pieciajek Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 Kurde jakby ciekło to bym się pytał tylko wymienił od razu, mam warsztat i robię mechanikę z diagnostyką i takie rzeczy się zdarzają ale tutaj jest sucho i czysto. A moze ktoś wymieniał i nastawnik jest nie tak ustawiony? Da się sprawdzić to w jakimś oknie na nastawach lub blokach pomiarowych?
marewel Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 W miarę sucho było w ostatnich 2 przypadkach jakie uleczyłem z porannego ciężkiego palenia.
Musashi Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 A moja rada to zacznij od wymiany uszczelki nastawnika i pokrywy nastawnika. racja, minimalnie nieszczelny nastawnik, powoduje ze pompa ma mniejsze cisnienie ssace. a mozebyc zupelnie sucho.
pieciajek Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Obie gumki w nastawniku dziś wymienione, jutro bedzie chwila prawdy a jest 10 na minusie to skutek będzie widoczny od razu.
lapek85 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 podpinam się pod temat,gdyż też w swoim 1z mam problemy z rozruchem
pieciajek Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 Od wczorajszej wymiany uszczelek na nastawniku (gumki bosch) dziś rano odpaliła tak jak przed wymianą więc to raczej nie gumki. zakręciłem na te same znaki co sobie zrobiłem przed demontażem nastawnika. A może nastawnik jest nie w tym miejscu niż być powinien. Wie ktoś jak go ustawić, jest moze jakieś okienko w nastawach w którym widać nastaw nastawnika??
lapek85 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 http://www.polerowanie-felg.pl/nastawnik/Instrukcja_czyszczenia_nastawnika_pompy_typu_VP37_byADAMM.pdf tu masz opis jak wyczyścić i poprawnie nastawić
Wajsik86 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 nastawiac możesz na odpalonym popinasz pod kompa luzujesz śruby i najlepiej przez drewniany trzonek pukasz w nastawnik żeby osiągnąc wymagana wartość,możesz ustawić wartość na ok 3.A ile masz ustawione bo może nie warto ruszać
pieciajek Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 3 to jest cyfra ale napisz dokładnie gdzie ma być wskazywana ta wartość, w nastawach który kanał? Wsio jest w PDF dzięki lapek85 o efektach dam znać wkrótce.
akmon Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Raczej nie szczelna pompa wtryskowa np; uszczelniacz na wałku napędowym pod kołem rozrządu itp. Paliwo się cofa i dlatego tak jest .
pieciajek Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 Ależ żeście się uparli na tę nieszczelność pompy jak podczas pracy w pompie jest bez mała 3 bary ciśnienia. ---------- Post dopisany 01-01-2013 at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany 24-12-2012 at 14:27 ---------- Nastawnik ustawiony według instrukcji pdf. Ale żebny nie było że to golf to sprawdziłem 4 różne a4 w afn i ustawiłem nastawnik tak jak w innych były i tak w 2 oknie na 001 jest teraz 3,4mg/suw a w 3-im na zgaszonym silniku pokazuje 0,720V Rezultat regulacji nastawnika podam już wkrótce.
marek29 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Kolego...ja rok temu w swoim pasztecie miałem podobną przypadłość. Wszystko sprawdziłem od sprężania przez wtryski aż do pompy. Powodem był akumulator.Nie potrafię tego wyjaśnić bo wszystko było pozornie OK. Nie "padał" ,kręcił dobrze....a jednak. Po zmianie pali od strzała.
radioo11 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 potwierdzam u mnie po zmianie aku tez zaczal rowno odpalac a stery krecil rowno jeszcze ale nie dawal juz kopa dobrego.
blabson Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 też mam ten problem,bez dodania ciut gazu ma problemy z odpaleniem,ale gdzieś wyczytałem na forum że winny też jest za to rozrusznik,u nie tarabani i będe musiał go zregenerować,kiedyś przez rozrusznik potrafił silnik zgasnąć podczas jazdy i całkowity brak prądu,tak że podstawa to rozrusznik i aku
vauxhall95 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 nic ci to nie da ze gaz nacisniesz
blabson Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 ale bez dodania gazu musze go długo kręcić,a z gazem odpala szybko,tylko musze rozrusznik rozkręcić bo ledwie zipie
Tosik Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Sprawdź wężyki od powrotu między wtryskami i w ogóle wężyki idące od filtra paliwa może któryś jest sparciały i ma małą dziurkę i łapie powietrze jak postoi. Sprawdź też zaworek zwrotny, który jest na górze filtra czy nie puszcza ciśnienia z powrotem. U mnie w tamtym roku też były problemy z odpalaniem jak postał ale wymiana wężyka między 2 a 3 wtryskiem pomogła. Teraz nawet na 1 sprawnej świecy żarowej przy -10st. odpalał bez problemu.
daw2 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 tylko musze rozrusznik rozkręcić bo ledwie zipie No to chyba masz już powód...
pieciajek Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 No to koledzy daliście wiele powodów ale ja już to po kolei sprawdziłęm i jest wsio oki, u mojej audi że jest lift to już jest nowy model ECU i jest w nim zapisywany przebieg i tak mi wpadło do głowy że może ktoś w nim grzebał jakimś kablem i jest soft wysypany. możliwe to jest?? Sprawdzę jaki jest nr na komputerze bo może ktoś ma taki to bym kupił i podmienił może to jest to....??
viktor098 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 czyli podmieniales aku na jakoms nowke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się