Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem dużo o tym i piszą za sam się w audi odpowietrza :/ pomoże ktoś metodą lopatologiczna jak to zrobic ?

Opublikowano

Ja zawsze odpalam samochód odkrecam korek od wlewu płynu i zostawiam go Tak na 15 - 20 min.po wymianie rozrządu nie było problemow

Opublikowano

Witam podłączę się pod temat.

Ostatnio wymieniłem termostat, stary trzymał temperaturę w okolicach 75 stopni. Zamontowałem ory AUDI/VW i pojawił się problem. Auto przez 3 dni na postoju dochodziło do 99stopni, ale podczas spokojnej jazdy spadało do 92-94, przy obrotach ponad 3-4tys schodziło do 87stopni.

Wczoraj przy spokojnej jeździe (max 3tyś obrotów) temperatura zeszła z 94stopni do 81stopni. Nie wiem juz o co tu chodzi... lewy nowy termostat ?

Dodam tylko że jeśli temp płynu (kanał 49 w climatronicu tam sprawdzam + wpinka OBDII) osiąga 99 stopni to mam temperaturę oleju 100-1005 stopni. Jeśli temperatura płynu wynosi te mniejsze wartości czyli 82-89stopni to oleju spada do 80 stopni.

Nie wiem czy to reklamować teraz czy zostawić jak jest, ale chyba prawidłowo nie jest....

 

ps. na kanale w climatronicu 51 pokazuje zawsze 90stopni, tak samo na zegarach - tu ruch wskaźnika czasem zmienia się o milimetr przed 90 a czasem milimetr za 90 stopni.

Opublikowano

Skoro na zegarach trzyma 90 to ja bym to zostawił.

Opublikowano

Przy ilu załącza Ci się wentylator?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 27.11.2017 o 20:57, k232 napisał:

Ja kupiłem raz zamiennik z FAE to od nowości był zepsuty.

kolego założyłem z 50szt czujników firmy vernet klientom i jeszcze zaden nie wrócił a temeperaturę pokazują prawidłowo

sam u siebie mam taki 4 lata i działa poprawnie

w porównaniu do ori niczym sie nie różni także vernet może być dostawcą czujników na 1 montaż

z allegro czujniki z ;logami oooo za 50zł to podróby

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Nie wiem przy ilu załącza mi się wentylator, nie sprawdzałem.

 

3 godziny temu, wesz82 napisał:

Skoro na zegarach trzyma 90 to ja bym to zostawił.

Tak zrobiłem wcześniej, trzymało niby 90st na zegarach a na kompie pokazało 75stopni i ogrzewanie osłabło - dlatego wymieniałem termostat. Ale z tym co mam teraz to już jaja się dzieją bo zakres pracy jaki odnotowuje z 2 różnych mierników to 81-101 stopni (w zależności czy jadę spokojnie, stoję czy piłuję) . Dzisiaj jadę jeszcze w trasę i sprawdzę czy coś się zmieniało bo przez 2 dni miałem dwie skrajne temperatury. Dzień trzeci pokaże co i jak, ale jak dalej tak będzie to reklamuje go i kupuję Wahler-a.

Opublikowano
3 godziny temu, A4 Q napisał:

Nie wiem przy ilu załącza mi się wentylator, nie sprawdzałem.

 

Tak zrobiłem wcześniej, trzymało niby 90st na zegarach a na kompie pokazało 75stopni i ogrzewanie osłabło - dlatego wymieniałem termostat. Ale z tym co mam teraz to już jaja się dzieją bo zakres pracy jaki odnotowuje z 2 różnych mierników to 81-101 stopni (w zależności czy jadę spokojnie, stoję czy piłuję) . Dzisiaj jadę jeszcze w trasę i sprawdzę czy coś się zmieniało bo przez 2 dni miałem dwie skrajne temperatury. Dzień trzeci pokaże co i jak, ale jak dalej tak będzie to reklamuje go i kupuję Wahler-a.

zmień czujnik koszt niewielki wymienisz samemu jak masz na 4 piny mogę ci wyslac

 

Opublikowano
5 godzin temu, wyzyk83 napisał:

kolego założyłem z 50szt czujników firmy vernet klientom i jeszcze zaden nie wrócił a temeperaturę pokazują prawidłowo

sam u siebie mam taki 4 lata i działa poprawnie

w porównaniu do ori niczym sie nie różni także vernet może być dostawcą czujników na 1 montaż

z allegro czujniki z ;logami oooo za 50zł to podróby

 

@wyzyk83 Ty mówisz o czujniku Vernet czy o termostacie?

Opublikowano
5 godzin temu, A4 Q napisał:

teraz to już jaja się dzieją bo zakres pracy jaki odnotowuje z 2 różnych mierników to 81-101 stopni (w zależności czy jadę spokojnie, stoję czy piłuję)

U mnie na climatronicu w trasie pokazuje zazwyczaj 82-84 stopnie i termostat mam na 100% sprawny, a odczyty zgadzają się z vagiem. W korkach rośnie do 94-97 i załącza się pierwszy bieg wentylatora.

Jak termostat miałem padnięty to nie pokazywał więcej niż 75 na climatronicu.

Opublikowano
1 godzinę temu, k232 napisał:

@wyzyk83 Ty mówisz o czujniku Vernet czy o termostacie?

o czujniku temperatury

termostaty vernet tez zakładałem i działają prawidłowo

 

Opublikowano (edytowane)

Witam audi a4 b5 1.8 125 km ADR z LPG . Problem polega na tym ze przy jedzie na autostradzie po dystansie  30-40km przy predkosci 150/160 km/H wskazówka na zegarach podnosci sie do 100stopni .  na klimatroniku pokazuje temperature 106/108 stopni wyrzuciło mi plyn mała ilosc.  gdy zwolnie do predkosci 120 km/h temperatura spada do 90  (na klimatroniku 100/103 ) jak jedze po miejscu to na klimatroniku temp  ( 94/100)  . Jutro zrobie test na upg .

Termostat wymieniałem dalej to samo . Termostat Wahler

Czujnik temperatury  wymieniłem  na firmy kraft taki tylko mieli w sklepie na miejscu  dalej to samo .

Pompa wody wymieniona .

Chłodnica wymieniona na nowa .

Korek zbiornika wyrównawczego  wymieniony na firmy Febi . 

Wisko wymienione . 

UPG robione 6 tys km temu .  ( powód auto zgasło  nie chciało odpalic 0 kompresji . ) 

Gaz zakładalem po zrobieniu głowicy . 

Co moze być przyczyna ? 

 

 

Edytowane przez Budiczek
Opublikowano

Coś czuję, że wadliwy jest czujnik temperatury, załóż czujnik z Verneta i ma działać. Jeżeli upg jest sprawne to ewidentna wina czujnika.

Opublikowano

ale plynu by nie wyrzuciło ? 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Budiczek napisał:

ale plynu by nie wyrzuciło ? 

Przy tych temp. co podałeś nie ma prawa. Przy jeździe w trasie temp. płynu nie powinna przekraczać 92-94 stopni.

U mnie przy niedziałających wentylatorach w upał powyżej 30 stopni przy jeździe autostradowej temp. nie przekraczała 96-98 stopni.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Gdzieś masz wyciek i dlatego brakuje płynu, u mnie też co jakiś czas brakuje a z autem nic się nie dzieje.

Opublikowano

Ja mam wyciek w króćcu. Przy większych mrozach jak wszystkie 3 świece się włączają aby podgrzać płyn, to jedna zaczyna popuszczać na gwincie.. zobacz z tamtej strony. Mnie po takim wycieku zawsze zostaje trochę płynu na skrzyni biegów.

Opublikowano

U mnie podobnie.leci gwintem ale tyle ze kropka spadnie raz na jakis czas.trza by uszczelki na tych swiecach oblukac czy sa ok bo swiece maja z 5 latek moze.

Opublikowano

Nie ma tam uszczelek niestety, te świece mają taki kształt dopasowany do wnętrza króćca, i tam mi się wydaje coś się ukruszyło i puszcza

Opublikowano

@wyzyk83 ten czujnik temperatury z Verneta to jakaś lipa, jak odpalam auto na gorącym silniku to wskazówka idzie po za 90 stopni i dopiero po chwili wraca na swoje miejsce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...