hellbean Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ja przy większych mrozach jednak Panowie polecam jakiś depresator, gdzieś miałem zdjęcie z ubiegłej zimy bańki 10L z paliwem V-Power w której było przynajmniej 1L parafiny po jednym dniu w temperaturze -20st C. Nie chce tu bynajmniej obciążać sieci stacji Shell, aczkolwiek na tej jednej feralnej stacji u mnie w mieście nie tylko ja miałem problem z paliwem. Co prawda mój samochód na tym jeździł ale Grand Vitara nie dała rady przejechać kilometra i nie wierzcie też, że to zasługa 1.9 tdi, tylko wielkiego filtra paliwa w stosunku do tego drugiego samochodu.
McCoob Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Coś narzekacie na Shella a ja tylko tam tankuje i V-Powera i zwykłego diesla i na razie nic się nie dzieje... W sobotę przy tankowaniu wlałem jakiś bajer Xeramic do czyszczenia wtrysków jedynie, a i tak niedługo doleję SKYDD. A co do zamarzania ropy i wytrącania się parafiny: takie coś zlałem z mojego filtra paliwa zeszłej zimy jak jeździłem jeszcze 80 b3 1,6 diesel. Spytacie z jakiej stacji to było paliwo? Paliwo było kupowane po 3,5 zł pewnie kradzione... Nigdy więcej. ImageShack Album - 3 images
danielom Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 To tak jak 2.0 TDI to udany silnik grupy VAG.Lejta co chceta, ja doświadczyłem problemu i nie żałuje deprasatora do ropy 20zl na 500 litrów ON a pewność większa. A że nalałeś gówno do PD-ka to inna sprawa, mówimy tu o dodatkach do AFN'a który ma jechać na wszystkim. Owszem tak, ale w lecie. Wlasnie 2.0 tdi to bardzo dobry silnik. A najwiecej zlych opini jest od tych ktorzy o nim wylacznie czytali . Człowieku, skończ opowiadać historie nie stworzone, no gdyby 2.0 tdi było dobre, to by takie autorytety jak np jaro444 nie proponowali swapa na napęd oleju który wykonał np Hammer. To , że masz moderatora, nie znaczy , że publicznie powinieneś opowiadać herezje. Każdy chwali co ma, ale pamietaj, za moją opinią wstawi sie 99% uzytkownikow forum a za Toba marne dziesiatki jednego procenta.
Musashi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 To tak jak 2.0 TDI to udany silnik grupy VAG.Lejta co chceta, ja doświadczyłem problemu i nie żałuje deprasatora do ropy 20zl na 500 litrów ON a pewność większa. A że nalałeś gówno do PD-ka to inna sprawa, mówimy tu o dodatkach do AFN'a który ma jechać na wszystkim. Owszem tak, ale w lecie. Wlasnie 2.0 tdi to bardzo dobry silnik. A najwiecej zlych opini jest od tych ktorzy o nim wylacznie czytali . Człowieku, skończ opowiadać historie nie stworzone, no gdyby 2.0 tdi było dobre, to by takie autorytety jak np jaro444 nie proponowali swapa na napęd oleju który wykonał np Hammer. To , że masz moderatora, nie znaczy , że publicznie powinieneś opowiadać herezje. Każdy chwali co ma, ale pamietaj, za moją opinią wstawi sie 99% uzytkownikow forum a za Toba marne dziesiatki jednego procenta. Człowieku - brzmi dumnie Obecnie uzytkuje B6 z AVF... Jednak wkrótce przesiadam się z powrotem. To jest forum techniczne a nie polityczne, tutaj nie chodzi o jakies durne wiekszosci, tylko polemike i dzielenie się wiedzą. 2.0 tdi 16V to nie tylko silniki z napedem pompy olejowej za posrednicwem walkow wyrownowazajacych, rowniez silniki poprzeczne jak np bkd, to tez w Twojej opinii zlom? Silniki CR sa zreszta konstrukcyjnie pochodne. Nt. problemow związanych z układem smarowania w tych silnikach wypowiadałem się zanim zdążyłeś się zarejestrować na forum, więc jeżeli masz coś konstruktywnego do dodania nt. wątku bardzo proszę. OT to naruszanie regulaminu.
Pretor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Musashi Fakt rok temu zatankowane na shelu paliwo zniszczylo mi PD. Chciałem tylko dodać, że ja też już kilkakrotnie miałem przygody z paliwem na shellu. Tego lata raz zatankowałem bak paliwa na shellu bo tylko tam można było zatankować za bony które dostałem z pracy i pojawiły się drgania na wolnych obrotach. Po wyjeżdżeniu tego gówna i zatankowaniu baku paliwa na orlenie po jakimś czasie drgania ustały.
rookie Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Na stacji Shell w Szczecinie na trasie do Kołbaskowa mają ON z wodą, jak się je zatankuje to się nie pieni i jest mętne. Stacje Shella omijam.
ryba85 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 widze ze shell nie cieszy sie dobro reputacja.a słyszeliscie o stacjach GOLD OIL.podobno jakas nowa siec stacji w PL.nie daleko mnie taka otwarli niedawno.
Musashi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Musashi Fakt rok temu zatankowane na shelu paliwo zniszczylo mi PD. Chciałem tylko dodać, że ja też już kilkakrotnie miałem przygody z paliwem na shellu. Tego lata raz zatankowałem bak paliwa na shellu bo tylko tam można było zatankować za bony które dostałem z pracy i pojawiły się drgania na wolnych obrotach. Po wyjeżdżeniu tego gówna i zatankowaniu baku paliwa na orlenie po jakimś czasie drgania ustały. RObimy troche OT. Ale ok, podobna sytuacje mialem po pomysle tankowania na orlenie ecodiesla. po przesiadce na statoil praca silnika wrocila do normy.
rookie Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ja zaproponowałbym ogólnie stosowanie Skydd'a do silników TDI na pompie rotacyjnej. Nie wiem natomiast czy nadaje się on do silników na pompowtryskach.
Magdalenah Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 a ja jezdze dieslem juz 3 lata.. i nigdy nic nie lalem z dodatkow.. auto stoi caly czas na podworku.. bywalo -30 stopni a on bez problemu odpalil.. ja też
pakotomasz Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ja zaproponowałbym ogólnie stosowanie Skydd'a do silników TDI na pompie rotacyjnej. Nie wiem natomiast czy nadaje się on do silników na pompowtryskach. Właśnie przymierzałem się do przetestowania tego preparatu, więc czekam na potwierdzenie, że można bez problemu go stosować w PD:wink:
Flaha Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 ja od kiedy mam b7, tj, od jakichś 3 lat, co roku wlewam do paliwa depresator xeramic albo skydd i nie mam nigdy problemów. Wcześniej robiłem tak samo przez lata w starej b5 z poczciwym niezawodnym 1z. Do tej pory nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków działania tych preparatów a robię w ciągu zimy może niezbyt dużo bo ok. 10tys km, jednak jakaś skala porównawcza jest. Tankuję na tej samej stacji co mój szwagier (orlen) i w tamtym roku jego volvo stało zamarznięte w trasie (podczas czyszczenia ze zbiornika parafinę można było wybierać łyżkami) a ja śmigałem bezproblemowo, nawet po całonocnym parkowaniu pod chmurką poniżej -30.
julo23 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Ja go stosuje z powodzeniem do PD. Całą tamtą zimę. I teraz zaczne go znowu lać, leje na cały bak tego trochę - wg instrukcji. Dokładnie teraz nie pamiętam ale jest opis na butelce. Dziś albo jutro będe tankował do pełna i będę go wlewał więc mogę ci napisać dokładnie jeśli ci na tym zależy.
pakotomasz Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Jeśli w PD nic złego się nie dzieje po zastosowaniu tego preparatu to go też wypróbuję
raffik Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Czy to zima czy lato - Mixol z STP na zmianę i lata jak trzeba ) Pozdrawiam !
julo23 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Mixol - tak... Ale ten skyyd dobry jest na wytrącanie parafiny.
Flaha Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 trochę bedzie OT. No nie wiem jakie byłyby skutki jeżdżenia na mixolu gdy auto jest wyposażone w dpf... Pewnie, że dla samych pompek byłoby lepiej bo tłustsze paliwo=lepsze ich smarowanie, ale dpf zasyfiłby sie chyba szybciorem... btw, polskie paliwa mają sporo biododatków więc i tak są chyba "tłustsze" niż sama czysta ropa... a co do dodatków zapobiegających wytrącaniu się parafiny, czy to skydd czy xeramic, proporcja to 10ml na 10l paliwa.
sebul Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Nie dolewam nic, tankuje zwyklego diesla na orlenie.
sebul Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Po ostrych kradzieżach na noc autko zawsze w garazu, wiec moze i to cos daje W sumie to jakbym mial juz cos stosowac, to bym chyba wlal benzynki troszke, litr za 5 zl ,a nie 15 jak te preparaty
dobis1 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 ja wymieniam przed zimą filtr paliwa zawsze bez względu na przejechane kilometry i nic więcej. Auto stoi pod chmurką i nie zawiodło nigdy a z racji swego wieku trochę ma już nalatane. Dużo młodsze nie odjechały rano z pod bloku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się