barrowiec1 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 u mnie też się zaczęło po wymianie na gwint
Ksiadz Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Pany, po naprawie licznika nie działa mi komputer pokładowy, dopiero dzisiaj zjarzyłem :-/ W kierownicy kodowanie jest ok. Licznik kodowanie też. Czy jeszcze gdzieś jakaś adaptacja ma być zrobiona czy inne ustawienie? ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 19:58 ---------- Hahaha.. I prędkościomierz kłamie jak cholera. Jadę 30 mil a pokazuje 50...
Bieniek Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Hahaha.. I prędkościomierz kłamie jak cholera. Jadę 30 mil a pokazuje 50... i nie odczules,ze jedzie lepiej??
Ksiadz Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Po zmianie świec wydaje mi się że jedzie lepiej. Ale tu licznik coś ześwirował po naprawie błędu DEF.
Plebansk8 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 co do poduch pod silnikiem, u mnie podczas przyspieszania, od 90-150 autem miotało jak szatan, masaż nadgarstków, wymiana poduszek pomogła, później problem powrócił, ale tym razem winowajcą były śruby do poduszek które w jakiś sposób wypadły... niemniej jednak objawy były takie same. Przegwintowałem, założyłem grubsze śruby i teraz jest lepiej
Ksiadz Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Ja ich nie wynieniłem, tylko dlatego że właśnie silnikiem nic nie telepie. Podczas jazdy tak samo. Zgłasza co prawda błędy o czujnikach na poduszkach, ale to chyba same czujniki padły a nie poduchy. U mnie jedna poducha z czujnikiem to 180 f, więc średnio mi się uśmiecha wydawać tyle i okaże się że nic się nie zmieniło.
winczako Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 J.... więc średnio mi się uśmiecha wydawać tyle i okaże się że nic się nie zmieniło. ... a ile yepania przy tym...
Ksiadz Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Właśnie... Więc po co sobie roboty dodawać jak nie trzeba...chyba :-P ---------- Post dopisany 06-02-2014 at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany 05-02-2014 at 12:18 ---------- Udało mi się przywrócić informacje o radiu na licznik. Dalej mam przekłamania na liczniku prędkości oraz nie działa komputer pokładowy. Dostałem info że ponoć VCDS to ogarnie bo sterownik (który?) zgubił ustawienia. Może ktoś pomóc? Czy faktycznie VCDSem zrobię to czy musi to być jednak ten sam soft i interfejs którym był naprawiany licznik (który czyta EEPROM i te wszystkie duperele)? Please help ;-P ---------- Post dopisany 10-02-2014 at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 23:05 ---------- No, dzisiaj udało się uruchomić komputer pokładowy. Ustawienie w liczniku w adaptacjach. Nadal nie wiem gdzie jest skalowanie prędkościomierza. Ma ktoś pojęcie gdzie to znaleźć? Mogę mieć dostęp do wsadu licznika. ---------- Post dopisany 16-02-2014 at 13:38 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 23:43 ---------- Jak nie urok to sraczka. Wczoraj zakupiłem licznik, ori S4 z angola więc w razie czego będę miał na podmianke ;-) Od wczoraj natomiast problem z alarmem. Potrafi się załączyć kiedy chce. Nie idzie go wyłączyć po wciśnieciu przycisku na pilocie. Z błędów w module: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01371#01371_-_Alarm_triggered_by_Door_Contact_Switch.3B_Driver.27s_Side Skasowałem i dalej wyło. Po jakimś czasie się wyłączył. Pojechałem do sklepu. Wróciłem, wysiadłem z auta, otworzyłem bagażnik i znowu zaczęło wyć i za cholere nie mogłem wyłączyć. Po podpięciu: Kasuję ale błąd wraca. Sprawdziłem wszystkie drzwi znowu i klapę, otwarłem i zamknąłem. Alarm się wyłączył sam, do tej chwili cisza. Co to kurcze szwankuje? ---------- Post dopisany 17-02-2014 at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2014 at 13:38 ---------- Znalazłem przyczynę: Co za dziadostwo... :-/
joshua83 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 ksiadz przygarnal szatana ,) fajna bryczka..pozdro
Dev Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Arcybiskupie, pusc mi sygnal na handy. Musimy pogadać w temacie przewodów.
Ksiadz Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 Drobny modzik: ---------- Post dopisany at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ---------- A tu natknąłem się na niezłą sztukę: ---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ---------- Panowie, może będę miał S4 B6 na fanty. Jak będzie jeździć to będzie na sprzedaż jako całość.
waskivw Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 To daj znać ile za dwumase i sprzęgło , wał ze zdrową podporą
Ksiadz Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 Luz. We wtorek powinenem ją mieć. Zobaczym co się w niej skur.... I czy da radę zrobić. Jak nie, to na części albo całość może ktoś weźmie ;-)
Ksiadz Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Kuźwa, rano lecę po auto. 220 mil, także będę na chacie pod wieczór jutro. Jak coś to w piątek może będzie wiadomo co z nią ;-)
iras_gda Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Chciałeś takie niebieskie postojówki, czy chinczyk takie spakował jako 6000K?
Ksiadz Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Przeca chciałem, skoro ksenon też mam ten kolor? ---------- Post dopisany 27-02-2014 at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany 25-02-2014 at 22:29 ---------- S4 przywieziona. Wstępna diagnoza, przestawił się rozrząd :-P Na liczniku 79 tyś. mil jeśli się nie mylę. Automat. W sumie ma chyba wszystko co każda S4, ale bez karbonu, fotele RECARO nie grzane (szok?). Także jakby ktoś reflektował na całą jak stoi to PW z ofertami cenowymi. Natomiast w mojej czerwonej niuni nie działa tempo, może ktoś to wytłumaczyć? Licznik już przeszczepiony, kupiony nowy. Zakodowane wsio jak trzeba. Uruchomione w sterowniku silnika. Manetka reaguje, w VAGu pokazuje. Ale sam tempo się nie załącza podczas jazdy?
kris-krzysztof Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Sprawdzałeś czujnik sprzęgła i hamulca czy w 006 Engine zmienia sie z 0 na 1 ?
Ksiadz Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 To też. Wszystko jest dobrze, znaczy prawie bo tempo nie działa Miałem problemy z licznikiem, ale myślałem że po zmianie i naprawie powinno hulać, a tu klops. ---------- Post dopisany 01-03-2014 at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2014 at 23:08 ---------- Podmieniłem dzisiaj na próbę przepustnice. Mimo tego nadal te obroty dziwnie się zachowują.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się