa. Przy jeździe w trasie temp. płynu nie powinna przekraczać 92-94 stopni. U mnie przy niedziałających wentylatorach w upał powyżej 30 stopni przy jeździe autostradowej temp. nie przekraczała 96-98 stopni. Edytowane 22 Marca 2018 przez przem8
k232 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Gdzieś masz wyciek i dlatego brakuje płynu, u mnie też co jakiś czas brakuje a z autem nic się nie dzieje.
Langista Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 Ja mam wyciek w króćcu. Przy większych mrozach jak wszystkie 3 świece się włączają aby podgrzać płyn, to jedna zaczyna popuszczać na gwincie.. zobacz z tamtej strony. Mnie po takim wycieku zawsze zostaje trochę płynu na skrzyni biegów.
wesz82 Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 U mnie podobnie.leci gwintem ale tyle ze kropka spadnie raz na jakis czas.trza by uszczelki na tych swiecach oblukac czy sa ok bo swiece maja z 5 latek moze.
Langista Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Nie ma tam uszczelek niestety, te świece mają taki kształt dopasowany do wnętrza króćca, i tam mi się wydaje coś się ukruszyło i puszcza
k232 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 @wyzyk83 ten czujnik temperatury z Verneta to jakaś lipa, jak odpalam auto na gorącym silniku to wskazówka idzie po za 90 stopni i dopiero po chwili wraca na swoje miejsce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się