Mario82A4 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Koledzy mam mały problem z moją A4 , odkąd zrobiło sie zimno zaczęła wpadać w tryb awaryjny co ciekawe jak silnik złapie 90* nic sie niedzieje auto można deptać do ponad 4000 obr i jest ok , le jak silnik nie ma temp wystarczy dodać więcej gazu i lipa , po podpięciu vaga wywala błąd 519 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent wie ktoś co to może być ??
pj_pe_jot Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Użyj opcji szukaj. Jest pełno o tym. Do sprawdzenia zawór N75, wężyki podciśnienia, sprawdzić czy sztanga na turbinie lekko chodzi. Najlepiej dać pełne logi.A jak zrobić logi znajdziesz w dziale diagnostyka VAG http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
disem Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 jak n75 ok i wężyki wymienione na nowe to turbo do czyszczenia ale zacznij od nowych wężyków kup w sklepie motoryzacyjnym, tylko w pełni gumowe (średnica wew 3,5mm) jak nie pomoże to zamień g18 z n75 miejscami jak nie będzie różnicy to turbo do czyszczenia a jak będzie to n75 do czyszczenia instrukcje znajdziesz na forum
arturropa Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 u mnie ten sam komunikat, takie same objawy. dziś wytaszczyłem turbo ma być zrobione na jutro. byłem w szoku że może tak stanąć ze nie szło sztangi ruszyć. bynajmniej nie starałem sie jej ruszyć na chama prze obawą uszkodzenia łopatek.
Mario82A4 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2012 Rozumiem , ale czemu tylko na zimnym silniku , co do sztangi to chodzi ciężkawo ale chodzi , wężyki niedawno wymieniałe ale dla pewności sprawdze .
arturropa Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 na zimnym miałem na początku sporadyczne notlauf-y. potem kiedy było 90* i np. jadąc na 4 biegu przytrzymałem go dłuższą chwile powyżej 3,5 tyś obrotów totalny spadek mocy i tryb awaryjny aż w końcu turbo stanęło i po zrobieniu logów dynamicznych okazało się że turbo wali cały czas 2,4bara
vauxhall95 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Jak nie wpada na rozgrzanym,to piłuj do konca poki mozesz.
Mario82A4 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2012 Jak nie wpada na rozgrzanym,to piłuj do konca poki mozesz. Czemu piłować puki można ?? No właśnie ciekawe że na ciepłym silniku dobrze idzie , sam przekładałeś turbo od AWX ? Dużo było problemów z odkręceniem śrub ?
vauxhall95 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 zapomniałem zmienic podpis juz nie AWX tylko BRD.Wyjecie turba około 25minut.
Bartollo Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 "Short to B+" czyli zwarcie do plusa na kablach zasilających zaworek. Posprawdzaj wiązke od n75 moze woda we wtyczce
Mario82A4 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2012 zapomniałem zmienic podpis juz nie AWX tylko BRD.Wyjecie turba około 25minut. , a turbo od AWX czym sie różni od BRD ?? i czy BRD też pasuje bez żadnych przeróbek ??
Zarathustra Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Kolego zrób komplet logów statycznych i dynamicznych Statyczne: grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011 Dynamiczne: grupy : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 Na forum na pewno znajdzie się ktoś kto na podstawie logów zdiagnozuje co jest nie tak. W przeciwnym razie będziesz błądził po omacku.
Mario82A4 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 A czy możliwe że czujnik doładowania ten w ECU jest uszkodzony i dlatego wywala ten błąd 519 ??
sebek969.86 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 prawdopodobnie masz zapieczone kierowniczki w turbinie i to jest przyczyna tego błędu raczej ten czujnik się nie psuje. może też być uszkodzony wężyk w ECU
Sztomel Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 A czy możliwe że czujnik doładowania ten w ECU jest uszkodzony i dlatego wywala ten błąd 519 ?? Ten błąd wywala wtedy jak turbo pompuje na full i jest maksymalne przeładowanie. Zrobisz porządek z przeładowaniem turbo to i błąd 00519 się więcej nie pojawi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się