Dev Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 przekrec rano kluczyk na zimny silnik i podłacz Vag-a wez termometr ze soba i porównaj wartosci
pioteros Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Można go.sprawdzic.też w.domu voltomierzem czy ma dobra opornosc Wystukane z Pegasusa
Klejk Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 a teraz pytanie troche z innej beczki sztanga przy WG ma opadac szybko czy powoli? wrecz prawie wcale?
Łukasz13 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 a teraz pytanie troche z innej beczki sztanga przy WG ma opadac szybko czy powoli? wrecz prawie wcale? Co znaczy opadać? znaczy cofać się?
edekxp Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk
Klejk Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 czyli powinna powoli wracac sie? bo chodzi mi o to ze... teraz mam podlaczonego maca ... i mam podlaczone tak... 1 jest wpieta w tipa... i jest zamknieta ( bez napiecia ) 2 jest w muszle turbiny 3 jest podpieta pod WG.... i teraz jak nie ma napiecia na MACu to jest taka sytuacja jak opisalem wsumie powyzej... czyli ciesnienie z turbo idzie caly czas na WG.. ale w momencie kiedy zostanie podane napiecie 1 sie otwiera i laczy sie w jedno z 3... a 2 sie zamyka.... czyli w takiej sytuacji to cisnienei ktore bylo na WG spada momentalnie i sztanga sie wraca tj. zamyka sie klapa w turbinie..... czy moze mam podlaczyc tak aby po podaniu napiecia... z musli turbiny otwieralo sie do tipa a tenm wezyk co idzie na WG byl zamkniety na szczelnie co spowoduje nie zamykanie sie klapy natychmiastowo tylko po dluzszej chwili?(cofaniu sie sztangi )
Łukasz13 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 To chyba źle to podpięte jest w sumie n75 działa inaczej bo tam tylko otwiera sie przejscie do tipa nic sie nie zamyka. Podłącz tak żeby żeby ta odnoga co idzie z muszli się nie zamykała, czyli bez napiecia żeby było przejscie z muszli do wg, a po podaniu napiecia przejscie z muszli do tipa. ---------- Post dopisany at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ---------- W sumie jesteś pewnien tego podłaczenia jak to opisałeś, bo jak piszesz bez napięcia ciśnienie idzie na wg, to dlaczego w logach masz wysterowanie % czyli nie ma napięcia a ciśnienie rośnie? przecież powinno iść na gruszkę i otworzyć wg? Nie ogarniam tego maca może zmień to podłaczenie tak jak piszesz, może z którymś podejściem trafisz
Łukasz13 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 No ale tu masz schemat ze zwykłym n75 i tu temat jest prosty otwiera się tylko przejście do tipa i nic się nie zamyka:decayed:
edekxp Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 no tak myślałem, że mac ma takie same działanie
Klejk Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 no wlansie myslelm ze tez ma podobne dzialanie jak n75 a sprawdalem i widze ze nie do konca i teraz juz sam glupieje... :/ a moze wezme i faktycznie sprawdze to ustawienie... tzn zmienie.... i sie wtedy przejade... tylko to za kilka dni... bo troche zima u nas zawitala i ciezko jest az tak bujnac autko ---------- Post dopisany 24-02-2013 at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 18:26 ---------- Nie ma map sensora w AEB, doładowanie wyliczane jest z przepływki, sondy, czujnika temp., barosensoraWystukane z Pegasusa I czujnika w dolocie a czujnik polozenia przepustnicy nie ma nic do tego? albo do tego co u mnie sie dzieje?
pioteros Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 czujnik polozenia wywali ci blad jak jest nie sprawny, pozatym mozesz sprawdzic kat otwarcia przepustnicy na vagu, przy pedale do dechy powinno byc ok 87 stopni
Klejk Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 to ze mi wywala czasami ten blad to jedno... ale pytam czy jedno z drugim moze miec powiazanie? ---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 07:32 ---------- dobra chlopaki... po zamienieniu poloaczenia MACa uspokoilo mi sie doladowanie... chodzi mi o to co zalaczalem filmik... teraz ja daje w deche ladnie wsyakuje doladowanie w okolic 0.55 i trzyma.... do momentu kiedy auto nie przekroczy okolo 4000 rmp obrotow... i doladowanie zaczyna ics w gore i mam przeladowanie.... Chlopaki POMOCY
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 To znaczy ze wg się zamyka/przymyka w pewnym momencie Ja bym dokładnie sprawdził szczelność wężyka idącego do gruszki turba, ewentualnie szczelność samej gruszki, jeśli to nie wina samego n75 Wystukane z Pegasusa
Klejk Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 To znaczy ze wg się zamyka/przymyka w pewnym momencieJa bym dokładnie sprawdził szczelność wężyka idącego do gruszki turba, ewentualnie szczelność samej gruszki, jeśli to nie wina samego n75 Wystukane z Pegasusa sprawdzalem setki razy jest wszystko super. nawet dalem tam opaski zaciskowe i danal to samo... koniec pomyslow normalnie.....
Dev Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 rozbierz cały przód tego złoma na kawałki i szukaj cos ewidentnie jest poyebane
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Szczelność gruchy na pewno sprawdziłeś dobrze? Sprężarka lub strzykawką? Wystukane z Pegasusa
Klejk Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 rozbierz cały przód tego złoma na kawałki i szukaj cos ewidentnie jest poyebane heh skoro mowisz zeby az tak drastycznie do tego podjesc to chyba jednak trzeba bedzie :-) ale tto chyba jeszcze chwilke poczeka az sie troche ociepli... :-) tak sprawdzalem szczelnosc gruchy... i trzyma...
Łukasz13 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 to ze mi wywala czasami ten blad to jedno... ale pytam czy jedno z drugim moze miec powiazanie?---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 07:32 ---------- dobra chlopaki... po zamienieniu poloaczenia MACa uspokoilo mi sie doladowanie... chodzi mi o to co zalaczalem filmik... teraz ja daje w deche ladnie wsyakuje doladowanie w okolic 0.55 i trzyma.... do momentu kiedy auto nie przekroczy okolo 4000 rmp obrotow... i doladowanie zaczyna ics w gore i mam przeladowanie.... Chlopaki POMOCY Mogłeś zrobić po tej podmiance logi, tak wogóle to dobrze by było założyć sprawny n75 i sprawdzić jak się zachowuje, gdzieś czytałem że maca stosuje się przy autach po programie tzn. przy doładowaniu powyżej 1 bar.
Klejk Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 hmmm.... postaram sie w tygodniu zrobic jeszcze raz logi... caly zestaw czy tylko 2 i 25? ---------- Post dopisany 27-02-2013 at 18:49 ---------- Poprzedni post napisany 26-02-2013 at 13:07 ---------- juz mam takie okrojone Log (0 - 003,002,025) co fakt dzisiaj nie zlapalem przeladowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się