Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeladowanie... Inaczej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przekrec rano kluczyk na zimny silnik i podłacz Vag-a

wez termometr ze soba i porównaj wartosci

Opublikowano

Można go.sprawdzic.też w.domu voltomierzem czy ma dobra opornosc

Wystukane z Pegasusa

Opublikowano

a teraz pytanie troche z innej beczki :) sztanga przy WG ma opadac szybko czy powoli? wrecz prawie wcale?:P

Opublikowano
a teraz pytanie troche z innej beczki :) sztanga przy WG ma opadac szybko czy powoli? wrecz prawie wcale?:P

Co znaczy opadać? znaczy cofać się?

Opublikowano

Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk

Opublikowano

czyli powinna powoli wracac sie?

bo chodzi mi o to ze... teraz mam podlaczonego maca ... i mam podlaczone tak... 1 jest wpieta w tipa... i jest zamknieta ( bez napiecia ) 2 jest w muszle turbiny 3 jest podpieta pod WG....

i teraz jak nie ma napiecia na MACu to jest taka sytuacja jak opisalem wsumie powyzej... czyli ciesnienie z turbo idzie caly czas na WG.. ale w momencie kiedy zostanie podane napiecie 1 sie otwiera i laczy sie w jedno z 3... a 2 sie zamyka.... czyli w takiej sytuacji to cisnienei ktore bylo na WG spada momentalnie i sztanga sie wraca tj. zamyka sie klapa w turbinie.....

czy moze mam podlaczyc tak aby po podaniu napiecia... z musli turbiny otwieralo sie do tipa a tenm wezyk co idzie na WG byl zamkniety na szczelnie co spowoduje nie zamykanie sie klapy natychmiastowo tylko po dluzszej chwili?(cofaniu sie sztangi )

Opublikowano

To chyba źle to podpięte jest w sumie n75 działa inaczej bo tam tylko otwiera sie przejscie do tipa nic sie nie zamyka. Podłącz tak żeby żeby ta odnoga co idzie z muszli się nie zamykała, czyli bez napiecia żeby było przejscie z muszli do wg, a po podaniu napiecia przejscie z muszli do tipa.

---------- Post dopisany at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ----------

W sumie jesteś pewnien tego podłaczenia jak to opisałeś, bo jak piszesz bez napięcia ciśnienie idzie na wg, to dlaczego w logach masz wysterowanie % czyli nie ma napięcia a ciśnienie rośnie? przecież powinno iść na gruszkę i otworzyć wg?

Nie ogarniam tego maca może zmień to podłaczenie tak jak piszesz, może z którymś:kox: podejściem trafisz

Opublikowano

Może to cos podpowie:

boost_control.jpg

Opublikowano

No ale tu masz schemat ze zwykłym n75 i tu temat jest prosty otwiera się tylko przejście do tipa i nic się nie zamyka:decayed:

Opublikowano

no tak

myślałem, że mac ma takie same działanie

Opublikowano

no wlansie myslelm ze tez ma podobne dzialanie jak n75 a sprawdalem i widze ze nie do konca :P i teraz juz sam glupieje... :/ a moze wezme i faktycznie sprawdze to ustawienie... tzn zmienie.... i sie wtedy przejade... tylko to za kilka dni... bo troche zima u nas zawitala i ciezko jest az tak bujnac autko ;)

---------- Post dopisany 24-02-2013 at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 18:26 ----------

Nie ma map sensora w AEB, doładowanie wyliczane jest z przepływki, sondy, czujnika temp., barosensora

Wystukane z Pegasusa

I czujnika w dolocie

a czujnik polozenia przepustnicy nie ma nic do tego? albo do tego co u mnie sie dzieje?

Opublikowano

czujnik polozenia wywali ci blad jak jest nie sprawny, pozatym mozesz sprawdzic kat otwarcia przepustnicy na vagu, przy pedale do dechy powinno byc ok 87 stopni

Opublikowano

to ze mi wywala czasami ten blad to jedno... ale pytam czy jedno z drugim moze miec powiazanie?

---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 07:32 ----------

dobra chlopaki... po zamienieniu poloaczenia MACa uspokoilo mi sie doladowanie... chodzi mi o to co zalaczalem filmik... teraz ja daje w deche ladnie wsyakuje doladowanie w okolic 0.55 i trzyma.... do momentu kiedy auto nie przekroczy okolo 4000 rmp obrotow... i doladowanie zaczyna ics w gore i mam przeladowanie....

Chlopaki POMOCY

Opublikowano

To znaczy ze wg się zamyka/przymyka w pewnym momencie

Ja bym dokładnie sprawdził szczelność wężyka idącego do gruszki turba, ewentualnie szczelność samej gruszki, jeśli to nie wina samego n75

Wystukane z Pegasusa

Opublikowano
To znaczy ze wg się zamyka/przymyka w pewnym momencie

Ja bym dokładnie sprawdził szczelność wężyka idącego do gruszki turba, ewentualnie szczelność samej gruszki, jeśli to nie wina samego n75

Wystukane z Pegasusa

sprawdzalem setki razy jest wszystko super. nawet dalem tam opaski zaciskowe i danal to samo... koniec pomyslow normalnie.....

Opublikowano

rozbierz cały przód tego złoma na kawałki i szukaj

cos ewidentnie jest poyebane

Opublikowano

Szczelność gruchy na pewno sprawdziłeś dobrze? Sprężarka lub strzykawką?

Wystukane z Pegasusa

Opublikowano
rozbierz cały przód tego złoma na kawałki i szukaj

cos ewidentnie jest poyebane

heh skoro mowisz zeby az tak drastycznie do tego podjesc to chyba jednak trzeba bedzie :-) ale tto chyba jeszcze chwilke poczeka az sie troche ociepli... :-)

tak sprawdzalem szczelnosc gruchy... i trzyma...

Opublikowano
to ze mi wywala czasami ten blad to jedno... ale pytam czy jedno z drugim moze miec powiazanie?

---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 07:32 ----------

dobra chlopaki... po zamienieniu poloaczenia MACa uspokoilo mi sie doladowanie... chodzi mi o to co zalaczalem filmik... teraz ja daje w deche ladnie wsyakuje doladowanie w okolic 0.55 i trzyma.... do momentu kiedy auto nie przekroczy okolo 4000 rmp obrotow... i doladowanie zaczyna ics w gore i mam przeladowanie....

Chlopaki POMOCY

Mogłeś zrobić po tej podmiance logi, tak wogóle to dobrze by było założyć sprawny n75 i sprawdzić jak się zachowuje, gdzieś czytałem że maca stosuje się przy autach po programie tzn. przy doładowaniu powyżej 1 bar.

Opublikowano

hmmm.... postaram sie w tygodniu zrobic jeszcze raz logi... caly zestaw czy tylko 2 i 25?

---------- Post dopisany 27-02-2013 at 18:49 ---------- Poprzedni post napisany 26-02-2013 at 13:07 ----------

juz mam takie okrojone

Log (0 - 003,002,025)

co fakt dzisiaj nie zlapalem przeladowania :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...