PUPPY Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Witam znalazłem A4 B6 z silnikiem 2.0 ALT. Czy można ten silnik zagazować i czy później sprawia jakieś problemy ? Szukałem na forum ale niestety nie znalazłem żadnych wypowiedzi na ten temat Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie ewentualnie linki. Z góry dziękuję.
Onkel Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Wpisz w wyszukiwarkę alt i wyskoczyć baaardzo duzo informacji o tym silniku. Jeden z popularniejszych na forum;) tak na szybko. Zagaxować mozesz. http://a4-klub.pl/showthread.php?p=1756140 Wysłane z mojego HTC WILDFIRE S
Fr0styyy. Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 W sumie silnik jest bezproblemowy poza tym, że jest za słaby do tej budy i żłopie olej na potęgę
Bishkopt Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Ja jeżdżę tym zagazowanym Stag 4+, Hana czerwone, reduktor zavoli i nie ma żednych problemów. Co do opini że jest słaby to się nie zgadzam bo do normalnej w miarę dynamicznej jazdy wystarczy jak ktoś nie ma wymagań przyśpieszeń jak w S4. Olej akurat w moim wypadku bierze umiarkowanie bo ok 1,5 litry dolewki to nie jest duzo na okresy między wymianą. Ale wiem że są egzemplarze które rzeczywiście potrafia sporo brać.
Łukasz 23 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Lepiej kup 1.8T i będziesz zadowolony a te 2.0 omijaj szerokim łukiem .
PUPPY Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 1,8 T już mam Ale teraz trafiło mi się całkiem ładne, zadbane i wychuchane autko - może bez specjalnego wyposażenia ale z pewnej ręki. Ale przy moich przebiegach (ca. 30.000 km rocznie) to wolę założyć tam podtlenek elpidzi i trochę zaoszczędzić. W 1,8 T nie mam żadnych problemów z gazownią i dlatego pytam czy z 2,0 też będzie spokój.
edekxp Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Skoro 1.8T chodzi dobrze na LPG to czemu 2.0 miałby mieć problem Teoretycznie gorzej powinno się dostroić w aucie z doładowaniem ale u Ciebie u mnie i innych chodzi dobrze więc:thumbup1: Jeździłeś tym 2.0? jeżeli tak to jaka różnica 1.8T do 2.0. Nie za słaby dla ciebie jak na taką wagę. Dla mnie słaby, w porównaniu z wcześniejszym B5 1.6 niewielka różnica w przyśpieszeniu, dlatego dałem sobie spokój. Potem poczytałem z tym olejem Wybór zawsze należy co ciebie
dziadek Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 przesiadając się z 1.8T będziesz żałował bo osiągi będą sporo gorsze ...
Horas91 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 1,8 T już mam Ale teraz trafiło mi się całkiem ładne, zadbane i wychuchane autko - może bez specjalnego wyposażenia ale z pewnej ręki. Ale przy moich przebiegach (ca. 30.000 km rocznie) to wolę założyć tam podtlenek elpidzi i trochę zaoszczędzić. W 1,8 T nie mam żadnych problemów z gazownią i dlatego pytam czy z 2,0 też będzie spokój. Zapewne sprzedaje bo żłopie olej na potęgę, zapytaj ile dolewa na 1000 km Co do silnika to ogólnie jest OK, faktycznie trochę słaby, na 1 i 2 trochę zmulony jest. Powiem Ci tylko, że termostat do niego jest w choooj drogi bo aż ~400 zł Czasem lubią się cewki zapłonowe zepsuć... ale to nie duży koszt bo coś ~140 zł za ORI z ASO/ Ale jeśli jest w ładnym stanie to czemu nie? Jaki przebieg? Jaki olej do niego wlewają?
PUPPY Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 Autko ma 175 k km. Rozrząd wymieniony przy 160 k km. 2 k km zalany 5W30. Ze świeżutkim TUV-em. Książka jest - nawet wypełniana w OOOO Rodzinka emerytów (wiem, wiem ale to prawda) kupiła nową Astrę. Ale jeździli nią przez kilka lat. Jeżeli chodzi o przesiadkę z 1,8T to faktycznie jest różnica na minus ale raczej tylko na niskich biegach a 4 i 5 ciągną całkiem nieźle. 150km/h nie było żadnym problemem - nie wiem ile da się więcej bo droga nie pozwalała Za to ten ma już nową budę. A na starym już moja łapę położyła
Bozet Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 No dobra ale czy ktos powie cos na temat LPG w tym silniku jak pali te LPG bo nie wiem czy zakładac:)
Bozet Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zakładaj jezdzi normalnie A jakie jest spalanie przy tym silniku wczesniej mialem w 1.8T i było git. ---------- Post dopisany at 13:03 ---------- Poprzedni post napisany at 12:55 ---------- Chodzi o to ze ja mam gaz z tamtej audi (gaz był w audi pół roku) i zastanawiam się czy zakładać do B6
joeblack Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Mój brat ma 2.0 kupiony w Holandii i tam też była zamontowana holenderska instalacja lpg... jednym słowem masakra !!! same problemy z Ta instalacją , z tego co wiem jeździ na pb ...
zen86 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 ja mam 2.0 i będę zakładał gaz. 2.0 ma 130 KM i to mało na tą budę ? Chyba nie jechałeś 1.6
edekxp Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 ja mam 2.0 i będę zakładał gaz.2.0 ma 130 KM i to mało na tą budę ? Chyba nie jechałeś 1.6 B6 jest cięższy od B5 o jakieś 200kg. Niewiele lepiej sie zbiera niż 1.6 B5, ale do 1.8T to mu daleko. Wstawienie gazu dodatkowo zwiększa jego masę
zen86 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 tak tak ale ja mówiłem o 1.6 w B6 to dopiero jest wolna taczka. Ale jechać się da. Osobiście uważam iż 2.0 to optymalny wybór między osiągami a oszczędnością.
przemmko Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 z autopsji ci powiem ze silnik bezawaryjny procz padających cewek ale to drobnica wcale nie jest btaki mułowaty 10s do setki jest dla mnie wystarczające,ale za to olejożerny ale mi to nie przeszkadza leje i jade pali mi miasto 11-13 trasa 7,5-10 w automacie co do gazu to niewiem bo niemam ale ztego co sie orientuje to jak dobrze dobierzesz instalacje to smiga bezproblemowo.
maxus24 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 witam jezeli chodzi o lpg to silnik 2,0 alt jest to polecany silnik do lpg tu mozna poczytac Którym autom nie szkodzi jazda na gazie? tez mam 2,0 alt fakt moze bierze olej ale ale niema tragedi 1 litr a nawet mniej chyba trafikem na ten co bierze malo oleju od wymiany do wymiany dolewki moze dlatego ze ma jeszcze nicki przebieg 127 tys km , za to nieposiada turbiny wiec mniej problemow i kosztow ,nietrzeba studzic turbiny itp ile ma do 100 km/h taki 1,8 T 150 km ? chyba sekunde mniej wiec co to za roznica xd
edekxp Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 ile ma do 100 km/h taki 1,8 T 150 km ? chyba sekunde mniej wiec co to za roznica xd Ale lepiej się zbiera od dołu nie trzeba go kręcić powyżej 3500 obr przy zmianie biegów Auto jest dość ciężkie i tu nie bedzie 5 sekund, za to zapakowany 5 osób + bagaż na pewno będzie lepiej się jechało niż 2.0 wiekszość 1.8T to ma 163km albo 190km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się