j4s2c2vr Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 poniżej 0,5 zakładam, że gdzieś opaska nie jest dokręcona, ew. pieprznął któryś z węży od turbo albo do IC najgorszy scenariusz to N75... muszę logi porobić jeszcze...
czarny1202 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 odłącz aku na godzinke wydaje mi się że w tryb awaryjny wpadła i dlatego mało pompuje
j4s2c2vr Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Tryb awaryjny na vagu by byl widoczny... A tam pusto... Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 09:17 ---------- Nie miałem możliwości zrobić dziś porządnych logów, ale sprawdziłem przepływ masy powietrza i maksymalne wartości przy kilkukrotnym rozpędzaniu na 3 biegu do odcinki pokazywało maks ok. 138 g/s postaram się jakieś logi przygotować i wrzucić do tematu...
Booster Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 nieszczelność w dolocie albo przepływka trafiona
j4s2c2vr Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Do objawow moge dodac wiekszy apetyt na paliwko Dzis przy okazji montowania bixow posprawdzam polaczenia na dolocie... Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
Booster Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 to akurat jest normą, sprawdź szczelność dolotu, podmień przepływkę na pewną i zrób logi
j4s2c2vr Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 nie mam jak badać teraz dolotu, bo jestem na wyjeździe świątecznym, ale jak wrócę to będę musiał się temu przyjrzeć w czasie Świąt wpadła mała odmiana na przód Do pełni szczęścia brakuje regeneracji kloszy, ale to już po powrocie zrobię :] przy okazji wizyty na myjni zrobiłem mini sesję ---------- Post dopisany 28-04-2014 at 13:30 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2014 at 20:21 ---------- Dotarła kolejna część układanki: W weekend majowy planuję uporać się z dziurkami i w dolocie i w wydechu i spolerować lampy, jak dobrze pójdzie to może i DRL uruchomię... ---------- Post dopisany 19-05-2014 at 08:53 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 13:30 ---------- Ok. powodem braku pełnego boosta, była nieszczelność w dolocie. Zrobiłem z korka 2,5" PVC prymitywny "tester szczelności". Niestety korek ma wadę, bo brakuje mu takiego garba, żeby TIP nie spadał przy większym booście Strzeliło mi ze 4 razy, ale zdążyłem, zgodnie z tutkiem z Youtuba, zlokalizować nieszczelności przy pomocy, tego co miałem pod ręką, czyli płynu do mycia szyb z atomizerem Ogólnie była za lekko ściśnięta opaska przy wejściu z TIPa do turbo, oraz opaska przy przepustnicy do wymiany, bo miała zerwany gwint i nie trzymała jak należy. Przy okazji przeczyściłem i zaadaptowałem przepustnicę, ale to nie pomogło na podwyższone obroty na jałowym :/ Nie wiem już co to może być... Do autka wpadła też siata pionowa oraz wrzuciłem w kratkę nawiewu wskaźnik ciśnienia oleju. Pozostało już tylko zamontować czujnik i podłączyć kabelek:P To przy zmianie oleju się zrobi... ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2014 at 08:53 ---------- Jakiemuś fiutowi przykleił się do łap jeden z dekielków piasty z moich Flat Five. Żeby mu łapa uschła, albo, żeby rozpieprzył felgi, do których wsadził... ---------- Post dopisany 01-06-2014 at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2014 at 08:36 ----------
j4s2c2vr Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 Z aktualności... Spolerowane klosze lamp przednich, wreszcie wyglądają jak brand new Zmienione lusterko prawe na duże w kolorze. Daszek nad tylną klapę. Wymieniłem też wycieraczki, zamieniłem stare "banany" na valeo ze spoilerami
michcio88 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Bardzo fajny projekt.. A nie myślałeś żeby wstawić zegary w słupek. Daszek to oryginał czy jakaś replika?? Powodzenia w modach
j4s2c2vr Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 daszek podjebka z alledrogo zegary w słupku mi się nie podobają dzięki za pozytywny feedback ---------- Post dopisany 24-06-2014 at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2014 at 18:27 ---------- zdjęcia z dzisiejszego boju a tu takie przy okazji dzwigania ciężarów
MAT1000 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Ten tył to powinien na co dzień tak siedzieć przy gwincie (przód też niżej)
j4s2c2vr Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 Nie dam rady jezdzic jak nizej pojdzie... Obecnie rozgladam sie za eibachami i bilsteinami Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany 26-07-2014 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2014 at 21:04 ----------
Kowi87 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Co do dystansów, lepiej było zrobić z jakiegos tworzywa, mdf czy co to tam masz zgnije i sie rozwarstwi, nawet impregnowane:wink: moze w następnym tygodniu pokaże jak moje wygladają po 2-3latach
j4s2c2vr Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 Miałem MDF w poprzednim aucie i nie zgniło... w Audi tak się tam leje ? Odnośnie dystansów, to niestety w weekend przymiarki robiłem i kiepsko to pasuje... chyba po swojemu będę musiał wycinać :/
Marc!n Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 co tam na rolkach wyszło? Mnie też powoli zaczyna gwint męczyć więc pewnie za jakiś czas będzie wysyp zestawów do Q na forum
j4s2c2vr Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Na rolkach dziwne rzeczy, na LPG seria, a na PB brakuje 20 kuniów niuton w porządku :]Podejrzewam, że wtryski benzyny nie dają rady... trzeba poszukać większych no i softa zrobić dla k03s A w garażu jeszcze FMIC leży i czeka... Kowi, możesz mi zapodaćszablony dystansów, jakie masz? Te co dostałem kiedyś nie pasują mi za bardzo :/
pioteros Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 jaszczur a jak czasy wtryskow? chodzi o pompe paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się