slo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Witam, mam problem z turbiną do mojego silnika AWX w Audi A4 B6 1.9 131KM. Opiszę swój problem, który poruszałem już w innym dziale. Jakiś czas temu strzelił mi IC podczas dynamicznego przyspieszenia.. Wracając po wymianie przeciągnąłem samochód i przy ok 170km/h stracił moc(tryb awaryjny), jechał max ok 100km/h. Po jakimś czasie problem wystąpił także na 4 i 3 biegu podczas ostrego przyspieszania. Traci nagle moc, wpada prawdopodobnie w tryb awaryjny i jedzie jakby miał z 40KM. Po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Nie dzieje się.to przy każdym mocnym przyspieszeniu, ale zdarza się to coraz ciężej. Ponadto zauważyłem jakby się trochę szybciej wkręcał na obroty, ale może mi się tylko wydawać. Najprawdopodobniej turbina przeładowuje i za mocno dmucha, auto wtedy przechodzi w tryb awaryjny. Logów jeszcze nie robiłem z powodu pogody. Co to może być? Czy można to przeczyścić? Następne pytanie jest o chipa. Jeśli moje stare turbo będzie do wywalenia lub naprawa będzie droga, planuje wsadzić turbo od BRD. Gdzie szukać dobrej dmuchawki ? Czy ona pasuje do mojego silnika bez przeróbek i jak jest wtedy z softem silnikia? Po włożeniu BRD zamiast starej z AWX da radę jeździć ? Chodzi mi o krótki odcinek od mechanika który przełoży turbo do chiptunera. Pozdrawiam !
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 z wężem od turbo bedzie przeróbka, bo jest węższe wyjscie w BRD, po zmianie turbo będziesz mógł jezdzić
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 jak założysz redukcje taka jak sie zakałda w B5 by załozyć AWX to będzie P&P, ale mozesz tez podpytac tych co zakładali BRD do B6, jak oni to rozwiazali, bo moze wystarczy wąż kupić od BRD i zastapić ---------- Post dopisany at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ---------- oj brednie pisze o tej redukcji:facepalm: pomyliłem z montazem turbo AWX:whistling: to chyba wąz trzeba zmienic na taki pod BRD
adrian998998 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ja stawiałbym na zapieczone kierownice. Jakbyś chciał pewne BRD to bierz od kolegi Fahoo. Ja od niego biore kilka dobrych lat i problemów nie ma.
Gość adus20 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 problem troche podobny ale do rzeczy,szwagier ma b6 1.9tdi 131ps, podczas przyspieszania kolo 2,5 tys obr wpadał w tryb awaryjny, do 2,5tys obr zadnych problemów, byl u mechanika, elektryka cuda wianki na kiju robili i nic, dopiero po wymianie oleju silnikowego wszystko wrocilo do normy, dziwny przypadek ale znajomy tak mial i nam o tym powiedzial,
MAGIC87 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 ja uciałem ori zlaczke od AWX nałozyłem na turbo i opaska zaciskowa:wink: nie ma ch... we wsi zeby spadło
slo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 Magic, cieżko tą turbine wymienić ? powierzyć to jakiemuś mechanikowi ? chciałem zrobić program w poz później.
MAGIC87 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 jak masz niezapieczone śruby to nie ma filozofii. tylko trzeba miec kanał albo podnosnik:wink: stopien trudnosci jak z klockami i tarczami:wink:
slo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 rozumiem od dołu wyjmujemy turbo ? Ile na oko koników wyjdzie po programie na BRD ?
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 rozumiem od dołu wyjmujemy turbo ? Ile na oko koników wyjdzie po programie na brd ? 18x
slo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 łaadnie :kox: sprzęgło i IC wytrzymuje to jeszcze ?
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 jak nie ciskasz:polew::polew: FMIC to by sie zdał już do tej mocy
slo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 po to się robi żeby ciskać FMIC na wiosne/lato jak się zrobi ciepło
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 po to się robi żeby ciskać FMIC na wiosne/lato jak się zrobi ciepło i po tym zrób dopiero softa, szkoda sie bawic wczesniej i łudzić na korektach że będzie jakieś mega piertolniecie:decayed:
peter22 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 pamiętaj żeby do turbiny zalać olej , bo jak odpalisz bez to bedziesz szukał kolejnej turbiny:wink:
slo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 Niektórzy mówią, że BRD ciężko zapakować zamiast AWX.. I problem jest ponieważ BRD ma sterowanie elektroniczne. To prawda ?
dziadek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 ... I problem jest ponieważ BRD ma sterowanie elektroniczne. To prawda ? Nie prawda
slo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 :hi:dzięki. jak mi gość przez tel powiedział że BRD steruje elektronika trochę zgłupiałem. Ale jeśli tak nie jest to w porządku.
dziadek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 :hi:dzięki. jak mi gość przez tel powiedział że BRD steruje elektronika trochę zgłupiałem. Ale jeśli tak nie jest to w porządku. Moze miał od czego innego turbo a myślał ze to BRD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się